Welkom aan de nieuwe zwangere! Hebben jullie ook dat je je een beetje afgemat voelt? Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Vorige week na de positest helemaal vrolijk en in de wolken en nu is dat al afgezwakt... Het is zo onwerkelijk. Moet ook zeggen dat ik weinig energie heb om iets te doen. Ik vond mn baan eerst altijd het allerleukste wat er was. Elke dag zin om met de kids te werken. Nu heb ik weinig zin Dat ken ik helemaal niet van mijzelf. Gister voor het eerst gespuugd na het tandenpoetsen. Hoop dat het daarbij blijft.
Oh meiden, wat erg dat zoveel van jullie al een miskraam achter de rug hebben Heel veel sterkte voor de aankomende weken!
Gelukkig (nog) niet misselijk!! Wel iedere ochtend knallende hoofdpijn en ik kan makkelijk verdeeld over de dag een aantal powernaps doen... En idd weinig zin om ook maar iets te doen!!! Ach de middelste 3 maanden komen ook nog en meestal ben je dan een stuk fitter
@vogeltje: werk is nu ook helemaal niet belangrijk voor me... Komt wel weer! En de 1e periode is toch best vermoeiend en kost schijnbaar veel energie. @de nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD! Idd veel meiden die hier een mk hebben gehad... Duim voor plakbeebs!
@veerle31: welkom. Spannend zwanger van je eerste kindje! @Karin1981: wow al 16 maanden bezig. Gelukkig is het nu zo ver en deze blijft natuurlijk plakken! @carlo1987: zo dat is een hevig bevallingsverhaal. Zo merk je dat het cliché van 'Het is het allemaal waard' toch waar is, want we gaan uiteindelijk toch wel voor nog een kindje. @Whoppie: Yeah jij ook hier! Gefeliciteerd! En dit is gewoon een goede plakbeeb hoor! @Vogeltje85: ik merk wel dat ik vermoeider ben dan anders. Ooh vervelend dat je al hebt moeten spugen. Hoop dat het bij die ene keer blijft. Viel me ook al op dat hier veel meiden zijn die een miskraam achter de rug hebben. Nou ik hoop dat we allemaal een mooie plakbeeb hebben en allemaal in december het mooiste cadeautje van allemaal in onze armen houden! Hier beginnen mijn borsten echt steeds meer pijn te doen en ook mijn buik voelt redelijk beurs aan (misschien in combinatie met veel gelachen in het weekend). Ooh ik heb trouwens komende dinsdag een afspraak met Moeders voor Moeders. Vorige keer moest ik hem afzeggen, dus de informatrice was heel blij voor me dat ik nu al een nieuwe afspraak kon maken.
Goedemorgen, Idd veel meiden die een mk hebben gehad. Als ik t goed heb, 4. Inclusief mij. Maar als je bedenkt dat 1 op 5 een miskraam krijgt. Dat is best veel. Meiden die een mk hebben gehad, zijn jullie ook zo bang?of hebben jullie een heel sterk gevoel dat t nu goed zit? Zoonlief was vanmorgen 8u wakker. Ik voel me nog niet echt moe, dus kon er makkelijk uitkomen. Maar denk dat dat binnenkort wel weer veranderd. Ik ga het vanmiddag op het werk vertellen, ik heb nl overleg. Fijne dag allemaal.
Lijst 16-31 December 2012 mama's 16 Chocoladekoekje, 2e kindje 17 Dreames, 26 jaar, 2e kindje Vogeltje85 26 jaar, 1e kindje Sweetdreams, 23 jaar, 2e kindje Karin1981, 30 jaar, 1e kindje J1985, 18 Veerle31, 31 jaar, 1e kindje 19 20 21 Marijke1985, 27 jaar, 2e kindje 22 23 24 Zaraida, 4e kindje Whoppie, 29 jaar, 1e kindje 25 26 Carlo1987, 24 jaar, 2e kindje 27 28 29 30 31 Afsprakenlijst: 18-04: vogeltje85 intake + 1e echo? 20-04: chocoladekoekje intake vk 24-04: dreames MvM 26-04: karin1981 1e echo 01-05: dreames intake vk + 1e echo 11-05: J1985 1e echo 18-05: sweetdreames 1e echo? 21-05: marijke1985 intake en 1e echo
Dank je Dreames! Jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Wanneer neem je eigenlijk contact op met Moeders voor Moeders? Ik heb nog geen knaltest maar wel duidelijk positief en zij testen ook nog een keer heb ik begrepen. Wil ook graag meedoen!
@carlo1987: ik heb nu eigenlijk wel het sterke gevoel dat het goed zit. Vorige keer had ik al een aantal keer bloedverlies gehad en had ik er zelf gewoon geen goed en geen gerust gevoel bij en dat heb ik nu wel.
Je kunt gewoon al contact opnemen. Zij testen inderdaad nog een keer. Meestal komen ze in week 5 of 6 langs zodat je meteen kunt beginnen. Ik zag op de site dat als je 9 weken meedoet je nu ook een mooie zachte wikkeldeken krijgt. Heb je leeftijd opgenomen in de lijst (heb de vorige lijst gewijzigd).
Thanks Dreames! Dan ga ik binnenkort eens contact opnemen. Leuk kado! Er is vlgs mij een tekort nu, dus erg belangrijk! Goed dat je ook meedoet
Wat is het trouwens lastig om nog even stil te houden zeg!! Liefst zeg ik het tegen iedereen!! Misschien doen we dat ook maar hahaha... me mannetje zit al steeds van die stille hints te geven op fb. en mensen raden tuurlijk! Leuk leuk...
Vind het ook moeilijk om geheim te houden hoor. We willen het sowieso na de eerste echo gewoon vertellen.
Goed idee, ik heb me ook maar opgegeven voor moeders voor moeders! Vorige keer ook gedaan en vond het een drama, omdat ik zo misselijk was! Wilde me dus in eerste instantie niet opgeven, maar toch maar gedaan. Ik kan altijd nog stoppen en voor het zelfde geld heb ik nu nergens last van! @Marijke moeilijk he, om het stil te houden! Hebben wij ook express niet gedaan haha
@stil houden: lukt mij ook niet. Nu is t ook nog eens dat mensen om ons heen wisten dat we bezig waren. Aangezien we de miskraam ook verteld hadden. Ik heb het vandaag op mijn werk verteld. Familie weet het ook al, en vanavond zet ik het op fb.
Hoi Dames, Allemaal van harte met jullie zwangerschap, ik ben uitgerekend op 24 Dec. Vanmorgen getest en een super resultaat het wordt ons 2e kindje als het allemaal goed mag gaan. We hebben een zoontje van 2, ik heb het nog tegen niemand verteld zelfs niet tegen mijn man die komt over een uurtje thuis en dan heb ik wel een heel leuk vervroegd kerstkadootje! Leuk om zo elkaar een beetje te volgen.
Lijst 16-31 December 2012 mama's 16 Chocoladekoekje, 2e kindje 17 Dreames, 26 jaar, 2e kindje Vogeltje85 26 jaar, 1e kindje Sweetdreams, 23 jaar, 2e kindje Karin1981, 30 jaar, 1e kindje J1985, 18 Veerle31, 31 jaar, 1e kindje 19 20 21 Marijke1985, 27 jaar, 2e kindje 22 23 24 Zaraida, 4e kindje Whoppie, 29 jaar, 1e kindje Jahilti, 2e kindje 25 26 Carlo1987, 24 jaar, 2e kindje 27 28 29 30 31 Afsprakenlijst: 18-04: vogeltje85 intake + 1e echo? 20-04: chocoladekoekje intake vk 24-04: dreames MvM 26-04: karin1981 1e echo 01-05: dreames intake vk + 1e echo 11-05: J1985 1e echo 18-05: sweetdreames 1e echo? 21-05: marijke1985 intake en 1e echo
@Jahilti: gefeliciteerd. Ben benieuwd hoe je het je man hebt verteld en hoe hij reageerde! Voor de rest: was jullie man bij het testen of hebben jullie het verteld en zo ja, hoe? Hier was het niet zo spannend. Manlief lag nog te slapen dus die sliep nog half toen ik de test liet zien.