Och nee jessy! dat meen je niet, zit jullie ook echt maar dan ook echt niet mee he! Heel veel sterkte meid!
hoi meiden, ben even een weekje gaan uitwaaien aan zee en moet nog alles terug lezen maar ik wil alvast een berichtje voor Jessy achterlaten. Heel veel kracht en sterkte meid, ik steek een kaarsje voor je aan.
@jessy: jeetje wat naar. Zo heb je wel alles tegelijk! Van hieruit een digiknuf... @vlooien: bah.. Krijg ik ook altijd meteen kriebels van.... gelukkig heeft Olly (mijn hondje) daar in die vier jaar nog geen last van gehad... @aapie: gefeliciteerd met de 28 weken... Op naar de 30!
Zo lekker alles terug gelezen, nu eens kijken wat ik me herinner om op te reageren @namen, Ingrid d8 ik ? Als jullie hen maar 4x per jaar zien niet twijfelen en dezelfde naam gebruiken. Ik zou het zelfs niet bespreekbaar maken want stel je voor dat ze dan zeggen dat ze het niet leuk vinden. Je hoeft toch geen toestemming te vragen? Hier ook dezelfde naam als een oud vriendinnetje die nu toevallig collega is geworden. Maar wij gebruiken de naam gewoon omdat de kids toch niet samen opgroeien. Een ander goede vriendin is iets eerder dan ik uitgerekend en ook wij hebben samen afgesproken dat we onze 1e voorkeusnamen gebruiken, ook al zijn die misschien hetzelfde. Je weet maar nooit! @vluchttas, nog niet eens over nagedacht!!! Ben nu wel begonnen aan mijn paklijstje @poetsen, ik poets niet meer zoveel.. ML poetst nu gelukkig zonder dat ik het hoef te vragen. Merk dat fulltime werken begint op te breken als ik thuis kom. Dus alleen de noodzakelijke dingen in het weekend doe ik nog. Tja, en verder kom ik niet De pepernoten liggen al in de winkels!! En kerst komt er dus ook aan! plannen jullie nog iets met de feestdagen met de familie of zien jullie het dan wel? Wij gaan normaal met kerst bij mijn familie en de andere dag bij de schoonfamilie eten. Maar dat gaat er dit jaar niet inzitten denk ik. Wat zijn jullie plannen?
ja hier een echte leienaar, aappie helaas niets gezien van de kermis lag in het rijnland heb wel het vuurwerk gehoord maar lag en de verkeerde kant om het te zien. ik lag in rijnland omdat dat mijn voorkeur had voor bevalling, daar aangekomen vertelde ze dat als ik een dezer dagen zou bevallen ik met ambulance naar lumc gebracht zou worden omdat ze daar meer kunnen met vroeggeboortes. dus had er beter gelijk heen gekund was ook stuk dichterbij geweest. maar goed ze waren wel heeeel lief daar. ben gelukkig ook weer thuis. maar voelde me beter voor de opname dan erna, kan niet veel en als ik al ff sta gaat me buik pijn doen, het is net of ik ben geopereerd zo voel ik me. hoop dat dat snel weg trekt en ik weer kan genieten.
Jessy, wat een hoop slecht nieuws weer voor je. Er moet toch ook wel een keer goed nieuws voor jullie komen!!!! Heel veel liefde, kracht en wijsheid toegewenst!!!!
@flashfly: we maken geen afspraken met de kerst. 24e uitgerekend, dus niet zo handig. We zullen wel zien hoe het dan is en we kunnen altijd kijken of we nog ergens heen gaan. Maar iig niet bij ons thuis en geen afspraken..
Jeetje Jessy!! Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, wat een nare dingen allemaal! Heel veel sterkte ...
Goedemorgen allemaal Nog steeds ziek hier...maak me een beetje zorgen over mijn hoest, hoest echt de longen uit mijn lijf tot (sorry) overgeven aan toe...kan dat geen kwaad voor de kleine? In mijn buik?
hmm denk dat als je ontsluiting gaat krijgen door t hoesten dat t niet goed zit nee hoor meis die kleine heeft dr echt geen last van (aantal weken geleden had ik het ook gevraagd aan de huisarts) je kan wel btje broekplas akkefietjes krijgen
Good morning lady's Dreames heeerlijk dat je nog 10 weken mag, hier 28 weken en nog maar 8 weken en paar daagjes te gaan, pff kan niet wachten, geplande ks... (geluksvogels die op de normale manier mogen bevallen) Hoeveel weken mag iedereen nu nog? want het komt nu zo snel dichterbij (iets te snel zeg) Bambie morgen even naar de dokter gaan, even vragen of je geen longontsteking hebt, heb je tijdens de zwangerschap ietsje sneller last van, maar hoeft niet, voor je eigen geruststelling even de dok lastig vallen
bambie kan geen kwaad hoor maar je zou idd even langs de huisarts kunnen gaan voor eventuele longontsteking.
Heerlijk: dit jaar voor de kerst een goed excuus om géén verplichtingen aan te gaan! (En de herinnering aan de vorige kersten uit te wissen: vorig jaar missed abortion als einde van de tweede IVF, daarvoor kijkoperatie op kerstavond waaruit bleek dat mijn eileiders aan gort waren, enz... De laatste jaren ALTIJD gezeik gehad met de kerst. Dit jaar doen we dat anders! )
voor kerst hadden we nog geen plannen normaal gaan we altijd met de kerst naar mijn ouders maar dit jaar niet. misschien dat ze hier heen komen maar ik denk het niet. hoop wel dat we met zn 5e thuis zijn met kerst. zit te denken om paar weken vakantie optenemen na me verlof anders is lucas misschien net thuis en moet ik weer aan het werk
Lieve jessyd, heel veel sterkte... Ik weet echt even niet wat ik moet zeggen.. We denken aan je, meid! Houd voor ogen dat het ooit weer rustiger wordt bij jullie en houd moed! Dikke knuffel!
Kun je - in plaats van vakantie opnemen - niet beter in overleg kiezen voor de ziektewet? Ik kan me voorstellen dat je straks nog helemaal niet in staat bent om te werken, zowel emotioneel als fysiek. En zolang het nog zwangerschapsgerelateerd is, krijgt je baas de kosten terug van het UWV. En hou jij je broodnodige vakantiedagen.
@Jessy, veel sterkte! @huishouden, mega schaam ... sinds ik zwanger ben doe ik nagenoeg niets meer in het huishouden. Samen met ML doe ik de weekboodschappen op maandag, hij de serieuze dingen, ik vul de kar met lekkers . Uiteraard draagt hij de tassen. De was en strijk doe ik nog wel. Soms stofzuigen, maar meestal doet ML dat ook, naast zijn taken als de kattenbak schoonmaken, WCs, badkamer en keuken. Als ik iets doe verwacht ik nog applaus ook . Ik ben gewoon te moe. Voel er me wel heel schuldig over maar als ik dan zie hoe goed onze beeb het doet (aan mijn dikke buik) en dat al mijn waardes en bloeddruk netjes zijn dan denk ik ook; ik doe nu wat het beste is voor onze precious en straks draag ik hopelijk weer evenredig bij in het huishouden. @kerst, onze laatste kerst eindigde met ruzie bij zowel zijn familie als mijn familie... hadden toen te horen dat het vruchtzakje leeg was en in die periode heb ik toen na 2 cryotec behandelingen een curretage gehad. Een moeilijke tijd en een zwarte bladzijde in onze 5 jaar samen. Dit jaar hebben we alleen plannen met Sinterklaas en we hopen met nieuwjaar onze beeb te kunnen showen aan de familie. Bijgesloten nog foto's van het kamertje!