@ jessy fijn dat je man weer thuis is.. lijkt me toch stuk fijner voor jou ook ondanks dat hij herstellende is! Hoop dat Lucas weer met sprongetjes vooruit gaat en dat hij dan vooruit blijft gaan! Morgen weer naar de psych, hoop dat ze het beter gaat doen dan volgende week anders ga ik echt een ander zoeken.
Wat fijn dat je man weer thuis is Jessy! Hopelijk krijgen jullie een beetje rust. Hoop ook dat het met Lucas snel weer beter gaat. HIer is een groei-echo rond 30 weken standaard en dan nog een keer rond 33 a 34 weken. Zo kunnen ze blijkbaar een goed beeld krijger van hoe de baby groeit. Ik vind het allemaal prima, vind het iedere keer fantastisch om beeb te zien! Vanavond was mijn groei-echo iig erg goed! Beeb ligt precies op schema en alles zag er verder goed uit! Jeejj! Fijne avond nog!
@jessy: hopelijk hebben jullie een beetje kunnen slapen na een zware week. Slaap is echt goed voor je. En ik duim voor Lucas! @happy: lijkt me geruststellend als je weet dat alles er weer goed uit ziet.
Zo, baby en mama zijn weer door de apk gekomen! Ijzer was 7.9, dus ook heel netjes Kleine meid was dit keer keurig gegroeid, niet te hard zoals de vorige keer, dus een groeiecho is niet nodig. Helemaal mooi dus! Wel de tip gekregen wat meer rust te nemen door mijn dag in blokken te verdelen. En om echt even te liggen als mijn dochter gaat slapen om mijn rug wat rust te geven. Ben benieuwe of dat gaat helpen!
@jessy, fijn dat je man weer thuis is! hoop dat lucas ook snel opknapt! @aapie, s6! @chocoladekoekje, fijn dat alles weer goed was! Hier vanmorgen geschrokken van de weegschaal..... zit nu op 6 kilo erbij... is net zoveel als bij mees de hele zs! verder lekker rustig hier, heb erg last van me heup weer dus ga maar weer verder aan me knutselwerkje! ben druk bezig zelf een mobiel voor boven het wiegje te maken! met de hand..... die ik leuk vond was volledig van vilt en ruim 70 euro! ga ik er echt niet voor geven dus ben t nu zelf aan t doen!
@marijke Haha, maar 6 kg voor deze termijn valt heel erg mee hoor! Kan me voorstellen dat het veel lijkt als je de vorige keer zo weinig aangekomend bent, maar het valt best mee. Ik zit nu op +8/9. Maar dat is dan misschien wel weer wat veel, gister nog een heel pak gevulde speculaas naar binnen gewerkt...
Ach, stelletje mieperds... Ik moet met mijn +18 kilo troost halen uit dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/387253-hart-onder-de-riem-v-l-aangekomen-topic-8.html
@jessy, ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen vannacht, en dat lukas een beetje voorruit gaat! @marijke 6 kilo is niets....menige zou er jaloers op zijn wat de kosten van z'on mobiel, ik denk dat alles wat te maken heeft met zwanger,baby,of huwelijk altijd extra duur is.. Hier gisteren héél erg misselijk geweest..mijn maag vind me echt niet meer lief maar wat wil je. Aan de ene kant wordt hij gepest door mijn ongelovelijke hoestbuien en aan de andere kant als boxbal door de beeb... Overigens bij de dokter geweest....en hoe verbazend, niets aan te doen helaas...dus een heerlijke bijholte ontsteking, en een bovenste luchtweg infectie. Die mijn lichaam zelf mag oplossen...jippie.. Maar verder gaat alles goed ha ha.. @daphne hoe gaat het bij jou? En mijn banner loopt een dag achter?? Ben vandaag 29 weken...
Mijn banner is helemaal van slag. Het aantal resterende dagen klopt nog steeds niet. (Vergelijk met iemand anders' banner) Ik ben benieuwd of mijn banner mij straks een maand over tijd laat lopen of zo...
@katalaya Bij dochter ook 23 kg aangekomen en nu besloten dat ik dat echt niet meer wil (at toen echt alles waar ik trek in had en dat waren vooral veel broodjes met pindakaas en hagelslag...) en die kilo's er nooit af kunnen krijgen. Als deze beeb er is maar flink gaan sporten en fietsen! Niet om je bang te maken ofzo, even een toelichting @bambie Hmm dat klinkt wel heel vervelend! Beterschap! Volgens mij heerst er weer vanalles. Van de week bij mijn moeder geweest met een luchtweginfectie en voorhoofdholteontsteking en nu ben ik ook enorm.aan hrt blaffen en m'n stem kwijt. Niet fijn!
Eindelijk is het een beetje gelukt om in beeld te vangen wat die parasiet in mij zo de hele nacht doet: Beweging 30w3d - YouTube (en dit is nog niet waartoe KatBeeb volledig in staat is, maar wel voor het eerst dat het me gelukt is om iets op te nemen...)
Ja dat ken ik!... en dat doet meneertje dus elke keer tegen mijn maag heel fijn dus.... gelukkig slaapt hij nu even dus aangestoken door chocoladekoekje ga ik zo eens even een heerlijk broodje met hagelslag eten... zo'n zoet broodje... la la la la.... dat kan wel met mijn 5 kilo
wie ik *poetst nog even de glanzende ring boven haar hoofd...* ben toch een engeltje Moet eerlijk toegeven dat ik net 11 kilo was afgevallen voor ik zwanger werd.... en mijn eerste reactie (zo'n beetje) was .....maar nu pas ik al die nieuwe kleding niet meer.... vond het wel sneu voor mijzelf aangezien ik echt 2 weken daarvoor een heel stel nieuwe broeken rokken jurkjes en colbertjes had gekocht.... Nu maar afwachten hoeveel ik aankom, en hoeveel er weer afgaat.... je zult zien dat de gene die het minst aankomen aan het einde het hardst aankomen...., en moet zeggen bij mijn dochter kwam ik maar 4 kilo aan bij de zwangerschap..... maar daarna bijna 15! binnen nog geen jaar!
Ik was ook net 15 kilo afgevallen toen ik zwanger werd. Dat waren de kilo's die er aan gekomen waren dankzij het spuiten van hormonen voor 5 IUI-behandelingen en de eerste IVF. Toen de eerste IVF mislukte, en ik zo'n enorme hekel aan mijn vette, falende lijf had, gooide ik de smoes 'afvallen heeft nu geen zin, want misschien word ik wel zwanger en dus weer dik' aan de kant. Daar heb ik me tijden lang achter verschuild, als excuus om niet op dieet te gaan. Ik koos toen bewust voor de gedachte 'als ik zwanger mag raken, heb ik tenminste een gezonder uitgangspunt'. En tadaaa!!! Na 10 kilo afvallen sloeg de tweede IVF aan, maar helaas mocht het niet zo zijn. Daarna de draad weer opgepakt, en nog eens 5 kilo afgevallen. Toen sloeg de cryo (ingevroren top-embryo uit de tweede IVF) ook aan, en da's KatBeeb! Was ik die 15 kilo niet afgevallen (van 94 naar 78 bij een lengte van 1.68), had ik nu dus al ruim boven de 110 kilo gezeten. En ach: ik weet hoe de Weigt Watchers werken, en wat me toen lukte, lukt me straks vast wel weer. Ik weiger om me écht uit het veld te laten slaan. Ben allang blij dat ik om déze reden dik mag worden. Straks met bv en WW even doorbijten, en terug naar de 73. Dan ben ik niet dun, maar heb ik wel een gewicht wat bij me past.