@Daphne, gefeliciteerd meid met jullie (ongetwijfeld) prachtige zoon! Supermooie namen heeft hij. En idd een prachtig gewicht. Een meisje bij mij uit de buurt is van de week met bijna 33 weken bevallen van een kindje van bijna 1500 gram, dus dan heb je al een flinke knul voor het termijn. Geniet ervan meid! @Jessy, sterkte meid. Hoop zo dat je knulletje snel aan de beterende hand is. Dan krijg je ook wat meer rust hopelijk. Hier een lekker dagje thuis vandaag. Ben lekker verse champignonnesoep aan het maken en dochterlief is al de hele ochtend zo ontzettend lief aan het spelen.
@ Daphne van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. En wat een mooie namen hebben jullie gekozen
@Daphne: van harte gefeliciteerd met jullie kleine knul. Fijn om te horen dat hij t goed doet. Lekker rustig genieten van elkaar en dat hij maar mag uitgroeien tot een grote stoere vent
Wat heb jij een *******vk zeg! Makkelijk gezegd "ja, je bent niet de enige zwangere vrouw die daar last van heeft" Nee, dat zal zeker, maar iedere situatie is anders, als de psych al depressie in de mond neemt, dan is het heel belangrijk dat die vk jou daar ook serieus in neemt, dus ook met de bevalling die voor jou het beste gepland kan worden. Ik zou zeker naar een andere vk proberen over te stappen, in jouw geval gaat dit mens nog meer stress voor je veroorzaken! Die babyshower zou ik zelf gewoon over me heen laten komen. Dat is iig een leuke verrassing, op bijna elk moment wel. Maar als jij je daar niet lekker bij voelt, dan kun je dat misschien via je man bij haar aan laten kaarten??
Als je dan echt niet weet waar je je geld aan uit moet geven haha. Kan je nog een aparte kamer voor de wagens inrichten ook, met voor elke wagen een bijpassende muur
Ik geloof direct dat je tegen een depressie aan zit, het is nog knap dat je er niet al middenin zit! Het is echt tegenslag na tegenslag! Succes met jullie keuze, het is hoe dan ook een "verkeerde", want ze hebben allebei vrijwel alleen nadelen. Ik hoop met hart een ziel dat jullie verdere ellende wordt bespaard!!!
Gefeliciteerd met jullie zoon! En wat fijn dat hij het toch zo goed doet!!! Het is een heftige periode geweest en de bevalling is daar, zo te lezen, helemaal op aangesloten. Maar dat is nu iig achter de rug, jullie zijn nu papa en mama en de naam is ook in orde gekomen lees ik
ik kan geen keuze maken heb samen met mijn man alle voor en nadelen op een rijtje gezet we kunnen niet kiezen en ze willen morgen ochtend een antwoord
Dit is ook een niet te maken keuze. Ik zou toch bang zijn dat ik de verkeerde zou maken, hierin kun je het ook bijna niet goed doen. Getver! Misschien morgen, wanneer jullie moeten doorgeven waar jullie voor gaan, ook eens kijken wat zij aanraden en dat toch ook in jullie keuze mee laten wegen.
Dit is ook geen menselijke beslissing die jullie moeten maken Jessy! Is er eventueel iemand in het zh aanwezig die jullie een beetje kan helpen met adviezen of misschien prive thuis je moeder,schoonmoeder misschien wel een goede vriendin. Zoiezo het erover praten is al goed natuurlijk! Heel veel sterkte meis!
Bedankt voor alle felicitaties! Het is inderdaad een heftige ervaring geweest, maar gelukkig is het nu voorbij . Moet er wel aan wennen dat dat kleine mensje 24 uur geleden nog ín mijn buik zat.. M'n buik is trouwens al weer zo goed als plat . Quinten doet het nog beter, hij is nu van alle ademhalingsondersteuning af! Hij doet het zo onwijs goed voor een baby van 30 weken. Ik ben trots . Hij moet wel onder de blauwe lamp, omdat hij wat geel begint te zien, maar dat is normaal. Vanmorgen hebben we lekker een uurtje kunnen buidelen. Daar kwam hij echt tot rust door . Zo mooi om te zien hoe hij op mij en z'n papa reageert. Ik hoop dat het lukt om via de telefoon foto's toe te voegen. De eerste foto is hij een half uurtje oud en zijn ze net de infuusjes aan het plaatsen. Hier heeft hij nog wel wat ademhalingsondersteuning. De tweede foto is van het buitelen, toen was hij zo'n 14 uur oud.
Bedankt voor alle felicitaties! Het is inderdaad een heftige ervaring geweest, maar gelukkig is het nu voorbij . Moet er wel aan wennen dat dat kleine mensje 24 uur geleden nog ín mijn buik zat.. M'n buik is trouwens al weer zo goed als plat . Quinten doet het nog beter, hij is nu van alle ademhalingsondersteuning af! Hij doet het zo onwijs goed voor een baby van 30 weken. Ik ben trots . Hij moet wel onder de blauwe lamp, omdat hij wat geel begint te zien, maar dat is normaal. Vanmorgen hebben we lekker een uurtje kunnen buidelen. Daar kwam hij echt tot rust door . Zo mooi om te zien hoe hij op mij en z'n papa reageert. Ik hoop dat het lukt om via de telefoon foto's toe te voegen. De eerste foto is hij een half uurtje oud en zijn ze net de infuusjes aan het plaatsen. Hier heeft hij nog wel wat ademhalingsondersteuning. De tweede foto is van het buidelen, toen was hij zo'n 14 uur oud.
Ahhh daphne wat een droppie!!! Hij doet het zeker goed als die nu al van de beademing af is! (Ik zie trouwens alleenmaar de foto van het buidelen) Snap dat je helemaal trots hotel de botel bent hihi!
@jessyd: logisch dat je die keuze niet kunt maken.... zwaar hoor... @daphne: wat een schatje! Hier net lekker wezen shoppen in Alexandrium. Nu eventjes gezellig met dochterlief naar Mary Poppins kijken.
@jessy, hebben jullie wel een beetje begeleiding vanuit het ziekenhuis? En wat raden de artsen zelf aan?, het blijft een onmenselijke beslissing, mijn gedachten zijn vaak bij je! @daphne, wat een schitterend mannetje! En wat raar om dit binnen 1 berichtje te moeten zeggen, ik hoop dat ze beiden over een jaar gezonde ondeugende 1jarige mogen zijn!
@daphne, wat een heerlijk mannetje! Ben zo blij voor jullie dat hij het zo goed doet! @jessy, ik snap dat zo n beslissing niet te maken is!! Geven de artsen geen advies? @dreames, wat toevallig ik was daar ook! Hebben elkaar misschien wel gezien
super mooi ventje!! ben blij dat hij het zo goed doet! @jessy, kan het helemaal begijpen is niet zomaar een beslissing!
mooi mannetje hoor daphne en wat super dat hij het zo goed doet we hebben een keuze gemaakt en die net aan de artsen voor gelegd ze gaan er straks over bespreken en dan horen we misschien vanavond nog het behandel plan