16-31 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dreames, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    @katalaya: leuke foto. Flinke buik alweer! Hier valt mijn buik wel mee, maar de (11) kilo's extra staan toch op de weegschaal.

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hmm... ik zie dat mijn extra 15 kilo echt niet alleen op mijn buik zitten...

Ach what the heck.. *wegwuif-gebaar*

...

*huil*

3. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    Ik zou niet weten waar ze dan zitten, maar ik snap iig niet hoe ze aan die gemiddelden (12 kg) komen voor de hele zwangerschap? Die kloppen echt niet.

4. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Jessy, GEFELICITEERD met jullie zoontje!
    En veel sterkte voor de komende tijd.

Ik reageer van de week wel even op de anderen, weinig tijd vandaag. :)

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Nou, laten we het zo zeggen... op de 3D-echo-film komt wel een keer of tien ter sprake dat KatBeeb de wangen van moeder heeft.
    :)

Maar ook op mijn poezelige bipsje en meer-dan-ranke beentjes zit flink wat reserve voor een jaar of 20 borstvoeding...

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @jessyd Fijn dat zijn hartje toch mee lijkt te vallen! Hoe gaat het nu met jou?

@katalaya Mooie buik hoor!

Vandaag mijn handen vol aan dochter. Hele dag al binnen ivm de regen, dus ze heeft bergen energie over en haalt echt alles overhoop! Nu maar even bumba opgezet, kan ik heel even zitten! ;)

7. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    @Jessy, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, ben blij dat jullie het goed maken!

@kilo's, +10,5.... niet zo gek na de verjaardag van mijzelf en mijn man (geloof ik dat ik mijn buiktaart voor 3/4 zelf heb opgegeten :)). Dan nog 2x friet en 1x shoarma... en toen bood zojuist een collega die taart over had me nog een stuk gebak aan en weer ging ik voor de bijl. Es kijken of we deze week wat gezonder kunnen doen.

Mijn buik gaat nu ook wat in de weg zitten met fietsen.

Vanmorgen op controle geweest en bloeddruk is nog steeds goed. Mijn man mocht ook even voelen aan mijn buik en de VL liet hem het hoofdje voelen, vond ie heel speciaal maar durfde ie maar 1x te doen, bang dat ie de beeb pijn deed.

Verloskundige had ook nog wel een idee om de vermoeidheid te lijf te gaan; 'dan meld je je gewoon een week ziek op je werk om bij te slapen' :$.

Niet zo heel gebruikelijk in de bedrijfscultuur waar ik werk zo gezegd... daarbij heb ik net de 1e week van september vrij gehad. Daar knapte ik heel erg van op, maar om me nu ziek te melden. VL heeft wel een punt; ik moet zelf aan de bel trekken want mijn werkgever gaat het niet voor me doen. Ik ga woensdag bloedprikken voor Rhesus en dan meten ze ook mijn suiker & ijzer, eens kijken of daar nog iets uitkomt...

8. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Als je dat volhoudt :cool: zal je nooit commentaar krijgen van borstvoeding fanatici :D

Ik kan met mijn luchtige bouw ook een hongerwinter aan, die kleine heeft genoeg van mij om zich te goed aan te doen. Hij zit iig lekker warm en veilig in mijn stootbumper.

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dan komen er wel weer andere fanatici, wedden? :cool:

10. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Net ook maar weer eens een buikfoto gemaakt, moet ik deze zwangerschap toch echt maar eens beter bijhouden, tot nu toe gelukt. Kan ook niet zo moeilijk zijn, bij Bezhan heb ik er alleen 1 gemaakt met kerst en hij was in februari uitgerekend.

De kat heeft zo te zien ook nesteldrang, het is een vrouwtje, dus ze leeft vast met me mee :)

Bekijk bijlage 275927

11. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    Even tijd om terug te lezen en een update-tje te geven.

@katalaya mooie echo! Mooie buik (jaloers)
    @ingrid wat een leuk behang!
    @isofix wij hebben hem bij anna gekocht omdat ik steeds onhandig stond te zijn met eerst ene kind in de auto andere kind vasthouden. En nu met de 3de is het helemaal handig.
    @sweetdreams dat is leuk 50 euro misschien moet ik ook maar eens zoeken thuis.
    @daphne ik snap dat je er doorheen zit hoop dat je snel naar huis mag en dat de kleine nog even blijft zitten.
    @versluis mooie buik hoor

Lucas is met 1295gram en 37cm geboren. Ben gelukkig niet ingeknipt of uitgescheurd *blij* had het ook niet verwacht aangezien hij geen 8ponder is. Ik mag morgen waarschijnlijk naar huis en dan begint het 4x per dag naar het ziekenhuis rijden weer opnieuw maar ik heb het er voor over.
    Nu even eten en dan komen straks de meiden met papa mee benieuwd hoe ze reageren.

ben nu geen officieele december mama :(

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Jawel. Je bent nu september én decembermama!

13. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    @jessy ja hoor je hoort er hier helemaal bij!!! toch nog wel een goede score voor een prematuurtje!! wel lekker dat je naar huis mag maar super balen dat jullie niet 'samen'naar huis kunnen!

@versluis mooie buik hoor!

@ingrid als ik jou berichtje lees krijg ik gewoon hongen taart SHOARMA hmmm *veegt de kwijl weg*

@daphne ik heb ook aangegeven dat ik met 37 weken ingeleid wil worden. ze gaan bij mij dan kijken hoe ik het trek hoe de kleine het doet en wat er nog meer voors en tegens zijn. dus het is zeker mogelijk (ik hoop er ook zo op 1 minder lang zwanger *niet leuk voor sommige maar ik ben er nu zo klaar mee* 2 heb ik lekker lang verlof met die kleine)

@katalay jeetje mina wat een bovenbenen zeg *muts*

hier net heel even overwachts bezoek gekregen van mijn "broer"(fficieel neef, maar zijn meer broer/zus van mekaar) met zijn zoontje. wat een mooi ventje is dat toch 2 jaar en een heerlijk stemmetje. je zag hem hier ook steeds denken zo wat kan ik is gaan slopen. in de babykamer stond die wel oooo moooiii helemaal handjes voor zijn mond! *moest wel ff me goudvis redden van zijn handjes hij ging visje aaien:D* de hond redde zichzelf gelukkig hihi

14. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Wauw wat een mooie buiken allemaal!
    Zal mijne ook eens op de foto's zetten (en eens op de weegschaal weer gaan staan, ben erg benieuwd)

@jessy, wat een mooi gewicht! Collega van mij beviel op 29 weken van een meisje met 1029 gram, dus wat dat betreft goed hoor!
    Inderdaad petje af om dit twee keer in een jaar te kunnen doen, diep respect!

Verder....gelukkig gaat mijn bekkie weer de goede kant op...steeds minder pijn, ik krijg alleen steeds meer last van maagzuur bleh!
    Gelukkig helpt melk (warme) ook nog wel aardig...
    Nu ff koffie maken voor vriendlief met nesteldrang :) hij is boven op zolder een nieuwe vloer aan het leggen zodat de kast (die nu nog in de babykamer staat naarzolder kan...)

15. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo zo flink geschreven weer!

Jessy fijn om te horen allemaal! veel sterkte met het op en neer reizen zolang je mannetje het maar goed doet! en over de foto zijn wel nieuwsgierig maar lekker doen wat jezelf wilt! En je hoort ook nog steeds bij ons decembermama's hoor ;).

@hier wil ook met 37 weken... Als ik die al haal!
    Ben nu 5, 6 kilo aangekomen zal ook eens foto gaan maken! Heb er wel paar maar staan op telefoon eens kijken of ik die erop kan zetten daarmee..

Jee donderdag 4okt mijn 3D echo spannend!!

16. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Ik moet nu echt stoppen met schransen.... Net een zak chips en een reep chocolade naar binnen gewerkt....

17. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier foto van vorige week toen 26 weken.
    Kleding is voor fotoshoot word zwart wit en zichtbare huid word wat warmer dus vandaar beetje sexy topje 😉 had geen andere foto

18. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Heb jij dat ook? Dat je discipline helemaal foetsie is?

Ik was voordat ik zwanger werd 15 kilo afgevallen: netjes en bewust eten, bladiebla. Maar vanaf het allereerste moment: zet wat lekkers voor me neer, en ik roep hard 'NEEEEH, IK WIL NIE-HIEEET', terwijl ik het allemaal in mijn mond stop...!

19. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    @ ingrid lekker toch ik wou dat ik het zou kunnen

20. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Wat een supergaaf topje voor een buikfoto en wat ben je mooi slank zwanger....*jaloers*

Deel Deze Pagina