16-31 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dreames, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons geld die regel ook dat je maar 3 weken in een keer mag doen maar na je verlof mag je wel bewijze van al je uren opnemen als het er maar op aansluit.. Weet niet of dit wettelijk is of gewoon iets van ons bedrijf ;)

2. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @werken, ik moet met morgen erbij nog 3 dagen werken. Werk maar 1 dag per week en dan stop ik ermee. Hoef na mn verlof dus niet meer te werken. Ga de eerste paar jaar voor mn kindjes zorgen. Ben nog jong dus nog tijd zat om te werken en nu kan het.

3. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker!! Ja als je het kan waarom niet werken moeten we idd lang genoeg ;)

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @daphne: supermooie foto van Quinten

@ingrid: spannend de echo morgen. Succes!

@kat: vluchttas... zo lekker op tijd. Bv-cursus, goed geregeld! Hoef ik lekker niet, wel met pufcursus begonnen en vorige week een infoavond over bevalling gehad... altijd handig :)
    Wel ff schrikken van katman... gelukkig niets aan de hand (naast de schrik dan)

@sweetdreames: zo lang je vent weg kan als het moet zou ik er geen problemen mee hebben....

Vandaag weer erg moe, dus nu ff lekker zitten en dan zo op weg naar de pufcursus... Heb bedacht dat ik morgen thuis ga werken... lekker in mijn eigen tempo.... tussendoor ff naar bed (als t nodig is) en eventueel na het eten nog ff door... Heerlijk.
    Moet nog 6 weken en vl zat gister heel optimistisch: das nog maar 24 dagen. (want vanaf deze week de vrijdagen vrij)... hmm dat helpt niet.. ;);)

5. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    ze zijn vanmorgen begonnen met de medicatie
    me man is al de hele dag bij hem ik heb besloten om vandaag niet te gaan.
    normaal kan ik hem via de webcam zien maar die staat uitgeschakeld vandaag voor het geval dat het fout gaat.
    heb nog niets gehoord over hoe het gaat van me man hij zou me bellen misschien heeft hij er nog geen tijd voor gehad

6. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @jessy: hopelijk gaat alles goed! wij duimen voor Lucas!

7. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    @verlof heb ik al vanaf 17 weken (vanaf 20 weken volledig thuis ivm harde buiken) officieel vanaf 18 november verlof jehhh!! als ik dan eindelijk eens naar buiten kan en ga voel ik me weer schuldig tegen me collega's hoop dat dat dan ook weggaat!

@fb ik zag hier weer een aantal fb-ers langs komen, zal ik daar een lijst voor gaan maken? weet namelijk niet of iedereen hier openbaar alles wil neerzetten.. mocht je interresse hebben voor de fb lijst pb mij dan maar en dan zorg ik dat die netjes bezorgd word

@vluchttas staat hier al klaar zowel voor mij als voor mini, heb in die van mij ook een knuffel voor mini gedaan mocht hij toch te vroeg komen heeft die een knuffeltje die naar mij ruikt.

8. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Een collega in een anders filiaal heeft dat ook zo gedaan, ik geloof dat het mag als het wat betreft bezetting ook kan. Nu is het geval zo dat een collega (en ook vriendin) vorige week met het nieuws kwam dat zij ook zwanger is en in april is uitgerekend, komen we ernstig in de knel :cool:

Maar ik vind het ook niet erg, ik begin 2 april pas weer en dan heb ik in juni ook weer 3 weken vakantie en in juli ook weer 2, zoveel had ik er nog staan haha. En ik vind het ook een heerlijk idee om van te voren lekker de tijd te hebben, nog leuke dingen te doen met Bezhan en te rommelen in de babykamer. Manlief is dan ook weer vaker thuis, dus ik heb er zin in!

9. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Jessy, het zal moeilijk zijn, voor een beetje rust is het misschien ook wel prettig om niet elke seconde te zien wat er gebeurt, zeker niet nu ze met de behandeling zijn begonnen.

De duimen draaien hier overuren!

10. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier draaien de duimen ook voor Lucas!!

@Versluis ohh vakantie genoeg ;) zeker lekker verdeeld zo!!

11. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Heerlijk al die dagen in het vooruitzicht:D ik heb nog 8 wk staan..die neem volgend jaar mooi op. Misschien nog keer een middag vrij komende 3 wk.

@jessy hoop dat geen nieuws, goed nieuws is!

12. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    1 keer bijna hartstilstand maar voor de verderrest gaat het wel goed
    geen hevige reacties net als zn zus

13. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Gatver Jessy! Gelukkig heeft het niet lang geduurd en kan die nu gaan aansterken! Zit er nog een bepaalde termijn aan zijn medicijnen, kan die deze "dipjes" blijven houden gedurende de behandeling of zijn echt de eerste uren/dagen het 'slechtste' ?

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik steek een kaarsje voor Lucas aan...

15. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @azucena Wouw, wat een mooie foto's van Quinten! Super mooi mannetje! Fijn dat hij het zo goed doet :) Wat lijkt me dat moeilijk zeg, als hij huilt en jij hem niet kunt troosten! Hoe gaat dat dan als jij er niet bent? Wordt hij dan niet getroost?

@jessyd Wat een opluchting dat hij niet zo heftig reageert als zijn zus! Maar het blijft heel spannend natuurlijk... Zet hem op meid, het komt vast allemaal goed!

16. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @jessy: bah wat naar, erg schrikken natuurlijk. Fijn dat het verder goed lijkt te gaan...

17. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    de nacht is aardig gegaan wel regelmatig dipjes van zn hartslag maar niet zo erg als gisteren avond.
    straks met anna naar de kinderarts en daarna kijken of ik lucas weer eens mag buidelen denk het helaas niet

18. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Jessy: Wat fijn dat de behandeling tot nu toe aardig goed lijkt te gaan! Ik blijf duimen!

19. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Hoi Daphne,

Hoe gaat het nu met je?
    En met je mooie mannetje?
    Ik vroeg me af hoe de prognose nu is, wanneer dat ze denken/verwachten dat Quinten naar huis toe mag? Of is het daar te vroeg voor om iets over te zeggen?

20. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Ik hoop het voor je Jessy dat je mag buidelen met je kleine mannetje. Ik ben blij dat hij de nacht redelijk goed doorstaan heeft, ik hoop dat het zo doorzet!

Deel Deze Pagina