@ nonaches: dus als ik door wil geven dat ik 21 december ben uitgerekend van de 1e moet ik dat op deze manier doen? Of moet ik de hele lijst overnemen en dan in het groen mijn datum erbij zetten? @ flashyfly: Moeilijk en begrijpelijk dat je stresst. ook ik zou het even afwachten, als het aanhoud bellen. Al is het maar om je gerust te laten stellen. Stress doet de kleine ook geen goed. @ marijke en katalaya: Wat dat betreft ben ik ook blij dat ik bij 8 weken een echo krijg, dan is het hartje (als alles goed is) te horen. Ik heb wel het idee dat 8 weken een cruciaal punt is.
@lijst: ik heb 15 mei de 1e echo en 1e intake. Waarschijnlijk overheen gelezen... maar mag het nog op de lijst? @flashfly: ik zou het nog even afwachten, tenzij je je helemaal gek maakt. Dat geeft teveel stress... dan ff de vk bellen... Succes!
Goedmiddag meiden, Even een berichtje van deze kant..Weinig bijzonderheden hier alles blijft nog steeds een beetje hetzelfde.. @Jossie hoe is het ermee meid al meer nieuws??? @flashfly gewoon bellen voor je geruststelling hoor. Wij willen wel weten wat het word en ook iedereen mag dat weten wij hebben toch al van allebei watdus het maakt niet uit Combinatietesten doen wij niet alles komt zoals het komt.Wij doen alleen de 20 weken echo.
Lijst 16-31 December 2012 mama's 16 Chocoladekoekje, 21 jaar, 2e kindje 17 Dreames, 27 jaar, 2e kindje Vogeltje85 26 jaar, 1e kindje Sweetdreams, 23 jaar, 2e kindje Karin1981, 30 jaar, 1e kindje J1985, 26 jaar, 1e kindje Chicalin, 2e kindje Katalaya, 1e kindje 18 Veerle31, 31 jaar, 1e kindje Poohbeer2, 2e kindje Nona, 21 jaar, 1e kindje Nita22, 5e kindje IngridE, 1e kindje 19 Cyll Annabeth, 1e kindje 20 21 Marijke1985, 27 jaar, 2e kindje brix, 33 jaar, 3e kindje Swiebertje, 4e kindje Plukkie25, 25 jaar, 1e kindje 22 LindaMama, 31 jaar, 2e kindje 23 24 Zaraida, 28 jaar, 4e kindje Whoppie, 29 jaar, 1e kindje Jahilti, 2e kindje Flashfly, 1e kindje 25 Mishur, 26 jaar, 1e kindje Versluis, 28 jaar, 2e kindje Debby1 26 Carlo1987, 24 jaar, 2e kindje Zazz, 26 jaar, 2e kindje 27 Liefdeis, 1e kindje Nischa, 24 jaar, 2e kindje Moedertje1983, 29 jaar, 2e kindje 28 Aappie20, 1e kindje Jossie81, 1e kindje Lynn1302, 2e kindje Tammy29 Smurfin29 Marijke88, 24 jaar, 2e kindje Mups, 30 jaar, 1e kindje 29 30 Raissa, 1e kindje 31 KimmvBritt, 2e kindje Oek Oek, 30 jaar, 3e kindje Afsprakenlijst: 03-05: veerle31 intake vk 07-05: vogeltje85 termijnecho 07-05: nona 1e echo 07-05: Nischa 1e echo 08-05: Jossie81 1e echo 08-05: Lindamama echo 10-05: chicalin intake vk 11-05: J1985 1e echo 11-05: cyll 1e echo 11-05: Plukkie25 1e echo 14-05: tammy intake 14-05: Katalaya 1e echo 14-05: KimmvBritt intake + 1e echo 14-05: karin1981 2e echo 15-05: koekje1985 1e echo 15-05: moedertje1983 1e echo 15-05: Lindamama echo 15-05: Whoppie intake vk en 1e echo 16-05: zazz intake vk 16-05: Brix termijnecho en intake prenantale Diagnostiek 18-05: sweetdreames termijnecho 18-05: veerle 1e echo 18-05: smurfin29 intake vk 20-05: aappie intake vk 21-05: marijke1985 intake en 1e echo 21-05: saar84 1e echo 21-05: nona controle vk 21-05: Flasyfly 3e echo 22-05: raissa: 1e echo 22-05: Lindamama echo 22-05: Oek Oek Termijnecho 24-05: Zaraida intake vk + 1e echo 25-05: Chocoladekoekje echo en controle 29-05: Oek Oek intake vk 29-05: Lindamama echo 30-05: Mishur 1e echo 31-05: carlo1987 intake en termijnecho 05-06: Mishur controle vk Vlindertjes: MamaMars (nb) Heel veel sterkte gewenst aan de vlindermama's
@flashfly, als je je niet op je gemak voelt gewoon even de vk bellen! Combinatietest doen wij niet! We krijg ik heel veel uitgebreide echo's ivm doodgeboren kindje van mijn moeder, en dat mijn zoontje een dysmatuur kindje is. Heb nu al bijna 3 dagen geen bruin verlies meer gehad met afvegen! *afkloppen* wel al de hele week met momenten drukkend gevoel in mijn buik soms het gevoel van ongesteldheid. Hebben meerdere dames hier last van?
Dat gevoel wat je hebt ken ik wel...misschien heb je blaasontsteking..Ik denk namelijk dat ik daar last van heb..Ook ik had bruin evrlies en kan daardoor komen.. Misschien even bij dokter langs?
Dank je Nonaches! Kan het bijna niet geloven dat er al hartactie is, zo fijn! En ik mag op 18 mei voor echo 2
Ik meld me hier ook.. Ben rond 31dec uitgerekend.... 1ste kindje... 21mei eerste echo... (ik ben 29 jr)Vind het best spannend allemaal haha... Dit was ook onze 1ste ronde om zwanger te worden... Dus het ging wel heel snel... Wanneer gaan jullie met de babykamer beginnen..???.. Aangezien ik een pooh beschildering op de muur wil gaan maken (samen met mijn vriend) wilde ik eigenlijk al erg snel gaan beginnen met iig behangen. Ziek ben ik gelukkig niet, wel erg weeïg gevoel als ik wakker word... In de middag word ik pas een beetje misselijk.. Maar ik hoef gelukkig niet over te geven. Mijn zusje is 4 weken verder als mij en is onwijs beroerd...ben zo blij dat ik het met haar allemaal kan delen.
@liana: leuk met je zus samen zwanger. Dat had ik bij mijn zoon ook. Tussen hem en mn nichtje zit 5 weekjes. @kerstkindje: tot aan de termijnecho nog niks zeker maar zal waarschijnlijk ook een kerstkindje kunnen worden. @menstruatiepijn: hier ook met momenten een zeurend, drukkend gevoel onderin de buik. @veerle: gefeliciteerd!! @verder: ben alles kwijt wat ik gelezen heb. Shame. Hier weer een dag gewerkt, 1e van een reeks van 4 dagen om 6uur op staan. Valt me erg zwaar. Maar daarna 3 dagen vrij, dus ff tanden op elkaar
@nonaches, Ik zal morgen vroeg eens de dokter bellen! Heb verder geen pijn bij plassen. @veerle gefeliciteerd! @liana dat lijkt me wel een mooi moment om samen zwanger te zijn met je zus.
@ liana: leuk ja samen zwanger te zijn! wacht nog maar een weekje dan zul je waarschijnlijk meer klachten krijgen. Tot aan de 6e week had ik nergens last van, maar heb nu het gevoel dat het dubbel zo hard verder gaat! @ Veerle: Mooi nieuws! @ carlo: zet hem op meid! Ik ben blij dat ik morgen nog 4 uurtjes moet en dan eindelijk weekend. @ all: hebben jullie ook dat het sporten een stuk minder goed gaat. Wellicht ben ik ook wat angstig dat ik het kind beschadig door hard te trainen, maar ik kan het niet meer opbrengen voluit te gaan
@plukkie25 ik ben vanaf morgen 6 weken....hoop zo dat het weg blijft! Hihi ach het hoort erbij toch.... Maar wanneer hebben jullie in de planning om met de babykamer te gaan beginnen???
@babykamer: doen t rustig aan. Wachten eerst de 13weken af. Daarna moet manlief het plafond op de kamer eerst vervangen, voordat we er iets aan kunnen gaan doen. Er is daar een lekkage geweest van de wasmachine van de vorige bewoner. (tante van mijn man). We zijn vorig jaar okt hierheen verhuisd en hebben die kamer toeb gelaten voor t was. Aangezien we toch wisten dat we er een tweede kwam.
Hoi dames, Dank voor het warme welkom!, doet me goed! BIJNA dinsdag! @miskramen op het forum, het doet me goed te lezen dat ik niet de enige ben. Van te voren had ik nooit gedacht dat me dit zou overkomen. De 3e ronde was ik al zwanger en wij zijn jong en gezond en dan is toch dat vruchtzakje leeg . @namen, een meisjenaam heb (ik) al, een Amerikaanse zangeres noemde 4 jaar geleden de helft van haar tweeling zo en sindsdien ben ik gek op die naam. Vanwege mijn vorige miskraam hebben we het er maar niet teveel over... EERST een knipperlichtje (hartje) zien op de echo. @babykamer, zelfde, eerst afwachten op een echo. Ik ben zelfs geneigd pas na de 20 weken echo spullen te gaan kopen, maar ik weet niet of ik zolang kan wachten .
@babykamer als de 12 weken voorbij zijn gaan we de kamer witten (muren zien nu fel blauw!) verder wachten we tot we het geslacht weten
@babykamer, hier slaapt dochterlief nog op de babykamer en die krijgt een nieuwe meidenkamer...heb nu al zin om los te gaan. De babykamer blijft hetzelfde. Dus hier is het project grote-zus-kamer groter dan de babykamer.
Herken ik helemaal. Ik mag dinsdag 8 mei voor een echo. En het ene moment ben ik in de wolken en zodra ik ook maar iets "geks" voel of aan vorig jaar denk word ik weer negatief en denk ik dat het toch weer fout gaat. Maar kop op, we moeten die positieve gedachtes voor laten gaan
Omdat gelukkig de meeste zwangerschappen gewoon goed verlopen. En helaas wordt dat minder vermeld op fora zoals dit, logisch, want met bijna alles blijft een rot ervaring ons bij en willen we daar ons hart over luchten. Dus gelukkig blijft het velen van ons bespaard, ik hoop verder voor iedereen van ons!