@jessyd He bah meid, heel veel sterkte en een dikke knuffel! @kyrah Ook al slecht nieuws... Wel heel goed dat je nu echt aan je rust komt, al begrijp ik heel goed dat je er helemaal klaar mee bent. Zet hem op meid! Sorry dat ik niet zoveel meer reageer. Lees alles, maar even te weinig energie.om overal op te reageren. Vanavond maar weer vroeg onder de wol en hopen dat het dan aankomende week weer wat beter gaat.
@Jessyd: o nee toch.. Heel veel sterkte en hoop dat het snel beter gaat, met jullie allebei. @Kyrah: Ook heel veel sterkte en ik kan me voorstellen dat je graag naar huis wil.
@ Jessy Wat naar om te horen, heel veel sterkte voor jou en voor Lucas. @ Kyrah Ook veel sterkte. Fijn dat ze je goed in de gaten houden. Wel vervelend dat je nu in het ziekenhuis moet blijven, maar het is natuurlijk wel goed voor je eigen rust.
@jessy, heel veel sterkte! ik hoop dat hij snel weer opknapt! @Kyrah, ook via hier veel sterkte! Hier is de kamer op de decoratie na af!!! Me ventje en paps hebben de afgelopen dagen non stop aan de kamer gewerkt en nu is het aan mij om te gaan inrichten en decoreren!! EINDELIJK!!! zooooooon zin in, zoveel ideetjes!
@jessy en Kyrah: sterkte! @flashfly: leuke foto's... @kat: hier ook zo.... vl nog niet gevoeld en gezien... maar komt hopelij nog wel! Hier vandaag op neefje gepast. Generale repetitie open huis voor gehad voor woning, slechts één kijker, die toevallig langs kwam en daarna lekker naar kermis geweest.... gezellig, maar nu erg moe... Gister de lamp, dekbed en waskussen ontvangen, nu moeten alleen de gordijnen nog gemaakt worden. En een boom die moeders wil maken en dan helemaal klaar! helemaal leuk! Zal binnenkort foto's erop zetten..
hier kamer ook bijna af. moet nog rolgordijn en plankje boven commode en nog wat decoratie. eet me rot aan zoute drop maar me bloeddruk blijft maar laag. gemiddeld 90/50 soms nog lager. meer dames hier last van.
@jessyd sterkte met Lucas @Kyrah ik hoop dat alles goed komt en dat je toch nog naar huis mag, sterkte @marijke88 fijn dat je kamertje nu af is en dat jij lekker aan de gang kan, geniet er van meis En Whoppie hoe is de generale repetitie gegaan Mensen nog een fijn weekend, ik gaat de hond uitlaten, want anderen doen het niet, en de achtertuin vind ik een vies idee ivm mn meiden er ook in spelen, dus maar weer uitlaten mn nieuwe aanwinst en mn andere flapper.
@smurfin jij zit nog lager dan mij ik gemiddeld 110/40 en idd kan zout eten en weet ik het allemaal maar helpt geen zier! genre tips want ik ga nu ook echt duizelig worden met opstaan enz
@aviya: goed hoor! Het scheelt dat ze een jaar bij ons in huis gewoond hebben, dus weten hoe hij is en hij vindt het ook erg leuk bij ons..
Hoi allemaal, Ik lees alles en leef met iedereen mee, maar ook wij hebben sinds kort een iPad en reageren via de iPad vind ik echt niet handig. Nu dus even inhalen. Afgelopen week voel ik me beter qua vermoeidheid dan vorige week. Misschien omdat ik nu geluisterd heb naar de verloskundige die aangaf dat ik gewoon een uur later moest beginnen met werken en een uur eerder moet ophouden. Ik ben super eigenwijs en heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel naar mijn werkgever maar de VL heeft gewoon gelijk en ik knapte er ook meteen van op. Vanaf maandag begin ik met aftellen; nog 5 weken tot mijn verlof! Gisteren zijn ML en ik naar de babydump geweest om de uitzetlijst af te werken. Resultaat: 2 tassen vol met o.a. waskussen, bedtextiel, verzorgingsproducten (Zwitsal, manicure setje), hydrofielen, de voor ons wat saaiere producten omdat we nog niet weten of we een zoon of dochter krijgen. Heel veel basic dingen uit de basic collectie. ML vond zelfs de rekening meevallen, terwijl ie eigenlijk iedere keer dat ie een babywinkel verlaat het gevoel heeft afgezet te zijn. Vandaag de finishing touches, ML schuurt nog 3 kozijnen die we 4 jaar geleden toen we ons huis kochten niet gedaan hebben. Ik ga zometeen de versgewassen lakentjes ed strijken en het ledikantje opmaken. Hopelijk volgt er nog een foto. Kamertje is nu bijna klaar, volgende week nog gordijnen bestellen en dan issie klaar! Nog een vraagje; wij overwegen een testament op te laten stellen, zijn er meer mama's die hier bewust wel of niet voor kiezen? De afgelopen 5 jaar zijn wij redelijk vaak bij de notaris geweest (samenlevingscontract, huewelijkse voorwaarden), maar hebben destijds geen testament laten maken om het lot niet te tarten (wie weet zouden we nooit kindjes kunnen krijgen). Nu denken we er aan de ene kant over om het te doen omdat we dingen graag goed regelen. Aan de andere kant; zoveel vermogen hebben we niet....
@ingrid wij hebben toen ik zwanger was van mijn dochter een samenlevingscontract laten opstellen, en toen ook meteen een testament laten opstellen. Ook en vooral wat er met mijn kinderen gebeurt mochten wij bijvoorbeeld overlijden. Vermogen heb ik ook niet hoor ...zeker niet na de rekening van de notaris
@notaris wij hebben al wel een voogd uitgekozen maar zodra de kleine er is moeten we het even officieel vast laten leggen verder hebben we geen 'vermogen' hebben nu nog huurflat dus dat is niet van belang nu maar anders gaat dat ook allemaal naar de voogd van de kleine ( overgens niet naar mijn mans familie, zelfs dat laten wij vastzetten dat de kleine 2x per week naar hun mag onderbegeleiding) erg eigelijk dat we hier al over moeten nadenken allemaal de kleintjes zijn dr nog niet eens...
@jessy & lucas: sterkte, hopelijk gaat het snel weer beter met jullie allebei @kyrah: ook sterkte Hier gisteren babyshower gehad, was supergezellig. Veel te veel cupcakes, cakepops en taart, want iedereen had wat meegenomen, maar goed... zit nu nog met een hele schaal vol. Daarnaast ook nog met verschillende stoffen canvasdoeken bekleed, maak zo wel even een foto. En heeel veel leuke cadeautjes gekregen; boxkleed, luiertaart, luiertas, kleding, manicuresetje, boekje van nijntje.. Toch wel een hele leuke ervaring. @babykamer: heb nog een derde tijgertje bijgeschilderd op de muur, zal straks een foto uploaden. Babykamer is bij ons dus ook bijna klaar, ben benieuwd naar jullie kamers, iemand al foto's? @bloeddruk: hier altijd net iets hoger dan gemiddeld, al vanaf t begin, dus in ieder geval stabiel. @testament: nog niet eens over nagedacht. We moeten, of vl moet de baby eerst nog erkennen. We mogen wel gaan opschieten nu. Vandaag alweer 27 weken
@jessy, heel veel sterkte! Hopelijk knappen jullie snel een beetje op! @kyrah, jij ook heel veel sterkte hopelijk kunnen ze het mog een tijdje rekken voor je! @mishur leuk dat je een baby shower hebt gehad! Je bent goed verwend zo te lezen! @hier, vrijdag echt een off day gehad! Werd wakker voelde me al niet helemaal super toch gaan werken hele dag gespannen buik en zeuren toen ik thuis kwam krampen gelukkig trok het naar een uur echte rust weg. Daarna geen last meer gehad! Moet woensdag naar de gyn zal het wel even melden. Maar noem het maar een pech dag omdat ik daarna geen last meer heb gehad.
Mishur...erkennen zou ik maar gaan doen (als je dat wilt) kan ook na de geboorte maar dab moet je mee naar de gemeente om aangifte te doen...zit je ook niet op te wachten net na de geboorte Wij hebben het pas vorige week ff snel gedaan...bij de eerste al na een paar weken, maar alles gaat langzamer nu... De babykamer zit nog niet eens in elkaar Maar we hebben hem al wel (dat dan weer wél ) Begint nu wel te kriebelen hoor...
Leuk om te lezen dat alle kamertje af beginnen te raken ! Ben erg benieuwd naar foto's. Hier hoeven we voor de babykamer niet veel te doen.. Baby spullen nog in overvloed haha. Kamer (zolder) van dochter is een ander verhaal haha zoals jullie weten.. Maar het moet goed komen en hebben we in november/december een mooie zolderkamer! Heb besloten om dinsdag maar de zolder op te gaan (heb een dag vrij en dochter naar kdv) en alle baby kleertjes maar naar beneden te halen. Alvast uitzoeken wat we nog hebben en wat nog te halen, oudste dochter is van april en nu is het natuurlijk wel winter. Iets andere tijd. Manlief en dochter zijn nu aan het fietsen samen. Mama lekker lui op de bank. Heerlijk! Vanochtend naar de Efteling geweest, en babybelt omgehad. Werkt super want had geen last gekregen van m'n buik. Joehoei!
@ Jessy; wat een domper voor jullie dat Lucas naar de High ic is verhuist. Hopelijk maakt ie snel stapjes vooruit. En je bent zelf niet minder belangrijk hoor, natuurlijk voelt dat wel even zo met je ventje die zoveel zorg nodig heeft, maar let op jezelf!!!! @ Kyrah; ik hoop hard met je mee dat je deze week toch weer thuis zit en dat het allemaal een goede afloop gaat krijgen. Eng, hoor zulk gedonder met je hart! @ Ingrid; wij gaan in het nieuwe jaar naar de notaris, wel pas wanneer deze kleine er is. We wilden het al eerder doen (hadden we ook moeten doen, je weet maar nooit), maar toen werd ik zwanger en nu gaan we het doen als het gezin in december compleet is, dan hoef ik geen veranderingen en toevoegingen te doen. Wij doen het dan ook niet perse voor ons vermogen, want dat is ver te zoeken, maar wel voor de opvang van onze kinderen. Ik wil duidelijk op papier hebben waar zij naartoe gaan als er iets met ons gebeurd en waar onze bezittingen (materieel en op de bank) naartoe gaan. Ik wil geen gedoe, is voor de kinderen ook niet leuk in zulke tijden. Al ga ik er natuurlijk vanuit dat ik ze groot zie worden en dat we nog opa en oma worden