Ziet er mooi uit Sage!! Wie van jullie is verzekerd via FBTO?? Ik heb gisten GRATIS de NannyCare besteld via NannyCare – Het baby sensormatje Fbto verzekerd hem helemaal en het kost normaal 130,- Mooi meegenomen toch. Was even een Tip
Mooie outfit hoor! Heel classy! Ik vind het altijd wel leuk als mensen iets anders doen dan DE witte jurk. Je buik is trouwens bijna niet zichtbaar op die foto Van de zijkant wel? Of heb je gewoon maar een klein buikje?
Prachtig Saga! Ben benieuwd hoe het staat met buik! Je hebt in ieder geval prachtige foto's met dit winterse weer! (hier sneeuwt het in ieder geval)
Wat een prachtige outfit Saga! Geniet van deze mooie.en.speciale dag! Juju, ik kwam in een topic van 2010 tegen dat jij op.zoek was naar een patroon om.zelf een rug en zitkussen voor de triptrap stoel te maken, maar dat je geen.patroon kon vinden! Ik heb inmiddels een.patroon.gevonden hahaha dus als je interesse hebt... Hier de laatste groeiecho gehad: benen lopen 4,5 week voor en.kwamen.op.39,4 dagen! Wow. Buik en hoofd keurig in de curve. Gewicht.2661 gram.ongeveer. (maar daar kunnen ze rustig een.halve kilo.naast zitten.hahaha) Volgende week weer afspraak, dan elke week.
Effe snel, na het boodschappen reageer ik op iedereen. saga wat een mooie jurk en veel plezier vanmiddag. Ik hoop dat jullie er echt van kunnen genieten!!
Gebeurd laatste tijd vaker dat ik in het vroege begin van de ochtend wakker ben en even wakker lig en daarna nog even verder slaap. Tja, als ik dan toch wakker ben dan kan ik net zo goed even op ZP-en neuzen. Ik ben niet naar de opening van de Hanzelijn geweest.
Ik moet nog tot volgende week vrijdag werken. Mijn vervangster ben ik aan het inwerken, dus om te voorkomen dat we volgende week elkaar beetje raar aan zitten te kijken, wil ik voorstellen dat ik volgende week halve dagen ga werken. Dus het afbouwen is echt begonnen.
Lekker gekletst, cadeautjes uitgepakt, gesnoept, thee gedronken en uit eten geweest bij een pizzeria. Ze hadden versieringen opgehangen. Verder geen 'activiteiten'..
Saga een hele mooi fijne dag gewenst geniet ervan en je staat er prachtig. @steden dank jullie wel voor de tips. arnhem is misschien wel een optie ja. eens kijken welke dag ik erheen ga (iig door de week) Wil ook nog eens naar de primak in Luik echt super leuke winkel maar dan wel zonder vl die is er te snel doorheen gewandeld haha Ik ga zo naar het winkelcentrum brieven posten, rekening posten, wat rondkijken even dagje weg heb een offdagje en moet dan van mezelf weg. Ook even niet aan het album verder is echt te heftig soms. @ijzer merk dat ik wat moe-er ben dan normaal en soms wat duizelig. maar voor de rest voel ik me wel goed. ook qua gewicht blijf ik hetzelfde (ondanks de pil dus dat is fijn) Wat zijn jullie plannen voor vandaag?? @verlof die heeft nu iedereen toch? @melanie idd zijn nu 11 weken geleden dat het gebeurd is en soms lijkt het voor ons gevoel veeeeeeel langer. XXX
Saga Wat zie je er mooi uit. Waarschijnlijk lees je dit pas als de dag voorbij is, maar hopelijk heb je een hele mooi, prachtige en liefdevolle dag gehad! Roosje Gelukkig is alles in orde! Hier Verder gaat het hier goed. Maandag controle gehad bij verloskundige. Alles was prima. Kleine uk was al een beetje ingedaald. Nu in totaal 11 kilo aangekomen. Alle controles waren prima. Geboorteplan besproken en goedgekeurd. Verder weinig nieuws! Voor de lijst: 2 januari; liggingsecho bij de verloskundige Fijne dag nog! Lfs, S.
Pfff hier nu op de bank met paracetamol. Tijdens het winkelen kreeg ik ineens flinke pijnlijke steken in mijn onderbuik. Nu lig ik op de bank met (ik denk) rugweeen die komen en gaan. Heb al een paracetamol genomen want de vk zei laatst dat als die niet helpen het inderdaad weeën zijn. Ds hopenlijk trekt het zo weg. Ben niet bekend met oefenweeen of indalingsweeen,bij zoonlief nooit gehad dus vind het wel eng. Is iemand van jullie bekend met weeën vooraf?
melanie, ik heb bij wesley heel veel voorweeen gehad vanaf 34 weken. ze hielden niet langer dan 40sec aan en kwamen ook niet heel erg regelmatig soms wel. idd een paracetamol nemen en ik deed een warme hittepit maar dat schijnt juist niet te moeten heb ik hier ergens gelezen.
Ga vooral de zijstraatjes in, die zijn het leukste. De Tiger is leuk om rommeltjes te snuffelen, daarvoor ziot de sissy boy, en als je doorloopt zit aan je linkerhand de Amai, mooie winkel om te snuffelen en niets te kopen En als je rechts doorsteekt kom je in het straatje met oa de Dille en Kamille, vind ik zelf ook een leuk straatje. Ik weet niet of je naar iets specifieks op zoek bent? Voor gezellig eten en/of wat drinken is het pleintje bij de Selexyz (Jansplein) leuk. Zit ook weer een leuk winkeltje (naast de Arnheym -> aanrader voor diner/lunch) met allemaal gadgetachtige dingen.
De patronen voor de trip trap vind je hier, weliswaar in het Duits, maar Google translate kan aardig vertalen! ruelliswelt: Von mir für euch - Anleitung Sitzkissen und Rückenkissen für einen Kinderhochstuhl Onder de foto staan de patronen (2x) en de uitleg (2x). Voor het rugkussen en zitkussen. De benen liepen met 20 weken ongeveer een week voor, met 31 weken liepen ze 3 weken voor en nu met 35 weken lopen ze 4,5 week voor... Lang kind dus!