Jessy, kan me voorstellen dat je op zo'n moment niet weg kan/wilt/durft. En ik denk dat het voor Lucas ook prettig is dat zijn mama erbij was. Toch ook wel positief dat hij van de beademing is gehaald, toch ook weer een stapje vooruit? Ik hoop voor je dat je hem snel weer in je armen kan houden. Succes bij de psych, ik hoop dat je daar toch ook baat bij gaat hebben! Houdt je man het ook nog vol?
@swiebertje is voor mij pas de eerste dus weet ik ook weer dat je ook laagdragende kunt zijn haha @aappie hoop dat het snel weer wat beter gaat met de depressie! @sweetdreams zou ook wel ff jaloers zijn denk ik haha maar bij ons duurt het dan ook niet lang meer op naar 12-12 nog 51 nachtjes en anders uiterlijk die 10 weken inderdaad maar hopelijk iets eerder voor je.. @Zazz fijn dat je nu lekker rust kan nemen wanneer nodig is.. Niet teveel gaan sjouwen in je babykamer dan hè @jessy ademt Lucas nu wel goed op zichzelf? Dat is dan wel weer stapje vooruit toch? En snap dat het moeilijk is als je hem niet mag vasthouden kan me dat echt niet voorstellen.. Succes bij je psych @lekkende (.)(.) hier ook aanwezig gelukkig heel af en toe maar een drupje.. @onderkantje kan het gevoel nog steeds niet plaatsen.. Gewoon apart.. @vocht maar minimaal last van zie het zo niet merk het alleen als ik sokken aan heb gehad of aan me ringen die iets strakker zitten.. Dikke kop NOG niet gelukkig haha
lucas ademt aardig zelfstandig hij krijgt alleen nog zuurstof met een slangetje door zn neus omdat hij niet genoeg zuurstof binnen krijgt. hij gaat wel iets vooruit maar nog niet hard genoeg volgends de artsen. met me man gaa thet weer goed hij heeft nu nergends last tot de volgende chemo net bij de psych geweest die vond me maar eigenwijs joh vertel eens wat nieuws dat was nog niet bekent
Misschien niet leuk om te vragen of heb je het al uitgelegd of ben ik gewoon stom.. maar is Lucas wel buiten levensgevaar eigenlijk? Hopelijk worden die kleine beetjes vooruit nu naar grotere beetjes vooruit! Fijn dat het met je man weer even goed gaat!! En die psych tjah.. Ik kan er niet met je over mee praten maar snap je wel hoe je erover denkt!
Kleine stapje vooruit, maar ze gaan vooruit! En ja, dat eigenwijze; in de korte tijd dat ik je hier mee heb gemaakt was ik daar ook al achter
@jessyd, is toch een goed teken neem ik aan? @babyke, super mooi! Hier net weer goedgekeurd bij de vk. Ze doen hier dus toch wel aan groeiecho's, is nieuw zei ze maar gaat voor iedereen gebeuren binnenkort alles om de zorg beter te maken. Morgen belt ze voor een afspraak en die zal tussen nu en 2 weken zijn.
Hallo Dec-Mama's Ik heb een tijdje met jullie meegekletst, onder de naam Veerle31 (heb een andere gebruikersnaam), helaas is die zwangerschap misgegaan met 9 weken. Ik wil jullie toch even laten weten dat ik weer zwanger ben! Hopelijk mag dit kleintje wel bij ons blijven. Heel veel succes allemaal nog! En zag dat er al kindjes zijn geboren, Jessyd: gefeliciteerd! Wat een heftige tijd voor jullie, hoop dat het goed zal blijven gaan met jullie kleintje. Sterkte! Azucena: gefeliciteerd, maar wat moeilijk dat je mannetje nog in het ziekenhuis moet blijven. Veel sterkte! Groetjes!
Wauw Grumpy! Wat een superleuk nieuws! En wat leuk dat je het komt vertellen hier. Ik wens je een hele fijne zwangerschap en natuurlijk hoop ik dat het deze keer goed gaat, maar daar gaan we gewoon van uit! Positief denken en geniet! Liefs
Kijk gefeleciteerd!! Hopelijk blijft het kleintje nu goed zitten!! Succes met je zwangerschap en leuk dat je even dit even kwam vertellen hier!!
@Grumpy/Veerle, gefeliciteerd!! Wat leuk dat je dat even kom vertellen. Kan me jou nog goed herinneren omdat je de echo had, op dezelfde dag dat ik mn 1e echo had. Superleuk meid, hopen dat alles goed blijft gaan en op naar de 40 weken!!
Dank je wel meiden! Keek 'stiekem' nog wel eens in dit topic Ga met 8 weken voor een echo, spannend weer allemaal! Jullie allemaal een fijne zwangerschap!
@babyke mooie fotos Ben wel jaloers hoor op al jullie mooie buiken @nathalie hij is nog niet helemaal buiten levensgevaar dat is hij pas als hij ontsteking vrij is @grumpy gefeliciteerd
@Grumpy Gefeliciteerd!! Leuk dat je het hier even komt vertellen! Ik wens je eem hele voorspoedige zwangerschap toe!
Gefeliciteerd Grumpy/Veerle! heel goed nieuws en op naar de 40 weken. Ik wens je een fijne en lange zwangerschap toe..
@grumpy gefeliciteerd met je zwangerschap, leuk dat je het hier nog even komt vertellen! Gisteren de begravenis van mijn buurvrouw gehad, het was mooi en verdrietig, maar ze had wel schitterend weer uitgekozen, maakt het toch allemaal iets mooier op een of andere manier... @slapen...slapen gaat zo slecht hier, ben echt ieder half uur wakker met het gevoel uren geslapen te hebben, heel irritant, want de nachten duren dan zo ontzettend lang...iemand nog tips? @groeiecho straks groeiecho in het ziekenhuis, ben benieuwd of de metingen vergelijkbaar zijn met de meting van de 3d echo...