Even een vraagje...nemen jullie nu paracetemol?? In de bijsluiter staat dat het in overleg met arts moet maar overal op internet zie ik dat je er max 4 per dag mag. Ik wil vannacht wel weer eens een x lekker slapen. Lig nu denk al zo'n week lang halve nachten wakker en ben nu ook nog eens grieperig.
Hoi dames... Vandaag weer een leuk 2e dagje gehad op me nieuwe werk... Veel informatie is wel vermoeiend!! En op zulke momenten duizeld het idd zeg!! En de test.. Afgelopen vrijdag zelf stilletjes smorgens gedaan en manlief sliep nog.. dus ik; Mop!! Ik heb 2 streepjes!! Hij geloofde het nog niet helemaal dus nog ff 2 extra kv tests gehaald.. Daarna gelukkig overtuigd.. (en ik allang natuurlijk!)
Volgens mij mag je gewoon nog paracetamol maar niet teveel... Anders haal je gewoon kinderparacetamol...
@J1985: welkom en gefeliciteerd! @mama mars: ook welkom en gefeliciteerd! Fijn dat je nu zo snel en uit jezelf zwanger bent geraakt! @poohbeer2: welkom en gefeliciteerd! Fijn dat het na 2 jaar toch heeft mogen lukken! @vogeltje85: leuk zon verrassing in je brievenbus! Ben benieuwd hoe je intake en echo gaan! @sweetdreams: ik neem geen paracetamol tenzij ik zon hoofdpijn heb dat het echt niet meer gaat. Van mijn collega die ook zwanger is begreep ik dat in de ene bijsluiter staat dat het niet mag en in de andere niet (verschillende merken). @marijke1985: fijn dat je nieuwe werk goed bevalt.
Lijst 16-31 December 2012 mama's 16 Chocoladekoekje, 2e kindje 17 Dreames, 26 jaar, 2e kindje Vogeltje85 26 jaar, 1e kindje Sweetdreams, 23 jaar, 2e kindje Karin1981, 30 jaar, 1e kindje J1985, 18 Veerle31, 31 jaar, 1e kindje Poohbeer2, 2e kindje 19 20 21 Marijke1985, 27 jaar, 2e kindje 22 23 24 Zaraida, 4e kindje Whoppie, 29 jaar, 1e kindje Jahilti, 2e kindje 25 26 Carlo1987, 24 jaar, 2e kindje 27 28 29 30 31 Afsprakenlijst: 18-04: vogeltje85 intake + 1e echo? 20-04: chocoladekoekje intake vk 24-04: dreames MvM 26-04: karin1981 1e echo 01-05: dreames intake vk + 1e echo 11-05: J1985 1e echo 18-05: sweetdreames 1e echo? 21-05: marijke1985 intake en 1e echo -------------------------------------------------------------------- J1985 en Mama mars willen jullie nog even de uitgerekende datum doorgeven.
vogeltje suc6 bij de vk!!!!! laat ff weten hoe het is gegaan?! @onzekerheid, tja de hele dag, ben zo bang dat het weer fout gaat. Vandaag de hele dag pijn links in mijn lies, eerste gedachte, bbz erg he....net heel erg last van afscheiding (sorry) voelde het gewoon uit me lopen (sorry again) gelijk in paniek, als het maar geen bloed is, pff wat kan je jezelf gek maken he?! @paracetamol mag wel, maar zou het zo min mogelijk gebruiken, het is toch een soort van bloedverdunner...pas maar goed opjezelf!!!! @testen...ik dacht goede vrijdag van: laat ik maar testen (3dgn voor nod) want dan heb ik de grootste teleurstelling gehad en kan ik toch nog een beetje vrolijk me weekend in. Binnen 10 seconden stonden er 2 duidelijke strepen..moest keihard huilen en heb in paniek vriendje gebeld op zijn werktelefoon. Tussen de tranen door kon ik net vertellen dat ik zwanger ben...waarop hij reageerde: ik hoor je niet hoor, je bent wat????? zwanger lieverd, ik ben , zwanger!!! waarop er bij hem ook gelijk tranen waren we hadden dit zo niet verwacht omdat we een vakantie naar de Malediven aan het boeken waren, die gaat nu natuurlijk niet door hihihih
Karin: Begrijp je angst. Kan je daarin ook niet echt ondersteunen. Het blijft afwachten. Naar voor je! Chocoladekoekje: Op tijd naar bed vanavond. En hopen op een betere nacht! Carlo:Ik herken jou niet. Er zijn er wel meerdere hier met poohbeer als naam, maar dan met een toevoeging. Vogeltje: Het is ook nog zo onzeker die eerste weken. MamaMars: Gefeliciteerd!! Veerle: Gefeliciteerd!!! Sweatdreams: Paracetamol mag gewoon, wel met mate natuurlijk. Ibuprofen mag niet!
Ik heb vorige week 5 kiezen laten trekken, de week ervoor 2! Heb de afgelopen 2 weken op ubi en parcetamol geleefd heb gigantisch pijn in me smoelwerk, maar neem nu trouw de aangeduide hoeveelheid. Ik heb geen id wanneer ik uitgerekend ben eigenlijk zo tussen de 25 en 28 december, we zitten nog in de afwacht modus, maar die heeft bij dochterlief wel 8 maand geduurd haha!
Hoi meiden, Ben weer terug op de roze wolk! Het was een superlieve vk! Kreeg eerst een buikecho en daarna inwendig. Er was nog geen hartslagje te zien maar daar was het nog een beetje te vroeg voor. Wel een mooi vruchtzakje op de goede plek. Het zag er dus allemaal heel goed uit. Over 2 en halve week mag ik weer komen, dan is er als het goed is wel een hartslag! Ben blij dat ze zo vaak echo's doet. Verder verteld van mn onrust en dat ik niet echt blij was, maar dat was allemaal heel herkenbaar. Nu op naar maandag 7 mei! @Karin: Aan de vk gevraagd hoe dat zit met steken en krampjes. Ze zei je lichaam gaat zo veranderen! Dat hoort er allemaal bij. Ook kan je 's nachts wel eens wakker worden van een steek. Maar dat is niet ernstig. @Marijke: Best pittig om nu aan een nieuwe baan te beginnen! @sweetdreams: Misschien zijn er ook wat homeopathische middeltjes om beter te kunnen slapen? Lekker douchen met lavendelschuim? Warme melk drinken? Slaap lekker alvast voor straks
Vogeltje nu weer wat gerustgestelder ??!! Super dat je een lieve VK hebt! En over 2,5 week altijd leuk!! Sweetdreams: Ik heb bij F.aith homeopatische pilletjes gehad van A.Vogel werkte prima!
Gefeliciteerd nieuwe mama's!!! @vogeltje: wat fijn dat alles goed is!!! Ik kan niet wachten tot mijn intake/echo @dreames: mijn uitgerekende datum staat er al tussen Slaap lekker!
@vogeltje85: fijn dat de echo goed was en de vk aardig! Hier vanmorgen de laatste test gedaan die ik in huis had een digitale CB:
Dreames: grappig allebei onze test! Ik denk zelf dat ik pas 4 wkn ben (dus eigenlijk 2), denk aan late innesteling. Mooie testen van je!
@dreames en veerle...mooie testen meiden!! Ik heb vorige week ook een CB digitale gedaan met wekenindicator en had ook 2-3. Had stiekem op een 3+ gehoopt maja...was eigelijk ook nog maar 4+3. @Mama Mars, welke homeopatische pilletjes heb je gebruikt?? Hoe heetten ze?? Heb gisteravond 2 paracetemol genomen en heb eindelijk eens een nacht doorgeslapen. Voel me nu wel iets beter...alleen nog steeds koppijn en hele tijd kokhalzen als ik moet hoesten, waar ik dan weer heel misselijk van word. Gelukkig nog niet boven de pot gehangen.