@kaatje: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!! Mooie naam en wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Geniet ervan!!!
Jaaaa ook hier proficiat Kaat!!! Wat fijn dat ze er is! Goed gedaan meis heeeeele mooie naam! Maar dat wist je al, tweede naam van Annelynn is ook Elise Geniet lekker met z'n drietjes!
Kaatje: Gefeliciteerd met jullie Babygirl!!!! Eindelijk een meisje geboren, jeee! Super dat jullie alweer thuis zijn en dat alles zo goed gaat! Vind Elise zelf ook een heeele mooie naam, leuk!! Geniet er van meid!
@Saga: Nog even voor t overzichtje Livelife is bevallen met 38.0 weken en de kleine Mick woog 3366 gram!
Zal gelijk aanpassen! Ben beieuwd of we er vandaag nog 2 bij kunnen zetten! Kaatje wat lijkt het me vreemd om midden in de nacht thuis te komen met de kleine. hier zei dat KH dat ze niet kwamen, smorgens pas weer bij ziekenhuisbevalling. Ik zie mezelf al zitten, alles nieuw, denk dat ik dan mn mams maar bel hihi Uitgerekende datum: 15-01 Melanie1986 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE Buddy: Sammie 16-01 Divabieb - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 17-01 Kwebbelsnoes -Zwanger van 2e kindje: een MEISJE Buddy: Lifelive Nursy - Zwanger van: een JONGEN 19-01 Stefanie78 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Buddy: Danielle 20-01 Juupje - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 21-01 Saga - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 22-01 Abri - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 23-01 Aapje - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 24-01 Ginie - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Buddy: Lennyt 26-01 Roosje24 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 27-01 Zograag - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Josjo JuJu81 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE 28-01 Sammie121 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Buddy: Melanie en Wuppie Demi1982 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Danielle 30-01 Alien - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE 31-01 Enibas - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Buddy: Kaatje 8 jongens, 10 meisjes to go! Bevallen: 02-10-12: Yvon van Déon* met 23+0 04-10-12: Dani van Casper* met 23+0 29-11-12: Greatdane van Max (1800 gram) met 31+0 weken 08-12-12: Josjo van Tijn (2755 gram) met 34+1 weken 22-12-12: Wuppie van Lily (2120 gram) met 35+6 weken 28-12-12: Minieme van Thomas (2350 gram) met 37+0 31-12-12: Aylen van Nero met 35+4 03-01-13: Danielle86 van Stijn (3630 gram) met 38+0 04-01-13: Lydia1986 van Levi (3900 gram) met 38+1 05-01-13: LiveLife van Mick (3366 gram) met 38+0 06-01-13: Wen86 van Timo (2575 gram) met 37+5 08-01-13: Kaatje1984 van Elise Catharina (3350 gram) met 38+1 10 jongens, 2 meisjes Vlindertjes/sterretjes: Isabel Olivia, Hopelessinlove, Lovelymom, Sofie28, Elisse, Dreamer83, Lintje, Melanie76, Jackystory.
@Saga: tnx! Lijkt mij idd ook wel erg eng.. Maar als je goed herstelt van de bevalling, zou ik het denk ik ook doen hoor! Mijn situatie is natuurlijk anders omdat ik alleen ben. Daarom beval ik in een geboortekliniek. (gaat vooral om de eerste week 's nachts. Mag je eigenlijk niet alleen zijn, voor t geval je ineens een bloeding krijgt die erg snel verloop heeft) Maar begin al steeds meer terug te krabbelen van 5 dgn tot week daar naar 2/3 dgn en dan lekker naar huis! Waar zijn spulletjes al zooo lang op hem wachten!
Hier in het zkh is het beleid dat als je na 20:00 bevalt, dat je sowieso tot de volgende ochtend blijft en dan na het ontbijt lekker naar huis. Vind ik zelf ook wel zo prettig.
Kaatje van harte!!! Ik ben 's nachts bevallen en 's ochtends naar huis gegaan bij mijn zoontje. Het was dat we op de uitslag van het bloed moesten wachten (rhesusfactor) anders was ik ook al vroeg thuis geweest!
Raar eigenlijk hoe dat wisselt hè?! Bij de geboortekliniek is t ook beleid dat je even tot de volgende ochtend blijft en na t ontbijt naar huis gaat (als je dat wil). Was bij de info avond stelletje die perse meteen naar huis wilde. Ook als ze om 4.00 uur 's nachts zouden bevallen. Werd hun toen verteld, dat dat niet gebruikelijk was en ze het absoluut niet zouden aanraden maar als ze het perse wilden uiteraard vrij waren om te gaan. 1 of 2 uur vind ik ander verhaal, maar als ik om 4.00/5.00 zou bevallen zou ik denk ik wel ff rustig douchen en bijkomen daar tot het ontbijt hoor! Laat maar komen die pistolets filet americain, croissants en gekookt eitje!! Of zou dat niet?!
Wauw wat een baby's hier al! Alle nieuwe mama's super gefeliciteerd! Hier alles rustig. Morgen 37 weken maar ben bij dochter ook pas bij 40.5 bevallen dus ik reken er nu nog niet op al hoop ik het natuurlijk wel!! Vermaken jullie je nog een beetje? Ik vond het heerlijk om met de kerst en oud en nieuw verlof te hebben. Ging lekker snel maar nu toch wel een zwart gat hoor! Ik probeer nog zo veel mogelijk uitstapjes te doen want anders duurt het zoooooo lang!
Ja ik vond de decembermaand ook heerlijk snel gaan (was ook nog jarig), vol gezelligheid! Nu idd zo veel mogelijk blijven plannen want anders wordt je wel beetje gek.. Hoewel ik week 39/40 nog niet heel veel gepland heb staan.. denk dat ik dan wel echt elke dag denk 'zou het' .. hihi!
Een kind ter afleiding is idd fijn! Probeer ook echt nog alles uit onze 1op1 tijd te halen. Gisteren met zoonlief gewandeld, boodschappen gedaan en pannenkoeken gebakken. Hij geniet er ook echt van. Net ook nog even lekker met hem naar de bakker gewandeld voor broodjes.
Hmm.. misschien kan ik ergens een kind lenen?! Ik kan op zich echt nog wel 5 weken wachten om de kleine man te ontmoeten. Het is meer toch het onbekende van bevalling etc wat nu langzaam wat zenuwachtiger begint te maken en ik ergens dan ook maar gewoon gehad wil hebben ofzo! (ben hele dagen bezig met mezelf tot de orde roepen dat hoeveel pijn het ook doet het de verjaardag van mijn zoon is, hoe bijzonder is dat! dat ik alleen moet focussen op dat het voor hem ook niet leuk is en hij er gezond en wel vanaf komt etc etc.. hihi!) Angst voor het onbekende! Vind ik nooit leuk! of het nou voor het eerst bevallen is of als kind voor de eerste keer in de achtbaan.. Ik moet het altijd beter gewoon doen en niet te lang de tijd hebben er over na te denken, hahaha!
Pannenkoeken, goed idee voor vanavond! Over bevalling denken, doe ik hier niet, elke is anders, pijn doet het zowiezo, ga ook niet horror verhalen lezen. Zie wel hoe het gaat. Stort me graag in het diepe. En in een achtbaan stap ik ook zonder na te denken hihi Al een kindje is fijn voor de afleiding alleen lijkt het me ook weer mega zwaar zo aan het einde! Hier net een uur met de honden het bos in geweest, knetter veel harde buiken maar heb doorgelopen, heerlijk! Ben benieuwd naar de andere 2 dames of die al aan het bevallen zijn?! Demi blijf je een week na de bevalling in die kliniek? Wel zo fijn dat je daar heenkan!
hey meiden, ik ben vannacht om 1.25uur bevallen van een gezonde zoon Damon Sam, hij weegt 2925gr. de bevalling ging rustig en de weeen waren goed te doen. ze hebben mijn vliezen expres op het allerlaatst gebroken want daarna zat ik meteen op 10cm. moest helaas wel persweeen wegpuffen omdat hij met zijn gezicht gedraaid zat. de bevalling heeft 3,5 uur geduurt.