Nou...ik werd dus wakker van pijn in mijn buik..een scherpe pijn en hij werd hard. Toen heb ik me eens omgedraaid en na 6-7minuten kwam weer een kramp. De pijn kwam langzaam en werd steeds krachtiger,vervolgens na 20sec nam het weer rustig af en zo duurde de wee wel ongeveer 1minuut. Ging er zelfs van zweten en puffen...Ml werd wakker van me Ben ook nog opgestaan en heb boven wat rondgelopen,moest ook gewoon ineens poepen midden in de nacht is me nog nooit gebeurd!! Morgen moet ik na de vk,hopenlijk waren het flinke indalingsweeen en ligt onze dame nu in de goede positie
Ohhhhh krijg net een voorproefje van mijn gipsbuik! Ik ben nu al verlieft erop en hij is nog niet af. <3
Wauw Melanie, hij wordt mooi!!!! Ik had van de week ook een nacht onregelmatige maar pittige weeën. Sindsdien heb ik het gevoel dat ze lager ligt, dus ik denk ook indaling! Had net een stuk slijmprop in mijn slip, yugh...
Dankje Ik heb inderdaad ook het idee dat ze iets rustig is nu. Ik voel haar wel ieder uur maar niet meer zo vaak en hard als voorheen. Dus ik denk dat deze dame zich wel aan het "klaar maken" is. (Zegt mijn gevoel)
@kwebbelsnoes: spannend weer de controle woensdag! Ik duim voor je dat ze goed ligt! @lennyt: voor jou hetzelfde!!! Ben heel benieuwd of de kleine gedraaid is! @wuppie: joehoe, 35 weken! @wen: vervelend van je misselijkheid! Hopelijk wordt je niet ziek. Heb er zelf ook af en toe last van en zit gauw vol de laatste tijd. Je foto van de shoot ziet er erg gaaf uit! Succes morgen met je laatste dag werken! @sammie: gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad? @aapje: wat leuk dat je een babyshower hebt gehad! @melanie: vervelend van die weeen! Hopelijk blijft het bij afgelopen nacht en slaap je de komende nacht goed! Fijn dat je morgen al een afspraak hebt bij de verloskundige, wie weet zijn het idd indalingsweeen geweest! En wat een ontzettend gave gipsbuik zeg!!! Ik snap heel goed dat je daar verliefd op bent!!! @hier: rustig dagje gehad vandaag. J.esper had een vriendje te spelen, dus daar had je weinig kind aan. K.ristian zijn koorts is weg, maar is nog wel hangerig en huilt snel. De kleine in mijn buik is weer zeer actief! Hihi, bedacht me net morgen naar het werk te moeten, maar dat moet helemaal niet! Lang leve verlof!!! Slaap lekker allemaal!
@melanie waauuuww die wordt mooi hey gaaf @hier ben benieuwd vandaag vannacht ontzettend veel pijn gehad bleef op en neer draaien pijn trok pas ongeveer na ruim een kwartier weg maar weet niet waar die vanaf kwam
Melanie wat mooooiiii!!! Balen van die weeen dat moet ook best spanning veroorzakan! Appje heerlijk verwend dus!!! Genie fijn dat de koorts afgezakt is, je maakt je toch extra zorgen als ze ziek zijn! Hebben jullie ook zoveel harde buiken? Lijkt hier soms wel of die de hele dag knetterhard is. Ik heb hier vanacht wel steken gehad in onderbuik, maar denk dat het geen weeen waren maar meer iets te maken met indalen. Even zeuren hoor. Hier een beetje ellende, onze honden hebben hangoren, maar 1 heeft een oorpuntje kapot, die flappert dus snachts het hele huis door, gevolg dat smorgens alles onder de bloed spetters zit, van meubels, tv, bank, muren. Tis een bekend probleem en ze vastbinden heeft ook geen zin want gaat ze net zo lang door tot ze los zijn. Ze heeft het wel vaker maar ik had zooooooo graag de box op willen zetten en dat afsoppen is best zwaar. Bench wil ik niet neerzetten want past de box al helemaal niet meer. Of miss moet ik die juist voor paar nachten neerzetten en hopen dat het snel heelt. Maaar als ze in de bench tegen de tralies schud... Word het miss juist groter. Al vaak naar de dierenarts geweest maar kunnen er niks aan doen... Misschien moet ik ze maar laten amputeren *Klaagmodus uit, gaat sopje maken en schoonmaken*
Saga, kan je hetboor niet verbinden voor de nacht? Of trekt ze dat eraf? Lijkt me idd niet handig om dan de box neer te zetten. Miss verbinden en bench? Weet niet hoe erg ze die vind. Indalen gaat ook gespaard met weeen he niet zo erg maar dat zijn indalingsweeen dus wie weet komen daar die harde buiken steken vandaan. Melanie, denk dat je voorweeen hebt hoor. Kan heel goed en die zijn vaak ook niet leuk. Ze zeggen dat ze niks doen maar ik had al 2/3cm ontsluiting met 37 weken en denk echt dat de voorweeen wel iets doen. Hier gisteren verjaardag gehad. Was gezellig. Kreeg de serie 50tinten grijs maar die had ik al gelezen dus keek ml al aan van dat wist je toch maar szus en sma hadden niet overlegt met hem en met boeken is dat best gevaarlijk bij mij haha dus nu houdt ze het zelf en krijg ik met kerst mijn kadotje Verder een aardige nacht gehad, zl had alleen last van de prikkels dus erg onrustig maar na 3uur hebben we super geslapen. Beetje zeurderig gevoel in mijn buik maar verder alles goed. Voelde gisteren in bed echt zijn voet tegen mijn hand echt raar.
Aah jammer dat je kadootjes kreeg die je al had!! Nee alles al gedaan met die oren, ze heeft het al paar keer eerder gehad. Vanavond zet ML de bench neer en slaapt ze daar maar in. Scheelt mij zoveel schoonmaken! Wil huis toch wel beetje babyklaar maken! Hebben jullie allemaal al de box staan?
Yes.. Hier staat de box al heel lang. Nu staat zelfs de kerstboom erin. Ik heb zo'n vreselijke kast van mijn rug. Ik ga ermee slapen en ik sta ermee op. Ik ben erachter gekomen dat mijn buik niet het matras raakt om te rusten, dus nu komende nacht er maar een kussentje onder. Want zo krijgt me onder rug nooit rust.
Hello Pregnant ladies Hoe is het hier met iedereen? @melanie prachtige gipsbuik benieuwd naar eind resultaat @sammie fijn dat je verjaardag leuk was wel jammer vd dubbele cadeaus haha. ondanks dat het leuke boeken zijn @a.s broertjes/zusje hoe gaat het ermee? kunnen ze het nog volhouden met alle spanningen haha. Zal ze wel te lang duren denk ik! @indalen/voorweeën hoe gaat het daar allemaal mee dames?? en met het slapen en dingen doen? zal wel hartstikke zwaar zijn nu zo op het eind......dames nog max 7 weken.......SPANNEND!!!!!!!!!!!!
@Aapje, bij ons ziet dat er precies hetzelfde uit, hihi @Controle VK; Net de 2e groeiecho gehad en de baby zag er goed uit! Hij liep een week voor op de groei en de VK zei dat als hij met 40 weken zou komen, hij ongeveer 7 pond zou wegen. Hij was al ingedaald, lag helemaal goed... Ruggetje links, beentjes rechts... En hij lag heel schattig te smakken, dat kon je super goed zien! Waarschijnlijk was hij slokjes vruchtwater aan het drinken, zei de vk. Ik was niet te veel aangekomen deze week, dat was fijn. En deze keer werd ik geholpen door een andere VK dan normaal. Met deze klikt het veel beter! Ik hoop dat zij dienst heeft als het eenmaal zover is Ze gaf ook nog goede tips voor mijn geboorteplan. Volgende afspraak: 3 januari
Hier ook terug van de vk. Ze ligt al een stuk ingedaald maar moet nog een stukje. Ze zou er volgens de vk in ieder geval niet meer uit kunnen,maar vast ligt ze nog niet..naja.zal wel goed zijn dan. Hahaha Ohja,de pijn zou ook nog erger worden omdat ze steeds me gaat zakken..mijn stuitje begint wel al pijn te doen dus dat is ook een goed teken. @Sammie: ja ik hoop dat als het stiekem toch oefenweeen zijn het al zorgt voor iets ontsluiting! Bij zoonlief heb ik erg lang moeten wachten op de eerste centimeters..dus nu mag het sneller. Hahaha @Dani: jawel,zoonlief kan niet meer wachten en vraagt nu iedere dag Hoelang het nog kan duren en wanneer het mag. Toen hij door had dat hij vrijdag zijn laatste schooldag heeft en pas 7januari pas weer naar school hoeft sprongen zijn ogen open!! "Ohhhh dus ik kan er mooi bij zijn??" Hahahaha Niet dus he,heb wel gezegt dat als het het S'nachts gebeurt hij erbij mag zijn...dan maak ik je wakker als ze geboren is Maar spannend vind hij het zeker,hij hoop dat ze nog mee kerst mag vieren,maar dat hoopt mama niet hahahaha Volgende controlle: 28december 37,3dg
Fijn dat de controles goed waren! Hier vanavond weer heen, ben zo benieuwd hoe de kleine ligt. Soms weet ik het echt niet en heb ik het gevoel dat ie niet meer ingedaald ligt. Hier voelt de vk alleen, volgend mij standaard geen groei echo's. Laatst om gevraagd omdat ik bijna niks aankwam. Maar was al 2 of 3 controles terug.
Haha toch blij dat ik m ni in de box heb gezet .. Vind t niet echt mooi ... Hier op de eetkamer tafel op t eind .. Komt toch wat mooier uit
Bekijk bijlage 293310 Ik ben zo blij. Mijn voedingsarmband is klaar. Helemaal eigen design. Volgende week donderdag krijg ik m'n belly paint. En de week erna gaat mijn vriend mijn buik in gipsen. Wordt volgens mij erg leuk. VL verteld net gewoon dat hij van mijn 16 weken hij er 9 weken vrij is. Eerste kindje, dus kunnen we goed hechten. Best fijn..