Aloha allemaal, Ook ik meld me voor de december mama's....denk ik tenminste. Heb in feb. een MA gehad en een curretage. Daarna ben ik 1 keer ongesteld geweest, maar vergeten op te schrijven precies wanneer. Want tja....zo snel zou ik toch nie weer zwanger worden......wel dus. Dus ik gok dat ik nu zo'n 5 weken. Zal volgende week de vk maar eens bellen. Maar moet zeggen, maak me nu wel zorgen dat t weer fout gaat . Dus flink duimen maar
Hey meiden, hier even een felicitatie aan jullie allemaal!! ik wens jullie een mooie en onbezorgde zwangerschap toe
@Rossi: Dankjewel! @misselijkheid: sweetdreams, je haalt me de woorden uit mn mond! Vanmorgen overgegeven, daarna ging het wel weer. Toen ging ik koken en werd ik weer heel misselijk. Kon wel janken. Lekker lasagne aan het maken word ik er supermisselijk van... Gelukkig zakte het een beetje toen het in de oven stond. Heb mezelf gedwongen te eten en het smaakte best wel goed. Daarna nog een bak vla even later aardbeiden en net nog steeds trek en een rijstewafel gegeten. Denk dus dat dat de beste oplosssing is... eten... hoop het wel! Voelde me vanmiddag zo ellendig, ik weet dat je blij moet zijn en dat misselijkheid erbij hoort maar op dat moment kon ik wel janken... Komende weken dus een hoop fruit, rijstewafels en crackers! @vertellen: alleen mn zus, onze buren (zijn ook vrienden) en een collega. Mn vriend heeft het ook nog aan een andere vriend verteld. Heb wel erg de neiging om het ook aan de ouders te vertellen. Volgende week gaat mn vriend een week weg en ik ga een paar dagen bij mn moeder slapen. Als ik dan zo misselijk ben en de hele tijd rijstewafels eet..... hm.... nog even de komende dagen afwachten....
@vertellen wij hebben vrijdag na de test; lees was nog zeiknat! De buurvrouw gebelt en door de hoorn geschreeuwt kom is heeel snel naar beneden.. Die brak zo wat dr nek van de trap dacht dat er iets heel ergs aan de hand was. Daarna de andere buurtjes met de mededeling ik heb wat leuks.. Voordat ik had opgehangen hoorde ik haar al bleren DIE HEB EEN POSITIEVE TEST!Stonden een uur later met cadeautjes op de stoep! Manlief heeft daarna zijn oma opgebelt ach arme mensje gelijk huilen.. Zaterdag gelijk aan beide ouders en broertjes vertel. De rest komt na de echo.. Oneee vandaag aan zijn nichtje verteld die kwam me ophalen voor een vergadering en die raden het aan mijn kotszakje die ik bij me had. En stiekem een collega @kwaaltjes bah hele dag zo misselijk geweest
Zo word een hoop gekletst. Valt inderdaad niet mee om namen te onthouden. Herken me wel in het feit dat je met een 2e veel meer van bewust bent. Vind hetzelf nog moeilijk te geloven dat ik zwanger ben, een van de gelukkige die nergens last van heeft. Al zou ik zo graag ets willen voelen om het meer te beseffen. Ben dan ook heel blij als ik straks een goede echo heb. Maar nog even geduld tot 21 mei. Wij hebben het nog aan niemand vertelt al zal ik t voor me ouders niet zo lang meer geheim kunnen houden. Werk in hun bedrijf en woon ernaast. Er zal toch iemand op moeten passen als ik na de echo en vk ga.
@vertellen Hier heeft het van het weekend al op facebook gestaan. Hadden geen zin moeite te doen om het voor ons te houden @vogeltje Balen joh! Sterkte! En inderdaad, blijven eten helpt! Hier nog steeds erg bang weer zo ziek te worden. Gaat nu nog heel gowd, alleen een beetje weeig, maar bij mijn dochter begon het pas met 8/9 weken...
Goedemorgen dames... zo hee... wordt steeds drukker hier! Gezellig Maar nu snel opschieten; moet zoonlief naar school brengen!
Hallo Dames! Ik ben 22 december uitgerekend, ben erg onrustig en bang, heb vorige jaar nl 3 miskramen gehad, dus hoop echt dat 2012 ons jaar gaat worden! Iedereen gefeliciteerd en hopelijk gaan we allemaal een goede en gezonde zwangerschap tegemoet!
@Chocoladekoekje, hihi op facebook. Zou ik nu echt nooit van mn leven doen. Niks voor mij. Ieder zn ding. @Lindamama, welkom. Wat een rotjaar was 2011 voor jou dus. Hoop dat het voor jou dan een goed jaar word...als je pech heb wordt het misschien wel 2013. Pfff, als de misselijkheid zich blijft beperken tot wat ik nu heb, teken ik ervoor. Nog steeds niet overgegeven. Alleen veel kokhalzen totdat ik ontbeten heb. Maja, zit ook pas in week 6...laat ik nog niet te hard juichen. Loop er nog niet echt warm voor om elke dag kotsend te beginnen. Niet teveel kletsen vandaag dames, want ik werk vandaag! haha
@Lindamama Gefeliciteerd! Wat naar zeg, 3 miskramen... Ik hoop echt voor je dat het deze keer goed mag blijven gaan. @sweetdreams Werkze! Hier pas op facebook gezet na het alle familie en vriensen verteld te hebben hoor! Gaat toch als een lopend vuurtje en had niet zo'n zin in iedere dag telefoontjes en mailtjes van mensen die een gerucht opgevangen hebben
meiden wat gaan jullie ontzettend snel....ik krijg het niet voor elkaar om bij te lezen. en dus ook niet om uitgebreid te reageren.. Nieuwe mama's Gefeliciteerd @bekendmaken : alleen ouders weten het willen het nog even voor ons houden tot we zeker weten dat het dit keer goed zit @kinderwagen: we willen voor de chicco Trio I move gaan..super mooie wagen @misselijk vooral s'ochtends. Heb zelfs een nieuwe verslaving gecreëerd : Sultana's super lekker, gezond en makkelijk weg te eten hihihi..voor mij is het echt de oplossing om mijn misselijkheid tegen te gaan..oh ja en cola s'ochtends werkt ook en ik vind cola helemaal niet lekker maar nu is het de beste uitvinding ever @vraagje aan jullie allemaal: ik heb enorme krampen in mijn onderbuik en dat trekt door naar mijn onderrug en benen. Herkennen jullie dit? en hoe gaan jullie hier mee om? Volgens mij gyno heel normaal maar ik zit toch in de stress
Hallo meiden, Ook ik mag me komen aanmelden voor dit forum. 12 april hadden wij een posi test! En afgelopen vrijdag bij de dame van moeders voor moeders nog 1! Volgens eigen berekening 19 december uitgerekend en 11 mei een afspraak bij de gynaecoloog voor de eerste echo! Liefs Cyll
Even ego-berichtje (ga vanavond bijlezen en reageren). Had vandaag afspraak met MvM. Keek er best wel naar uit, zeker omdat ik vorige keer op de dag van de afspraak mijn MK had en dus moest afzeggen. Nou belt ze net af. Baal er zo van. Ze is door haar rug gegaan dus is ook niets aan te doen, maar ik baal echt zo erg.
Ja voor nu staat het op vrijdag, ze hoopt dat het dan door kan gaan. Dus is ook nog maar afwachten. Ga maar proberen me daar niet op te verheugen.
he dreames dat is vervelend zeg...zeker als je je er zo op verheugd hebt..laten we hopen dat het vrijdag gewoon doorgaat, en je een super mooi mvm test bij je collectie kan toevoegen
@karin: ik heb ook de erge krampen. Alleen niet in de rug en benen. Ik ben er met momenten ook heel bang onder. Maar geen bloed, geeft moed!! Heb nu al 4dagen buikpijn, als t mis zou gaan dan had ik nu ondertussen wel al bloedverlies moeten hebben. En ik heb mn 9maandendagboek van mn zoontje terug gelezen en in dezelfde week had ik daar ool buikpijn. Dat gaf ook wel rust.
bahhhhh! vanmorgen mn hele ontbijt eruit gespuugd. Zonder eten dus naar mn werk.... tegen tienen kon ik iets naar binnen werken maar voelde me pas weer iets beter na de lunch. Daarna de hele tijd een hongergevoel wat ook weer misselijkheid veroorzaakt! Bah! Nog drie dagen en dan gelukkig vakantie! Sorry voor het geklaag! @Vertellen: Vanavond gaan we het aan mn schoonouders vertellen en morgen aan mn moeder en zussen. We wilde wachten tot de echo met 8 weken maar volgende week is mn vriend weg en slaap ik bij mn moeder dus dan is het wel handig dat ze weet waarom ik elke keer over de wc gebogen sta..... @krampen: Af en toe last van. Hebben jullie soms ook een beetje lichtbruineafscheiding? Heb het best wel vaak...
@vogeltje Balen zeg! Dikke knuffel! Ik weet hoe het is helaas... Nu gelukkig nog niet gebeurd. Lijkt me inderdaad slim om het van te voren even bekend te maken, voordat ze het al wel kunnen raden Veel plezier! Hier trouwens geen last van bruine afscheiding.
@dreames: vervelend van je afspraak met MvM, hoop dat het vrijdag door gaat! @karin: hier geen kramp maar wel last van buik/rug/benen @vogeltje: vervelend vh spugen Hier soms wel beetje andere kleur afscheiding, zaterdag beetje rozig, soms beetje lichtbruinst. Zal voor iedere vrouw weer anders zijn? Vlgs mij is het iig niet raar ofzo. Sterkte met de misselijkheid!