16-31 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dreames, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @mishur Succes vandaag!!

@carlo Sterkte meid! Hopen dat het niks is...

@vogeltje Vervelend zeg! Ik weet van m'n vorige zwangerschap hoe het is... Sterkte! En als het te gek wordt (hele dag overgeven), gewoon de verloskundige bellen he! Wel lastig dat je een weekend weg hebt gepland. Ik hoop dat je je dan wel goed voelt! En inderdaad verstandig om de andere meiden maar even in te lichten, anders raden ze het wel ;) Misschien een idee om hen naar een restaurant te sturen en zelf op het vakantieadres te blijven? Snappen ze vast wel!

Hier gelukkig alleen zaterdag nog overgegeven. Wel hele brakke ochtenden. Wordt verschrikkelijk misselijk wakker, krijg met moeite m'n eten binnen en moet dan ook de hele ochtend door kleine dingen blijven eten, anders ben ik weer zo beroerd. Gelukkig hoef ik met een thuisstudie niet van huis, dat is dan wel weer heel lekker. Alleen volgende week examens (aan de andere kant van het land, waar ik met het ov naar toe moet!), dus daar maak ik me wel wat zorgen over. Maar goed, we zullen zien hoe het gaat!

Zijn jullie ook zo verschrikkelijk moe? Heb het idee dat het nog veel erger is dan bij mijn dochter! Gister een stuk gewandeld en daarna was ik niets meer waard. Toen moesten we nog naar mijn ouders, 130 km verderop, daar hebben we een bbq gehad. Was erg gezellig, maar was zó moe dat ik er gewoon beroerd van werd. Op de terugweg in de auto lekker geslapen, een goede nacht gemaakt en nu weer zo moe dat het voelt alsof ik weken niet geslapen heb. Als het even kan, lig ik dan ook om 20u al in bed!

2. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Hier ook vreselijk moe. Kan me dat ook niet zo meer herinneren van mn vorige zwangerschap. Maar toen werkte in nog fulltime en dan heb je geen kans om er aan toe te geven, alleen was je 's avonds dan helemaal op, maar nu kijk ik 's ochtends om 11 uur al uit naar mn middagslaapje.

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Bij mij begint ook de vermoeidheid toe te slaan. 21:00 haal ik al niet meer...

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Karin; heb je iets gekregen van de ha??

Carlo; pff hopelijk is het loos alarm!! Mijn duimen draaien rond voor je.. Knuff

Hier; ook zo misselijk. Ben het nu al zo beu dus de ha gebeld. Bij m'n dochtertje had ik toen (na lange weken misselijk zijn en kotsen etc) pilletjes gekregen en werkte meteen. Gevraagd of ik die nu weer mag hebben en kan ze vandaag al ophalen.
    Hopelijk werken ze nu weer! Pff het is pas een week en ben het zo beu.. Kan anders nog geen eens voor m'n dochtertje zorgen joh
    De moe heid slaat hier ook erg toe, vooral nu ik niet meer kan liggen wanneer ik wil haha. Dochter lief is gewoon bijna elke dag om 6 uur half 7 wakker dus ja. Slaapt gelukkig overdag nog wel!

Hoe waren de echo's en intake 's vandaag mama's??? Ben zo benieuwd!!!

5. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Ik krijg om 14.30u een inwendige echo.
    De kans bestaat dat er ook nog niks te zien is. Maar ook dat we misschien wel een hartje zien.

We zijn op van de spanningen

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hopelijk zit het op de goede plek meid!! Succes Let us know

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik zal voor je duimen..!

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Yeah hartje klopte! Het was nu 10.9 mm en inderdaad 7 weken en 1 dag. Ben helemaal in de wolken. Morgen moet ik een afspraak maken voor over 3 weken.

9. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Jaaaaaaa!! Het hartje klopt. 6.2weken.
    echo foto zit in mn fotoalbum. Krijg m hier niet geupload!!
    Ooow wat zijn wij blij!!!:):):)

10. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    super meiden! Gefeliciteerd!

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Hier nog even de echofoto:

12. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @dreames: gefeliciteerd!!!

13. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Carlo en Dreames, gefeliciteerd!

Hoop dat ik maandag ook goed nieuws krijg

14. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Carlo en dreames, gefeliciteerd meiden! Wat super! :D

Mijn afspraak van vanavond toch maar afgezegd. Dochter op bed gelegd en ik ga nu zelf ook even lekker liggen!

15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    @carlo: jij ook gefeliciteerd!

16. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Wooow, carlo en dreames gefeliciteerd. En Carlo, voor jou helemaal een meevaller. Je had misschien al wel een beetje op slecht nieuws gerekend en dan loop je gewoon voor op schema.

Ben nu wel beetje jaloers op jullie hoor. Heb net alleen een intake gehad. Was erg leuk gesprek. Heb vrij veel overgewicht en dat leidt soms tot wat vreemde/nare opmerkingen bij medici, maar heb al een prachtig resultaat rondlopen dus veel kunnen ze niet zeggen. Heb gezegd dat ik denk dat ik mn eisprong later heb gehad maar dat leek ze totaal niet belangrijk te vinden dus ben volgens haar vandaag precies 8 weken(wat ik al dacht) en daar gaan ze tot de echo gewoon van uit.

Heb 18 mei termijnecho.

17. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    @Carlo en Dreams Gefeliciteerd wat een prachtige echo!

@Nonaches beterschap hopen dat je maar gauw opknapt

Wat fijn carlo dat je nu je beebje hebt gezien met een kloppend hartje! ben je toch weer gerustgesteld.

@hier de afgelopen 6 dagen 1 of 2x per dag wat bruin/rood verlies van de week wat rozig met afvegen. af en toe wat steekjes en krampjes! Gynaecoloog wilt me toch echt nog geen echo geven :( moet echt wachten tot 7 mei! word een beetje gek van de onzekerheid.

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Gefelciteerd Carlo en Dreames!!! Wat fijn dat alles oké is!
    Succes voor de meiden met de misselijkheid. Hier behoorlijk moe en beetje hoofdpijn vandaag, gelukkig hoef ik nog maar weinig te doen vandaag:) Overmorgen naar de vk voor een intake, ben benieuwd! En vandaag 7 wkn:D, klinkt al best veel! Fijne avond meiden!

19. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Jeeee, het hartje klopte!!!!! Kruimeltje was 4 mm, wat neer komt op 6+0; ietsje minder dan ik had bedacht, maar de metingen zijn bij deze termijn toch niet zo betrouwbaar. Hier een fotootje:

Bekijk bijlage 241983

20. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    @brix Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina