ooo jemig wat een beeld scheppen jullie! ik kom niet meer bij!! hier is t libido dus ook echt op zn minst -10 maar helaas bij ml dus niet..... @katalaya, wees blij dat je blond bent! heb hier ook zon geweldig donsvachtje over me buik alleen ben ik donker!!! zl wou laatst de beeb een kus geven en zei bah haartjes kriebelt! @aappie en jessyd, digi knuf van hier!
Dat vachtje hier is ook duidelijk aanwezig.. Niet erg charmant haha nu komt de donkere zwangerschapslijn er ook nog eens doorheen... Maar de libido is hier af en toe aanwezig omdat me mannetje zo lief voor me is.. Maar die buik tjah weet niet of die dat sexy vind hoor haha ziet me dadelijk denk liever weer strak in het vel als dat nog goed komt .. @jessy wat een dagje voor je zeg...
Goede oefening voor hem haha. En een maaiverbod haha, hij kan een maaier voor je kopen na de bevalling als het tot die tijd niet meer mag heb je die nodig haha. Valt ook niet mee hoor, om dat op de tast te doen daar in regio "den blije doosch" Heb ook al een stukje nagel eraf gesneden, is een riskante toestand, dat zwanger zijn! Ik ben allang blij dat het winter is, ik heb beenwarmers. Weet manlief ook eens wat het is, harige benen tegen je aangedrukt. Ach dat goddelijke lichaam, die vent van me raakt op het moment volgens mij nog opgewonden van een rondvliegende teennagel van me, die ik met moeite nog zelf heb kunnen knippen. Of dat is misschien dan door de onmogelijk houding die ik daarvoor moet aannemen.... Hoe dan ook, zodra ik mezelf dreig te besnijden, dan stel ik dat maaiverbod voor mezelf in haha.
Wil ik niet dat ie dat doen. Denk dat ik dan zo de slappe lach krijg dat ik mijn blaas echt niet onder controle kan houden. Niet echt een strak plan wanneer hij daar bezig zou zijn met een tondeuse, krijg je ook nog kortsluiting haha (ben erg visueel ingesteld, dus ik heb nu een heel raar stripverhaaltje in mijn hoofd )
Kun je niet een ander vragen. Net als met een ha, het moet toch ook een beetje klikken. *groepsknuffel*
vanaf vandaag een hulp in huis nu kan ik rustig naar het ziekenhuis toe zonder me druk te maken waar ik de meiden moet laten
Hier ook echt een vacht op mijn buik. Gister bij vk was het helemaal rechtop gaan staan door de dopler en het voelen en zo... ziet niet uut! Maar ja hebben het er allemaal voor over he? Ook mijn doos moeilijk te scheren. Doe het op gevoel, maar achteraf merk ik vaak toch wel dat het niet helemaal goed gedaan is. Btje jammer. Benen kan ik gelukkig nog wel makkelijk doen!
@azucena Wat een leuk wiegje! En al bijna 30 weken, wat goed!! Zet hem op meod, liever nog even langer dan de twee weken die je vriend het geeft @jessyd Fijn dat je nu een hulp in huis hebt, dat moet al een stuk meer rust geven! Hoe is het gister gegaan met je man? Een tijdje terug werden er fb accounts uitgewisseld. Nu was ik daar te laat mee en nu kan ik het niet meer terug vinden, maar als jullie me toe willen voegen, moeten jullie even een pb'tje sturen!
Heerlijk Jessy, een stukje rust hopelijk voor jou, maar misschien ook wel voor de meiden. Zijn ze iig in hun eigen omgeving. @den (harige) blije doosch, Is hier ook droevig gesteld. Ik denk dat ik er binnenkort dreadlocks in laat maken (of zal dat vanzelf gebeuren naar een tijdje niet wassen??). @zwanger lijf, krijg van mn man nooit in de indruk dat hij het maar niks vind eigenlijk. Ook het gegeven van "een derde" in het spel maakt hem niet uit. Maarja hij voelt geen trappelende baby tijdens de daad en dat maakt het er voor mij niet echt opwindender op. Hier zojuist DL weer naar psz gebracht. De 2e keer. Ze valt gelijk met de neus in de boter, want ze gingen naar het bos. Ben heel benieuwd hoe ze daar zo van terug komt. Heb afgelopen 1,5 week elk kind-loos uurtje besteed aan het schilderen dus nu is het even me-time. Met een bak koffie en een vers gehaald puddingbroodje op de bank. Fijne dag iedereen en voor degene die erdoorheen zitten: Dikke knuffel!!
@daphne: Leuk wiegje en hopelijk durt t nog ff voordat de kleine er in ligt, alhoewel ik me kan voorstellen dat je er wel een btje (veel) klaar mee bent!
Wahaha owh, komt even niet meer bij, sorry. mwah valt mee hoor meis, dacht t ook slappe lach, maar eenmaal bezig niks aan de hand, je spant automatisch de spieren daar beneden dus geen stripverhaaltje hoor Jessy fijn dat je nu hulp krijgt En voor de rest... ahum even zeef schudden misschien dat er nog iets is blijven hangen Fijne dag mensen, ik gaat zh weer lastigvallen (of zij mij met die ***onderzoeken) Owh en zijn er nog meer mensen die soms functie uitvallen hebben??? ik wel namelijk, soms niet meer kunnen lopen of spraak valt in ene uit, zou dit komen door migraine aura (alweer een tijdje last van) Naja hoor het vandaag wel weer hoe of wat. Fb hier ook, maar op t moment houd ik het niet echt bij, te weinig tijd
Migraine-met-aura ken ik ook, maar gelukkig nog maar één keer last van gehad tijdens mijn zwangerschap. Ik zou het wel even ter sprake brengen, want alleen neurologische verschijnselen zonder migraine-hoofdpijn lijkt me niet goed. Mij viel op dat de lijst met symptomen van zwangerschapsvergiftiging veel overeenkomst heeft met de aura-verschijnselen...
azucena wat een ontzettend leuk wiegje!! en wat ben je al een lekker eind opweg, dat kleintje luisterd wel een beetje en blijft nog ff lekker zitten!! Jessy meid wat fijn dat je hulp in huis hebt!! ben je wat vrijer en word het net iets makkelijker voor je!! knuff meid, wat zullen jullie het zwaar hebben nu!! Aviya die uitvallen had ik aan het einde van mijn zwangerschap van Job.. Dat was in mijn gezicht, daar moest ik toen erg mee uitkijken, ivm met dat het blijvend zou zijn, ik zou zeggen laat er even naar kijken, misschien is het niets ernstigs maar je zou het maar voor kunnen zijn toch.. Sweetdreams, heerlijk toch eventjes je handen en je hoofd vrij!! heerlijk even tijd voor jezelf nemen, je meissie heeft het vast onwijs naar dr zin in het bos.. Chocoladekoekje.. mij kun je op facebook vinden onder mijn naam: sil kuiperij mijn profielfoto is momenteel een buikkie Whoppie haha is het zo erg ja?? hihihi hier ook een heerlijk donsvachtje op mijn buik.. lekker blond dus je ziet het niet zo goed
Aapie Knuf meid!! ik hoop dat je iemand vind waar je je beter op je gemak voelt en die je ook daadwerkelijk kan helpen zodat je weer beter in je vel komt te zitten!! Katalaya.. jij weet ook alles leuk te brengen.. ligt regelmatig in je deuk met jou mooie uitspraken hihihihi is het nog geluk met de kleertjes uitzoeken?? Ingrid wat een mooie vrouw ben jij, en wat heb je een mooi buikkie!! ben ook helemaal verliefd op jou kamertje Whoppie ook van jou zag ik een super leuk kamertje voorbij komen!! Marijke wat fijn dat je vader zo lekker is opgeschoten en dat het mooi word!! heerlijk he..
hier gister de box in elkaar gezet antraciet van bobita brent, eenmaal klaar blijkt de verf er helemaal niet goed op te zitten, zie allemaal houtkleur erdoorheen en bovenop laat de lak los. gelukkig krijg ik zonder moeite een nieuwe. maar wat balen is dat weer zeg. heb dat tegenwoordig met alles, alles wat ik koop is stuk
@smurfin, wat balen zeg! ken t gevoel bij zl was van de complete babykamer alleen het ledikant heel de rest was allemaal stuk! @box, hebben jullie die al staan?? hier nog niet, moet eerst nog geverfd worden want wil hem dit keer grijs ipv wit. Denk dat ik hem ook pas rond de 37 weken neerzet en hier mijn trots! de Wiegbekleding gemaakt door mijn papz! en een foto'tje met het muurtje erbij. die is tevens nog niet klaar want komt nog een andere plank en daar komen letters op en me aankleedkussenhoezen zijn nog in de maak
Wauw Marijke super mooi! Raak je toch gewoon verliefd op, vooral als er straks zo'n mooi baby'tje in ligt! Hier; groei echo gehad vanmorgen en alles was goed. Bij de 20w echo lag de placenta laag, nog niet voor de uitgang gelukkig. Nu is het zelfs wat naar boven gegaan. Zaterdag 3D echo gehad en was ook allemaal goed! Nu weer even 2,5 werken op een bso.