Er zijn weer wat mooie echo's voorbij gekomen met kloppende hartjes. Dat is goed om te horen, gefeliciteerd meiden! Alle nieuwe dames welkom hier en een voorspoedige zwangerschap gewenst. @ MvM Volgens mij reageren ze altijd binnen een week. Ik zou voor de zekerheid even bellen. Misschien is er iets mis gegaan. Vanavond mijn intake van MvM gehad. Zie hieronder mijn testje Ik ga vrijdag beginnen. Hier valt het vandaag gelukkig mee met de misselijkheid.
Gefeliciteerd dames met een mooie echo, ik word er helemaal emotioneel van! Hier gaat het niet zo lekker, werd vanmorgen wakker met keelpijn en voelde me daarna steeds zieker worden. De klachten zijn griepachtig, verhoging, keelpijn, vermoeide ogen. 4 weken geleden had ik precies hetzelfde en dat weet ik toen aan verminderde weerstand vanwege de zwangerschap. Nu krijg ik er toch schrik van . Morgen om 11:30 heb ik mijn echo, ik hoop zo op een mooie echo zoals hier vandaag voorbij gekomen zijn! Succes aan iedereen die ook morgen echo heeft. Als de mjine goed is, ga ik iig eens een goede oorthermometer kopen (die heb ik natuurlijk weer niet, echt slecht).
Je weerstand is nog steeds verminderd, dus misschien heb je gewoon weer een griepje? Of heb je de vorige keer niet goed uitgeziekt.
Wat een mooie echo's allemaal meiden! Shcces voor degenen die vandaag aan de beurt zijn! @MvM Hier deze keer ook erg getwijfeld, omdat ik bij mijn dochter heel erg ziek geweest ben en dat was echt geen.pretje! Toch besloten om.mee te doen en de urine in te zamelen van de momenten dat ik me wél goed voel. Alle beetjes helpen! En tot nu toe gaat het nog prima gelukkig. Ik ga me klaar maken om weg te gaan: Zo een examen in Leiderdorp. Reis van 2,5 uur, bleeeeeh!
Lijst 16-31 December 2012 mama's 16 Chocoladekoekje, 21 jaar, 2e kindje 17 Dreames, 27 jaar, 2e kindje Vogeltje85 26 jaar, 1e kindje Sweetdreams, 23 jaar, 2e kindje Karin1981, 30 jaar, 1e kindje J1985, 26 jaar, 1e kindje Chicalin, 2e kindje Katalaya, 1e kindje 18 Veerle31, 31 jaar, 1e kindje Poohbeer2, 2e kindje Nona, 21 jaar, 1e kindje Nita22, 5e kindje IngridE, 1e kindje 19 Cyll Annabeth, 1e kindje Jkuil01, 2e kindje 20 21 Marijke1985, 27 jaar, 2e kindje brix, 33 jaar, 3e kindje Swiebertje, 4e kindje Plukkie25, 25 jaar, 1e kindje 22 LindaMama, 31 jaar, 2e kindje 23 MommyIshyra 24 Zaraida, 28 jaar, 4e kindje Whoppie, 29 jaar, 1e kindje Jahilti, 2e kindje Flashfly, 1e kindje Kyra12, 5e kindje 25 Mishur, 26 jaar, 1e kindje Versluis, 28 jaar, 2e kindje Debby1 Mamarosanne, 2e kindje (3e in gezin) 26 Carlo1987, 24 jaar, 2e kindje Zazz, 26 jaar, 2e kindje 27 Liefdeis, 24 jaar, 1e kindje Nischa, 24 jaar, 2e kindje Moedertje1983, 29 jaar, 2e kindje 28 Aappie20, 1e kindje Jossie81, 1e kindje Lynn1302, 2e kindje Tammy29 Smurfin29, 28 jaar, 1e kindje Marijke88, 24 jaar, 2e kindje Mups, 30 jaar, 1e kindje 29 30 Raissa, 1e kindje 31 KimmvBritt, 2e kindje Oek Oek, 30 jaar, 3e kindje Liana1982, 29 jaar, 1e kindje Mikatjuh, 33 jaar, 2e kindje Afsprakenlijst: 08-05: Jossie81 1e echo 08-05: Lindamama echo 08-05: Versluis 1e echo 08-05: IngridE 1e echo 09-05: Mamarosanne, echo +intake vk 10-05: chicalin intake vk 11-05: J1985 1e echo 11-05: cyll 1e echo 11-05: Plukkie25 1e echo 11-05: Liefdeis 1e echo gyn 14-05: tammy intake 14-05: Katalaya 1e echo 14-05: KimmvBritt intake + 1e echo 14-05: karin1981 2e echo 15-05: koekje1985 1e echo 15-05: moedertje1983 1e echo 15-05: Lindamama echo 15-05: Whoppie intake vk en 1e echo 16-05: zazz intake vk 16-05: Brix termijnecho en intake prenantale Diagnostiek 16-05: Liefde is intake vk 18-05: sweetdreames termijnecho 18-05: veerle 2e echo 18-05: smurfin29 intake vk 20-05: aappie intake vk 21-05: marijke1985 intake en 1e echo 21-05: saar84 1e echo 21-05: Flasyfly 4e echo 22-05: raissa: 1e echo 22-05: Lindamama echo 22-05: Oek Oek Termijnecho 23-05: Liefdeis Termijnecho 23-05: Nona Termijnecho 23-05: Jkuil01 intake gyn + 3e echo 24-05: Zaraida intake vk 24-05: Mups 1e echo 24-05: MommyIshyra intake vk 24-05: dreames termijnecho 25-05: Chocoladekoekje echo en controle 29-05: Oek Oek intake vk 29-05: Lindamama echo 30-05: Mishur 1e echo 30-05: Zaraida 2e echo 31-05: carlo1987 intake en termijnecho 04-06: Smurfin29 1e echo 04-06: Nischa intake vk 05-06: intake gyn + echo 05-06: Mishur controle vk 07-06: Mups intake vk 12-06: dreames controle vk Vlindertjes: MamaMars (nb) Heel veel sterkte gewenst aan de vlindermama's
Hallo dames, ik wil me ook bij jullie aansluiten. Ben als het goed is morgen 7 weken zwanger. Ik heb vorige week de echo gehad en ik heb al een kloppend hartje gezien! Ik dacht al 9 weken te zijn door mijn ong. Maar bleek wat korter te zijn. Stiekem hoop ik dat het zo blijft want ik ben nu op 2e kerstdag uitgerekend . Ik heb wel veel getwijfeld over de zwangerschap want het was helemaal niet de bedoeling. Ik heb namelijk al 2 kinderen en ben al een tijdje uit elkaar met de vader van mijn eerdere kinderen. De vader van dit kindje weet het wel, eist dat ik het weghaal. En dat terwijl ik heb aangegeven het alleen te gaan doen en niks van hem te zullen verwachten . Achja ik ben nu gewoon blij met mijn zwangerschap en weet dat zolang je er zelf achter staat, alles kan. Ik mag de 30ste weer naar de vk en dan krijg ik weer een echo. Ben benieuwd! Ik kan het waarschijnlijkl niet allemaal bijlezen maar ik zal af en toe een beetje meekletsen. Groetjess Lauraa98
Hallo dames! Alle nieuwe zwangeren: Welkom!!! Nu iets waar volgens mij nogal een TABOE op ligt: Roken!! Zijn er ook dames hier die roken?? die gestopt zijn sinds ze zwanger zijn?? Ik was een fanatieke roker... Met al mijn zwangerschappen netjes gestopt... Maar na de zwangerschap ook hard weer begonnen.... Nu dus weer zwanger en dus weer stoppen met roken.... Maaaaaar het valt me heel erg zwaar.. ik doe het wel en probeer het ook echt vol te houden maar pfffffffff moeilijk hoor.... Ben nie op zoek naar kritiek maar ben meer op zoek naar tips om er definitief vanaf te blijven....
Ik was ook fanatieke roker, maar ben sinds 1 januari gestop.. Ja tips..Gewoon niet meer doen Als je trek hebt in peukie, gewoon aan iets anders denken!! Ik heb er nu ook geen last meer van! Eerste weken zijn het zwaarste, maar daar moet je ff doorheen! Zodra dat lukt, moet je gewoon discipline hebben na 9 maanden niet peuk te pakken. Zeker de eerste is gewoon vies
Hoi hoi! @kyrah12; Je bent alvast niet de enige, ik ben ook gestopt sinds m'n zwangerschap! En idd flink pittig lastig! Ik heb iig een zak lollies liggen dat als ik het echt moeilijk heb daar gewoon 1 van pak. Heb trouwens ook al meerdere keren tegen mijn man gezegt dat ik na m'n zwangerschap gewoon weer ga roken! Maar daar zijn de meningen over verdeeld hahahah... Rookt jou vriend/man? en is hij nu ookgestopt? die van mij wel! Samen zwanger; samen gestopt
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mijn echo was GOED! Er zat een kindje met hartslag! Na mijn VMK ben ik ZO blij. Later uitgebreid verslag + foto.
hey meiden, sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Ben ontzettend ziek geweest, misselijk en braken, super moe, niet kunnen eten enz enz. Heb wel medicijnen gekregen en het braken is opgehouden maar nog steeds dat ganse dag dat misselijke gevoel Heb mezelf ziek gemeld op het werk en daar baal ik wel van. Heb nl een leuke baan, maar het is elke dag 1.5 uur heen en dan moet ik ook weer terug. Ik trek het gewoon niet om 3 uur in de auto te zitten en 8 uur te werken. helaas kan ik niet parttime gaan werken en zit dus nu 100% thuis Ik ga niet alles bijlezen (30 pagina's ofzo hihi ) maar voor de nieuwe meiden gefeliciteerd!!! De meiden met een goede echo: ook gefeliciteerd!! Gelijk mijn vraag aan jullie: Zijn jullie ook zo beroerd en hoe doen jullie dat met je werk?
@Lauraa, welkom. Stoer hoor, datje het in je eentje fix! @IngridE, gefeliciteerd! Wat een hoop goed nieuws hier!! @roken, hier nooit gerookt. Gelukkig niet. Snap dat het moeilijk is om dr vanaf te komen. Kan er ook niet over (ver)oordelen. @Karin, vervelend meid. Ik moet of 's ochtends overgeven en dan ben ik er de hele dag vanaf, of ik ben de hele dag vrij misselijk. Werk nu nog maar 8 uur. Maar bij mn 1e zwangerschap werkte ik fulltime. Maar zodra ik de deur uitstap thuis, is het vrijwel over. Een klein gelukje. Ik heb bij mn vorige zwangerschap 16 weken lang elke dag overgegeven, maar was er dan de rest van de dag vanaf. Weet dus niet wat het is om hele dagen kotsmisselijk te zijn.
En dan nu het hele verhaal . Vandaag dus mijn 1e echo, nadat mijn eerste zwangerschap eindigde in een vroege miskraam (lege vruchtzak). Overbodig om te zeggen, maar ik was natuurlijk bloedzenuwachtig. Niet eens zozeer omdat ik bang was dat het weer mis zou zijn, maar vooral ook de hele lijdensweg die ik de vorige keer moest afleggen. Destijds werd pas bij 11 weken geconstateerd dat het vruchtzakje leeg was (en dus ergens tussen 5-7 weken al niet meer groeie). Toen eerst 1,5e week gewacht of de miskraam vanzelf kwam, daarna tabletjes gebruikt. Van de tabletjes had ik veel last, ik verloor veel bloed en ben 's nachts op het toilet flauwgevallen. Terwijl ik voelde dat ik out ging, riep ik mijn man die me schuimbekkend op het toilet vond. Toen hij me van het toilet aftilde en me op de grond legde kwam ik bij. Helaas hielp de pillen niet en moest ik toch een curretage ondergaan. Een enorm ingrijpende periode die mij en mijn man veel gedaan heeft. Wederom was ik nu de 3e ronde weer zwanger. Deze keer mocht ik eerder komen voor een echo omdat ik nu een medische voorgeschiedenis had. Ik werd vriendelijk ontvangen, hoefde niet op de weegschaal en mocht naar binnen. Ik mocht gaan liggen en onderging een inwendige echo. Dit had ik met de miskraam een aantal keer ondergaan, maar prettig is anders. In 2 seconden zagen we het: het vruchtzakje en deze keer was het gevuld! We zagen een klein garnaaltje met een enorme hartslag! De verloskundige legde uit wat we zagen en dat het er goed uitzag. Nog even kijken of ons * terug was gekomen, maar nee, geen tweeling. Bekijk bijlage 243821 Bekijk bijlage 243823 Qua termijn werd ik 3 dagen teruggezet. Dit verklaart ook waarom mijn 1e zwangersschaptest op NOD negatief pas en na nog een week gaf de Clear Blue test 2-3 aan. Onze volgende afspraken zijn: 16 mei, intake (+ gesprek combinatietest) 29 mei, termijn echo Mijn uitgerekende datum is verplaatst naar 22 december En nu ga ik zo'n leuke banner aanmaken!!
@Ingrid Super!! Gefeliciteerd! @Karin Bij mijn eerste zwangerschap ook zo erg gehaf d. Zat inderdaad niets anders op dan thuis blijven... Veel slapen, medicijnen gebruiken en eet vooral waar je trek in hebt! Maakt niet uit wat het is, als je maar wat binnen krijgt, want van een lege maag wordt het vaak alleen maar erger... Heel veel sterkte!
@ingride gefeliciteerd met je mooie echo!!!!! meid ben echt blij voor je @chocokoekje ik slaap ook veel en eet fruit wat niet zo zuur is om toch vitaminen binnen te krijgen .Maar voel me soms zo schuldig want ik ben niet ziek maar zwanger
@ingrid Mooi echo! gefeliciteerd! @karin Ik had er bij me vorige zwangerschap erg veel last van dagelijks overgeven en harstikke misselijk! kon gewoon de deur niet uit! Dus er zat niets anders op dan thuis blijven. en elke keer kleine beetjes eten! want van een lege maag word je nog misselijker. Beterschap, hopen dat het snel zakt
nischa thanx!!! ik durf op dit moment de auto niet meer in bang dat ik bij elk heuveltje en bochtje ga overgeven maar hoe reageerde je werkgever?? heb t maar verteld dat ik zwanger ben wist t ook niet meer hihi
Dames, ik wil mij afmelden voor deze groep.. Ik heb vrijdag een miskraam gehad. Deze zat er natuurlijk aan te komen door alle bloedingen.. Maar leuk is anders! Vandaag is het op de echo en met een bloedonderzoek bevestigt. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe! Ik ga met mijn lief over twee weken naar Berlijn en ik hoop dat wij het zwanger worden even kunnen los laten. Het breekt je echt op als alles niet zo loopt als verwacht.. Bedankt voor jullie reacties van de afgelopen tijd en zorg voor mooie december 2012 babietjes! Liefs, Jossie
oh jossie wat erg meid ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd. Geniet van je tijd in Berlijn en zorg dat jullie samen weer op krachten kunnen komen. Dikke knuffel!!