zou hier even een lijstje gemaakt voor de vluchttas en kan me herinneren dat hij bij wesley 2x zolang was haha. heb veel testers opgespaard (gebruik ze nooit maar bewaar wel) dus die komen nu goed van pas mocht ik langer dan een dag of 2 moeten blijven neemt ml wel wat mee. morgen eens de tas pakken en al deels wat erin doen wat erin kan. verder veel steken onderin, denk dat de kleine man aan het indalen is of inieder geval flink vervelend daar aan het zijn is. @slinger, klinkt makkelijk! voel me alleen niet zo crea deze zwangerschap, terwijl ik bij wesley heel veel gemaakt het met de naaimachine. hebben jullie allemaal de box al staan?
Hier ook nog geen box staan, die gaan we pas volgend jaar neerzetten Waarschijnlijk ergens rond 37wk.
Hier wel maar die is niet weggeweest na jinte ( terwijl die al zeker een maand of 9 niet meer gebruikt word )
Mijn zoontje heeft er vanaf 6 maanden niet meer ingelegen en toch is de box hier pas een maand of 9 niet meer in de woonkamer haha, wordt snel een "hier ligt alles veilig beschermd tegen grijpgrage kinderhandjes plek"
Wij zetten de boom in de box. Nemen dus ook een mini boompje van 60 cm. Kunnen de kado's mooi eromheen hihi
Wij hebben ook de boom in de box staan Ziet er leuk uit!! Vannacht heb ik enorm lopen babbelen tegen mijn man. Ik moest er vanochtend om 5:30 uit en ik was bang dat ik me ging verslapen en dan slaap ik heel onrustig... Dus toen mijn man ook in bed kwam liggen begon ik ineens te vertellen dat mensen me nodig hadden omdat ik zo'n ijzerrijk bloed had en dat ik onmiddellijk moest vertrekken! En mijn man lachen en zei: "Nee, blijf maar even in bed om te slapen. Niemand heeft jouw bloed nu nodig". En toen werd ik kwaad en zei ik: "Nou, als ze me nu ineens niet meer nodig hebben, dan MOGEN ze mijn bloed niet eens meer! Graag of niet!" en toen sliep ik weer verder
hier de box ook nog niet staan he gister wel opgehaald maar hij kan wel een likje verf gebruiken vind ik dan dus hij moet nog even geschuurd gebeitst en geverfd worden maar daar heb ik mijn pa voor
Whahahahaha Aylen...de meeste dromen zijn bedrog hihi Hier vandaag 35 weken...nog 35 dagen te gaan Ik ga nu zoonlief naar school brengen en mijn moeder halen. Fijne dag allemaal.
Haha die droom!! Hier staat de box al wel, kunnen de katten er vast aan wennen, valt mee hoeveel ze erin willen gaan...hopelijk blijft dat zo
Hier ook afgelopen weekend de box neergezet. De katten kijken er niet naar om, alleen Jelmer probeert er steeds in te klimmen. Reuze interessant natuurlijk. Ik heb zelf het gevoel dat ukkie is gedraaid. Eerst trapte ze steeds in mn blaas. Maar gisteravond en vannacht waren mijn ribben ineens de pineut. Dat geeft goede hoop dat ze nu goed ligt. Hoop het zo!
haha aylen, geweldig zo'n gespek in je slaap! @kwebbel: zou heel mooi zijn als ze gedraaid is! Duim voor je mee! @hier: zoonlief 1 keer wakker geweest en temp was maar 38 en Vanochtend 37. Hopelijk blijft dat zo vandaag. Ben maar niet gaan zwemmen vandaag. Al wel weer een drukke ochtend gehad. J.esper naar school brengen en daarna met K.ristian boodschappen doen. Mn rug en benen zijn nu behoorlijk aan het klagen. Ook badolie gekocht bij Kruidvat, scheelt 5,50 euro per flesje! Vanavond gezellig wokken met 2 vriendinnen,dus een zwemloze vandaag vandaag.