@IngridE Oei, dat is schrikken! Hopelijk blijkt het toch allemaal mee te vallen vandaag... @Bambie Heel veel sterkte!
Goedemorgen allemaal, Slechte nacht gehad, alleen hazeslaapjes gemaakt bah @ingrid héél veel sterkte vandaag, Lees net je berichtje pas sorry @dapnhe Lees ik nu goed (uit de reacties) dat quinten ook een infectie heeft?
Goedemorgen... @ingrid: ik snap dat dat schrikken is, hopelijk vandaag meer duidelijkheid. Sterkte! @bambie: gecondoleerd @marijke: beterschap. @dreames: snap dat het allemaal bij elkaar erg vermoeiend is. nog een paar weekjes volhouden en dan lekker rustig aan. Hier ook moe, maar gister thuis gewerkt. Lekker rustig aan op mijn eigen tempo en eigen uren. Is goed bevallen, en denk dat ik hierdoor de rest van de week minder moe ben/zal zijn, dus ga vragen of ik iedere week een dagje thuis mag werken.
@Ingrid tjonge, ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent, ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt, heel veel succes! @bambie: gecondoleerd en sterkte met je verlies. Zoals jij haar beschrijft klinkt het als een heel lief warm mens en ik kan me voorstellen dat je erg verdietig bent en haar erg gaat missen. Hoe gaat het met Lucas en Quinten? Hier vannacht ook veel wakker gelegen door veel plasjes en een drukke baby die absolluut geen zin had om te gaan slapen
Ingrid Snap dat je geschrokken bent, succes vandaag! Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! Bambi Gecondoleerd! Sterkte! Mareike Nog niet van die rottige hoest af dus, heerst erg die verkoudheid! Nesteldrang Is hier ook toegeslagen!! Kan alleen nog niet helemaal naar mijn zin beginnen! VL moet nog een plankje ophangen, en stel je voor dat het weer stoffig word... Heb vannacht zooo lekker geslapen, maar 1x wakker geweest, en mijn kleine ventje heeft heerlijk meegedaan!!
Ik heb heel veel respect voor de dames die het nog kunnen opbrengen om te werken... Ik moet er NIET aan denken. Zou ook echt niet kunnen. Mijn mobiliteit is beperkt tot 50m lopen of 5 minuten staan. Dan volgt de onvermijdelijke pijnlijke harde buik. Ook zijn de nachten hier verschrikkelijk. Óf het zijn liters maagzuur of zelfs de complete maaltijd die terugkomt, óf ik kan geen fijne positie vinden om te liggen (ondanks miljoenen kussens), óf ik irriteer me aan KatMan en zijn bewegingen, geluid en geur, óf KatBeeb houdt me van binnenuit wakker, óf ik lig te piekeren over vanalles en nogwat...
Hey dames, Het viel gelukkig mee vandaag. De gyn deed zelfde meting tijdens een echo en kwam op ongeveer dezelfde voorsprong (toch wel 4 weken) uit. Om zwangerschapsdiabetes uit te sluiten, heb ik morgen de glucose intollerantie test. Ik denk dat daar niks uit komt (mijn suikerwaarden tot nu toe waren altijd goed), maar dan weten we dat iig zeker. Verder blijf ik nu onder behandeling van de gyn en houden ze wekelijks de groei en hoeveelheid vruchtwater in de gaten. Ben blij dat er geen grote gebreken aan het licht zijn gekomen, tot nu toe houden we het op een groot gezond kind. Ik vind het ook fijn dat ze me goed in de gaten houden. Ik heb volgende week een zwangerschapsfotoshoot, om mijn mooie ronde buik vast te leggen, zijn er meer dames die dit gaan doen?
Fijn dat het meeviel! en idd wel lekker dat je nu extra goed in de gaten gehouden wordt.. Nee, geen fotoshoot. Maak zelf af en toe wat foto's. Moet deze week weer, maar vindt mijn buik niet echt mooi. Dus hou t lekker hierbij.
met lucas gaat het nog niet beter (ook niet slechter) de ontstekingswaarden zijn nogsteeds hetzelfde. man heeft vanmorgen zn eerste chemo gehad. @daphne dat is wel een mooie prognose wel realistisch dat je van de uitgerekende datum uit gaat elk dagje eerder is mooi meegenomen
Ingrid: Wat fijn, geen slecht nieuws gelukkig! En vanaf nu elke week naar je kindje kijken, is ook niet direct een straf, toch? Fotoshoot: Twijfel nog heel erg! Vind het tnt nog geen leuk idee om met mijn blote buik op de foto te gaan (striae)*, en een paar foto's met VL vind ik ook wel leuk, maar die ziet dat zichzelf nog niet doen! Dan denk ik: Kan ik ze misschien net zo goed zelf maken! * Schaam me er niet voor .. Maar om ze nou zo op de foto te zetten, gaat me net iets te ver, en photoshop beginnen we niet aan!! Jessy: Jammer dat Lucas nog niet vooruit gaat, maar het gaat ook niet slechter, en dat lijkt me dan wel weer een fijn idee! Is je man erg ziek van de Chemo? Ondanks dat ik zo goed heb geslapen vannacht, zit ik mezelf een beetje in de weg vandaag! Heb overal, en toch eigenlijk nergens zin in .....
Fijn dat er niks ernstig is en je nu goed in de gaten houden!! Ik heb de fotoshoot al gehad foto's wel al gezien maar heb een grote op Canvas besteld van 80 bij 80 dus is nog niet klaar hopelijk deze week ben erg benieuwd erna!! Heb ook cd besteld kan ik wat foto's showen!! En als je striae hebt ik had kanten topje aan die doorscheen dat was ook erg mooi vond ik zelf wou ook niet met blote buik erop..
Ondanks een grote baby en extra vruchtwater heb ik nog geen tijgerprintje *afkloppen*. Hopelijk blijft dat zo, of iig tot de shoot!
@ingrid, fijn dat er goed naar gekeken is, ben je niet stiekem 4 weekjes verder.... @jessy, zou ook fijn zijn om eens wat positief nieuws te krijgen, hopenlijk gaat lukas snel vooruit, en voelt je man zich niet al te ziek... Híer vandaag zo'n zak door de grond moment....de kinderen van de buurvrouw kwamen naar haar huis lopen, en mijn dochter rent naar ze toe en roept....de buurvrouw is dood hóór! ....gelukkig hebben ze zelf kinderen, maar voelde me echt heel vervelend... Maandag wordt ze begraven, maar dan heb ik ook mijn groei echo, dus die moet ik gaan verzetten...mijn gevoel wil sowieso naar de begravenis, dus hoop dat ik op korte termijn wel de groei echo kan krijgen...
hij is best ziek van de chemo heel misselijk enz toen we thuis kwamen is hij in slaap gevallen op de bank weet eigenlijk niet of ik hem nou wakker moet maken voor eten of niet @bambie gecondoleerd
Hoi dames, @Bambi, gecondoleerd met je buurvrouw @Ingrid, Inderdaad schrikken zeg! Maar gelukkig wordt je nu goed in de gaten gehouden. Onze frummel lag de vorige keer ook ruim 8 dagen voor en mijn buik groeit nu ook echt super hard, volgende week maar even met de gyn bespreken. iets in mijn achterhoofd..... of het zijn de hormonen Ik hoop voor je dat je geen suiker hebt! succes met de test. @nesteldrang, nog geen last van..... ML wel *klaagmodus aan* ik ben zo moe!!!! fultime werken met zeer drukke agenda en stress voor de overdracht... pff was het maar al 15 november! En ik kan echt niet goed meer slapen. Vanochtend ook al om 5uur wakker..... ML zorgt heel goed voor me maar al mijn energie gaat op het werk op. Vanuit het werk even bij de H&M langs, het zweet brak me uit, werd duizelijk en kon niet echt meer prettig lopen. Niet fijn shoppen dus. morgen gelukkig een dagje thuis werken en dan hopelijk weer energie voor vrijdag en het weekend. Zondag 6 weken dienst van opa en een goede vriend. mijn leven lijkt wel een achtbaan. *einde klaagmodus* Morgen komen ze de box omruilen. Die was nl kapot geleverd. Lijkt me super leuk om de box in de kamer te zien staan. Frummel schopt trouwens ook al echt hard, soms echt pijnlijk tegen mijn ribben ofzo. maar daar klaag ik niet over Ik vind het een heerlijk gevoel!!!!
ow Jessy, en dan lees ik jou berichtje weer en dan voel ik me zo ongelofelijk dom!!!! Echt respect voor je hoe je je hier allemaal doorheen slaat!
@ingrid, wat zal dat een opluchting geweest zijn zeg. Wel fijn dat je nu extra in de gaten gehouden word. @bambie, gecondoleerd! @shoot, hier niet. Ben er niet zon persoon voor houd er niet zo van @hier, nog niet veel beter hoest de longen nog steeds uit me lijf. ach ja gaat vanzelf weer over moeten we maar denken. Word wel doodmoe van zl op het moment. hij is al ruim een jaar zindelijk en nu al 2 dagen achter elkaar plast hij in ze broek! gister 2x achter elkaar een beetje, maar vandaag gewoon echt met een hele plas op de grond! ik zeg moet je maar een luier aan zegt hij ja en gaat er 1 halen.... Verder me houten letters afgemaakt vandaag en ben super blij met het resultaat!
@Ingrid, fijn dat het allemaal meevalt. Vind 4 weken voorlopen wel erg veel moet ik zeggen. Mn dochter liep bij 32 weken ook flink voor, maar volgens mij geen 4 weken. Ze was uiteindelijk 9 pond, precies zoals ze geschat hadden. @Bambie, gecondoleerd meid. Snap dat je even van slag bent. En wat je dochter betreft. Moest er wel even van glimlachen hoor, maar snap dat het even pijnlijk voor jou was. Maar als je er als familie midden in zit kun je zulke kinderlogica ook wel waarderen hoor. @Marijke88, wat een supergave letters. En hier ook 1tje die momenteel wat makkelijker is met plassen enzo. Komt wel weer. Net onze 2e handse maxi-cosi mura 3 opgehaald. Superhandige wagen. Ben er heel blij mee!
@sweetdreams, is jou dochter ook al zo lang zindelijk dan? Mees is namelijk al ruim een jaar zindelijk en heeft dit nog nooit gedaan en nu ineens begint ie ermee... hoop toch dat t een paar dagen foutjes waren en nu weer over is