Aylen, Ik herken het wat je allemaal zegt. Ik ben zo ongeduldig van mezelf. Kan gewoon niet wachten tot ik me dochter in me handen heb. Alles is hier gewoon klaar alleen die kleine nog niet. En stiekem zou ik gaan slapen en ergens eind januari wakker worden dat ze er dan is. Maarja het zij zo.. Het zijn zoals bekend de laatste loodjes. We mogen gewoon zeuren. We leven nu al bijna 9 maanden met een kind/uk/wonder/ in onze buikjes.
Ja, ik weet wel dat het zeuren er bij hoort en dat het mag, maar ik voel me er ook zo schuldig over! Lekker dubbel Omdat we zoveel geluk hebben dat het allemaal goed gaat... Ik ben echt vreselijk geschrokken van het verhaal an Zazz bijvoorbeeld. Ik denk daar elke dag wel een paar keer aan. Maar ja, slapen tot eind januari... Dat lijkt me op verschillende vlakken een HEEL goed idee!!
@stefanie: wat fijn te horen van je man zijn werk! Dat geeft weer wat lucht! @saga: hier ook snel last van harde buiken, elke keer als ik buk zowat! En, ben je al gewend om manlief te zeggen? @aapje: balen van het maagzuur! Hopelijk slaap je vannacht beter. Gelukkig maken die schopjes veel goed en weten we weer waar we het voor doen. Zou trouwens wel makkelijk zijn als we nu gaan slapen en dan weer wakker worden als het zover is @wen: ik moet nog even kijken hoe we het gaan oplossen. Ik kan een bed huren, maar dan moet ik die of op de babykamer kwijt of beneden en dat neemt weer zoveel plek in. Andere optie is om toch te kijken of we ons eigen bed op klossen met blokjes kunnen krijgen of bierkratjes... Goed dat je er helemaal klaar voor bent! @aylen: af en toe mag je best klagen hoor! Vind het soms ook erg dubbel, zeker als je het verhaal van Zazz leest. @pampers: hier waren ze helaas ook op... Van de week maar weer even proberen! @hier: vanochtend had ik een slechte bui, kon heel weinig hebben en barstte elke keer in tranen uit. Vanochtend ook zeurderig gevoel in buik en rug, dus dat werkte ook niet echt mee. Vandaag drukke dag gehad, 3 zussen waren hier, moeders, zwager en neefjes en nichtje. Vanochtend eerst naar dierenpark bij ons in het dorp geweest, dus: 2,5 uur slenteren... Daarna met zn allen hierheen. Ben wel zo verstandig geweest om zelf een dutje te doen. Daarna nog uit eten geweest met zn allen! Kortom, drukke dag, maar wel heel gezellig! Eigenlijk achteraf een beetje te druk. Alleen nog oud en nieuw en daarna geen dingen meer plannen! De laatste loodjes he?! Oudste zoontje is nu uit logeren bij mijn moeder. Dus morgen alleen jongste zoontje, zal wel rustig zijn in huis!
nou hier mag het van mij met 37 weken wel los barsten. ben duidelijk geen vrouw die het heerlijk vind om zwanger te zijn.
Ik dacht vannacht dat het begonnen was, had echt pittige weeën, tot rugweeën aan toe! Ze kwamen ook steeds iets vaker en werden pijnlijker. Maar na een uur of drie weeën stopte het ineens. Daarna nog een paar uurtjes geslapen. Toen ik naar de wc ging had ik wat roze verlies bij het afvegen, dus voor de zekerheid het ziekenhuis gebeld. Ik moest het nog even aankijken en dan rond 13:00 terugbellen. Dit ga ik dus zo doen. Het blijft wel wat rommelen maar geen regelmaat en ook niet zo pijnlijk als vannacht.
@kwebbelsnoes: spannend zeg! Ben benieuwd hoe het verder loopt! We moeten allemaal nog even volhouden inderdaad. Word hier en beetje moe van het feit dat iedereen roept/ denkt dat ik al bijna ga bevallen, omdat de jongens ook eerder waren (beide met ruim 38 weken). Maar ja, dat is geen garantie voor de toekomst Denk echt dat ik nu de 40 weken ga halen, dus dat is nog bijna 4 weken. Als iedereen zo blijft praten dan worden het nog 4 lange weken!
Is ook zo gek om te weten dat het vanaf morgen kan of nog 5!!!! weken kan duren! Eerlijk gezegt, vind ik volgende week ook primaaaa om te bevallen Soms voelt het of die al half naar buiten aan het komen is, weet niet wat ie dan doet, maar prettig is anders
Nou dames, die weeën van vannacht hebben me al 1 hele cm ontsluiting opgeleverd! Helaas zegt het geen bal want de weeën zijn verdwenen. Dus ze kunnen zomaar terug komen maar kan ook nog 2 weken duren.
Ahh super spannend al dat gerommel! Ik ben wel heel nieuwsgierig maar eerst de verjaardag van mijn zoontje vrijdag hoor (en eerst de 37 weken natuurlijk). Half januari lijkt me wel wat
kwebbel spannend hoor Hier manlief voor het eert er op uit gestuurd om eten..ik had zo'n zin in patatjes en een bamischijf
@kwebbel: spannend hoor! Hopelijk zet het gauw door! @stefanie: lief dat je man dat gehaald heeft! Dat maakt het extra Lekker.