16-31 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dreames, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @annabeth Wat vreselijk, meid... Heel veel sterkte!

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Voor de lijst en ik krijg dat groene waarschijnlijk niet voor mekaar,

dinsdag 5 juni termijnecho!!

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    woohoo gelukt!!:D

4. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ annabeth: heel veel sterkte gewenst... ook ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen:S:S Dikke digi-knuff vanaf hier!!!!

Over 9 dagen mijn termijnecho... word er wel een beetje bang van:S:S.....

5. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Bedankt voor jullie lieve woorden.... Ja, ik ben nu een beetje in shock/lamgeslagen. Het voelt zo onwerkelijk.... Ik heb nog gewoon een buikje, beebje zit er nog in en toch weet ik dat het niet goed is en geen kans meer heeft. :( Heel naar.

Inderdaad een grote schok dat dit gebeurt na een echo met een kloppend hartje. Volgens mij is de kans dat het fout gaat dan nog maar 5% ofzo. :(

En toch verbaasde het me ook niet heel erg. Ik had al zo'n 'naar voorgevoel'. Sinds twee weken was de misselijkheid totaal weg en dat leek me wel erg vroeg. Want ik was dus nog maar 9 weken toen. Dan hoor je nog volop in de misselijkheid en vermoeidheid te zitten....

6. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @annabeth, wat een vreselijk nieuws zijn gewoon geen worden voor. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. En als jullie er aan toe zijn hopelijk snel een blijvertje.

7. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    @annabeth, heel veel sterkte! Ik hoop dat je dit verdriet ook een plekje kan geven en jullie snel wel een goede zwangerschap tegemoet kunnen gaan. Voor nu heel veel sterkte!

--

@Termijnecho, wij hebben 05-06 om 11:00 de termijnecho. Op mijn verjaardag is dat, dan hoop ik toch wel een hele mooie echo te zien te krijgen, dat zou wel het aller leukste en mooiste cadeau zijn!

Voor mijn verjaardag krijg ik waarschijnlijk/hopelijk de Luma badset in antracies/wit van vriendlief. Die vind ik zo gaaf en leuker dan een ring of armband (originele idee van voor de zwangerschap :p). Wat ik verder moet vragen weet ik écht niet, omdat ik graag alles op het geslacht af wil stemmen ;). Cadeaus voor mezelf hoef ik nu echt niet, ik heb alles wat ik nodig heb al.

Wij gaan vanavond de babykamer die we via MP gekocht hebben ophalen! Ben zo benieuwd. Ik denk dat alles dan ook een stuk echter zal worden. Net ook een positiespijkerbroek binnen gekregen die toch wel erg strak zat :$. Ik heb altijd xs/s en 36 gehad, maar deze 36 zat toch wel strak ;). Dat is wel even een baal momentje, omdat ik zoiets helemaal niet gewend ben. Hopelijk zitten de andere twee broeken die ik gekocht heb wél goed!

Ik vind het zo lastig me in te houden met dingen kopen! Ik zie zoveel leuks en nuttigs, maar ik mag nog niet van mezelf. (Behalve de echt praktische dingen die goedkoop zijn.) Ik vind het dan gewoon veel echter voelen, maar ben ook wel bang dat het daardoor fout zal gaan ;). Hebben jullie dat ook?

Iedereen nog een fijne dag!

8. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net naar het echobureau gebeld voor de echo met geslachtsbepaling. We mogen op 5 julie om 19 oo Zijn dan 16 weken en 1 dag zwanger. Het duurt nog wel even maar staat het maar vast. Ben het typetje dan is het maar geregeld :)

9. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    Sorry meiden lees wel heel veel mee! maar niet zon puf om te reageren. :) Laatste dagen zo erg dizzy. Nu blijkt me bloeddruk redelijk laag te zijn er me ijzergehalte is niet goed. dus nu aan de ijzertabletten. Heb hele dag wel het gevoel dat ik flauw ga vallen!

@annabeth Jeetje meid! :( heel veel sterkte!

@geslacht we willen het heel graag weten, misschien dat we met de 15 weken een poging gaan wagen in Gorichem.

10. moedertje1983

6 jan 2008
    70
    0
    0
    zo en daar is tie dan!!

weer een goed echo in the pocket....!! helemaal ontroerd en blij...

het klopte precies met wat ik zelf berekend had. dankzij een hele handige app op m'n telefoon.

wat naar om alle slechte berichten tussen de goede berichten te lezen..Wens iedereen dan ook veel sterkte.!

over 2 weken de intake. dan ben ik 12 weken.

Vandaag bekend gemaakt aan iedereen. echt super leuk om al die lieve berichtjes te krijgen.
    familie hadden we afgelopen weekend al op de hoogte gesteld. Maar na deze goede echo mag iedereen het weten dat we opnieuw papa en mama mogen worden :)

Allemaal veel succes met jullie echo's...

Bijgevoegde bestanden:

11. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    allereest @ Annabeth, wat ontzettend k*t!! :(heel veel sterkte met een alweer groot verlies!

@dames met een echo, WOW wat een plaatjes!!! gefeliciteerd en geniet ervan!!

@ kwaaltjes, d8 van t weekend eigenlijk dat ze wat minder werden maar sinds gisteravond is het weer feest.
    Ben echt de hele dag al kotsmisselijk maakt niet uit wat ik eet of drink hondsberoerd word ik ervan!
    Ben ook veel moeier als eerst en me darmen is ook weer 1 feest. Zodra ik wat eet begint het borrelen al! pfff

Ach t is voor een goed doel!:D

12. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @annabeth: ooh wat erg. Heel veel sterkte! er zijn geen woorden voor.

@mooie echo's: supergaaf!

@alle meiden met een echo morgen: heel veel succes! en hopelijk mooie echo's.

@hier: ik morgen weer werken. heb zo geen zin na een super heerlijk weekend. Hebben vandaag geregistreerd partnerschap afgelsoten en hadden verder niets gepland, op lekker koffie met gebak na met de aanwezigen. Maar familie had een verrassingsbbq georganiseerd met mijn ouders en hun partners, mijn broertje met vriendin en mijn zusje en haar zoon en de hondjes natuurlijk. Heel erg lief allemaal!

13. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    @whoppie: gefeliciteerd! Wat leuk zo'n verrassing!

14. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Bedankt... Ja echt heel erg leuk.

15. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    annabeth: tjee meid, wat erg he. pff wat oneerlijk. veel sterkte gewenst

16. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    moedertje: gefeliciteerd met je mooie goeie echo. super gaaf.
    wij zijn allebei de 27e uitgerekend.

Ik heb vanmorgen een echo gehad. en zag er super uit.
    het kleintje bewoog goed en een mooi kloppend hartje :)
    dolgelukkig en blij., gaan weer lekker door met genieten!
    nu lekker even een middag dutje doen met m'n zoontje. zolang het nog kan ;)

dames die nog een echo krijgen succes

liefs miesje

Bijgevoegde bestanden:

17. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @miesje: wat een mooie echo, super! Geniet ervan

18. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @miesje en moedertje, mooie echo! Gefeliciteerd! Zie dat er vandaag verschillende mensen nog een echo hadden. Hopen snel wat van ze te horen.

@annabeth, sterke meid. Wat een schok een 2e x een ma na al een kloppend hartje te hebben gezien.

@kwaaltjes, hier is de vermoeidheid duidelijk minder, maar vanochtend nog wel even het ontbijt eruit gegooid.

@whoppie, gefeliciteerd met je geregistreerd partnerschap.

Ik ben superblij! Net even de vk gebeld voor de uitslag van mn bloedsuiker. Voor degene die het niet weten; ik moest vrijdag nuchter bloedprikken omdat mn bloedsuiker bij het reguliere bloedonderzoek iets te hoog was. Maar gelukkig was ie nu keurig. 5,2. Ben echt superblij. zat er best wel een beetje mee in mn maag. Had anders na de gyn gemoeten ipv vk en in een suikervrij-dieet tijdens mn zwangerschap had ik niet zoveel zin.

@lijst, is het misschien een idee om de lijst eventueel even op te schonen. Zie er echt namen in staan waarvan ik nog nooit een berichtje heb gezien. Dat we bijv. iedereen een week de tijd geven om even te reageren zodat je op de lijst blijf. Vind het leuk om van iedereen een beetje op de hoogte te zijn, maar volgens mij is bijna de helft van de lijst niet echt actief hier.

19. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    @sweetdreams: goed idee van de lijst. Heb het idee dat mensen zich enthousiast hebben aangemeld en toen hier niet echt meer zijn geweest.

20. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Goede echo s : zie al weer mooie echo's langs komen super! Gefeliciteerd!

@whoppie : gefeliciteerd met je geregistreerd partnerschap leuk dat de familie nog een verrassing in petto hadden.

@sweatdreams fijn dat alles goed is met je suiker!

@hier, gaat eigenlijk alles lekker vermoeidheid neemt echt duidelijk af heerlijk! Verder zo ie zo weinig klachten. Begin er nu ook echt in te geloven dat we in december weer een kleintje krijgen.

Deel Deze Pagina