@natalie een vriendin van mijn heeft dit ook, maar wel vaginaal bevallen, met de eerste op 33 weken (daarna kwam ze er dus pas achter) en bij de tweede heeft ze vanaf 16 weken elke week een spuit gehad maar met 36 weken bevallen, de eerste woog 2000 gram en de 2de ruim 3000... Zij had een grotere baarmoeder en een kleinere, daardoor heeft ze tussen haar twee kinderen ook miskramen gehad omdat ze dan in het rechter gedeelte van haar baarmoeder zaten. @schoonfamilie....laat ik maar niets zeggen.... @babykamer...eindelijk staan de spullen, kasten in elkaar..nu nog verder inrichten @ego...ik heb vandaag mijn dag niet, vanaf gisterenavond harde buiken, steken in mijn vagina die echt zeer doen,ontzettend misselijk, en een continue hik (denk dat dat te maken heeft met het scheurtje in mijn middenrif) ik had vanmiddag op een gegeven moment wel 5 harde buiken in een half uur...nu net gedoucht en op de bank...nu gaat het wel enigzins maar voel me niet fijn...
Nee dit zou dan net z'n groot wonder zijn dan als iemand met een normale baarmoeder die zwanger is en gewoon een eisprong krijgt.. Je lichaam geeft namelijk door dat je zwanger bent en hebt daardoor ook geen eisprong.. Zit ook aan allebei de kanten gewoon 1 eileider dus geen 4 ofzo moet het eigelijk zo zien als je een gewoon plaatje hebt van een baarmoeder met eileiders enz. daar een grote streep in het midden doorheen trekken tot en met de baarmoedermond toe dat heb ik.. Alleen die streep is dan geen vliesje wat je wel eens hoort maar echt een dikke wand.. Dus de ruimte voor het babytje is stuk kleiner vandaar ook die kans op vroeggeboorte
Had ze dat ook tot de baarmoedermond toe? Wel fijn om te horen dat ze normaal is bevallen ik moet echt ff daarvoor schakelen omdat het in eerste instantie was gezegt dat ik niet normaal zou kunnen bevallen.. En precies dezelfde aandoening als ik heb kan ik niet zoveel op internet in vinden dus word ook niet echt wijzer in ieder geval niet in het nederlands haha
oo oke dan is het wat duidelijker hihi zag het al voor me, weet ook dat het wel kan verschilledne zwangerschappen maar denk ff tsjeck tsjeck dubbel tsjeck
Of het tot aan de baarmoedermond is weet ik niet zeker, volgens mij wel maar ik ga het voor je vragen! Dus daar kom ik even op terug.. Er zijn verschillende vormen weet ik inderdaad, je zou natuurlijk ook een second opinion kunnen aanvragen (of gewoon eens een andere gyn bellen) om te informeren wat hun werkwijze zou zíjn. Ik ga mijn vriendin het vragen voor je, je hebt wel 1 baarmoedermond neem ik aan? Dat heeft zij in iedergeval wel...
Ja die heb ik ook 2 of te wel 1 baarmoedermond die door een wand gesplitst is dus 2 kleine.. Daarom denk ik nu ook als ik normaal moet bevallen das wel erg smal allemaal dan dus was ff in shock.. Niet echt zin in een helse bevalling en uiteindelijk nog spoedkeizersnede erachter omdat het niet lukt haha dus ga het idd nog ff goed uitzoeken
@nathalie: lijkt me verstandig dat even goed na te vragen ja.. dan weet je waar je aan toe bent... @aapie: lekker dan, kan er ook nog wel bij. Nu naar fysio? Succes ermee. Gister eerste pufles gehad... was een btje kennis maken en ze heeft uitgelegd hoe je moet zitten, gaan zitten, hoe we moeten plassen en poepen (qua houding dan) en toen was t alweer tijd... volgende week weer. Dan gaan we ook oefeningen doen.
Pff zooo, nou daar ben ik ook eens langer dan een paar regels ik lees meerdere keren per dag mee maar via een tablet.. het probleem is dat ik daarmee een zin typ en dat de auto correctie er dan zo mee aan de gang gaat die verandert niet alleen woorden maar past hele zinnen aan dan wist hij weer woorden echt een zooitje ongeregeld.. hahaha @ Jessy.. Meid gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lucas!! en heel veel sterkte de komende periode, wat moet dit moeilijk zijn voor jou en jullie gezinnetje!! Hele dikke knuffel voor jou @ Aappie.. Bah wat een schoonfamilie zeg, weet er helaas maar al te veel vanaf, hier gaat die ellende al zo'n 6 jaar sinds ik zwanger was van mijn oudste zoon!! Dus ben in de fase van leven en laten leven.. mijn schoonvader is overleden toen mijn oudste zoon bijna 2 werd en mijn schoonmoeder is echt ontzettend *!&#@^!$%#* hihi.. Ze heeft zelfs al eens een vriendin dr kleine gefeliciteerd met mijn (denkende dat dat haar kleinzoon was) verjaardag haha.. suffert dat het is.. contact is nu van beide kanten helemaal waardeloos, alleen verjaardagen en kerst.. toe maar, ik vind het prima!! alleen jammer dat ze in de kraamweek steeds doet of ze de baas hier in huis is, en iedereen binnenlaat of wegstuurt waar ik bij zit haha (is ze bij mij wel aan het verkeerde adres hoor) nouja trek je er niets van aan meid.. jij en je mannetje moeten het samen doen en zometeen met de kleine krummel erbij, lekker laten gaan joh!! is best lastig, het blijft zijn familie maar het berichtje wat hij je stuurde is zo waar!! ze kunnen blij me je zijn of gewoon lekker er niet mee bemoeien .. (hier vond schoonmoeder het niet zo leuk dat we na 2 jongens een kleine meid krijgen, dat had ze haar dochter meer gegunt geloof ik )
Pff zooo, nou daar ben ik ook eens langer dan een paar regels ik lees meerdere keren per dag mee maar via een tablet.. het probleem is dat ik daarmee een zin typ en dat de auto correctie er dan zo mee aan de gang gaat die verandert niet alleen woorden maar past hele zinnen aan dan wist hij weer woorden echt een zooitje ongeregeld.. hahaha @ Jessy.. Meid gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lucas!! en heel veel sterkte de komende periode, wat moet dit moeilijk zijn voor jou en jullie gezinnetje!! Hele dikke knuffel voor jou @ Aappie.. Bah wat een schoonfamilie zeg, weet er helaas maar al te veel vanaf, hier gaat die ellende al zo'n 6 jaar sinds ik zwanger was van mijn oudste zoon!! Dus ben in de fase van leven en laten leven.. mijn schoonvader is overleden toen mijn oudste zoon bijna 1 werd en mijn schoonmoeder is echt ontzettend *!&#@^!$%#* hihi.. Ze heeft zelfs al eens een vriendin dr kleine gefeliciteerd met mijn (denkende dat dat haar kleinzoon was) verjaardag haha.. suffert dat het is.. contact is nu van beide kanten helemaal waardeloos, alleen verjaardagen en kerst.. toe maar, ik vind het prima!! alleen jammer dat ze in de kraamweek steeds doet of ze de baas hier in huis is, en iedereen binnenlaat of wegstuurt waar ik bij zit haha (is ze bij mij wel aan het verkeerde adres hoor) nouja trek je er niets van aan meid.. jij en je mannetje moeten het samen doen en zometeen met de kleine krummel erbij, lekker laten gaan joh!! is best lastig, het blijft zijn familie maar het berichtje wat hij je stuurde is zo waar!! ze kunnen blij me je zijn of gewoon lekker er niet mee bemoeien .. (hier vond schoonmoeder het niet zo leuk dat we na 2 jongens een kleine meid krijgen, dat had ze haar dochter meer gegunt geloof ik )
Whow, mamavanBas..! Je pakt wel flink uit zeg! Meteen dubbel, haha! KatMan heeft weer wat nieuws: Lichtelijk jaloers dat ik 's ochtens kan uitslapen, gaat-ie nu KatBeeb wakkerporren en onderonsjes met hem/haar doen. En als KatBeeb dan ook wakker is, gaat KatMan werken, en laat mij achter met een trampolinespringende KatBeeb in mijn buik.
nou oeps zie je, dit gaat ook al niet goed, meteen 2x zie je ik kom de schade inhalen hahahaha.. nee de eerste staat 2 maar mijn zoon werd bijna 1 toen maar was niet 2x de bedoeling.. hmmz @ Whoppie, balen van de uitslag van je suiker maar het scheelt echt zo minimaal dat je je er waarschijnlijk niet zo druk om hoeft te maken.. hier dus ook vorige week in het ziekenhuis dat onderzoek gehad, maar heb nog geen uitslag, wel zag ik je waardes meteen en weet dus dat het helemaal in orde was, gyn heeft het goedgekeurd en ik mocht na een ontbijtje gelukkig gaan want mijn vriendin smste dat ze bevallen was, hihi dus ik wilde snel wat dingetjes regelen!! @ Daphne meid, gewoon even een dikke knuff voor jou!! hou je het allemaal nog vol?? @ Kamertjes.. hoorde een paar mensen die bang waren dat iedereen verder zou zijn, nou hier hebben we gister eindelijk het behang besteld, kon er niet uitkomen.. het is het behang van pip geworden de lichtroze met de vogeltjes hihi.. Nu even de schouders eronder en dan komt het goed.. @ Uitzet.. Hier eigenlijk zo goed als klaar, alles wel in huis, lekker roze en bloemetjes, heerlijk!! @ mijn buikkie.. groeit hard op het moment, kleine meid is ontzettend aanwezig, schopt en draaid wat af, lag ze eerst steeds rechtop, gister met de echo bleek ze met dr koppie naar beneden te liggen.. @ 3d echo, zag een paar hele mooie voorbij komen, ook hier gister een 3d echo gehad, ik zal zo kijken of ik het fotootje kan uploaden, maar anders staat hij op FB!
mishur.. super mooie schilering van de tijgertjes!! en wat leuk dat je een babyshower hebt gehad!! goed in de watten gelegd zag ik al.. *sorry voor iedereen die ik nu vergeten ben* * ik heb het wel allemaal gelezen hoor!!* zo even een inhaalslag gemaakt, meiden die een knuffel nodig hebben *Knuffel* en alle meiden die er gewoon een willen *knuffel* een zwaai vanuit de verre achterhoek hier
even een update vanuit hier. wou ik gisteren avond al doen maar er kwam weer vanalles tussen. lucas was erg ziek geworden door een allergie reactie, na veel onderzoeken is gebleken dat hij allergisch is voor pleisters dus gelijk alle pleisters en plakkers zijn vervangen door anderen waardoor het weer een stukje beter gaat met hem. gwen is aardig aan het ''puberen'' vind ik ook niet heel gek omdat er opeens heel veel verandert voor der is. en met mij gaat het nogsteeds niet echt lekker maar goed komt ook wel weer een keertje goed
@ Jessy.. he wat naar dat het nog niet zo goed gaat!! gelukkig hebben ze bij hem gevonden waar het vandaan komt, en kunnen ze daar nu ook wat aan veranderen.. hele dikke knuffel meid, natuurlijk is het wel belangrijk hoe het met jou gaat, het is niet niets waar jij en je gezinnetje nu doorgaan.. hoop dat je je gauw wat beter voelt meid!! ik denk aan jullie!! EEN HELE DIKKE KNUFFEL!!
&mamavanBas, wat een mooi behang!! Nog een vraagje aan iedereen; wie weet er nog leuke zwangerschaps/baby boeken? Ik heb van mijn moeder boeken straight out of the 80's gekregen (dokter spock...) en vindt het allemaal zo oud bollig. Ik wilde eigenlijk de bol.com | De Dikke Van Daphne, Daphne Deckers | Boeken gaan bestellen, maar ML vindt dat er 'in zijn geen huis geen boek van een RTL boulevard deskundige' in komt.... Hij heeft liever een boek van een kinderpedagoog van nu... Iemand nog tips?
Ingrid jij had toch dat behang van Lief! met die vogeltjes, die vond ik ook zo super mooi! erg mooi kamertje geworden.. En over boeken, hoor er wel goede verhalen over over dat boek van daphne.. ik kan je dus niet echt helpen
@ingrid ik heb het plan gelezen hoor super !! ik had alleen 1 puntje wat je misschien zou kunnen gebruiken; stel het word een keizersnede (had er hier een topic over gelezen) kuin je er voor kiezen je kleintje bij jou op de uitslaapkamer te houden.. ligt eraan of het medisch verantwoord is natuurlijk maar hij schoot gelijk in me gedachten denk wie weet heb je er nog wat aan.