16-31 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dreames, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Oei. Oppassen dus. Werk je nog?

2. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ja fulltime nog tot 15 nov.
    Maar ik heb vanaf deze week 1dag thuiswerken ingepland en de laatste 2 weken heb ik t wat rustiger.
    Maar ben best geschrokken nu...

3. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    jeetje meis dat is zeker even schrikken! rustig aan hoor en aan jezelf en de kleine denken!
    Werken kan altijd nog

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @flashyfly Oei, dat is even schrikken! Echt rustig aan gaan doen dan!

@whoppie Heerlijk dat je een dag minder en een dag thuis kan werken!

@mannen Hier wel een man getroffen die zwangere vrouwen heel aantrekkelijk vindt. Helaas voor hem heeft hij een vrouw getroffen die mannen niet aantrekkelijk vindt als ze zwanger is :p

@box Had er bij dochter altijd een dubbelgebouwen dekbed onder. Deze baby gaat voorlopig geen gebruik maken van de box, aangezien dochter er nog regelmatig in zit tijdens het huishouden (die trekt zonder toezicht alles overhoop!). Box kan dus nog niet omhoog, maar denk dat ik de baby de meeste tijd ook in de draagdoek zal hebben.

5. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das schrikken ja!! Gelukkig heeft de baby het goed naar zijn zin!! En nog fulltime werken dat is wel pittig!! Rustig aan gaan doen dan!! hopelijk is morgen bij de groeiecho en controle alles ook gewoon goed!!

6. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook weleens last als baby draait dat er echt bult uit je buik komt voel dan echt hoofdje en rugje maar is soms best pijnlijk omdat huid al ze straks staat...

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ja! Vooral als dat recht achter mijn navel gebeurt. Dan moet ik 'm voor mijn gevoel echt terug duwen, omdat anders mijn navel gaat ploppen!

8. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland

Weer goed nieuws! Stap voor stap gaat het weer de goede kant op! En iid, alweer 3 weken, dat is echt snel gegaan!

9. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland

mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland

Wat een heerlijk mooi mannetje en wat kijkt hij helder uit zijn ogen!!

11. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Zo, ik ben even een paar dagen niet aanwezig geweest en ik kan het al bijna niet meer bijbenen, pffffffff.

Uitgeput; naar de wc gaan is al een uitputtingsslag. Gelukkig alleen nog maar komende woensdag een hele dag en donderdag een halve dag. Maar goed ook, want ik geloof dat ik nu weet wat harde buiken zijn. Niet grappig en niet lekker....

Afgelopen woensdag de pretecho gehad en heerlijk kunnen spieken in mijn buik.

Hier een foto van mijn pens met 29 weken (vorige week dus) en de inhoud ervan.

Bekijk bijlage 281550

Bekijk bijlage 281551

12. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Meneer hield zijn oogjes een beetje open op deze foto, we hebben zelfs een glimlach voorbij zien komen tijdens de echo!

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Leukleukleuk!

14. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke foto!!

@kat ja achter je navel is helemaal vervelend mijn navel steekt er al beetje uit dus zal niet meer echt ploppen..

15. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Nou, na een lange en emotionele dag; thuis. Maar echt blij ben ik niet. Heb er zo'n moeite mee dat ik m'n ventje achter heb moeten laten. Zit al vanaf 10:00 zowat constant te janken.
    Het is gewoon zo k*t afhankelijk te zijn van anderen.. Dat ik niet naar het zkh kan wanneer ik wil. Kan er niet even iemand doorspoelen naar kerst ofzo?
    Het kolven thuis gaat ook minder goed, ik hoop dat het door de stress van vandaag komt. Zit er gewoon even doorheen. Ga nu een poging tot slapen doen (23:00 weer kolven) en dan morgen om 11:00 weer lekker naar Quinten.

Quinten doet het nog steeds erg goed! Hij heeft nog maar 1 infuus met glucose en die mag er over 2-3 dagen misschien af. Steeds minder draadjes dus :)!

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    *laat stiekem een bad vollopen voor Azutje*

17. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Zo, krijg net letterlijk een schop voor mijn kont. Inwendig nog wel. Die is ook nieuw voor me, ik hoop ook eenmalig :X

18. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Haha, ik herken het. Hier kreeg ik het equivalent van 'kiss my ass', zo'n beetje onder mijn kin. Heb KatBeeb er een bescheiden portie billenkoek op gegeven, en gedreigd hem/haar weer terug in te vriezen als dit provocerende gedrag niet ophoudt.

;)

19. Swiebertje

Swiebertje Actief lid

15 apr 2012
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ boxmatras
    Hier altijd gewoon een boxkleed op de bodem gehad. Die kleintjes hebben er nog helemaal geen last van dat het wat harder is en hoe zachter, hoe groter het stikgevaar...
    Voor de 3e van die hekjes gekocht toen hij wat groter werd zodat hij wat meer ruimte had om te spelen en ik door een deurtje naar hem toe kon ipv altijd zo diep te moeten bukken. Gaan we voor beebje op den duur ook wel weer neerzetten, maar zit dus geen bodem bij, dus totdat beebje zich gaat draaien komt hij/zij in het campingbedje met zo'n ding erin, zodat de bodem hoger komt (en je niet steeds zo hoeft te bukken).

@ Azucena
    *knuf* dat minder kolven kan heel goed van de spanningen zijn. Weet nog dat ik bij de oudste er in het zkh ook nagenoeg niets uitkreeg, puur omdat ik ervoor niet had kunnen buidelen met hem (was een noodgeval op zijn kamer en dan mag je er niet in).

Buik voelt hier inmiddels echt niet meer lekker aan en volgens mij zit er af en toe tussen de voorweeen ook al wel een (lichte) echte wee verstopt... Zolang ik werkelijk zo goed als niets doe op een dag (alleen kids naar schooltje brengen en later weer halen en verder ook niets in het huishouden), gaat het wel, maar zodra ik ook maar ìets meer doe, begint de ellende met de echt frequente harde buiken/voorweeen alweer. En dan te bedenken dat ik in principe toch nog wel een weekje of 7-9 'moet' - om moedeloos van te worden... :(

20. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Whaha, ja dat gedrag moeten we gelijk in de kiem smoren! Misschien vast een grote vrieskist kopen, dan kan je dit de komende jaren als strafplek gebruiken :p???????

Deel Deze Pagina