16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    @Ginie: helaas stond ik voor niks aan de deur want er was geen spreekuur vandaag maar pas vanaf morgen.
    Had dus niet goed op de kaart gekeken..hormonen! Hihihi
    Morgenvroeg mag ik weer.

Vanavond lag ik even in bad en de kleine was druk.
    Dus was mooi met mijn handen over mijn buik aan het gaan en toen ik onder aan mijn buik drukte voelde ik dat ze (denk ik) niet meer ingedaald was/is:$
    Dus ben benieuwd morgen,hoop natuurlijk dat ik het mis heb.
    Verder nog steeds last van harde buiken,maar het gekke is dat ik er gewoon al aan gewend ben en het bijna niet meer opvalt. Hahahaha
    Oké,alleen als ik me net wil bukken ofzo,dat is wel pijnlijk:(

Morgen is het alweer vrijdag de 28ste:$ het jaar is voorbij gevlogen!!
    Zo ik ga naar bedje...truste!!

2. Aylen

Aylen Niet meer actief

@melanie Vervelend om voor niks zo voor de deur te staan! Maar dat zou mj ook kunnen overkomen, hahaha!

Hier een ruig nachtje gehad. Verloskundige zei dat ik de baby waarschijnlik iets minder heftig zou voelen nu hij helemaal is ingedaald, maar niets is minder waar! Hij heeft me weer flink uit mijn slaap weten te houden!
    Ik kan er alleen niet geirriteerd van raken, ik vind het wel schattig, ondanks dat ik er niet van kan slapen :)

Als de poets straks weg is ga ik meteen weer een dutje doen...

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    :(:( Hier is ze niet verder ingedaald en is zelfs weer terug uit mijn bekken ontsnapt!
    Vorige week zat ze er al half in, die kleine ondeugd!!:$:p
    ik ben wel een beetje teleurgesteld omdat de vk ook zei dat het nog wel even op zich kon laten wachten aangezien deze dame nog alle plaats en ruimte heeft om te swingen!
    Ik weet dat dat allemaal niks te zeggen heeft maar klinkt toch een beetje als een domper:(

hoewel ik mijn buik niet kwijt wil en er maar moeilijk afscheid van kan nemen ben ik ontzettend nieuwschierig naar ons meisje en verlang ik gewoon weer naar mijn eigen lichaam en de betere nachten;)
    Ik slaap zo slecht de laatste week:(
    Dus zometeen om 13:00 ga ik mezelf eens lekker verwennen met een heerlijke knip en verf beurt bij de kapper...ZIN IN!!:D:D

4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hier goed nieuws van het werkfront van mijn man...zoals het nu lijkt kan hij het komend jaar gedetacheerd worden naar een andere organisatie in de buurt, dat betekent in ieder geval dat ontslag nog minimaal 1,5 jaar ver weg is maar ook dat we een jaar speling hebben voor het geval dat binnen zijn eigen bedrijf iemand weg gaat :) Het gaat 1 februari in en hij hoeft in januari bijna niet te werken, een paar ochtenden bij het andere bedrijf dus hoop dat de beeb niet tot 1-2 blijft zitten maar 10-1 ofzo ;)

5. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Melanie had al op FB gereageerd maar balen dat ze nog niet vast ligt

Aylin...heerlijk een poets...wil ik ook!!! ;)

6. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Meiden pampers weer in de aanbieding 50% korting met kruidvat voordeelkaart. :D

7. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Jaaaaa pampers maar weer eens overal op!!!

Stefanie, wat onwijs fijn nieuws!!

Melanie, die kleine heeft ook dr eigen kerst feestje in je buik gehad :D

Hier zit ik met keiharde muziek aan, 1 van de honden is zooooo bang voor vuurwerk en knalt hier natuurlijk al volop alsof het oorlog is! Kwam net thuis en hele huis vol kwijl van de stress pfff, nou gelukkig moet ik nog stofzuigen en dweilen, maar totaal geen zin. Had net een hond van 48 kilo op schoot, mn vriend moest me redden hihi, tis wel zielig. De andere 2 kijken niet op of om.

Heb onwijs heel harde buiken, bij alles wat ik doe word ie hard!
    Als ik mn schoenen aandoe, wat van de grond pak enz. Hoop dat dat wel minder word. Wil zo graag nog ff goed door het huis heen.

Ml is nu naar de bouwmarkten voor een trapleuning, moest van de kraamzorg!

Ik ga weer proberen wat te doen :D

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hier ook een beroerde nacht gehad. zl dacht wel even om 1 uur het is ochtend dus die heeft ons wakker gehouden tot 3uur daarbij veel voorweeen. weet het nu zeker dat het voorweeen zijn het is anders dan harde buiken. vandaag ook wel veel voorweeen maar nog niet pijnlijk meer onaangenaam. ik ben het zwanger zijn wel echt zat en wil mezelf weer kunnen zijn.

melanie, balen dat jullie meid weer uit debekken is onsnapt. vaak daalt een tweede kindje pas in tijdens de bevalling. was bij mijn zus ook het geval. ik ben het zwanger zijn wel zat en ben blij als we bij de 37 weken zijn.

stefanie, fijn dat je man nog 1,5 jaar speling heeft en dat hij lekker veel thuis is in jan.

aylen, nou benen kunnen ook flink bewegen hoor! dat heb je wel gemerkt haha.

roosje, had het in mijn mail gezien, ga van de week even die kant op.

saga, ahh arm beestje zeg. maar 48 kilo op schoot is niet niks. kan je haar niet in een hok/wc zetten op momenten dat het het ergst is?

9. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Het regent nu gelukkig dus weer rustig buiten.
    Heb hem al wat rustgevends gegeven, bach bloesems werken gelukkig wel iets.

Hier heb ik het idee dat het overdag veel harde buiken zijn en savonds in bed voorweeen. Voelt net wat anders.

De nachten worden hier ook steeds slechter, mag van mij volgende week wel geboren worden! Nog zo onwerkelijk om straks datgene wat in je buik groeit in je handen te hebben en een heel nieuw leven begint!!!

Zijn jullie ook zo moe van die gebroken nachten?
    Gelukkig ben ik er niet mega chagga van, als ik slaap tekort hard voor mn zwangerschap was ik niet te genieten. Ben nu vooral moe maar chagga ben ik niet te krijgen hihi

10. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

saga, moe ben ik ook maar ook niet sjaggo meer gewoon hormonen die versterkt worden door de vermoeidheid :(
    gelukkig werk het wel iets watje hem geeft. wta voor honden heb je?
    wil ook graag weer een hondje maar doen het pas wanneer de kleine wat groter is en de oudste mee kan uitzoeken.

11. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Oh bah! Maagzuur en kan nu dus niet slapen. En ook nog eens een harde buik. Love it! Not! Maar we genieten nog maar van het getrappel want voor je het weet is ze eruit.

12. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Lennyt, fijn dat alles weer goed was.

@Aapje22, onwijs lief die belly paint!

@Ginie, volgens mij is alles nu klaar en ik ook :D
    Dus nu komt er bij jullie alsnog een eenpersoon bed?

Hoe was het bij de vk?

@Enibas, lekker dat alles zijn gangetje gaat.

@Melanie, spannend. Hier ’s nachts hetzelfde idee. Het gevoel dat hij dan weer naar boven kruipt en niet meer met koppie naar beneden ligt maarja vind ik zelf moeilijk te zeggen. Hoop het wel.
    Lekker inderdaad even iets doen wat leuk is :D

@Stefanie, dat is mooi nieuws. Fijn hoor!

@Sammie, herkenbaar hier pas de derde keer in de nacht voorweeën. Tweede nacht achter elkaar. Dat ik wakker ben en weeën heb vind ik niet het ergst maar ik word er onwijs misselijk van.

@Saga, ja voor de dieren is inderdaad de rot tijd van het jaar aangebroken. Hier nog niet moe van de nachten maar zal nog wel komen. Hopelijk komt hij gewoon snel.

13. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @hier gister schaammomentje hihi had al een klein beetje druk op me blaas en toen moest ik gisternaaf niezen en er kwam dus wat urine mee met niezen he potjandorie die van mij moest er wel mee lachen :(

14. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    04-01-2013: controle gynecaeloog

15. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dit dus!

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @danielle als het niet lukt om bij te houden wil ik je daar wel mee helpen om de controles en dergelijke bij te houden kun jij het een beetje rustiger aan doen zit meestal er toch wel iedere dag op

17. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    @ lennyt hoort erbij hihi. Ik moest vd week heel hard lachen en toen hield ik het ook niet droog en moest er nog harder om lachen.

@ afsprakenlijst, voor mij hoeft die ook niet meer, keek er eigenlijk niet zo vaak naar *schaam*

@ honden, ben nu bij mn ouders en blijf ik tot na oud en nieuw. Wonen lekker buitenaf en niet veel jeugd dus ideaal.

@ hier, vanmorgen de box in elkaar gezet voor ik wegging! Zo fijn! Word steeds 'echter' in huis!

18. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Volgens mij de meeste niet hahahaha.... dus we laten het lekker zo! :D

19. Aylen

Aylen Niet meer actief

Neuh.. Iedereen heeft afspraken, toch? Nu zelfs elke week, dat maakt het toch wat minder speciaal/interessant. Van mij hoeft het niet bijgehouden te worden heur.

20. Aylen

Aylen Niet meer actief

Hier wordt het dragen van de kleine jongen erg oncomfortabel trouwens. In principe heb ik een geweldige zwangerschap gehad (nooit misselijk, geen rare eetgewoonten, geen bi of andere vervelende klachten, hij ligt netjes ingedaald met het koppie naar beneden dus wat dat betreft geen zorgen) dus eigelijk mag ik niet zaniken. Maar ik doe het toch even :p

Hij blijft maar groeien en groeien en er is helemaal geen plaats meer voor! Alles staat super strak! En dan gaat hij ook nog eens de hele dag en nacht rek - en strekoefenngen liggen doen... Lekker met de voetjes afzetten tegen mama's ribbenkast enzo. Dacht dat ze het grootste deel van de dag zouden slapen??

{endRant;}

Sorry voor het gezeur, ik ben natuurlijk heel blij dat ik zo'n vitaal en actief kind krijg :D

Deel Deze Pagina