16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Controle gehad bij de gyn. Ons meiske ligt nu goed en ook al ingedaald!
    Ook de groei lijkt mee te vallen. Wel iets voor, maar binnen de norm!
    Dus ben erg blij¡°!

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hoera Kwebbel!

Bevallingsverhaal: Ahh het doet me wel wat om zo te lezen.. zucht wat gaat het snel!

3FM: Ik geloof wel dat het geld goed terecht komt. Of iig niet slechter dan bij andere goede doelen.

Dani: FIjn dat jullie kleine Casper straks thuis hebben.

3. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @danielle: wat fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk kun je nog lang thuis blijven en verergeren de klachten niet.
    @josjo: wat een verhaal en wat is het snel gegaan zeg! Hopelijk sterkt Tijn goed aan en jij ook!
    @wen: lekker he, verlof?!
    @kwebbelsnoes: wat een goed nieuws zeg!!! Fijn dat de groei ook meevalt en nog fijner dat ze goed ligt natuurlijk!!!
    @dani: fijn dat jullie Casper nu thuis hebben! Het ziet er allemaal mooi uit op de foto's!

@hier: alles rustig. Nog steeds weinig puf om wat te doen, doe de nodige dingen in huis. Kom nog niet aan de babykamer toe door ons handenbindertje K.ristian! Vanavond kerstviering gehad van J.esper zijn school. Wat heeft hij genoten en wat was hij moe toen hij om 9 uur in bed lag!
    Morgen op verjaardag 1,5 uur verderop en dan hoop ik toch echt van het weekend de babykamer af te ronden.
    Vrijdag groeiecho in het ziekenhuis, ben benieuwd hoe de groei nu ons en natuurlijk hoe ze ligt!!!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ohh dames,

Ik zie net dat Tulip haar account verwijd heeft:(
    Weet iemand waar ze is gebleven?
    Zag het vanmorgen al maar las net ergens een oproepje van iemand en de Mods reageerde dat ze haar account wegens omstandigheden heeft opgezegd!
    Ik heb haar niet op fb,jullie??

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

heb haar niet meer op fb denk dat ze me verwijderd heeft.

6. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Was er iets aan de hand dan of heb ik dat gemist?

Hoop dat ze hier nog wel meeleest, meis wat er ook is, alvast de allerbeste wensen voor 2013 en heel veel geluk met de kleine die komen gaat!! En natuurlijk een goede bevalling gewenst!

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Snap er ook niks van:$

8. AHzondag

ik weet dat er wel wat voorgevallen is tussen een aantal dames en dat ze hier niet meer ging kletsen maar om nou helemaal van zp weg tegaan snap ik ook niet.

9. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Wat raar idd, ze is op FB weg en hier. Maar ik kan me niet heugen dat er hier op ZP een gemeen woord gevallen is of heb ik zo zitten slapen?? Toch niet in dit toppic sammie?

10. AHzondag

in het topic is er niks voorgevallen maar ergens anders wel en wil daar verder niet over uitwijden en moet zeggen dat het nou ook weer niet zo erg was om meteen zp op te zeggen maar goed ieder zijn keus natuurlijk. miss maakt ze wel een ander account aan om weer opnieuw te beginnen.

11. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ik ook niet!! Misschien in een ander topic??
    Maar waarom jullie dan ook van FB halen?

12. AHzondag

hier vanmiddag naar de vk in het zh want gyn is op vakantie.
    ben benieuwd hoe de kleine man ligt. vanmorgen had hij de hik en dat was echt hard.
    mijn navel wordt ook echt lelijk staat op het punt om te ploppen denk ik:(

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    In dat topic staat dat ze met shopaholics groepje weg is gegaan ..

Ach ja, ze voegde wat mij betreft toch ni veel toe ;)

14. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    denk zeg het hier ook nog een keer je weet maar nooit
    draaipoging is mislukt de kleine uk lag met zijn bips al te ver in mijn bekken
    na overleg met de gynecaeloog ook volgende week daar een afspraak om info te krijgen over de stuitbevalling in het ziekenhuis
    kleine is "klein" genoeg om een veilige en goede stuitbevalling uit te voeren
    en heb ook aangegeven als jullie daar als ziekenhuis een goed vertrouwen in hebben gaan we dat doen dus bij deze gekozen voor de stuitbevalling

15. AHzondag

#2215 AHzondag, 20 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2012
    lennyt, jeetje wat jammer dat de draaipoging mislukt is. wel dapper dat je een stuitbevalling aandurft hoor. zou wel echt goed de voor en nadelen afwegen en bekijken welk risico jij hebt en de baby bij zo'n bevalling.

16. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik vind het dan wel jammer dat ze weg is, ik vind het ook niet zo fijn dat gezegd wordt dat iemand niet zoveel toevoegd..
    Ik ben hier ook niet 24-7 of op Fb en denk ook niet dat dit hoeft. Hoop toch dat wel allemaal wel wat toe kunnen voegen..

17. daantje034

19 dec 2012
    55
    0
    0
    momenteel zo weinigmogelijk :)
    omgeving utrecht
    aaaaaah :D januari lotgenoten gevonden !!!

ben nog nie zolang op het forum dus moet ff kijke hoe alles werkt :)

18. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Het is Tulip haar eigen leuze.om weg te gaan. Niemand heeft haar gedwongen, verplicht of wat dan.ook. dus ze zal er wel een goede reden.voor hebben.

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    mmm voel me toch wel een klein beetje geroepen om te reageren op verhaal tulip. Ze kletste ook in het januari 2013 mama's topic en vanuit daar was ook een fb clubje opgestart. In dat clubje zat ik ook, zij en ik kletsen in beide topics. Ik klets door woordenwisseling met haar daar niet meer mee. Zonder er al teveel over te willen uitwijden, wil ik wel kwijt dat ze nare dingen zei over de meiden hier. Ze noemde geen namen, maar het ging ' over meerdere mensen'. Ik klets ook nog in een whatsapp groepje en voelde me geroepen om voor de meiden uit dit topic op te komen. Heb aangegeven dat ik het vreemd vind dat zij dit ergens in een geheim fb groepje roept, maar vervolgens hier gezellig meekletst en dat hier niet zegt. Dit is overigens al een paar weken geleden. Geen idee of haar vertrek daar mee te maken heeft, het is denk ik wel de reden waarom ze hier al een poos niet meer mee kletst...?

Ze zei vervolgens tegen iemand anders dat het mijn woord tegen het hare was, maar lang leve de smartphone, ik had printscreens gemaakt. En geloof me meiden, ze was echt niet netjes in haar berichten op fb en later 1 op 1 in pb's naar mij over mensen van hier. Ik ben er echt van geschrokken en ik denk dat zij ook wel spijt had van wat ze had gezegd maar ik mocht er van haar niks over zeggen tegen meiden van hier. Wat ik dan weer een beetje gek vind...

20. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant

Deel Deze Pagina