Stefanie ik herken het ook! ik was niet zo van het uitslapen! Maar slaap nu steeds iedere dag tot half 12 heerlijk! Maar merk ook wel dat ik veel sneller moe ben dus die rust is ook echt fijn! Heb net een filmpje zitten kijken van BNN van een paar jaar terug dat filemon bij een bevalling mag zijn! pffff die vrouw schreeuwde!! Kan je dat zelf niet onderdrukken? Of zou dat er echt bij horen! Graag hoor ik wat de ervaring is van de reeds mama`s hier hihi! Vindt wel spannend want vanmiddag komt een vriendin mijn buik belly painten en mooie foto`s maken van ons met de dieren!! jullie dit ook weleens gedaan? of nog gaan doen
Schreeuwen kost onnodig veel energie, die kun je echt beter gebruiken tijdens de bevalling. Ik heb echt niet gegild ofzo, ook niet de neiging gehad, terwijl ik echt een verschrikkelijke bevalling heb gehad.
kimster, ik heb ook niet gegild hoor. nergens voor nodig en je hebt al je adem en kracht nodig voor de bevalling. melanie, gefeliciteerd met je zoontje. stefanie, gelijk heeft je man om niet te gaan werken met de feestdagen. ik vind het nu ook zwaarder worden en vind mijn buik vooral erg zwaar. hij hangt ook iets lager dan bij de eerste en sommige broeken zitten daarom echt niet lekker hier gaat alles zijn gangetje. wanneer ik teveel doe word ik gelijk gestraft en heb ik 2dagen pijn maar goed sommige dingen moeten nou eenmaal. kan mijn man niet alles laten doen. zl is echt super lief en heeft alleen zijn dreumes streken haha.
Stefanie, ik wou dat ik op een topfitte roze wolk zit.... Maar helaas.... Ook hier enorm zwaar. Geen.buik waar je u tegen zegt maar wel enorm veel last en pijn van bi. Dus ik kan.bijna niets meer. Dus ja.... de laatste loodjes wegen zwaar!
Ok, ligt niet alleen aan mij dus vind het echt pittig worden maar hoorde er niemand echt over...maar scheelt dat over een paar weekje onze babyboom begint
Ik vind het nu een beetje vervelend worden, zoals snowboots aantrekken, schoenen die krapper zitten, uitkleden om te douchen en dan afdrogen en weer aankleden en uitgeput zijn haha. Wil ook nog steeds veel zelf doen, voel mezelf meer een zeur om weer wat te moeten vragen. Merk ook dat ik steeds meer slaap kan gebruiken en langer slaap. Geniet wel van de honden in het bos. Mn jas past nog maar redelijk strak en als die kleine dan een dansje doet in mn buik voelt dat zo gek onder het lopen/ boodschappen doen. Het gekste is dat ik tussen 3weken en 8 weken ga bevallen. 3 weken of 2 Maanden!! Dat verschil klinkt zo groot!! Liever met 37 dan met 42 als het aan mij ligt! Hoe gaat het eigenlijk met de kleintjes van great dane en josjo? Zijn er al fotos? Ben zo nieuwsgierig!!
Wil alle dames die het zwaar hebben, moeilijk of gewoon omdat ze het nodig hebben even vanuit hier een hele dikke warme lange knuffel geven!! Kom op dames houd vol! hoop echt dat alle ukkies tot na de feestdagen blijven zitten maar ik ben wel super nieuwsgierig naar de namen, fotos enz!! kom op dames denk aan jullie iedere dag ook al post ik niet iedere dag iets!! Dikke kus
Dani, bedankt en wjn hopen natuurlijk ook dat de ukkies pas in jan komen. Ik word tussen 38 en 39 weken ingeleid en weet dus dat ik niet overtjjd zak gaan maar van mij mag het ook met 37weken komen. Rollen met een dikke buik is niet fijn en moet dan steeds spieren aanspannen waarvan dat nu even wat moeilijker gaat. Die hormonen gieren ook maar door haha. Wat wel gek is is dat dit onze laatste zwangerschap is. Hebben jullie al nagedacht over anticonceptie? Hier wel en het moet iets zijn zonder hormonen dus een koperspiraal of ml een knip erin maar dat is weer zo definitief.
Hier ook ac zonder hormonen. Ik reageer daar nl. heel heftig op. We hebben tussen Jelmer en deze beeb steeds condooms gebruikt maar dat is wel veel gedoe. We willen de optie voor een derde wel graag open houden. Koperspiraal kan nog, maar sommige vrouwen krijgen daar weer hevige bloedingen van. Wij zijn er dus nog niet uit.
Hier was ik zowiezo al 5 jaar van alles af, had altijd extreme buikpijn tijdens ongi vd pil en veel hoofdpijn. We deden dus veilig. Toen we daarmee stopten was het ook gelijk de 2e poging/maand raak. Dus we gaan hierna ook weer veilig verder Lekker jullie borsten al? Hier nog alles helemaal droog, kijk een paar keer per dag haha. Hier net eerste wasje gedraaid en gestreken, pff wat heb ik een hekel aan strijken, die rottige hydrofiele doeken! Morgen de witte was aan de beurt, rompertjes, lakentjes enz. Dan het weekend of volgende week de 'vluchttas' helemaal klaar maken.
@Ginie, ze waren gelukt. Kids vonden ze erg lekker. Lekker!! Geniet ervan!! Hoe was het bij ha en vk? @Melanie, gefeliciteerd! Druk weekend dus. Veel plezier dit weekend. @Kaatje, ja heb er nog een Wat een rot nacht inderdaad! Hopelijk vannacht goede nacht. @Aylen, dat is niet leuk nee. Wel leuk om weer even te kunnen shoppen. @Livelife, klinkt lekker. Gewoon op je gemakje dingen doen. @Stefanie, wat vervelend! Hopelijk ben je weer snel helemaal de oude. Dat is inderdaad wel zuur dat je man dan daarvoor nog ff flink aan de bak moet. Hier wisselend. Ene keer sta ik bijna te hijgen van het traplopen en andere keer kan ik nog zoveel hebben. @Saga, nu twee keer gehad. Gister weer een klein beetje gelekt toen ik in bed lag. @Slapen, slaap nog steeds niet langer. Ben vaak om half 6 al wakker. @Ac, hierna weer Nuvaring denk ik. Was daar erg tevreden over. @Hier, nog een dagje werken. Vandaag afscheid met kids gehad. Was erg leuk. Kreeg een luiertrein met cadeautjes in de zogenaamde wagon. Hele week fit. Nu wel moe
kwebbel, ik reageer ook heel heftig op die hormonen en had hiervoor mirena spiraal en daar reageerde ik zelfs op terwijl (zeggen ze) de hormonen rond je bm blijven, nou bij mij niet dus haha. condooms kan ik niet tegen maar moet voorin het begin maar eens latex vrije proberen. is het gek als ik de volgende keer al met de gyn daarover heb? saga, fijn dat jullie het zolang zonder en met condoom konden doen. hier geen fan van maar goed het moet dan maar als het niet anders is. borsten lekken hier soms. heb het nu 4x gehad en dan in bed en gisteren toevallig tijdens het koken haha. wasjes draaien heb ik hier al klaar! zo fijn dat alles weer in de kast ligt. ik ga volgende week mijn tas klaar maken zover het kan. wen, fijn dat je afscheid leuk was en een luiertrein? spam?
Sammie: Volgens de gyn was het onmogelijk dat ik zou reageren op de Cerazette pil. Heb hem 2 weken geslikt, 2 weken nonstop migraine gehad. Ik stopte weer. Migraine binnen 2 dagen over. Gyn vond dat het tussen mn oren zat. Hij kan de boom in haha
Lekken: Hier kan ik melk eruit drukken maar lek niet uit mezelf. AC: Nog even over nadenken. Denk toch weer cerazette al kies ik liever hormoonloos (maar deze baby is resultaat van we-gebruiken-condooms )
Lekken: zelfde al JuJu.ik kan get er wel uit knijpen. Ik was echt helemaalin shock toen ik dat voor het eerst zag H&M sale was chill! Lekker een nieuwe positiejeans gehaald en een mega comfortabele joggingbroek en een voedingsBH en een voedingsnachthemd. En net online nog wat dingen besteld die ze in de winkel niet meer in de goede maat hadden.
Hallo lady's, Bedankt voor alle felicitaties We hebben een hele leuke maar drukke dag gehad! Ben ook echt kapot nu. Morgen is Moreno zijn vriendje jarig en houd ook zijn feestje Dus morgen lekker op het gemak boodschappen doen en de taart halen. Rond 18:00 komt de familie en vriendin op bezoek..dan eindelijk klaar! Volgende week Kerstmis (bleh) en dan uitkijken naar nieuwjaar. Vanaf 1 januari mag het van mij gebeuren Smoeder denkt dat het nog voor nieuwjaar gaat gebeuren,hoop het ècht niet!!! Ik ga naar bed,truste!
@sammie om eerlijk te zijn ga ik het ook niet lang meer vol houden smorgens en smiddags gaat het aardig maar krijg savonds iedere keer pijn in die onderbuik die niet weg wil trekken antic
@saga heb het er eerlijk gezegd ook wel een beetje mee gehad smorgens en smiddags gaat het aardig maar savonds krijg ik iedere keer pijn in me onderbuik die maar niet weg wil trekken @anticonceptie heb ik nog niet echt over na gedacht ondanks deze zw schap wil ik 2 jaar er tussen laten en dan wel nog graag een tweede en vl ook natuurlijk dus hmm hier nog geen lekkende borsten eerlijk gezegd @wen leuk kadootje hey en fijn dat het zo gezellig was @sammie ik zou da nie raar vinden om aan de vk te vragen liever dat je weet of dat je daar heftig op reageert of niet ga denk ik volgende week ook mijn tas klaar zetten heb er weinig vertrouwen in dat de kleine gedraaid is. @aylen goed geslaagd dus bij de h en M goed om te horen @melanie haha zoiets had ik ook als het maar niet met nieuwjaar gebeurd daar heb ik echt geen zin in lol
en die van mij had ook zoiets van mij oh lekker een week vrij van alles doen om de garage af te krijgen ik zo maar jij gaat toch helpen met poetsen en boodschappen doen tijdens de feestdagen ik zo dat kan ik echt niet alleen meer dat hou ik neit vol