Beterschap Nonaches! Hier werk in normaal 4 dagen van 8-9 uur. Maar ben sinds 5 weken in de ziektewet voor 50% ivm pfeifferachtig beeld. Ben m'n werk weer langzaam aan het opbouwen. Wel vermoeidheid maar dat zal nu ook van zwanger zijn komen. Iig niet meer zoveel keelpijn/hoofdpijn/algehele malaise, gelukkig! Sinds gister krijg ik in ene meer puistjes.....En m'n buikpijn is weg Geen misselijkheid! (klopt af op ongelakt hout...) Vandaag lekker vrij!
@ Veerle, vervelend zeg..ik kan daar nooit zo goed tegen thuis zitten. Wordt al helemaal gek van 1 dag haahah! Maar het is goed om naar je lichaam te luisteren, nu helemaal!! Wij lopen gelijk trouwens , jij hebt weinig kwaaltjes zo te lezen? Nou geniet ervan, bij mij zijn ze heftig aanwezig haaha!
@veerle: we gaan 8 daagjes. Dat is voor onze kleine meid lang genoeg. Zelf zou ik wel iets langer willen.
Nonaches: ik kan dr ook niet goed tegen hoor, maar is even niets anders en het went ook weer Maar ben nu aan het opbouwen en werk morgen alweer langer dan een halve dag, doe elke week 1 uur erbij. Heb idd niet veel kwaaltjes, we lopen idd gelijk, al betwijfel ik of ik niet minder ver ben, had wel getempt enzo, dus weet wanneer eisprong was, alleen denk misschien late innesteling? Maar heb wel veel last gehad van buikpijn afgelopen week, boobies pijnlijk, soms beetje weeïg gevoel, licht in m'n hoofd en sinds gister puistjes erbij... En jij wel heftig dan?
JA bij mij begint steeds erger te worden .. ochtendmisselijkheid, erg moe, misselijkheid bij eten, gevoelige borsten etc..
Die misselijkheid lijkt me niet fijn hoor! M'n moeder had weinig last van misselijkheid, dus hoop dat het bij mij wel blijft. M'n reuk is wel beter, ik maak 's ochtens vaak een smoothie en zei gister tegen m'n man: Gatsie die blender stinkt, is ie wel afgewassen??? Ja, zei ie, en meteen haha komt omdat je zwanger bent
Haha, grappig, ja ik heb ook beter reuk...Ik ruik alles echt veel beter, maar wordt er ook snel misselijk van :s Grappig we zijn ook tegelijk met MvM begonnen!
Nou de eerste positiebroek is een feit! Uit noodzaak hoor. Zit op m'n werk en mijn broek scheurt bij mijn lies. Dus in mijn pauze maar even naar de miss etam outlet gelopen (is het enige met kleding hier zo'n beetje) en dan maar een positiebroek gekocht. Vind het zo zonde om een gewone te kopen aangezien ik die nog maar heel even kan dragen. Dit zit ook wel weer lekker hoor.
@ Dreames, Zijn het een beetje leuke broeken?? Want ik begin ook redelijk uit mijn broek te groeien:S ze zitten mega strak!!
Ik ben 26, jij? Ik heb meteen mijn vriend gebeld na de positieve test, hij superblij. Meteen aan zijn baas gevraagd hoeveel dagen vrij hij krijgt als de baby geboren is, haha! Hoe reageerden jullie vriend/man? Mijn schoonfamilie weet het trouwens ook allemaal al. Hij en zijn familie zijn echt superclose, ik vind ze ook allemaal schatten. Mijn moeder weet het nog niet, ik denk dat ze minder blij gaat reageren, dus ik wacht denk ik nog even. En mijn broek zit trouwens ook al straks, had het niet zo snel verwacht! Zie namelijk nog niets aan mijn buik.
ff gekke vraag hoor, maar zie hier iemand die 4 weken en 2 dagen is. Ik ben 17 december uitgerekend en ben vandaag 6 weken en 3 dagen, er zijn na 17 december nog 2 weken in december dus de "laatste" die hier zou zitten, zou minimaal 4 weken en 3 dagen moeten zijn. Als je 4 weken en 2 dagen ben, ben je eigelijk 1 januari toch uitgerekend?? Of zit ik helemaal mis?? Pfff, ben weer zo supermoe. Ik krijg elke dag halverwege de dag hoofdpijn. Zo vervelend. Ik heb helemaal niet zo'n last van mn borsten, terwijl dit mn vorige zwangerschap echt vreselijk was. Maar bij mn dochter was het rond dit termijn ook steenkoud en mn tepels doen vooral pijn als ik het koud heb, en dat heb ik het momenteel niet zoveel. Toch baart het me een beetje zorgen. Ook ben ik elke ochtend wel misselijk maar heb nog niet 1x hoeven spugen, bij mn dochter had ik al een goede band met de pot. Hoe vervelend heftige kwaaltjes ook kunnen zijn, ze zijn wel een goede bevestiging. Een bevestiging die ik nu best graag zou willen hebben. Herkenbaar??
Hier een heel ziek kindje. Zichzelf in bed helemaal onder gespuugd. En al 4x onder diarree gezeten. Telkens zo dun dat alles wat ie aan heegt helemaal onder zit. Zo zielig.
Ja volgens mij heb je wel gelijk ja! elke zwangerschap is anders meid. Ik heb ook nog geen band gecreeërd met de WC-pot hahaha Wel bijna, maar ben er nog niet klaar voor hahaha Ik had bij mijn eerste zwangerschap pas kwaaltje vanaf 12 à 13 weken. Kwam er toen ook pas achter
Ik ben 21 jaar oud .. Mijn vriend is ook door dolle heen, en iedereen van de familie weet het al! Hij schreeuwt het haast van de daken, terwijl ik iets terughoudender ben Ik heb ook ff gewacht bij mijn moeder, maar uiteindelijk begrijpt ze het wel..Het is fijn om het toch te zeggen meid!