Veel echo's komende week. Spannend hoor, veel succes allemaal. Ik moet nog 2 weekjes wachten op mijn echo maar ik heb er ook al eentje gehad natuurlijk.
Meiden met goede echo's gefeliciteerd. Ik wil ook weer hihi. Ik krijg de 31e pas weer. Soms ben ik weleens angstig dat t straks toch nog mis is gegaan, nadat we het hartje hebben zien kloppen. Maar voel me op en top zwanger, moe moe moe, pijn aan mn borsten, kort lontje, ontzettend misselijk, tepels als schietschijven. Dus ja...dan zal t toch wel goed zitten denk ik.
Hier hetzelfde Carlo... Ik mag wel volgende week weer, omdat ze vorige week niet goed kon zien hoe ver ik ben. Denk zelf minder ver dan m'n banner (late innesteling denk ik, had ik ook pas later een knaltest) Vorige keer hartactie door vk gezien en nu vrijdag weer voor een echo. Maar voel me steeds meer zwanger, moeheid is er steeds meer. Gister misselijk in de avond en niet lekker na het opstaan, merk echt dat ik meteen iets moet eten, anders word ik helemaal flauw. Denk dat het ook met lage bloeddruk te maken heeft (m'n man heeft zelf een apparaat, moet hij wekelijks checken van de internist) em was gister bij mij 80/60, dus best laag... Ik ga dr vanuit dat het bij jou ook gewoon goed zit!
@dreames; idd al een klein buikje! Bij mij ook al zoiets wat gaat dat hard he! Bij m'n 1e zag je pas wat rond 26 weken! Hebben jullie ook al dat je iedere nacht eruit moet voor een plas? Ik heb dan ook steeds moeite met weer in slaap komen! Maar ja we moeten er wat voor over hebben
@misselijkheid pfff word er gek van en ook zo vaag eerst alles dr uitgooien waarop manlief vraagt kan ik wat voor je doen? Ja heel snel een geroosterd broodje met kaas maken en een zakkie chips:S Hoe bedoel je hormonen hahaha Moet zeggen toen eht er uit was de misselijkheid wel weg was. @vieze luchtjes de MvM potten hebben een nieuwe 'eigenaar" ik pies in de maatbeker en manlief schenkt ze vol samen zijn we zwanger!! vandaag de box gekregen van schoonmoeders, stinken dat dat ding deed heb hem ontsmet en al en nog ruik ik dat ding bah.. manlief ruikt overgens helemaal NIKS @moe moe moe vanmiddag 3 uur liggen slapen en nu alweer toe aan een tukkie @ s'nachts moeten plassen heel irri inderdaad vooral zodra ik me ogen opendoen ben ik misselijk, dus ik heb de ochtendmisselijkheid 2x eerst snachts en dan sochtends ook nog is een keer (en gedurende de dag vast ook nog wellis)
Hoi dames, Mijn griep lijkt af te nemen, ik voel me niet meer koortsig en ik kan weer door 2 neusgaten ademen dus met de verkoudheid gaat het ook goed. Alleen mijn eetlust, avondeten is een opgave en zelfs mijn favo snacks (kaas, chocolade) laat ik staan omdat het me niet smaakt. Een schaaltje aardbeien gaat er gelukkig wel in, goed qua vitaminen en voor de lijn. Morgen gaan we met mijn schoonvader uit eten bij onze favoriete Italiaan en ik hoop zo dat me het smaakt! Maar, zolang het goed gaat met de beeb, neem ik alle kwaaltjes voor lief!
@misselijkheid: alleen een beetje s'ochtends maar niet heel erg. De gedachte soms aan bepaald eten of het kauwen op kauwgom kan me ineens erg misselijk maken. Hoesten maakt me elke keer heel misselijk. @ vieze luchtjes: helemaal geen last van. @ moe: daar heb ik wel veel last van. Kan elke middag wel even een dutje doen, maar nu ik weer moet werken kan dat natuurlijk niet. @IngridE: eet smakelijk vandaag bij de italiaan!
En wie heeft er vandaag van de December papa's een moederdag cadeautje gekregen . Mijn manhad er nog geen seconde aan gedacht en voelt zich nu een klein beetje schuldig. Wat mij betreft niet nodig, ook omdat we in december een miskraam gehad hebben. Toen destijds wel heel enthousiast al wat pakjes gekocht die nu verstopt staan in een kast omdat ik er lange tijd niet naar kon kijken. Eerst nog een echo en dan pas spullen kopen. Iedereen een fijne moederdag zondag gewenst!
Euh... ik ben nog geen moeder, toch? Maar volgend jaar verwacht ik natuurlijk wel alles erop & eraan!
Ik ben t met je eens. Toen ik van mn zoon zwanger was, werd er ook gezegd...een bijna moeder is nog geen moeder. Ik was het daar wel mee eens. Vanmorgen van mn zoontje en man een heel lief kaartje gekregen. T kadootje volgt deze week nog. We hadden een erg dure maand, dus manlief had nog niks kunnen kopen zei die.
Sorry voor mijn afwezigheid! Mijn zoontje had de griep vandaag lijkt het gelukkig al wat beterder te gaan! Als ik vanavond even tijd heb ga ik bij lezen het zijn nog al wat pagina's zag ik. Hier vanmorgen verrast door me man en zoontje. Hij heeft op de creche een mooie handdruk op klei gemaakt. En een zwangerschapsketting gekregen van me man. Iedereen fijne Moederdag!
Hier een heerlijke moederdag. Manlief legt me in de watten door de hele dag voor me te lopen en heb een supermooi tuinbankje gekregen voor in de voortuin in naam van onze dochter en een echobon in naam van ons wondertje. Vond het wel een erg toepasselijk cadeau, en supergoed van em verzonnen. Ben het niet helemaal mee eens hoor, dat je nog geen moeder bent als je zwanger bent...ik ben al de moeder van het mensje dat in me groeit en het feit dat een kindje voldragen niet niks is, en best zwaar, vind ik een kleine waardering daarvoor best op zn plaats. Gisteravond hebben we het dan eindelijk aan onze schoonouders verteld. Ze reageerden superleuk en hadden het totaal niet verwacht. Erg leuk! Gister overdag 2x overgegeven, dus had vannacht (1 uur) zo'n trek dat ik 2 krentebollen heb gegeten, waardoor ik vanochtend lang niet zo misselijk was en mn ontbijt er na 3 dagen eindelijk weer eens in bleef zitten. @dreames, dat hoesten heb ik dus ook. Ik moet bij elke hoest enorm kokhalzen en als ik dan als misselijk ben, kan dat net de druppel zijn waardoor ik toch moet overgeven. niet leuk.
Hallo allemaal.... Eigenlijk durf ik me hier niet eens voor te stellen...zo bang dat het nog mis gáát....maar goed,...misschien helpt juist om het positief in te zien ... Ik ben 31 december uitgerekend van een ongepland maar nu erg welkom tweede kindje...heb alleen een beetje de balen van de uitgerekende datum hi hi... Mijn dochter is inmiddels 3,5 en geboren op de enige dag ik oktober dat ik niet wilde bevallen namelijk dierendag, en tevens de verjaardag van haar neefje...dus dat had ik prima gepland hi hi, dus ga er nu vanuit dat er 5 dagen zijn die ik minder leuk vind om te bevallen dus het wordt vast een kerst of oudennieuw kindje.. Groetjes bambie
dag dames... Vandaag super leuke moederdag gehad! vanmorgen verrast met een (iets te) uitgebreid ontbijt op bed. Was superlekker! en natuurlijk een kadootje van zoonlief gemaakt op school; een bloempotje leuk versierd met een mooie tekening in plastic met bloemzaadjes en een leuk lijste met tekening. Daarna nog ff op de camping geweest en daar moet nog heel veel gebeuren.. helaas... nu nog ff een rustig avondje en genieten van nóg 2 dagen vrij. Groetjes!!
Ik mag me hier afmelden: ik kreeg voor moederdag een miskraam cadeau . Ik wens iedereen hier een fijne zwangerschap toe!
Lijst 16-31 December 2012 mama's 16 Chocoladekoekje, 21 jaar, 2e kindje 17 Dreames, 27 jaar, 2e kindje Vogeltje85 26 jaar, 1e kindje Sweetdreams, 23 jaar, 2e kindje Karin1981, 30 jaar, 1e kindje J1985, 26 jaar, 1e kindje Chicalin, 2e kindje Katalaya, 1e kindje 18 Veerle31, 31 jaar, 1e kindje Poohbeer2, 2e kindje Nona, 21 jaar, 1e kindje Nita22, 5e kindje 19 Cyll Annabeth, 1e kindje Jkuil01, 2e kindje 21 Marijke1985, 27 jaar, 2e kindje Swiebertje, 4e kindje Plukkie25, 25 jaar, 1e kindje 22 LindaMama, 31 jaar, 2e kindje IngridE, 1e kindje 23 MommyIshyra 24 Zaraida, 28 jaar, 4e kindje Whoppie, 29 jaar, 1e kindje Jahilti, 2e kindje Flashfly, 1e kindje Liefdeis, 24 jaar, 1e kindje 25 Mishur, 26 jaar, 1e kindje Versluis, 28 jaar, 2e kindje Debby1 Mamarosanne, 2e kindje (3e in gezin) 26 Carlo1987, 24 jaar, 2e kindje Zazz, 26 jaar, 2e kindje Lauraa98, 3e kindje 27 Nischa, 24 jaar, 2e kindje Moedertje1983, 29 jaar, 2e kindje 28 Aappie20, 1e kindje Lynn1302, 2e kindje Tammy29 Smurfin29, 28 jaar, 1e kindje Marijke88, 24 jaar, 2e kindje Mups, 30 jaar, 1e kindje 30 Raissa, 1e kindje 31 KimmvBritt, 2e kindje Oek Oek, 30 jaar, 3e kindje Liana1982, 29 jaar, 1e kindje Mikatjuh, 33 jaar, 2e kindje TVL Kyra12, 5e kindje Vlindertjes: 24-04: MamaMars (4w) 04-05: Jossie81 (6w) 13-05: Brix (8w2) Heel veel sterkte gewenst aan de vlindermama's
Afsprakenlijst: 14-05: tammy intake 14-05: Katalaya 1e echo 14-05: KimmvBritt intake + 1e echo 14-05: karin1981 2e echo 15-05: koekje1985 1e echo 15-05: Lindamama echo 15-05: Whoppie intake vk en 1e echo 16-05: zazz intake vk 16-05: Liefde is intake vk 16-05: IngridE intake (+ gesprek combinatietest) 18-05: sweetdreames termijnecho 18-05: veerle 2e echo 18-05: smurfin29 intake vk 20-05: Aappie20 intake vk 21-05: Aappie20 1e Echo 21-05: marijke1985 intake en 1e echo 21-05: saar84 1e echo 21-05: Flasyfly 4e echo 21-05: Versluis 2e echo 22-05: raissa: 1e echo 22-05: Lindamama echo 22-05: Oek Oek Termijnecho 22-05: TVL 1e echo 23-05: Liefdeis Termijnecho 23-05: Nona Termijnecho 23-05: Jkuil01 intake gyn + 3e echo 24-05: Zaraida intake vk 24-05: Mups 1e echo 24-05: MommyIshyra intake vk 24-05: dreames termijnecho 24-05: TVL intake vk 25-05: Chocoladekoekje echo en controle 29-05: Oek Oek intake vk 29-05: Lindamama echo 29-05: IngridE Termijnecho 29-05: moedertje1983 2e echo 30-05: Mishur 1e echo 30-05: Zaraida 2e echo 30-5: Lauraa98 echo 31-05: carlo1987 intake en termijnecho 04-06: Smurfin29 1e echo 04-06: Nischa intake vk 05-06: intake gyn + echo 05-06: Mishur controle vk 05-06: Nona Combinatietest 07-06: Mups intake vk 12-06: dreames controle vk