Even gauw een update: bmm was 36 mm. Lang genoeg, maar niet heel lang..de komende dagen heel veel rust houden. Kijken of het minder wordt..die rupijnen zijn te vergelijken met harde buiken dus wel een teken dat ik toch te veel doe (ook al doe ik niks).
Tulip, jeetje toch weer schrikken. Gelukkig was de bmm nog genoeg lengte. Toch maar nog minder doen. Danielle, ik was buddie met melanie en wuppie toch?
saga succes met de keus.. hier wilden we eik voor de geboorte ger.partnerschap doen en daarna met kindje omzetten (leuker voor de foto's compleet ) maar nu toch gekozen te trouwen.. we zijn dadelijk toch compleet hier straks naar de vk geweest ( eigenlijk donderdag maar hebben dan een uitvaart dus even verzet ) en was me toch ineens totaal 7 kilo!!!! aangekomen! schrok dr zelf van
Wel lastig hoor met zo'n kleintje om alleen op te staan om te plassen...maar mn moeder komt morgenmiddag en donderdag iig. Gelukkig kan m veel zelf.
Ik lig aan de ctg. Hartslag is mooi, voel hem inmiddels ook schoppen. Fijn. Tulip, fijn dat jij hulp krijgt! Met zo'n kleine man is het toch lastiger
@Tullip: goed dat je toch gebeld had, volgende keer niet meer een dag wachten he? Gewoon meteen bellen! Fijn dat de lengte goed is, maar laat dit dan een waarschuwing zijn dat je het echt nog rustiger aan zal moeten doen. Sterkte! @Stefanie: wat een nare dag voor jullie, bah! Een hond is een groot gemis wanneer hij niet meer in huis rondloopt. Jullie ook sterkte! @Danielle: knap mannetje zit er in je buik! Hoe is het bij de gyn gegaan? Ik hoop niks ernstigs! Wat een onwijs lieve tekst van je schoonmoeder trouwens! (daar kan die van mij nog wel wat van leren ) @Demi: wat een gedoe in je mond zeg! Maar zo'n gezwel is niet gevaarlijk omdat het veroorzaakt wordt door je hormonen? @Lydia: ben je al van de schrik bekomen? Je gaat meteen met flinke sprongen he? Maar is nog steeds keurig volgens mij! @Ginie: geniet van je weekend! Lekker snel alweer! Haha. @Minieme: veel plezier vanavond! Foto's even showen he @Melanie: wauwie, 27 weken alweer! En wat mooie buik heb je! Grappig (wat jij dus niet grappig vindt) dat je zoon zo op oma lijkt! Nu maar hopen dat het eerlijk verdeeld wordt, en jullie kleine meid op jou lijkt. Ik zit hier ook al steeds te roepen wat hij van mij 'mag' hebben, hahaha. @Enibas: fijn dat het alweer wat drukker begint te worden in je buik! Die bevestiging hebben wij dames alleen de hele dag door nodig. @Juupje: ook jij veel plezier bij de echo! @Josjo: ben je weer helemaal fit? Op FB voegen we elkaar los toe + dat we in een geheime groep zitten. Handig hoor! Hier vandaag akkoord gekregen voor mijn 5 maanden verlof , daar ben ik dus heel blij mee! Dus na deze week nog 6 werkweken te gaan! Verder even bedacht wat ik met mijn verjaardag moet doen, ik word over 3 weken gewoon 30!!! Een feestje zie ik niet zo zitten ivm mijn vermoeidheid, dus ik neem mijn ouders, opa's en oma's en zusje/zwager mee uit eten. En dan ga ik er toch vanuit dat vriendlief mij overdag verrast met iets! Anders ga ik huilen hoor, hahahaha.
Meiden, Toch de VK gebeld. Ook op aandringen van vriendlief. Hij vertrouwde het niet. Toevallig was dienstdoende VK in het dorp en kwam na haar afspraak meteen even langs. Duidelijk hartje gehoord. Waarschijnlijk voelde ik de beeb minder/zwakker omdat de beeb was gedraaid en in combinatie met mijn gespannen buik. Kreeg complimenten van de VK dat ik het mailtje naar mijn leidinggevende heb gestuurd en in een gesprek ga aangeven dat ik minder wil gaan werken. Ze zei tegen vriendlief; Wat heb jij een stoere vrouw! Vriendlief; Ja. Absoluut! *vol trots* Haha, dat was heel leuk! Belangrijkste was het hartje van de beeb en heb weer vertrouwen. Vanavond komen vrienden op visite. Zij is een weekje later uitgerekend. Dus genoeg baby-talk vanavond. Fijne avond, meiden. Lfs, S.
@Sammie, echt grappig. Jij hebt het over de gordijnen en bij ons hangen ze. Ik zag ze en dacht die wil ik! Zag ook wel leuke bij Babypark etc, maar die zijn soms zo duur! @Melanie, dat is mooi! Veel plezier morgen bij de echo. @Tulip, dat is even schrikken. Inderdaad even nog rustiger aandoen en ook echt meer gaan liggen. Sterkte! Wel fijn dat je moeder even kan helpen, scheelt weer. @Livelife, lekker vooruitzicht hoor. Hier nog met deze week erbij 9 weken, waarvan 8 weken werken. @Kaatje, hier ook altijd een Word document en dan reageren Dat is wel lekker, studiedag is toch altijd weer minder druk (alhoewel ik soms van het luisteren en stilzitten ook loom ben aan het eind van de dag). Merk het ook, heb meer last van mijn stuitje. Dus nog even en we mogen lekker bijkomen. @Wuppe, wat fijn dat je nu lekker wat minder kunt werken. @Danielle, heb het ook wel eens gehoord wat betreft beschadigingen, inderdaad gewoon even bellen. Hihi dankje (gordijnen). Wat onwijs leuk, dat jullie zo genoten hebben van de echo. Had er ook op gehoopt maarja helaas Wat een lief berichtje inderdaad! Hier lieve schoonmoeder, daar niet van. Maar die vergelijkt alles met haar zwangerschappen en volgens haar was dat allemaal zo piece of cake. Ging ze teruglezen in haar zwangerschapsdagboek. Oh ik was ook misselijk, oh dit oh dat. Mooie/duidelijk echos hoor, echt leuk. Wat fijn dat het toch gewoon goed was met de kleine. @Enibas, wat toevallig! We hebben dezelfde schommelstoel Lekker modern en strak, mooi. @Josjo, zou wel leuk zijn met de kleintjes meeten. Haha, nee is inderdaad niet bevorderlijk voor je bekken, op het springkussen @Juupje, lekker dat je nu wat minder kunt werken. @Ginie, altijd weer gezellig om weer even iedereen te zien. Hebben wij hier ook schoonzussen en zwagers zijn uur a 5 kwartier rijden. @Stefanie, is inderdaad een lastige keus, maarja als je anders je eigen hond niet meer kunt vertrouwen. Dat is ook lastig. Hier enorme Bennie fan. Mochten we ooit een hond nemen dan zeker een Bennie (zo noemen wij ze altijd , ml is ook grote fan). Komt er nog een nieuwe hond (klinkt een beetje rot misschien nu)? @Saga, veel plezier morgen Ik ben juist heel nieuwsgierig hoe hij eruit ziet. @Demi, he bah dat is inderdaad totaal geen leuke droom! Hier ook geen tandartsfan, niet bang maar maak me er wel altijd druk om. Dacht dit keer ook dat ik gaatjes had. Had echt zoiets van mocht het zo zijn vul ze dan maar na de bevalling. Qua rugpijn/buikpijn, altijd goed in de gaten houden. Beter een keer teveel bellen of controleren dan te laat. Hier eigenlijk geen buikpijn, alleen stuitje. @Minieme, Danielle heeft een boom Veel plezier bij de echo! Hier de tweede keer ook een koppige beeb. Kregen geen 3e keer. @Greys, ben ik nou gek of heb ik een aflevering gemist? Laatste hiervoor was toch de crash? En nu opeens boem dit (dood, been eraf etc). @Bruiloft, hier ook geen dure bruiloft. Jurk was met sluier en hoepel 600 (had een replica van een Maggie Sotero jurk). Boeket van de Life and Garden (niet aangegeven dat het een bruidsboeket was). Vriendin doet grafische, heeft fotos gemaakt (en kaart ontworpen, zelf laten drukken), vader regelde de auto is taxichauffeur, receptie en alleen met naaste gegeten. @Hier, we hebben vijf leuke kaarten uitgezocht en heb 3 proefdrukjes binnen. Vind het leuk om te zien dat ik onder de 100 dagen zit. Vandaag alweer 26 weken. Hier een mega drukke beeb gister in bed. Hij deed iets (duwde) en dan voelde ik gewoon dat lichaamsdeel naar links trekken over de binnenkant van mijn buik (zon 7 cm verschuiven) en dat deed hij echt 5x. Vanmorgen niet zo fit. Nu sinds het avondeten weer misselijk, bah.
Live life haha ik schrok er wel van hoor! Enibas ook goed nieuws Nice Haha wen hier ook zoeen schoonmoeder , zeg gewoon " tja dat jij dat had wil ni zeggen dat het bij mij ook Zo is"
Sabine, goed dat je toch even gebeld hebt en dat alles in orde is!! Hier ook alles in orde, ben weer lekker thuis! Nu alleen totaal geen puf, zin, energie om nog te koken.....
stefanie: sterkte, zo verdrietig altijd Melanie, die 27 weken is ook n magische grens hè, fijn! Enibas en danielle, gelukkig hebben jullie ukjes weer gevoeld. Enne enibas, wat lief van vl, zo trots Danielle: lief van je sm zeg! Echt schattig en fijn, zo'n meelevende sm ook Livelife, ik pb je mijn fb naam wel even ok? Ik wil ook wel gezellig meekletsen in het geheime groepje