@vluchttas Pyama, ondergoed, setje schone kleren, 2 rompers en setje kleren voor de baby, omslagdoek, jasje, tandenborstel, tandpasta, shampoo, douchegel, haarborstel, dextro, pakjes drinken en wat te snaaien voor man, wat tijdschriften (vooral voor man).
Vervolg vluchttas: Labello - flesje water - slippers - bril (in geval van lenzen) - dikke sokken - favo cd - ... Op mijn buik slapen lukt ook al niet echt meer, ik lig meer op mijn zij. Toevallig hebben we tot vandaag een waterbed, maar die wordt zometeen afgebroken, want morgen komt onze nieuwe, elektrisch verstelbare boxspring. Voordeel waterbed: meer ruimte voor buik. Nadeel waterbed: omdraaien lukt bijna niet meer. Voordeel boxspring: omdraaien lukt hopelijk beter, boxspring kan op klossen straks, en wegens het elektrisch verstelbare rugdeel hoop ik wat minder maagzuur te hebben 's nachts. En het lijkt me handig met voeden straks.
Even snel iets van laten horen. Internet ligt er nog steeds uit en moethet dus mettablet en tel. Doen. Hier gaat alles toppie!!! Ben overdag steeds aan het schilderen. Een kast voor opDL dr kamer. Vreselijk veel werk maar ben daardoor 's avonds echt moe en slaap nachten van 10!!! Uur. @buikslapen, hier nog steeds. De ene x ligt het wel minder fijn dan de andere. Vanavond lekker uit eten met ML omdat we deze week 3jaar getrouwd waren. Heerlijk er even samen tussenuit. En dochterlief vind de oppas geweldig. Ik hoop snel wat uitgebreider te reageren als we weer verbinding op laptop hebben. Maar lang leven mobiel internet!
Ik heb het elke dag stofzuigen al lang geleden opgegeven. Bezhan kijkt nog maar van de trap af en ik kan alweer stofzuigen! Dus om de dag gebeurde dat hier en nu wanneer ik er puf voor heb en manlief hier doet het anders ook wel voor me. Zeker gezien ik de laatste weken zo kapot ben, veel hoofdpijn, een ***gevoel in mijn buik als ik ook maar te lang sta, te lang zit of te lang loop. Dat is met het hele huishouden zo, ik ben blij dat manlief zonder mokken of morren dingen van me overneemt, ook al ben ik zoveel meer thuis dan hij. Hij is vast bang dat ik mijn snurkvolume omhoog schroef Als het kamertje is ingericht ga ik de vluchttas klaarzetten. Na de bevalling van mijn zoon weet ik iig dat er een flesje water in moet en iets van sultana's ofzo. Ik kreeg toevallig eten na de bevalling, maar ik was om 3 uur klaar en om 5 wordt het eten opgediend. Maar mijn kamergenoot van de week daarvoor beviel om 10 uur en kreeg echt niets meer tot de volgende ochtend. Nou, na zo'n veldslag gaat me dat niet gebeuren! Het minste wat ik dan verdiend heb is een sultana! Verder zal er het gewone inzitten schoon ondergoed, labello (zal ik uiteindelijk wel weer vergeten) schone kleren, 2 setjes voor de kleine, een speen mocht het nodig zijn, schone sokken (je weet maar nooit met vruchtwater). En waarschijnlijk nog wel wat spullen die me met de tijd nog te binnen schieten. Misschien de dakkoffer maar vast installeren. Ik kwam daarstraks in het januari topic terecht (december/januari, kan moeilijk te onderscheiden zijn als je je ogen dicht hebt) en ik werd niet vrolijk. Zo erg, er zijn daar nu 2 kindjes nog voor de 24 weken geboren en overleden. Ik heb er echt een beroerd gevoel aan over gehouden!
@versluis: kan me voorstellen dat je daar een naar gevoel van overhoudt. Daar krijg ik ook altijd de kriebels van... @vluchtkoffer/tas: jeetje, heel veel waar ik nog niet eens over nagedacht had.. @schoonmaken: vl doet gelukkig heel veel... en ik hoef er niet eens om te vragen.... @babyvoelen: vandaag heeft vl voor het eerst mini zien bewegen in mijn buik. Voelen nog steeds niet, want mini wordt juist rustiger als vl hand op mijn buikmlegt. Maar hij vond t wel geweldig om te zien... hier helaas nog steeds ziek, dus toch maar niet mee met vriendenweekend. Mss als het morgen bter gaat, dat ik er nog achteraan ga, nog een uur rijden, dus moet me wel echt goed voelen.
Weer wat ideeën opgedaan voor de vluchttas thnx! @baby voelen hier nog steeds een erge drukte makertje donderdag mag ik opnieuw voor de 3D echo hopelijk laat die zich nu wel duidelijk zien! Als vriendlief zijn hand erop legt word die meestal ook rustiger.. Alle meiden die nodig hebben beterschap
Ff een leuke en zo'n lieve uitspraak van Bezhân. Hij is om 7 uur naar bed gebracht, maar dan rommelt hij altijd nogal een tijdje voordat ie echt gaat slapen. Hij komt nu net dus ook even boven aan de trap staan met de volgende mededeling: "Mama, ik heb een heel goed ideetje voor jou. Als iemand jou nog een keertje verdrietig maakt dan moet je gewoon zeggen: stop, hou op. Dan doen ze het niet meer" Zo lief dat ie daar helemaal over na zit te denken (net zo'n piekeraar als zn moeder ) En dat dus omdat ik mijn hormonen en emoties niet helemaal de baas kon toen ik die slechte berichten in januari topic las. @ Whoppie: Het is jammer maar helaas, beter nu goed uitzieken, dan morgen toch nog even gaan en daarna weer 3 stappen terug moeten zetten. Als het alsnog helemaal goed met je gaat: Veel plezier!!!
@versluis, oooo wat schattig!!! @huishouden, hier stofzuig ik 2x per dag... 1x sochtends zodra ik beneden kom en savonds als mees op bed ligt.. Hebben een kortharige hond die erg verhaard dus vind t niks om t over te slaan.(vandaag toevallig wel, ben bijna in staat t nu te doen maar toch maar niet) @voelen, hier een hyperactief beebje! Je ziet me buik al een paar weken van links naar rechts vliegen als hij bezig is! ML voelt hem ook elke dag wel, maar wel vooral savonds of als we in bed liggen en hij me vast houd. Wou vandaag me moeder laten voelen maar toen stopte hij abrupt met schoppen... @whoppie, beterschap! @vluchttas, hier gaat t gebruikelijke erin. Zet hem ook pas klaar rond de 36 weken denk ik. Hier de hele middag en avond bij me ouders geweest met mees. ML heeft deze week avonddienst dus is pas om 22.45 thuis, vind r geen hol aan dus mees mocht lekker opblijven en lag er pas om 21.00 in. Samen met me vader alle stoffen voor de wieg en de aankleedkussenhoezen vast geknipt en hij gaat die van de week in elkaar zetten!! sooo happy!!
@nare berichten, bah wat verschrikkelijk inderdaad kan me voorstellen dat je hormonen ff op hol slaan als je dat leest.. @vluchttas...nog niet aan begonnen, is toch ook nog vrij vroeg daarvoor? @buikslapers...poeh moet er niet aan denken, gaat al weken niet meer hier..moest wel erg lachen om de reactie van katman, vriendlief hier ook, moest het even voorlezen, die reageerde ook zo van, dan plet je het kindje toch? En jij doet dat toch niet? @gesprek, hier nog niet echt van gekomen, eerst maar even dochter lief haar verjaardag morgen, en dat wordt nog zwaar genoeg, ben nog steeds strond verkouden, kan me niet herinneren wanneer ik zo verkoudenben geweest..bleh Fijne bijkomstigheid...als ik hard nies of hoest plas ik in mijn broek..boffen (not) Heel irritant, maar schijnt ook een zwangerschaps kwaaltje te zijn.. @huishouden..doe hier nog gewoon alles zelf, moet wel zeggen dat wij behalve de kern papagaai van mijn schoonouders geen huisdieren hebben...en gelukkig gaat de papagaai over 14 dagen weer naar zijn eigen huis... @voor iedereen die het nodig heeft beterschap en knuffels
* klaagmodus aan* Grrrrr wat kan ik hier slecht tegen!:x Waarom vragen mensen wat je nog graag wilt hebben en komen ze dan met iets wat er wel een beetje op lijkt maar wat ze zelf leuk vinden????? Kan daar echt zooooooo slecht tegen! vraag dan ook niet wat je graag wilt hebben! Helemaal als je ze een plaatje van het exacte product geeft!!:x *klaagmodus uit*
yes yes yes ik ben vandaag 28 weken, de weken die we nooit dachten te halen!! en waar trakeer ik mezelf mee...? een hond met vlooien!! alweer??? ja alweer grrrr dag 60 euries vlooienspul
Nou, als je geen leuker cadeau voor jezelf weet Heerlijk dat je de 28 weken hebt bereikt, toch weer een mijlpaal die je hebt bereikt, op naar de 30!
Pff neeh he, voor dat bedrag had je wel wat anders kunnen kopen, pff. Goede tip 1x per week of elke dag, ik doe elke dag trouwens, een knoflook capsule aan je hond geven (van elke dag echte knoflook... ga je niet vrolijk worden, laat ik het daar maar op houden), en katten (je wilt niet weten hoeveel honden besmet raken DOOR de katten) ook meteen meenemen, en die helemaal regelmatig ontvlooien! Nu je hele huis "onderspuiten" met anti vlooi annex eitjes, (wel je huis uitlopen graag alles potdicht even een uurtje alles eruit wat levend is!) en dit over 10-14 dagen even herhalen. Denk dat je onderand weet hoe het werkt Je bent niet de enigste die dit heeft gehad hoor, met 5 honden heb ik veel van deze sites geleerd ook! (en veeel geld leren besparen) en stuk goedkoper (niet altijd hoor) hoop dat jij (ter voorkoming) er ook wat aan hebt! Puppies Oma weet raad pff krijg meteen nare rillingen van de herinneringen van die g*** beesten. Succes en ik hoop dat je van je man toch nog een ander cadeautjes krijgt
heb ookal zelf de hele dag jeuk en an gaat die vlooientaxi ook in ze nek zitten krabbelen brrr heb inderdaad die spuitbus voor ruimtes al gedaan 3 weken geleden en dan zou het nu geen zin hebben pas vanaf volgende week mag dat weer. heb nu andere vlooienpippeten (was altijd frontline maar heb nu bearper ofzo) hij krijgt hier dagelijks al schapenvet met knoflook hoop dat dat ook volstaat... gelukkig is het er maar bij 1 gebleven maar heel het huis is weer schoon pfff! das wel weer lekker hahaha krijg geen andere cadeautjes van manlief helaas haha we gaan vanavond wel samen naar een volleybal toernooi van zijn werk dus ik vreees dat ik een avondje zh in de planning heb staan hem kennende snap ook niet dattie mee gaat doen pff
heb trouwens in al die weken tijd geen trek gehad in filet maar nu oooooo zit gewoon te kwijlen!!! hoe is het trouwens met jessy/lucas en daphne
lucas heeft er een longontsteking bij gekregen. helaas is hij net als zn zus allergisch voor de antibiotica nu krijgt hij andere maar dat werkt minder snel. bij gwen net een aantal rode vlekjes ontdekt dus ik denk dat die de waterpokken krijg. bij me man is de kanker teruggekomen dus dat kan er ook nog wel even bij en de hulp is streng vind der niet lief
@ jessy jeetje meis, weet geen woorden om je op te beuren, wat zal jij er doorheen zitten zeg?, wat betreft Lucas, komt de longontsteking van de beademing? En je man? Wat gaan ze doen? Neem aan dat ze snel actie ondernemen? *virtuele knuffel*
JessyD heb even niet de juiste woorden, dus bij deze een dikke knuffel voor jullie, en heeel veel sterkte liefde licht en kracht toegewenst.