16-31 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dreames, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Goedemorgen.

@plannen vandaag: uitzieken, helaas.

@vraagje: hebben jullie ook zo'n mega veel afscheiding. Smerig gewoon, vooral als ik opsta. Klodders komen eruit. Ene keer witte prop, andere keer waterdun. Sorry voor de details.

2. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Welkom nieuwe dames em gefeliciteerd!

@plannen vandaag: zijn in Aalten, dorp van vl en gaan lekker dagje struinen, drinken (ik niet dan), bij alle cafe' en zo muziek. Dus we vermaken ons wel. Was vorig jaar ook errug gezellig en 12 uur lang. Dat red ik nu niet meer...

@afscheiding: geen klodders, soms wel wat dun...

@minder kwaaltjes, weet niet meer wie t zei, maar ik heb dat ook en het maakt mij ook bang. Maar ze zeggen dat t kan en dat kwaaltjes niet hoeven te blijven. Ik heb besloten er niet teveel over na te denkem... Maar is moeilijk. Morgen de vk bellen voor een echo. Ben benieuwd!

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    De vorige keer had ik heel veel kwalen die zelfs aanhielden nadat geconstateerd was dat het hartje niet meer klopte.

Deze keer heb ik amper kwalen.

Met andere woorden; ik hecht er niet zoveel waarde aan. Maar ik heb de 'prettigere' kwaaltjes toch liever wel dan niet...

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

@carlo: hier ook veel afscheiding, wisselend in variatie... Beterschap!
    @klachtjes: hier amper, soms denk ik wel uhm ben ik wel zwanger??? Gister een knuffel van m'n man in de stad: auwwww, boobies pijnlijk. Had eerst pijn in m'n buik, wrs door groeiende baarmoeder, nu niet meer. En wel moeheid, vlgs mij zegt wel/niet klachten weinig...
    @hier vandaag denk ik nog even de stad in, tenzij het op de vrijmarkt te druk is. Gister bbq gehad en nog even een paar bandjes gezien in de stad, had zin in een biertje.... Natuurlijk niet gedaan! Ben om 23:30 afgetaaid, manlief kwam om 5:30 thuis. Ik had van te voren gezegd: blijf maar lekker lang, nu kan het nog:D
    Fijne dag allemaal!!!

5. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    @afscheiding hier ook redelijk veel erg dunne afscheiding

@kwaaltjes soms denk ik ook ben ik wel zwanger??? Begin nu te merken dat me smaak erg gaat veranderen, me borsten voelen hard aan als ik er aan zit beetje pijnlijk. van me darmen geen last meer. wel snel duizelig en heel af en toe lichtelijk misselijk

@hier we gaan vandaag naar de markt beetje rond kijken! Het weer is er wel voor ;)

fijne dag allemaal!!

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    @afscheiding: hier ook erg veel. Hoort er wel bij volgens mij.

Morgen om half 3 de echo! Yeah!

7. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @afscheiding: t is voor mij nu eigenlijk een teken dat het wel goed zit vorige keer had ik t niet. Of zijn er vrouwen die dit wel hadden en toch een mk kregen?

@tic: hebben jullie ook van die dingen die je graag wilt eten of drinken ineens. Zag (volgensmij) chocoladekoekje met cola en chocola. Ik heb het nu dus met ijsthee en een schijfje citroen. Ooooh heerlijk!! Kloek t zo achterover.

8. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant

Hier ook sinds deze week ineens erg dol op lipton icethea, en iets met knoflook

9. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @tics, ik ben weer dol op snoep. Ben normaal echt een hartige eter en totaal geen snoeper en nu weer helemaal dol op snoep en het liefst zure matten of andere zure snoepjes of smurfen.

@kwaaltjes, hier ook amper zere boobies, wel gehad. Alleen beetje gevoelige en soms jeukende tepels. Vanochtend voor het eerst overgegeven. Bleegh weet weer hoe het is om wel te willen overgeven maar nog niks in je maag te hebben, wat er uit kan. Niks aan. Verder nogal vermoeid. Maar hoe minder ik daar aan toe geef hoe beter het gaat.

@vandaag, lekker rommelmarkten afstruinen en optochten bekijken. Nu even thuis omdat dochterlief even een tukje moest doen en die slaapt alweer bijna 3 uur. Straks even lekker een ijsje eten ergens op een terrasje en vanavond nog even optocht kijken en vuurwerk. Heerlijke dag!! Vanmiddag lekker met een tijdschrift in het zonnetje, ben alweer heerlijk verkleurd.

Morgen vk voor intake. VK denk dat ik al 8 weken ben (n.a.v. laatste menstruatie) Maar ik weet zeker dat ik vandaag 7 weken ben.(n.a.v. ovulatietesten). Weet nog niet of ik dat ga vertellen of niet want dan krijg ik mn echo denk ik later. Wat zouden jullie doen??

10. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Sweetdreams; ik zou niks zeggen en hopen dat je dan eerder een echo krijgt hihi. Heb over de telefoon ook gezegd dat ik niet precies weet ivm geen regelmatige cyclus. Heb wel ovu testen gebruikt maar goed weten hun niet ;)! Haha..

Eten; hier meer zin in zoet op m'n brood terwijl ik altijd vleewaren eet. Verder niet echt iets geks.
    Moet alleen gelijk eten als ik wakker ben, en heb dan eigenlijk nergens zin in maar als ik eet is de misselijkheid gelijk weg.

Klachten; ochtend onwijs misselijk. Moet dan dus gelijk eten. Zolang ik blijf eten is het goed. Haha! Maar heb helemaal geen zin in eten.
    Diarre is de ene dag wel erg en de andere dag niet.
    En als ik maar bezig blijf gaat het allemaal wel...
    Tepels zijn wel wat gevoelig en lijk wel of m'n borsten al flink aan t groeien zijn.

Vertellen; nou de meeste familieleden weten het nu! Allemaal wel positief, de ene had het wel verwacht en de andere totaal verrast haha. Wel erg leuk!
    Al is het denk ik toch wat minder met een tweede dan bij een eerste, meer mensen die dat al ervaren?!

Dames die morgen een echo of intake hebben; veel succes!!
    Hopen op mooie kloppende hartjes!!! :D

11. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Hoi!

Mag ik hier ook meekletsen?:D
    Afgelopen woensdag heb ik positief getest. We zijn dus (totaal onverwacht) zwanger van onze derde!
    Uitgerekende datum kom ik uit op 31 december (ojee), maar dat kan nog aangepast worden na de echo natuurlijk.
    Ben overigens 30 jaar, en heb een zoontje van 4 (volgende maand 5), en een dochtertje van 2 (in juni 3)

12. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Oja, en klachten heb ik helemaal niet..........:(
    En we hebben het onze familie al verteld;)

13. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

Ik heb morgen ook intake bij vk! Hoop dat ik dan gelijk weet wanneer mijn eerste echo is.

Koninginnedag niet echt gevierd. Alleen eventjes door de stad gewandeld vandaag. Ik moest nog even bijkomen van een bruiloft van t weekend. Goeie vriendin ging trouwen, dus was er van 's ochtends 11 uur tot 's nachts 02.00 bij. Pfoeh! Heel vermoeiend.

Sinds gisteren doen mijn borsten pijn (volgens mij zijn ze ook al iets gegroeid), maar de rommelende darmen zijn nu minder.

@marijke88: Ik heb ook af en toe het gevoel dat ik echt suiker nodig heb. Heb ook vaak honger, maar geen trek.

@aappie20: Ik heb nu ook het gevoel dat ik minder misselijk ben. Maar volgens mij zegt t ook niet zoveel. Verschilt echt per persoon.

@sweetdreams: Ik zou ook niets zeggen. Volgens mij is mijn eisprong ook wat vroeger geweest (5 dagen) en dat ga ik wel zeggen (in de hoop eerder een echo te krijgen)!

14. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    @Mïshur: Oh leuk! Morgen de intake! Dan wordt het ineens wel heel erg echt he?:D Ik moet morgen nog ff bellen om door te geven dat ik zwanger ben haha.

15. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Hoi meiden heb net de vk gebeld. Ik heb sinds zaterdag af en toe een speldenknopje of pennenstreepje rood door de afscheiding heen. Gisteravond buikpijn en weer wat rood gezien. Ik ben er zo onrustig en emotioneel onder, dat ik ze gebeld heb.
    Ik moet 13.30 terugbellen en dan gaan ze kijken of ze me al eerder een echo kunnen aanbieden.

16. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @oek oek, welkom!
    @carlo, wat vervelend die onzekerheid. Hoop dat je even een echo mag, maar je bent natuurlijk nog maar heel pril. De kans op een kloppend hartje is nog best klein.

@vk, ik mag vanmiddag. Ga het denk ik niet zeggen. Had mn ei op dag 21 dus 6 dagen later dan normaal. Dus na eigen berekeningen vandaag 7,1 en naar cyclus gerekend precies 8 weken vandaag. Bij mn vorige zwangerschap geen ovutesten gebruikt, dus kans ook groot geweest dat dat toen ook zo is geweest, maar ben nooit teruggezet. Hoop zooooo dat ik volgende week een echo mag...wil het graag vertellen op moederdag.

Ik was gister echt helemaal kapot, superveel gelopen en gestaan, heb echt geslapen als doornroosje en gelukkig werd dochterlief ook niet wakker. Had ik wel verwacht na al die indrukken. Pfff mistte gister wel heel erg mn wijntje op het terras hoor. Dat hoort het op zulke dagen wel echt bij.

@mensen met vandaag een echo: succes!! En kom snel vertellen hoe het was.

17. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemorgen dames!

@ Carlo, meid hoop dat alles goed zit en je snel echo mag.. Let us know!

@ Mishur, spannend, eerste gesprek bij vk.

@ Oek Oek, welkom!!

@ hier, ik lig nog ziek op bed :(..ben erg verkouden :( Ik ben niet echt misselijk, alleen als ik wat ga eten of als ik me druk maak en sochtends heel vroeg, maar dan kom ik er weer overheen. Ik moet vel hoesten en hierdoor krijg ik flinke druk op bm :(..Hopelijk voel ik me snel weer wat beter!

@ mensen met echo, hoop op mooie resultaten!! Succes vandaag...Ik moet nog 6 dagen wachten ..spannend!

18. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Gister niet heel lang gebleven met konininginnedag. Werd weer misselijk dus ben naar huis gegaan. Wel erg jammer. Vind het ook best wel lastig. Ik ga aankomend weekend met vriendinnen weg. We zouden op zaterdag uiteten gaan en stappen. Maar ik moet er nu niet aan denken om in een restaurant te zitten.. al die etensluchtjes... Heb tot nu toe elke dag overgegeven. Denk dat ik het ze dus maar wel ga vertellen.

Gister ineens weer een beetje lichtbruin gezien maar ga mij er niet meer druk om maken. Heb het nu al weken de ene dag wel en de andere dag niet.

@carlo: Ik hoop voor je dat je wat eerder mag. Ook al denk ik niet dat zo weinig bloedverlies erg is, zou het voor je eigen rustg wel heel prettig zijn! Heb toen ook met 5.2 echo gehad. Ook al zag je nog geen hartje, er zat wel een mooi ingenesteld vruchtzakje. Dat gaf mij wel rust. Succes!!!

@sweetdreams: Gewoon een beetje vaag blijven over de datum... dan hoef je ook niet echt te liegen. Succes!!

19. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    balen vogeltje dat je toch weer telkens overgeeft. Je begin je dag dan zo brak he?? Ik heb alleen gister overgegeven, maar ik weet niet wat ik liever heb. Als ik overgegeven heb, ben ik er de rest van de dag van af en vanochtend niet overgegeven en maar 1,5 beschuitje op en moet nog steeds kokhalzen.

Ik ga gewoon zeggen dat ik denk dat mn eisprong iets later is geweest, wil natuurlijk ook niet dat er te weinig te zien zal zijn als ik mn echo krijg.

20. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    nieuwe meiden gefeliciteerd!!:D
    @vk heel veel suc6 en plezier met de intake en echo's!!
    @ carlo veel suc6 en hopenlijk kan je eerder terecht!! hoop voor je dat t niks is en je opgelucht door kan gaan

@ hier echt hondsberoerd!! misselijk tot aan china..niet overgeven maar ook niks naar binnen krijgen...en zoooo moe maar niet kunnen slapen..vind er niks aan zo :( heb me ziekgemeld en zit nu bij de huisarts..kijken of hij iets mag/ kan doen...

Deel Deze Pagina