Pfff, Jessy, wat gaan jullie door een enorme achtbaan zeg, echt onvoorstelbaar! Succes weer voor de komende fase in de behandeling! Gaat het met je man ook weer een beetje, hij is toch ook pas geopereerd? @Daphne; een heel mooi mannetje, dat heb je goed gedaan En wat super dat hij het nu al nog beter doet. Dat moet toch ook een hele geruststelling zijn voor jullie. Heel cliche, maar dan besef je waar je de afgelopen 7 weken voor in het ziekenhuis hebt gelegen. Echt heel mooi en leuk voor jullie!
met mijn man gaat het goed morgen gaan de hechtingen er uit en over 2 weken begint hij met chemo hoop dat hij er dit keer minder ziek van is dan de afgelopen 2 keren maar dat weet je helaas nooit van te voren
@ Daphne: wat een mooi mannetje! Daar kun je trots op zijn! Echt fijn dat hij het zo goed doet! Hoe gaat het met jou? Afgezien van je al bijna weer platte buik @Jessy; ik duim nog steeds voor jullie pfff ik kan me niks voorstellen van jouw situatie nu.. Ik hoop da je man zich snel beter voelt en dat de gevolgen van de chemo meevallen, voor zover dat kan.. Sterkte
Ik hoop heel hard met jullie mee Jessy, het wordt tijd dat jullie dit jaar kunnen afsluiten en aan een mooi en vooral gezond 2013 kunnen starten!
@jessy: hopelijk kunnen ze nu een goed behandelplan samenstellen... Ik duim voor jullie en dat jullie 2013 goed kunnen beginnen. @Daphne: mooie zoon hoor! en fijn dat hij t zo goed doet. Hopelijk sterkt ie snel aan en mogen jullie (hij) snel naar huis. Geniet ervan! Vandaag met me dinnies lekker tapas gegeten (zelfgemaakt!) haha. We gaan graag naar een tapasrestaurant in de buurt, maar nu zelf geprobeerd. Best geslaagd! Nu errug vol, want ja van drie toetjes, wel allemaal proberen natuurlijk... Nu boer zoekt vrouw kijken (verplicht) vl vindt het leuk, komt uit boerenfamilie uit Aalten (Ijzerlo) en dan lekker naar bed denk ik... Fijne avond mensen en voor degenen die moeten werken morgen.. Werkse!
@Daphne Gefeliciteerd met jullje super mooie mannetje! Heel fijn om te horen dat het zo goed met hem gaat! Hopelijk mag hij snel met jullie mee naar huis @jessyd Heel veel sterkte met de beslissing!
Wat een moeilijke keuze is dat geweest zeg.. Helpen de artsen je er eigenlijk bij of moet je zoiets echt zelf beslissen.. Benieuwd naar het behandelplan hopelijk helpt het voor je kleine!! En dat inderdaad wat iedereen al aangeeft het voor jullie zeker maar snel 2013 is en deze mag beginnen met heel je gezin lekker thuis!!
Jessy, sterkte voor jullie! Probeer wat rust te vinden in je beslissing.. Denk dat je met beide keuzes gewoon een goede keuze maakt, niemand kan voorspellen hoe hij reageert. Fijn dat het weer beter gaat met je man! Gister is Quinten heel onrustig geweest. Hij heeft veel liggen huilen, ook tijdens het buidelen met papa. Hij heeft ook flink liggen hoesten en niezen. Waarschijnlijk als reactie op het huilen. Ze hebben het infuus op z'n hoofd naar z'n voet verplaatst en nu is hij een stuk rustiger! Dus daar had hij waarschijnlijk gewoon last van. Met mij gaat het wel. Heb meer last van de keizersnede dan verwacht. Niet zozeer van de wond zelf, maar gewoon de hele ervaring. M'n darmen zijn wel goed aan het vervelen, doet best veel pijn. Het kolven wil ook nog niet lukken, er komt geen druppel uit. Heb net wel even mogen douchen en dat was echt heel fijn! Ik heb er denk ik nog het meeste moeite mee dat ik niet mobiel ben.. Ik kan niet zomaar even naar m'n zoon toe. Gister stond m'n bed naast de couveuse toen hij zo lag te huilen, maar ik kon gewoon niks doen.. Ik stond te ver weg om erbij te komen en kon zelf ook niet verplaatsen. Toen stonden de tranen wel even in m'n ogen. Poging 2 voor de foto . Denk dat die van gister te groot was, maar weet niet hoe ik die kan verkleinen op m'n telefoon. Dit zou een foto moeten zijn van vanochtend. Volgens mijn vriend lag hij er heel rustig en ontspannen bij .
Daphne> Gefeliciteerd met jullie mooie ventje! jessy> Veel sterkte! Hopelijk gaat het snel de goede kant op met jullie mannetje!
hey dames, daphne: gefeliciteerd met je mooi kereltje, wauw wat ziet er goed uit en super dat ie het zo goed doet. Jessy: oh meis wat krijgen jullie het allemaal voor je kiezen. niet eerlijk. fijn om te lezen dat het met je man beter gaat. en je kleine manneke is minder begrijp ik?! heel veel sterkte toegewenst meid hopelijk mag alles snel voorspoedig gaan dikke knuf pff heb veel moeten terug lezen en 1 probleem weet even niet alles meer hihi. nog 4 weekjes werken he, oh wat heerlijk. gelukkig gaat alles goed en voel ik me goed dus dat scheelt! vind het niet erg om nog te gaan werken! was de eerste zwangerschap al wel wat anders.!! van de week met m'n baas m'n zwangerschapsverlof geregeld en daarna m'n ouderschapsverlof!(2maandjes) heerlijk tot eind mei thuis zitten! heerlijk. volgende week maandag eindelijk naar de geneacoloog om te praten over de bevalling!ben zo benieuwd wat er dan gaat gebeuren!! en dan woensdag de groeiecho! kijken hoe ons mensje is gegroeid! bewegelijk is hij /zij is heel erg! tjee net een golslag bad. net als dat filmpjes van ..... weet niet meer wie maar zij liet zien hoe haar kindje in haar buik bezig was, geweldig zeg. ik geniet ervan! gisteravond had ik iets gedaan wat ik nooit had moeten doen! op de weegschaal thuis gaan staan!!! was nog maar 1 kilo aangekomen! dus 91kilo en nu stond er 95 kilo! chips dat was een tegenvaller zeg! ga eigenlijk alleen maar bij de vk op de weegschaal staan! maar nu beetje dom geweest hihihihi. ach woensdag moet ik weer op controle wie weet is het daar minder hihi. kamertje is hier bijna klaar. vl heeft letters bij de karwei gekocht! de naam dus en overgespoten in een mooi kleurtje. super leuk geworden. vanavond even ophangen boven het bedje word steeds meer aangekleed echt gezellig het geboortenkaartje: straks gaan we naar de drukker en gaan we laten zien wat we willen en dan wachten op een proefafdruk! ben benieuwd! ga nu even naar de bank , zoonlief z'n spaarpotje inleveren! en vragen of dat ze m'n bankpas kunnen deblokkeren, want was zaterdag m'n bankpas kwijt en meteen vl laten bellen om hem te blokkeren! wat denk je kom ik terug kijk in de kelderkast ligt ie op een pak burritos! heb ik weer! zwangershaps dementie denk maar haha. fijne dag dames, en die moeten werken werkse liefs miesje
Ik ben gewoon al de dagen aan het aftellen: nog 16 dagen werken!! Zo klinkt het veel korter.. Hihi erg he
Hey dames, Ook ik mocht vanmorgen door de APK; ijzer was goed, suiker was goed en ik hoef geen Rhesus prik. VK vond mijn buik toch wel wat groot en omdat de baby steeds voor liep bij eerdere echo's, moet ik morgen een groei echo laten maken. Eerder postte ik hier dat ik bij 35 weken een groei echo zou krijgen, maar dit was natuurlijk een liggingsecho, excuses voor de verwarring. Ben erg benieuwd morgen, ben blij dat ze me zo goed in de gaten houden. Ik weeg nu evenveel als mjin man; 80 kilo (dat is +12 kilo...). Wordt morgen dus vervolgd...
Hey dames, Lekker geklets hier op de maandagochtend. @Miesje, lang geleden dat ik jou gezien heb. Leuk dat je er weer bent. Fijn dat alles omtrent je verlof geregeld is. Enne, idd niet op 2 verschillende weegschalen gaan staan. Ik had tot de laatste keer nog telkens ballerina's aan, die ik even uitdeed als ik op de weegschaal ging staan. Nu had ik mn laarzen aan en was ik 2,5 kg aangekomen na de vorige keer. Toch maar even mn laarzen uitgedaan en toen was het iets meer dan een halve kg. @IngridE, fijn dat alles goed was. Mag je morgen lekker even naar je beebje kijken. Hopelijk valt het allemaal een klein beetje mee qua grootte. Alhoewel er natuurlijk ergere dingen zijn. @daphne, echt een supermooi mannetje zeg!! Ben wel heel benieuwd wie nu de 1e hier zal zijn. Jij en Jessy waren ondertussen al een beetje verwacht. @Jessy, denk aan jullie!! Hier is de nesteldrang denk ik echt toegeslagen. Vanochtend de douche gepoetst, de babykamer waar DL nog slaapt, helemaal uitgemest en schoongemaakt, Wasjes aant draaien. Vanmiddag even gordijnen uitzoeken voor nieuwe kamer van DL, nog meer wasjes draaien en nog veel meer plannen. Heerlijk. Vanavond hoopt ML dan eindelijk de geverfde kast in elkaar te zetten. Ben er zooo benieuwd naar. Fijne dag iedereen!
Ik ben maar eens begonnen met een lijstje voor de vluchtkoffer en het geboorteplan... En ik heb me opgegeven voor een workshop borstvoeding. Goed bizzie, al zeg ik het zelf.
Potver! Ik krijg een telefoontje van KatMan die voor zijn werk veel op de weg zit: Pal voor hem was een ernstig ongeluk gebeurd, hij was de eerste achter de kettingbotsing die er zonder schade vanaf gekomen is. Dit soort dingen zijn niet goed voor mijn hart...
@Kat, jak, zou me ook kapot schrikken. Tis weer goed gegaan moet je maar denken. Tis denk leuke-telefoontjes-dag. Hier belde ML net of te "vragen" (lees: mededelen) dat hij volgende week een week (en misschien ook wel de week daarna) in de kost moet. Hij is zzp-er, dus altijd fijn als hij werk heeft, daarom wil ik niet altijd de boeman(vrouw) uithangen. Maar vind dit toch best pittig, zeker als ik dan 32/33 weken zwanger ben. Wat zouden jullie doen??
@sweetdreams misschien stomme vraag maar wat houd het in als die in de kost moet? @wegen sta hier altijd thuis op de weegschaal zonder kleren.. bij de gyneacoloog wegen ze me ook maar idd ene x laarzen aan andere x jasje dat klopt dan ook niet echt.. Maar ik zit nu op 56,5 kilo das voor mij +7,5 benieuwd hoeveel er in laatste weken nog bij komt! @werkende dames fijn dat ook jullie kunnen aftellen naar je verlof!! @bewegen baby hier ook erg bewegelijk en merk dat die vaker de hik heeft.. Jullie dat ook al gevoeld?
Haha, nee helemaal niet stom. Alleen voor deze streek een bekend begrip. Volgens mij is het meer een uitdrukking van vroeger dat boeren in drukke periodes (en dus lange werkdagen) knechten in de kost hadden. Dat betekend dus (vaak) tijdelijk personeel wat bleef eten en slapen om lange reistijd uit te sparen. Maar mijn man moet gewoon op een klus in België en slaapt en eet dan gewoon in een hotel op kosten van zn opdrachtgever. Anders zou hij per dag 5 uur moeten reizen, waarin dus niet gewerkt kan worden en dat zou een duur grapje worden voor zn opdrachtgever.
Haha nu snap ik hem.. Ja is wel pittig idd.. Maar als je je nog goed voelt zou ik er geen probleem mee hebben mits er met de baas word afgesproken dat als je belt dat die meteen zou mogen gaan voor het geval als er iets gebeurt ofzo... Hoe denkt je man zelf erover?
Nog 3 halve en 1 hele dag werken, en dat over 2 weken verspreid. Dan begint mijn verlof. Ik heb nog veel vrije dagen, dus vooraf en achteraf neem ik 3 weken extra op. Wij mogen niet meer dan 3 weken in één keer opnemen, dus doe ik het lekker zo. Heerlijk ook die tijd vooraf.