@jessy, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Sterkte de komende tijd! Dat hij maar mag uitgroeien tot een wolk van een baby! @slaapkamer enige vertrek die ik hier nog niet heb gehad geloof dat ik er maar snel aan moet gaan beginnen! Wat gaan die weken snel hier echt aan het aftellen tot verlof nog 6 weken joehoeee! Wat een prut weer trouwens buiten, maar dat is 1 goed teken we komen dichter bij december!
@nathalie ik zit nu bijna 7 weken thuis en werd nu pas gebelt.. kreeg wel redelijk snel een brief volgens mij ook na 2 weken met een terugbel afspraak erop en dat was pas vandaag. @versluis ik heb niks gehoord over een arbo of iets ze laten me verder ook met rust wat ik begreep omdat ik ook geen vervangend werk kan doen (werk op een kdv) @verlof op 18 nov gaat officieel mijn verlof in... als dat nou is de geboortedatum word of iig in de beurt daarvan ben ik ookal tevreden. @ wasjes ben hier bijna door de babywasjes heen zo leuk zo'n vol wasrek. valt me trouwens wel op dat de kleertjes van babydump huismerk zegmaar nu al een beetje uit vorm zijn... niet in de droger gewoon 30gr.. vooral die joggingbroekjes zit niet echt een mooie vorm meer in.. @tips iemand tips om mijn hydrofielen een beetje zacht te krijgen zijn keihard (die zijn wel in de droger geweest) heel stug zit echt te twijfelen om die weer te wassen maar dan met wasverzachter van neutral erbij (jaja Kat hier wel iemand bang om dr kind te vermoorden met wasmiddel nee hoor geintje..) ik kan zelf ook alleenmaar tegen neutral al moet ik zeggen nu ik zwanger ben kan ik ook wel een beetje tegen ander waspoeder... hmmm wie weet @geboortepakje ik ben zo benieuwd heb er eentje van dirkje besteld en die komt vandaag of morgen binnen ben er helemaal verliefd op!! @zh bevallingen.. wanneer gaan jullie je tas inpakken? en er staat dat je 2 pakjes mee moet nemen en maar 1 mutsje:s is dat niet een beetje apart bedoel ze krijgen als ze nog vies zijn een mutsje op en daarna toch ook nog?? heb er iig 2 klaar liggen @nesteldrang merk nu ik naar de 28 weken ga ik wel alles klaar wil hebben voor de kleine komt...
@geboortepakje: heb een pakej van nijntje gekregen van mijn zussie. Echt zoooo schattig. Dat wordt t eerste pakje en heb er zelf nog een gekocht... zitten bij beide mutsjes bij dus stop ze beide maar in de tas! (Wil wel thuis bevallen, maar weet natuurlijk niet zeker of het goed gaat, dus de tas toch maar klaar zetten... @nesteldrang: ga ik volgens mij echt niet krijgen. Vl wel, weet niet eens of dat bestaat bij mannen , maar vl is aan het poetsen, kasten aan het uitmesten en zo... dus alsnog erg schoon en opgeruimd Maar komt niet door mij... haha @wasjes: ga ik in verlof doen of week ervoor of zo. Komt wel...
kort berichtje, ben nog aan het bijkomen. bevalling is goed gegaan heel snel. lucas maakt het goed hij liep 2 weken voor op groei dus dat kwam wel goed uit. de hartafwijking was minder erg dan ze hadden verwacht. het gaatje in het hartje groeit naar verwachting gewoon dicht en hij zal er geen last van krijgen. zal zodra ik weer een beetje energie heb zal ik terug lezen
@jessy, o wat goed om te lezen dat het tot nu toe beter gaat dan verwacht! Meid neem de tijd hoor je moet zeker bijkomen! Dikke knuffel voor jullie!
Wat superfijn Jessy dat je nu (deels) van je onzekerheid af bent!! Ga maar lekker genieten en aansterken. Ik hoop dat je snel een fotootje kan/wil plaatsen van je kleine man. Ben eerlijk gezegd best benieuwd wat voor een mensje er nu in mn buik zit.
@sweetdreams wil best foto plaatsen maar misschien is het voor andere beetje ''schokkend'' door die apparaten en zn mini mensje
Ik ben erg benieuwd naar een foto'ke van je zoon, maar als je dat liever niet open en bloot doet, is in een persoonlijk album bij je profiel misschien een idee?
Jessy, gefeliciteerd !! Wat fijn om te horen dat Lucas het naar omstandigheden goed doet en wat een opluchting dat het hartje toch meevalt! Neem je rust en probeer ondanks alles te genieten! Hopelijk gaat de kleine man niet te veel tegenslagen tegemoet en kan hij rustig groeien en sterk worden. (En voel je vooral niet verplicht terug te lezen! Je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd !) Ik heb weer Wifi! Ga vanaf nu weer actiever meelezen en reageren, terug lezen heb ik wel gedaan, maar ben alles kwijt. Hier verder niks nieuws. Vandaag gehoord dat ik de komende dagen nog niet naar huis mag. Groeiecho was goed, hij weegt nu ongeveer 1100 gram. Gelukkig vandaag een gynaecoloog die niet deed alsof de dipjes niets zijn. Hij zei dat ze het in de gaten houden, omdat er geen reden is waarom hij zou 'moeten' dippen. (Te weinig vruchtwater oid bijvoorbeeld.) Best fijn om dan toch even serieus genomen te worden. Ik krijg maar een naar gevoel erbij, alsof er toch meer aan de hand is dan je in eerst instantie ziet.. Helaas ook weer veel meer flinke harde buiken. Wordt er een beetje moe(deloos) van. Zit er vandaag ook best wel even doorheen en ik denk niet dat ik de rest van de zwangerschap nog kán gaan genieten. Mocht het aan de orde komen, dan wil ik met 37 weken ingeleid worden. Ik zie het niet zitten om nog eens 5 weken extra in spanning te kunnen zitten. Ik heb het nu al helemaal gehad. Denken jullie dat ze hierin mee willen gaan?
@Jessy, volgens mij weten de meeste mensen wel hoe een prematuur-kindje erbij ligt. Iedereen wel dat die niet lekker rozig in een wiegje ligt te slapen. Maar anders miss idd op je profiel, zodat mensen zelf kunnen beslissen of ze willen kijken of niet. @Daphne, meeste gyneacologen willen met zo'n lange voorgeschiedenis wel meegaan in een vroegtijdige inleiding hoor. Tenzij er reden is om aan te nemen dat je kindje beter nog kan blijven zitten.
@jessyd, bleef hier nog even meelezen om te zien hoe het zou gaan bij jou. We liepen nu beiden ongeveer even ver en mijn oudste is ook onder 32 wk geboren. van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Sterkte ook voor de komende weken. Onzekerheid is idd wel weg nu, maar toch ook heel moeilijk om met twee kleintjes thuis en 1 in het ziekenhuis je aandacht en energie te verdelen. Lijkt me ongelooflijk zwaar twee bevallingen binnen het jaar zonder dat je echt kraamweek kan houden. Petje af voor jou!
@jessy, GEFELICITEERD!!!!! ben blij dat het naar omstandigheden goed gaat met de kleine Lucas. Heel veel sterkte de komende tijd! @azucena, snap helemaal dat je het zat bent maar nog even doorbijten hoor voor je kleine man! @nesteldrang, geen last van hier. Moet ook nog zo veel gebeuren dat het toch onmogelijk is om het huis schoon te houden nu @wassen, begin er pas mee als de kamer helemaal af is en zoals het er nu uit ziet is dat incl decoratie ed pas eind oktober begin november dus daarna begin ik pas met wassen. Iemand trouwens tips hoe je een wipstoel fatsoenlijk schoon krijgt??? Hebben hem nog van zl maar hebben hem 2 weken geleden even gepakt voor mijn nichtje van 6 mnd maar schrokken eigenlijk van de vlekken die erop zaten! De bekleding kan er namelijk niet af dus mss behandelen met het een of ander en dan onder de douche ofzo??
@jessy: fijn dat het tot nu toe goed gaat. Van een foto zullen niet veel schrikken denk ik. Iedereen heeft het wel eens gezien, in een film, in het echt.. maar de keus is natuurlijk aan jou.. @daphne: lekker dat je een keer serieus genomen wordt. Jammer dat het nog niet bter gaat. Ik neem aan dat ze wel mee willen gaan in het eerder inleiden, als de kleine tot dan blijft zitten.
Wat fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed gaat met je kleine man. En vast ook een geruststelling dat de hartafwijking minder erg lijkt te zijn.
Wat fijn om te lezen dat het toch goed gaat en gegaan is, die 2 weken hebben dan zeker zijn nut gehad!!!! En wat een opluchting moet het zijn dat de hartafwijking toch ook minder erg is dan verwacht!
@ Jessy Dat is dan idd weer een ´geluk bij een ongeluk´ dat hij qua groei zover voor lag. hopen dan maar dat dat gaatje nog vanzelf dichtgroeid, of anders zodanig is dat er iig de komende tijd niets aan gedaan hoeft te worden. @ azucena Hangt denk ik heel erg van het zkh af, of ze zo vroeg al willen inleiden, maar niet geschoten, is altijd mis hè. Stuur je verder wel ff PB. @ 1e pakje Hier wel voor alledrie gehad, maar alleen bij de 3e het aangedurfd al eigen kleertjes in het zkh aan te trekken (andere 2 lagen korter of langer op de neo en als je niet echt altijd zelf kan verschonen, loop je het risico dat de kleertjes per ongeluk bij de zkh-kleertjes komen en dan dus weg zijn). Nu ga ik iig weer een setje kopen als het over 3 weken een meisje blijkt, anders doe ik het denk ik deze keer gewoon met de lading kleertjes die ik al heb. Mutsjes hier ook steeds pas van mezelf opgedaan als ik zeker was ze niet kwijt te raken.
Ik kan het niet laten. Even mijn 28w buikje ook hier spammen. Bekijk bijlage 275914 (Eindelijk weer eens tijd om een beetje te photoshoppen!)
@jessyd: Gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat alles toch goed is met de kleine. Ga lekker bijkomen en succes en sterkte voor de komende tijd. @onder t bed schoonmaken: toevallig mijn vriend vandaag gedaan. Heb hem helaas niet gehoord over gevonden geld (of hij heeft t stiekem in zijn eigen zak gestoken) @hier: heb besloten om nog maar een tijgertje op de muur te schilderen. Blijkbaar niet echt last van opruimwoede, maar wel van creatieve uitspattingen.