@jahiti Gefeliciteerd!! Ik kon weer eens niet wachten met testen en mijn man zat dus nog op z'n werk. Hem laten weten dat ik een verrassing had als hij thuis kwam en zodra hij 's avonds binnenstapte vroeg hij:'En, is ie positief?' Had hij het dus gewoon al door!
Bedankt voor de felicitatie's Ik heb de test ingepakt en mijn zoontje laten geven toen hij net uit zijn werk kwam. en er bij gezegd dat hij er rond de kerst pas echt iets aan heeft! Zijn reactie, waarom moet ik het nu al uitpakken dan? hihih mannen
Haha ja dat is een echte mannen reactie. Ik ben vanavond zo ontzettend duizelig zeg. Heb ik bij mijn dochertje niet gehad, maar las dat het wel normaal is.
@dreames: Ik heb ook getest toen mn vriend nog sliep (half 6 's ochtends). Toen het positief was riep ik hem, hij slaapdpronken naar de badkamer haha! @jahilti: Gefeliciteerd en leuk gedaan! Je man was zeker erg verrast! Lastig heh die kwalen! Aan de ene kant wil je ze hebben omdat je dan een beetje bevestiging hebt maar aan de andere kant is er niets aan om misselijk te zijn! Ook ken ik genoeg meiden hier in de buurt die allemaal niet misselijk zijn geweest! Ik ben vanmorgen nog wel misselijk geweest, maar kon wel gewoon werken. Liet alleen de hele tijd kleine boertjes. Heel fijn als je een inloopkwartier hebt en alle ouders van de kids er dus zijn Gelukkkig kon ik het een beetje inslikken..... Morgen vk! Vind het spannend! Ook al kunnen ze nog niet veel zien, ze kunnen wel zien of er wat zit en of het op de goede plek zit!
Hier ook niet lekker. Duizelig, grieperig gevoe, en weer die vreselijke pijn aan mn tepels...ik weet weer hoe dat voelt....ik reageer morgen wat uitgebreider...zit op mn tel.
Wat ve berichten alweer! Ik zal mij ook een beetje voortellen. Ik ben 26 en 2 jaar geleden getrouwd. Ik werk 32 uur en woon in het midden van het land en heb een kat. Het is onze eerste zwangerschap en erg spannend! Wat erg lijkt me dat, een miskraam... Moet daar niet aan denken... Kwaaltjes beginnen nu meer te komen... Misselijk, hoofdpijn en erg moe. Ook wel wat stemmingswisselingen. Soms ineens verdrietig en dan denk ik: ik moet toch blij zijn? Gelukkig ben ik dat het grootste gedeelte van de dag wel
@testen: ik heb getest na het eten en vl zat op de bank. Dus hij vroeg? moet ik de laptop al wegzetten? en kwam naar me toe lopen en toen zag hij het zelf... dus hij was ook in de buurt, maar zelf getest.... @vertellen: ik vind het heel moeilijk. Heb het me moeder en vriend, zusje, broertje en vriendin en een college op werk verteld. Mocht het dan weer misgaan, dan kan zij dat aangeven bij de coordinator. Hoef ik dat op dat moment niet zelf meer te doen. en ga het me pa nog vertellen. Verder iig tot eerste echo even afwachten met vertellen.
@testen, ik had een test gedaan van kv en die had een mooi streepje...toen heb ik een cb digitale gedaan en een foto daarvan naar hem gewhats-appt. Hij geloofde me niet en ik moest nog een foto maken met iets herkenbaars erop toen heb ik een foto gemaakt dat mn dochter em vast had...hihi kind wist niet wat dr overkwam. Jeetje wat ben ik verschrikkelijk beroerd. Weer de hele nacht amper geslapen, hoofdpijn, verkouden, duizelig, warm/koud. Heb gelukkig geen koorts. Ik zou het liefst de hele dag in bed gaan liggen, maar dat is nogal moeilijk met een peuter van 1.5.
Goedemorgen, Totaal overrompeld en sneller dan verwacht ben ik zwanger en word F.aith grote zus!! Wat een verassing, goed we hebben er niks aan gedaan om het te voorkomen zo is het wel maar voor F.aith ben ik (en haar papa) dik 4 jaar bezig geweest! Na diverse rondes clomid en een LEO operatie in mei 2009 ben ik op 3 mei 2010 bevallen van F.aith na een moeizame zwangerschap met veel opnames e.d. Vorig jaar zijn F.aith haar vader en ik uit elkaar gegaan en bij mijn ouders in getrokken, na enkele maanden kregen we een eigen flat toegewezen en eind oktober kwam ik vriendlief tegen *KLIK* we zijn bij hem ingegaan en vanaf dag 1 altijd samen geweest. Vorige maand de sleutels van de flat ingeleverd, en zodoende wonen we nu gezellig met zn drietjes onder 1 dak!! Helemaal super . Nu ben ik na aanhoudende klachten in december begonnen met de pil, maar in de eerste stop week werd ik niet ongesteld, gestopt met de pil om te kijken waar het schip strand. Ware het niet dat we NU AL zwanger zijn, een zege een overrompeling, maar wat is dit kleine minimensje welkom!!! Vriendliefs reactie, Snel, Leuk ja zoiets vooral SPANNEND!! Ja, dat heb ik ook!! Maar wat zijn we blij haha.. Iedereen gefeliciteerd!!
Mag ik met jullie meekletsen? Zal me even voorstellen. Ben Poohbeer, 5 jaar getrouwd en we hebben 1 dochter van bijna 4. Ze wordt in juli 4 jaar. Voor deze zwangerschap zijn we 2 jaar bezig geweest. Dus een echt kadootje. Het voelt allemaal nog erg onwerkelijk. Hoop dat het besef snel komt! Tot nu toe nog geen last van kwaaltjes, hopen dat het zo blijft. En uitgerekend: Ehhh volgens mijn eigen berekeningen (met wat hulp van het internet) ben ik 18 december uitgerekend.
Nieuwe meiden GEFELICITEERD met jullie zwangerschap!!! Wat fijn dat jullie komen meekletsen @kwaaltjes, tja moe en misselijk zijn de voornaamste maar vooralsnog gaat het goed Volgende week al de echo. Ben er toch wel zenuwachtig voor, stel dat het nou weer niet goed zit, wat dan? Nog ff niet aan denken hihihi Hoeist met de rest???
@mama mars @poohbear Gefeliciteerd!! Hier gelukkig nog weinig kwaaltjes. Erg moe en dan dochterlief nu ziek is en een hele nacht niet geslapen heeft, helpt natuurlijk ook niet mee! Af en toe wat weeig, maar niet misselijk gelukkig. Hopen dat dat deze keer ook weg blijft.
@testen: ik heb zondag getest toen mijn man thuis was. Hij wist dat ik ging testen. Ik zag al snel een streepje komen, maar zei niks. Ff 5 min gewacht. In de tussentijd vroeg mn man of ik even wat pakken sap aan wilde pakken. Toen dat gedaan was, duwde ik de test in zijn handen en zei 'als jij dan dit ff wilt vastpakken'. Hij was helemaal verbaasd 'er...er...staat een tweede streep'. @kwaaltjes:errruuug moe, en af en toe wat weeig. Mn borsten valt wel mee, zolang niemand eraan komt haha.
@poohbear: je naam komt me heel bekend voor. Misschien van een NOD topic. Ben je op de natuurlijke wijze zwanger geraakt?heftig hoor, twee jaar. Nu uitgebreid van jullie beebje gaan genieten.
Welkom aan de nieuwe zwangeren! Leuk om te lezen hoe iedereen test en het verteld Kwam net thuis en toen lag een pakje in de brievenbus met een heel schattig rompertje weet niet van wie het is. Kan maar van twee mensen zijn want meer mensen weten het niet. Voel me vandaag nog steeds een beetje down. Ik baal ervan want wil vrolijk zijn! Misschien helpt het als ik vanavond bij de vk ben geweest. Denk ook de hele tijd dat het wel fout zal gaan.... Vanmiddag was ik al op weg naar huis, maar bleef nog even met een collega praten. Werd op een gegeven moment helemaal duizelig en het zweet brak me uit... Ook niet echt een fijn gevoel! Heb net maar even groot glas limonade en een plak kokosbrood gegeten. Weer voldoende suikers naar binnen. Sorry voor het geklaag hoor! Weet dat ik blij moet zijn, maar het lukt niet zo goed
Onzekerheid SUCKS! Ik heb bij mn dochter geen kwaaltjes gehad, toen me test vanmorgen positief was, werd ik opslag misselijk en heb mn kokende melk uitgezet.
Welkom nieuwe zwangeren! Hier zaterdagochtend vroeg getest, niets gezegd tegen m'n man (die wil het zoooooo graag! Ikke ook, maar word soms beetje gek van hem...). Test aan hem gegeven, uhmmmm is een streepje, zei ie. (was een licht streepje hoor en deze dombo had vd spanning 3 ipv 4 druppels gedaan in de kv-test). Hij was helemaal van slag maar ook blij En is meteen extra testen voor me gaan halen bij kv! Gister aan m'n broer verteld, kan ik heel goed mee, hadden ook vorige week verteld dat we 'bezig zijn' Was ook helemaal blij dat hij Oom wordt! M'n ouders vertel ik het nog even niet, ze wonen ruim 1 uur rijden bij ons vandaan en gaan met hemelvaart een weekend weg, dus dan wil ik het vertellen. Denk niet dat ik voor die tijd een echo heb gehad.Verder vertellen we het aan niemand. Hier gister zo'n onwijze spierpijn in m'n bovenbenen en nu vooral soort spierpijn in m'n buik. Spannend allemaal hè!
@vogeltje: ik ben ook meer duizelig als in van lig naar zit ga hoor... Hoop dat je vanavond wat meer gerustgesteld bent! En alles gewoon spuien! Die onzekerheid is moeilijk, merk ik ook, kan nog niet 'echt' genieten. Komt nog wel!
@veerle: fijn dat anderen dat ook herkennen... Je lichaam gaat ineend zo veranderen! Die hormonen die alle kanten opgaan! @chocoladekoekje: Ja het is fijn om lekker te kunnen spuien! Mn vriend wil graag luisteren maar hij begrijpt niet alles wat ik voel natuurlijk! Nog een paar uurtjes en dan weet ik meer