16-31 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dreames, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @babyspullen uitzoeken,
    hier vandaag alles uitgezocht. Was niet de planning maar wou de sluier die ik had vermaakt ophangen en kon nergens de haak van de klamboestandaard vinden dus hele huis op ze kop gezet.
    Hebben hem gevonden en heb gelijk alles wat gewassen moet worden apart gelegd....

Zit nu al op 3 wasmanden en dan heb ik alle nieuwe dingen ed er nog niet bij dus kom wel op iig 4 a 5 wasmanden.....

2. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    @erkennen: ga ik idd asap doen, de rest is wel al klaar voor de kleine (kamer, spulletjes, etc.)

@wasjes draaien: blijft maar komen en ik heb er al heel wat gedaan..

Nog even twee fotootjes van de muurschildering:
    Bekijk bijlage 277209
    Bekijk bijlage 277206

3. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
  4. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    *ego bericht*
    hier is de bom nu echt gebarsten tussen ons en de schoonfam meer tussen manlief en zijn oma dan de rest want die weten het nog niet eens. nu weer flinke harde buiken door de stress ga snel in bed liggen met een kruik en hopen dat het dan afzakt anders maar de vk bellen....
    *einde*

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Oei.

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    @aappie: ooh jee... hoop dat je harde buiken zijn afgezakt.

@notaris: hebben wij (nog) niet gedaan. Zijn het een tijdje wel van plan geweest (om vast te laten leggen wie er voor de kleine moet zorgen als wij er niet meer zijn). De notaris die wij toen hebben geraadpleegd vond het eigenlijk overbodig om een testament alleen daarvoor op te laten stellen.

@wasjes draaien: ik was alles voor de kleine pas over een aantal weken. Ken mezelf als ik het nu doe, dan wil ik het dan allemaal opnieuw doen. Doe het dus denk ik over een week of 3.

@Mishur: mooi hoor wat jullie gekunsteld hebben en die muurschilderingen zijn ook prachtig.

7. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @ingrid: wij hebben geregistreerd partnerschap, daar moest alleen nog een testament bij. Dat hebben we gedaan. Een vrij standaard testament. We hebben wel wat vermogen: eigen huis en wat spaargeld, maar is niet heel veel. Vonden het belangrijk het maar geregeld te hebben en geldt ook voor eventuele volgende kinderen.... Vooral voogdijschap moest geregeld worden, dan is het maar gebeurd, dachten wij..

@aapie: das mooi klote. Doe rustig aan en hopelijk is het wat afgezakt!

@Mishur: Mooie schilderingen hoor!

@wasjes: moet ik nog doen, doe ik als ik met verlof ben of de vrijdagen ervoor...

hier: ik ben zoo moe en voel dat ik ziek moet worden, maar het zet niet door!

8. Aviya

Aviya Niet meer actief

#4308 Aviya, 1 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2012
    Aappie pfff nee he, lekker joh, je hebt wel een zwangerschap om te gillen door al die stress, sterkte meiss en ik duim voor je dat met kruik en rust die harde buiken snel weggaan!

Jessy hoe is het met Lucas en met jezelf!

Kyrah hoe is het met jou?

Daphne krijg je vandaag te horen hoe of wat, of ...

Tijgertjes, wauw die zijn mooi geworden zeg!

Whoppie, een jaar ingewoond, jah dan weet je wel hoe of wat hihi

en voor de rest ben ik geloof ik alles al vergeten

Hier is alles al geregeld hoe of wat er met de kids gaat gebeuren mocht er iets gebeuren

9. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Whoeeei...29 weken alweer. De weken gaan zo wel snel voorbij hoor!! Lees hier ook hele tijd mee op tablet, maar ga daar niet uitgebreid reageren, dus nu even achter de laptop.

@Kyrah, wat naar van je hart. Tis toch een ding wat altijd maar moet blijven draaien(kloppen). Toch altijd beetje eng als die niet helemaal doet wat ie moet doen.

@aapie, oe klinkt niet prettig. Probeer een beetje te ontstressen.

@Mishur, wooow dat venster met dat tijgertje op de maan is echt superleuk geworden. Echt heel lief. En wat een leuke schilderijtjes hebben jullie gemaakt.

@Jessy, sterkte...ben heel benieuwd hoe het nu met jullie gaat? Wat zal het voor jou allemaal heftig zijn met 2 kleine meisjes thuis.

@Wasjes, ga dat nog lang niet doen hoor. Hydrofielluiers en washandjes gebruik ik altijd nog voor dochterlief dus die liggen er telkens gewoon gewassen. Moet dan alleen wat pakjes en rompers wassen.

Ik moet hoognodig de commode en kledingkast op de babykamer opruimen. Die zit nog helemaal vol met allemaal kleding van mn dochter en allemaal andere troep. Ik begin in mn hoofd langzaam
    aan nesteldrang te krijgen, maar mn zin werkt nog niet helemaal mee.

Morgenochtend gaat dochterlief voor het eerst naar de psz. Vind het best spannend. Zit er niet over in dat ze het niet leuk vind, maar het besef dat ze zo snel groot worden, komt wel ff binnen.

10. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik ga vandaag bij een vriendin dozen vol met babykleertjes ophalen.

Zin in!

11. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mishur super die muurschilderingen heel mooi gedaan!!
    @aapie hoop dat je alweer wat minder gestrest bent en het weer wat beter gaat!
    @katalaya leuk.. lekker neuzen voor babykleertjes!!! :D
    @wasjes hier ook nog niet gedaan probeer dat zolang mogelijk uit te stellen anders zou ik het denk ik weer willen wassen ja haha.. En mocht kindje te vroeg zijn lig toch paar dagen in het ziekenhuis dan wast iemand anders het maar even ;) maar liefste zelf natuurlijk!

Hier hebben wij ook samenlevingscontract en weet nu allemaal al niet meer wat we hebben beschreven dus ook maar eens afspraak maken en alles goed laten beschrijven voor de kleine...

12. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    pff weet niet eens waar te beginnen zoveel is er hier gebeurd.
    ff kort samen gevat tante en oma zijn boos want mijn fam zou onbeperkt langs mogen komen en hun moeten maar bellen of het uitkomt (niet wetende dat iedereen dat moet omdat ik gewoon simpelweg niet weet hoe ik me voel) nu kreeg ik ook naar me hoofd dat ik me maar niet zo moet aanstellen dat iedereen wel een x zwanger is en me schouders er maar onder moeten zetten. ook kreeg ik naar me hoofdgeslingerd dat ik nu maar weer gewoon moest doen want ik zit op de 28 weken dus dan kan die gewoon komen want zo was het ook voorspeld:S
    wij zijn dr zo klaar mee!!!!

reageer vanmiddag ff wat meer ga nu ff beetje bijslapen van alle harde buiken tis nu weer redelijk rustig

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Jeujzus... dit is nu net wat je NIET nodig hebt: ándere mensen die voor jou gaan bepalen hoe je je voelt...!

Ben je in de situatie dat je ze kunt negeren/voorlopig uit je leven blocken?

14. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    @ kat ja ze zijn al uit de geboortekaartjes lijst geschrapt ben dr klaar mee ik laat me door niemand maar dan ook echt door niemand zo behandelen

15. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Scheelt ook nog in de kosten. ;) Wat een nare mensen zeg.

16. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @aapie, wat een vreselijke mensen zeg :x, ik word er al gewoon boos van als ik het zo lees ik ken ze niet eens.
    Neem lekker even je rust en doe de deur niet meer voor ze open!

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Goesso!

Wat denken ze wel niet. Pfuh!

En als ze nog eens lastig zijn, dan geef je me maar een seintje. Dan zullen ik en mijn hormonenleger er eens op af met brandende fakkels en hooivorken!

*bries*

18. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    nee deze keer hebben ze het echt goed verpest! qua kaartjes scheelt het inderdaad wel haha ik kan er nu niet meer wakkeer van liggen er is zoveel al gebeurd en dit is gewoon de druppel.
    vind het voor manlief wel erg sneu tis zijn oma, maar goed dat neemt niet weg wat ze allemaal gezegd heeft ze is niet seniel of dement of weet ik veel ze heeft dit allemaal met dr volle verstand gezegd.

kreeg net een lief berichtje van manlief;
    wij gaan er helemaal voor met zijn 3tjes, wie ons wil steunen en bijstaan in leuke of minder leuke tijden zijn welkom. we doen alles zoals wij het willen en laten ons niet meer beinvloeden

pff echt waar familie schijtziek word ik dr van in dit geval!

19. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    @kat waarom zie ik jou ook echt zo voor de voordeur staan hihi geweldig

*kan weer even lachen*

20. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    wow dames flink bij gelezen , maar of dat ik alles nog weet uuhhh nee hihi!!!

@aappie : onee meis, rustig aan hopelijk zijn die harde buiken verminderd.

@jessy: hoe gaat het met je mannetje?? jij ook helemaal weer fit?

@ Kyrah: sterkte meis, balen he. maar goed je bent daar wel op een goede plek he! dikke digi knuf.

@ daphne: hoe gaat het meis?? harde buiken minder?? hopelijk mag je kleintje nog lekker lang blijven zitten ook voor jouw een digi knuf

@mishur: super leuk he die tekeningen op de muur. mooi gedaan. en wat leuk een babyshower. goed verwend dus.

pff weet het verder niet meer! sorry dames!
    hopelijk gaat het met de rest van de dames ook allemaal goed en zijn jullie lekker aan het genieten :)

hier gaat alles goed, word alleen weer ontzettend moe! probeer zoveel het kan rust te nemen. maar toch pittig met een kleintje van 3,5 !!
    kamertje is al ver klaar. heb alle dingen die ik al had al gewassen en gestreken en gevouwen in de kast. volgende week de gekleurde was even doen! nu kan ik het nog!
    kamertje aan kleden verder en de deur op slot ;) voordat m'n of iemand anders een keer toevallig een keer naar boven komt.!!!

@notaris: hebben we meteen laten doen toen we ons huis kochten in 2010 !! met een samenlevings contract en meteen het testament. dus dadelijk alleen de baby er nog bijvoegen! is idd toch heel belangrijk.
    afgelopen maandag hebben we het ongeboren vrucht erkend, maar meteen na de geboorte het gezag doen! want dat is echt belangrijk als je niet bent getrouwd. mijn schoonzus heeft dat nog steeds niet gedaan en die heeft twee kindjes! komt wel! ja ok komt wel maar er zal maar iets gebeuren! toch!!

ga m'n ziek manneke even een zetpilletje geven en dan lekker samen even een tukkie doen! fijne dag dames,
    en dames in het zh sterkte hopelijk mogen de beebs nog lang blijven zitten.
    liefs miesje

Deel Deze Pagina