16-31 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dreames, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Dikke knuffel voor jou aappie!

2. Aviya

Aviya Niet meer actief

Aappie20 heel veel bedrust, enne leukk ook morgen de 20 weken echo, spannend en fijn nu ook voor je, aan het duimen dat je morgen een betere dag hebt.
    Lekker je rust pakken, dikke knuff ook en doe rustig aan zover dat kan en gaat.

Morgen de 20 weken echo om 9.10 (dacht veeeel later, maar ok)

Mensen fijne avond en veel beterschap en voor diegene die 20 weken echo ook hebben, succes!

3. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Alle meiden die morgen een echo hebben, veel succes en ook genieten hè!

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @20-weken echo's: succes!

@jessyd: fijn dat je meisje thuis is, maar jij het ziekenhuis weer in? hopelijk niets ernstigs.

@aapie: rot dat t niet over gaat. Probeer voldoende rust te houden.

5. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Iedereen die vandaag 20wk echo heeft, veel succes én plezier.
    @aapie, veel sterkte, take it easy.

Meer dames die erg moe zijn? Ik ga al 2 dagen vroeger naar bed en slaap langer 'uit' (moet nog wel steeds gewerkt worden natuurlijk), maar ik blijf me moe voelen. zou natuurlijk ook aan het weer kunnen liggen.

6. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Alle echo dames succes!!

@moe, hier geen last van juist energie te over

Vandaag even dagje naar Alkmaar. Blije doos ophalen en op zoek naar stoffen voor de bekleding van de wieg.

7. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Aapie: heel veel sterkte!!!

Voor de meiden met de 20 weken echo...succes!!

@ hier: Paar dagen stress gehad.. Had opeens een briefop de vloer liggen van het AMK was zorg gemeld voor mijn 2 oudste kids!!! Morgen komen ze op gesprek maar goed zo lang kan ik niet wachten omdat ik echt geen idee had wat er aan de hand was....
    Blijkt nu dat er zorg gemeld is over mijn ex man! de vader van mijn oudste 2... Melding was gedaan door vnn en de reclasering!! die hadden grote zorgen dat de kids nog bij hem kwamen!
    Maar mijn kids hou ik thuis... al maanden omdat de laatste keer mijn dochter overstuur opbelde over het feit dat papa weer eens dronken was!! Ik wil ze daar niet meer hebben en ze komen er al langer niet meer!!

...

8. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Voor alle facebookers; je kunt nu 'expecting a baby' toevoegen aan je timeline :).

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    In de Nederlandse versie zie ik die optie niet staan..?

10. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Weer een hoop goede echo's, gefeliciteerd meiden! En succes voor degenen die vandaag aan de beurt zijn!

@kyrah Oeh, dat lijkt me ook wel even schrikken! Maar ik zou me er inderdaad maar geen zorgen over maken, ze komen het alleen maar even checken. Gewoon open en eerlijk zijn maar! Succes met het gesprek!

@Jessyd Fijn dat je meisje weer thuis is! Maar nu jij in het ziekenhuis? Hoe gaat het nu met je? Beterschap!

Hoe gaan de harde buiken bij jullie? Bij dochter nooit gehad en heb dus geen idee hoe het voelt. Hoewel de vk toen ook zei dat wat ik voelde geen weeen waren. Geen idee hoe mijn dochter dan geboren is, haha, dat waren dus cht wel weeen! Als ik al een klein stukje loop, voelt mijn hele buik gespannen en hard en lijkt het wel alsof er bakstenen in hangen. Buik voelt dan zoooo zwaar! Trekt pas weg als ik een half uur lekker op de bank kan hangen, maar vaak als ik dan weer iets ga doen (dochter verschonen ofzo) komt het terug. Herkennen jullie dit? Moet ik er wat mee doen of kan ik het negeren? Doe uiteraard zo rustig mogelijk, maar kan nu niet eens even naar de supermarkt (500m) wandelen zonder zo'n buik te krijgen...

11. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Dit had ik gister ook, maar dan net na eten (gegeten en opstaan) voelt echt naar. Pas een keer gehad, dus doe er nu nog niks mee...

12. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe voeg je dat toe??? expecting a baby???

13. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    ow had ik er niet bij gezet waarom lekker slim van me.
    was al niet helemaal lekker wakker geworden. en ik het ziekenhuis toen ik me dochter ging halen overgeven en daarna flauw gevallen. met me kop op het bureau van de arts dus bult er op. wouden me dus zoiezo houden voor eventuele hersenschudding. vanaf dat moment voelde ik de kleine ook een stuk minder wel afentoe maar niet zoals ik gewent ben.
    heb ook een heel erg sterk voor gevoel dat de kleine niet nog 20 weken blijft zitten

14. Aviya

Aviya Niet meer actief

Meissie toch, het zit je niet mee op het moment, denk dat een beetje rust en tot jezelf komen op dit moment voor jou het belangrijkste is, in zo'n korte tijd zoveel achter je kiezen, ik hoop dat je toch tot rust kan komen en even bij tanken voor jezelf, en aan het duimen dat de kleine het toch goed blijft doen. Even een hele dikkkkee knuffel jouw kant op, meissie toch

15. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Oo wat hebben we een eigenwijs ventje, wel goed zijn piemel kunnen bewonderen maar de rest duurde nogal lang. Verder helemaal prima!! Nog veel harde buiken, straks weer op controle ben benieuwd

16. Aviya

Aviya Niet meer actief

Aappie20 hoe is het nu met jou en de kleine en hoe is de 20 weken echo afgelopen?/?

Hier is het goed gegaan alles zit hoe het hoort en loop idd 5 dagen voor en de buk zelfs 1,5 week (wat goed was)

IngridE hier ook moe maar meer door dat weer, geef mij de winter maar hihi

Kyrah12 jeetje arme meis, is ze er wel een beetje van bekomen toendertijd dat haar pa zo zat was? en geef je groot gelijk dat je ze niet meer laat gaan, bah.
    Maar komen ze met je praten over het feit dat het bij hem voor de meiden niet veilig is, of omdat je ze juist niet meer laat gaan?
    Wel al een beetje bekomen, hopelijk is het gesprek in ieder geval goed positief voor jou en de kinderen.

17. Aviya

Aviya Niet meer actief

Ah liever eigenwijs als zoetjes aan, toch?! ;):D de kleine had hier er vanochtend ook geen zin in, had zoiets van, mens hoepel op,ik lach net lekker :D en hij is nu al een dwars ligger maar dat kon nog veranderen, mij maakt t niet uit wordt toch een ks;)

Hopelijk is de controle positief en nemen de harde buiken de komende tijd goed af

18. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik herken het, en vroeg mij hetzelfde af.

Ik heb het bijna altijd als ik uit bed stap. Ik beschreef het als een bowlingbal die ineens naar voren rolt. Ik heb ook echt de neiging om mijn buik met mijn handen vast te houden en te ondersteunen.

Meestal heb ik het met opstaan.

Met lopen heb ik weer een andere soort pijn, ook dat strakke gevoel, maar dan met steken erbij. Dat had ik al vanaf week 15 ongeveer. Dat bleek bandenpijn te zijn, en ging over met een half uurtje rust, een warme kruk of een warm bad.

Maar dat 'bowlingbal-gevoel', zijn dat harde buiken? Ik probeer wel te voelen aan mijn buik of deze hard aanvoelt, maar ik kan er niet echt wijs uit worden.

Ow, wacht eens even... ik kan nu even voelen om te vergelijken:

*voel*

Mja... ik weet niet. Mijn bm voelt bovenin wat steviger dan onderin, ik vind het niet een groot verschil... Maar ik heb ook flink spekjes...

Ik heb volgende week weer een afspraak bij de vk. Ik zal het eens navragen.

19. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Dat harde herken ik wel alleen is het hier enkel aan de bovenkant. Gister bij de vk gevraagd en zij dacht dat het een orgaan is die daar dan zit en sommige organen voelen heel hard aan

Vandaag lekker dagje wezen shoppen! Plank voor in de babykamer gehaald, blije doos opgehaald, en super schattig pakkje, een paar setjes sokken en een autostoelhoes gescoord!

O en niet te vergeten de stof voor de wieg!! Kan schoonzusterlief aan t werk!

@banden, meer die er erg last van hebben? zo heb ik er een paar dagen geen last van en dan kan ik zowat niet lopen zonder tegendruk te geven!

20. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @marijke: ik heb ook echt veel last van bandenpijn. Heb kantoorbaan en iedere keer als ik opsta heb ik er last van.... en ook als ik in bed wil omdraaien...

@aviya en aapie: fijn dat de echo's goed waren!

Deel Deze Pagina