Hier de foto van de driewieler echt super leuk gedaan!! Zitten flesjes in hydrofiele doeken sokjes slabbers knuffel en natuurlijk de luiers haha
@whoppie: leuk kamertje! @nathalievs: wat ontzettend leuk gedaan die motor. Zou het niet uit elkaar durven halen voor alles denk ik, veels te leuk om zo neer te zetten. @verlof: ze zijn er wel al heel lang mee bezig dat je verlof pas ingaat als je baby thuis is uit het ziekenhuis, maar is er inderdaad nog niet doorheen helaas. Belachelijk eigenlijk. @libido: hier eigenlijk geen problemen mee. Zal nog wel komen. Kan me herinneren dat het bij mijn dochter wel een stuk erger gesteld was ermee. Door m'n bekkeninstabiliteit is het overigens wel pijnlijk, hebben meer met BI daar last van? Ben daardoor eigenlijk een beetje bang dat de bevalling ook pijnlijker zal zijn.
Mag straks weer lekker buidelen met me mannetje Daarna door naar een andere afdeling waar me man over 3 uurtjes ligt hij ligt nu op de ok
@nathalievs Wat leuk van die babyshower! En die driewieler is inderdaad erg leuk! @libido Hier vanaf het begin van de zwangerschap al ver te zoeken. Heb wel te doen met mijn man, maar ik kan me er echt niet toe zetten! @flessen Bij dochter Avent gebruikt, maar was er niet heel enthousiast over. Voordeel was dat ik kolfde met een Avent kolf en de melk meteen opgevangen werd in een bakje waar ik de speen bovenop kon draaien. Vond de flessen wel snel lekker of de dop eraf schieten. @huishouden Gaat uiteraard allemaal wat moeizamer, maar zal mezelf toch echt een schop onder m'n kont moeten geven. Man is van 7-18u van huis, als hij thuis is eten we en gaat dochter naar bed. Aangezien we op een flat wonen, kan ik hem dan niet vragen te zuigen, want dan wordt ze weer wakker. Hij doet de kattenbak, helpt 's avonds opruimen, dochter in bed leggen en de keuken even op te ruimen en in het weekend haalt hij dan wel een stofzuiger door het huis. Ik zuig zelf iedere dag, 2x per week even dweilen, de was, afwasmachine uitruimen, stoffen e.d. doe ik dus ook gewoon. Maar ik vind dat ik niet moet zeuren: Ben de hele dag thuis, dus kan het op m'n gemakje doen. Merk het wel regelmatig aan mijn rug en bekken hoor, maar het is even niet anders. @whoppie en IngridE? Wat een super leuke kamertjes zijn het geworden! Ik merk hier uit de verhalen dat er meerdere zijn die zich aan hele kleine dingetjes van hun man irriteren. Hebben jullie ook dat jullie totaal geen behoefte hebben om bijvoorbeeld lekker tegen elkaar aan te zitten, te knuffelen of ander lichamelijk contact? Ik wil hem wel graag bij me hebben, maar hij moet me verder wel met rust laten! Arme vent Vanavond weer lekker zwangerschapszwemmen. Eens kijken of het daarna weer beter gaat met m'n rug, even lekker ontspannen in het warme water!
@jessyd Geniet lekker van het buidelen! Probeer maar even lekker te ontspannen bij je kleine mannetje, voor zover dat nu lukt... Heel veel sterkte met je man! Dikke knuffel!
Nathalie, leuke verassing ! En gave driewieler. Is eigenlijk zonde om straks de luiers & cadeaus te gebruiken . Jessy, jeetje.. Jullie krijgen ook wel even alles in een keer op je plaat.. Ik hoop dat 2012 snel voorbij is voor jullie en je straks met z'n 5'en een gezond, rustig en gelukkig 2013 in kan gaan! Klinkt nog ver weg, maar hoop dat de tijd snel zal gaan en je dit allemaal achter je kan laten.. Vergeet je niet aan jezelf te denken? Vind het heel slim dat je wat psychologische hulp erbij zoekt, het is niet niks. Hou je taai! @libido, haha hier al heel lang ver te zoeken. Vind het stiekem ook helemaal niet erg dat ik me daar voorlopig geen zorgen om hoef te maken . (Mag toch geen seks meer deze zwangerschap. Ofja, geen enkele seks die mij nog plezier bezorgt .) @sweetdreams, ik meen dat daar best een paar leuke dingetjes inzaten . Ik kan me niet meer herinneren wat er precies inzat, maar volgens mij sowieso een speen, slab, sudocreme en meer van die kleine dingen. Paar tijdschriften en kortingsvouchers. @hier, nog steeds zwanger ! De laatste paar dagen is het gerommel ook weer iets minder geworden, maar nog steeds niet echt goed. Heb sowieso elke 5 à 10 minuten een harde buik en af en toe ook aanvallen dat ze weer vaak en pijnlijk zijn. Ik denk dat het niet heel lang meer gaat duren voordat het toch écht doorzet. Vriendlief geeft het ook nog maximaal twee weken. Dus we zullen zien . Ze zijn me hier ontzettend aan het pushen geweest om te gaan lopen. Dus gister na het eten maar 10 minuten naar buiten geweest. Gevolg; hele avond pijnlijke harde buiken. Feest jongens. Als het goed is gaan ze vandaag of morgen nog een inwendige echo maken om te kijken of er nog wat verandert is. Nu kunnen de echo's in een keer in overvloed . Want ik zit nu in een veiliger termijn. Net ook weer een groeiecho gehad, maar daar werd ik niet echt wijzer van. De vrouw die hem maakte zei er niet echt veel bij, behalve dat het er prima uitzag. Wat ik mee gekregen heb liggen het buikje en het hoofdje rond de 28/29 weken en de benen op ruim 31. Vorige drie keer lag alles precies zo'n 2 à 3 dagen voor. (Dus zou nu dan 30 weken gemeten moeten zijn.) Dus dat vind ik niet heel prima . Ze heeft ook geen gewicht gezegd . Maar als het goed is zou de gyn nog langskomen met de uitslag, dus hoop dat die wat meer kan zeggen. Schoonpa is nu lekker begonnen met de meubels die zouden opgeschuurd en hoogglans geverfd worden. Mijn stiefmoeder heeft de wiegbekleding al zo goed als af , dus stiekem worden er toch al wel wat dingen gedaan aan de baby-uitzet. Vooral de wieg vind ik wel heel leuk worden! Zal een foto mee uploaden, langs de randen van het hemeltje komt ook nog een strook grijze stof.
Nee uit elkaar halen is ook zonde haha.. Denk dat die mooi in elkaar blijft en op de kast @jessy geniet van het buidelen met je kleintje!! @azucena fijn dat je nog steeds zwanger bent!! En hopelijk blijft die nog ff zitten en worden toch de harde buiken minder...! Fijn dat je nu wat meer echo's krijgt en zou nog fijner zijn als ze jou het wat duidelijker vertellen haha En leuk wiegje!! Heb meerdere foto's van kamers voorbij zien komen allemaal leuk zeg!! Word hard gewerkt
@jessy geniet ervan heerlijk samen met je ventje knuffelen! @daphne hoop dat het langer is dan de 2 weken die vriendlief zegt! wel heel gaaf zo dat wiegje @libido wat is dat??? is dat een nieuwe trend ofzo??? wil wel de gezelligheid van tegenmekaar aanliggen maar op de een of andere manier gaat mini dan zo tekeer dat het niet leuk meer liggen is!
Libido is met al mijn vrouwelijke manieren vertrokken. Daarvoor in de plaats is een andere lijst gekomen; *Boeren *Snurken *Zitten als een vent *Mopperen over alles wat ik wil Voordeel daarvan is dat dat hem in dat opzicht ook van mij vandaan houdt. Zo leert ie weer te houden van mij om wie ik ben niet om mijn goddelijke lichaam haha
Whahahaha! Wat 'goddelijke lichaam' betreft... Volgens mij (ik durf het niet echt concreet na te vragen) ben ik niet gezegend met een vent die en zwanger lijf per definitie mooi (geil) vindt. Kan ik me ook zeker wel wat bij voorstellen: ik heb mijn doosch al zeker 2,5 maand niet meer rechtstreeks mogen aanschouwen (een beetje rigoreus maaien op de tast dus), ik kan geen positie vinden om het eelt van mijn voeten te halen, mijn beenhaar is gelukkig blond (dat zegt niets over de kleur, maar des te meer over de lengte), het donsvachtje op mijn buik ook, ....
haha heerlijk die details!!! kom dr hier ook echt niet meer bij met als resultaat dat ik vandeweek paniekerig stond te gillen in de douche BLOEDDDD BLOEDDDD (kon niet zien waar t vandaan kwam) manlief in de stress telefoon zoeken en weet ik het allemaal hihi heel grappig had gewoon een sneetje bij me snee haha maar door t water was het wat gaan uitlopen haha hij was zo leuk manlief al lijkbleek dus beloofd nog wat me de bevalling! heb nu een maaiverbod gekregen werkt ook ter preventie van hartaanvallen bij manlief
Ter compensatie (voelde me zo schuldig nadat ik las wat jullie allemaal nog in huis doen!), net het hele huis van boven tot onder gestofzuigd. Het ging wel, maar nu doet mijn rug zeer en geeft mijn lijf signalen dat ik het rustiger aan moet doen... die ik dan negeer. Zometeen 'kook' ik, op maandagavond vaste prik soep met brood en als ML thuiskomt wil ik een dealtje met hem maken; ik doe de weekboodschappen terwijl hij het zwaardere poetswerk doet (dweilen, WCs, keuken, badkamer). @libido, probeer het er wel in te houden ook omdat ik er zelf nog wel van geniet. Maar ben bang (en kan me goed voorstellen dat) ML het op een moment niet meer zo aantrekkelijk vindt met zo'n dikke buik.... Ter illustratie:
tondeuse doet wonderen als je vent dit voor je wil doen Eelt biotex weken, en creme hiervoor halen bij kruidvat of etos (goedkoper als die dure merken) verzacht en zorgt er voor dat het langzaam maar zeker verdwijnt, of was dit nou bij reformzaak Ontharingscreme halen, en samen met een vriendin doen Donsvachtje van je buik, is fijn voor de baby als die geboren is, en na de zwangerschap is die zo weg dus niet druk om maken! Hier heb ik het commentaar dat ik er beter uitzie tijdens de zwangerschap, dan als magere hein ervoor sommige mannen, waarvan die van mij sporen echt niet (of hij houd echt van volle vrouwen, want daar kijkt ie ook altijd liever na snapt iemand het nog???)
Kom het ff van me af gooien dames.. Momenteel gaat het echt ff K*T met mij, psych helpt voor geen meter kijk het nog even 1 keer aan maar het is niet mijn soort vrouw gaat nog niet met me mee zitten janken, ja dar schiet ik dus niks mee op. Vandaag ging het overdag redelijk maar nu sinds 2 uur is het weer gewoon kut en vraag ik me af waarom ik.... heb echt alles volgens het boekje gedaan en nog is dit me 'straf' Ben er gewoon zo klaar mee, van eidereen hoor je ja maar zwanger zijn is geen ziekte nou dat is het in mijn geval wel!!! Bah Hoop dat er snel wat verandering in komt want zo nog 9 weken door red ik niet
@whoppie wat een leuk kamertje! Fijn dat je door de apk bent @libido dat ken ik al weken niet meer zal de komende weken ook niet terug komen ook. Me man zei al is straks alsof je opnieuw ontmaagd wordt zolang staan we droog. @nathalie wat leuk een babyshower @daphne leuk wiegje @ingrid mooie buik @aappie knuffel! Vandaag weer echt een ziekenhuis dag gehad begon om 9 uur bij de psych daarna even tussendoor me ouders van schiphol halen. Terug naar het ziekenhuis lucas buidelen (waren samen in slaap gevallen) en nu zit ik te wachten tot me man weer wakker wordt. Durf hem niet wakker te maken.
Pffff... Wat een dag. Ik denk dat je je kraamperiode een half jaartje geleden heel anders voorgesteld had...