Bedankt voor jullie lieve reacties! In mn bloed zit ook veel hcg dus het blijft gissen. ik moet over 2dgn terug komen en dan gaan ze verder kijken. misschien idd buitenbaarmoederlijk.. Heb me ziek gemeld en neem ff mijn rust. kan ook nog dat het echt te vroeg is. we wachten het dus af!
Hallo allemaal, ten eerste heel veel sterkte Jossie. Er is al behoorlijk wat geschreven en er zijn al veel zwangeren voor december, maar zou me graag aansluiten bij dit topic. Om met de deur in huis te vallen! Ik ben 25 jaar, het wordt onze eerste, ben uitgerekend op 21 december en 11 mei heb ik de eerste echo omdat ik al een jaar in de MMM zit. Hopelijk blijft alles goed gaan; op het moment voel ik met slecht.. veel misselijk en duizelig. Ik heb het tot nu toe alleen mijn directe collega's verteld omdat ik regelmatig flauw val. Nu snappen ze tenminste waarom.
Lijst 16-31 December 2012 mama's 16 Chocoladekoekje, 21 jaar, 2e kindje 17 Dreames, 27 jaar, 2e kindje Vogeltje85 26 jaar, 1e kindje Sweetdreams, 23 jaar, 2e kindje Karin1981, 30 jaar, 1e kindje J1985, 26 jaar, 1e kindje Chicalin, 2e kindje Katalaya, 1e kindje 18 Veerle31, 31 jaar, 1e kindje Poohbeer2, 2e kindje Nona, 21 jaar, 1e kindje Nita22, 5e kindje 19 Cyll 20 21 Marijke1985, 27 jaar, 2e kindje brix, 33 jaar, 3e kindje Swiebertje, 4e kindje 22 LindaMama, 2e kindje 23 24 Zaraida, 28 jaar, 4e kindje Whoppie, 29 jaar, 1e kindje Jahilti, 2e kindje Flashfly, 1e kindje 25 Mishur, 26 jaar, 1e kindje Versluis, 28 jaar, 2e kindje Debby1 Plukkie25, 25 jaar, 1e kindje 26 Carlo1987, 24 jaar, 2e kindje Zazz, 26 jaar, 2e kindje 27 Liefdeis, 1e kindje Nischa Moedertje1983, 29 jaar, 2e kindje 28 Aappie20, 1e kindje Jossie81, 1e kindje Lynn1302, 2e kindje Tammy29 Smurfin29 Marijke88, 24 jaar, 2e kindje Mups, 30 jaar, 1e kindje 29 30 Raissa, 1e kindje 31 KimmvBritt, 2e kindje Oek Oek, 30 jaar, 3e kindje Afsprakenlijst: 03-05: veerle31 intake vk 07-05: vogeltje85 termijnecho 07-05: nona 1e echo 07-05: Nischa 1e echo 08-05: Jossie81 1e echo 10-05: chicalin intake vk 11-05: J1985 1e echo 11-05: cyll 1e echo 11-05: Plukkie25 1e echo 14-05: tammy intake 14-05: Katalaya 1e echo 14-05: KimmvBritt intake + 1e echo 14-05: karin1981 2e echo 15-05: koekje1985 1e echo 15-05: moedertje1983 1e echo 16-05: zazz intake vk 18-05: sweetdreames termijnecho 18-05: veerle 1e echo 18-05: smurfin29 intake vk 20-05: aappie intake vk 21-05: marijke1985 intake en 1e echo 21-05: saar84 1e echo 21-05: nona controle vk 21-05: Flasyfly 3e echo 22-05: raissa: 1e echo 24-05: Zaraida intake vk + 1e echo 25-05: Chocoladekoekje echo en controle 29-05: Oek Oek intake vk 30-05: Mishur 1e echo 31-05: carlo1987 intake en termijnecho 05-06: Mishur controle vk Vlindertjes: MamaMars
@ Jossie, meid heel veel sterkte!!! @ Sweetdreams, moderne name bij cornelia (Celina; beetje vervormd, maar ook lastig) Berendina (Brenda; erg lastige namen om iets mee te doen)
@jossie Heel veel sterkte, meid @sweetdreams Inderdaad gal 's morgens. Heel vervelend he?! Ideeën voor namen: Liana / Celine / Celina / Nelinda. Moeilijk!
Thnx voor het meedenken dames. Vind Celine ook erg leuke. Verder zitten we te denken over Carice en Charlotte. Hoop bijna dat het een jongetje is omdat we die naam makkelijker vinden en we zelfs nog namen achter de hand hebben daarvoor. @Plukkie, welkom!
:Nonaches, ik zal ook even mijn leeftijd geven kun je dat in het lijstje zetten als je dat wilt. Ben 24 jaar, dit is ons 2de kindje
Jossie: wat schrikken zeg! Hoop dat het nog te vroeg is! Wat vervelend dat de artsen het ook niet weten. Knuffel!
Gaat heel de dag prima, loop even in de stad, in ene onwijze honger, iets gegeten, daarna giga moe. Merk goed dat m'n lijf ergens mee bezig is... Vast wel herkenbaar neem ik aan...
Hoi meiden, @Jossie; meid ik hoop dat er toch positief nieuws is over 2 dagen, ik ga voor je duimen! @Namen; ivm de miskramen wachten we alles eerst rustig af, maar we hebben wel voor zowel jongens als meisjes een lijstje met favoriete namen, van de vorige zwangerschappen. @Geslacht; Ja! willen we echt weten en iedereen mag het ook gewoon weten, is wel zo makkelijk toch? Gisteravond de echo gehad en ook een kloppend hartje!!! Zo ontzettend blij en opgelucht! foto volgt nog... Ivm de miskramen krijg ik vanaf nu elke dinsdagavond een echo tot 12 weken, hopelijk blijft dit keer het hartje kloppen, we hopen het zo!!!
@lindamam: wat fijn, elke week een echo voorlopig. Is t bij verschillende stadia misgegaan bij je? Had je bij de mk-en al een keer eerder een hartje zien kloppen?
Ik mag me ook hier melden. Ik had op 10 april een mooie positieve test op 13 dpo. Vandaag precies 7 weken zwanger gebaseerd op mijn ovulatie, maar dat kan nog worden bijgesteld na de eerste termijnecho natuurlijk... Vandaag een vroege echo gehad, ivm eerdere mk's. Hartje klopte al prachtig. Zo bijzonder!! De echoscopiste zei wel dat het meten nu nog niet betrouwbaar was. Bleek ook wel, want de eerste keer kwam ze uit op 6w2d en de tweede keer na wat meer inzoomen op 6w4d. En ook dat hoeft niet helemaal te kloppen. Het is even afwachten tot eind mei nu wat precies mijn uitgerekende datum is. Op basis van de ovulatie zou het 19 december zijn. Op basis van de ingezoomde meting (lijkt me meer betrouwbaar dan de eerste meting) zou het 22 december zijn.
@ Jossie Heel veel sterkte, hopelijk is het nog te vroeg om wat te zien. Alle nieuwe dames gefeliciteerd en welkom hier! Ik was een beetje een muts vandaag. Zat vanochtend op mijn werk en wilde de verloskundige gaan bellen. Toen dacht ik dat doe ik vanmiddag wel. Ik dus bellen om half twee, blijkt dat je alleen 's-ochtends kan bellen voor een afspraak... Dus morgen maar doen! @ namen Ik lees dat veel van jullie al namen hebben. Wij hebben er nog maar amper over nagedacht! Maar dat gaat vast snel komen als de eerste echo goed is!
@Carlo; Ja bij de 1e keer bij 6 weken hartje zien kloppen, toen bij 12 weken MA, ws bij 8,5 week gestopt met kloppen. Bij de 2e keer ging het ook fout bij 8,5 week, toen spontaan gaan bloeden, maar wel kloppend hartje gezien bij 8 weken. Bij de 3e keer ging het bij 6 weken fout, geen kloppend hartje gezien. Na onderzoeken blijkt nu dat ik stollingsafwijking Leiden V factor heb, wat inhoudt dat mijn bloed sneller stolt, ik slik nu ook vanaf week 4 bloedverdunners. Ik hoop echt dat het deze keer goed gaat!
Heftige tijd gehad dus. Idd hopen dat t nu allemaal goed gaat met bloedverdunners. Fijn dat ze er zo bovenop zitten.
@Mups: Ik heb ook zo'n vk die je niet altijd kunt bellen. Bij mij ging het de eerste keer net zo. Herkenbaar! En qua namen, ja ik heb al wel een lijstje, maar er kan nog van alles veranderen in de komende weken en maanden natuurlijk. @LindaMama: Ik zal voor je duimen dat het nu goed gaat. Wat een ellende zeg! Ik heb het zelf vorig jaar gehad, ook mooie echo met kloppend hartje gehad en daarna beebje kwijt. Daarna nog een vmk in oktober, maar dat was niet zo ver. 4,5 a 5 weken. Bloedde enorm, maar verder niet veel nasleep van gehad. Ik klets al een tijd mee in de club 'zwanger worden na een miskraam'. Mocht je dat ook fijn vinden (zitten veel meiden met vergelijkbare twijfels en onzekerheden), dan kun je Aloha even mailen. Zij is de beheerder. (En dit geldt natuurlijk ook voor andere meiden die MK's hebben gehad en het fijn vinden om te kletsen met vrouwen die hun onzekerheid begrijpen).