Gefeliciteerd Sammie met Damon!!!! Weer een jongen erbij! Klinkt als een erg fijne bevalling iig! Heel veel geluk met zn 4tjes!! @Saga: Ja ik kan daar een week blijven, alleen heb ik dan thuis helemaal geen kraamzorg meer.. normaal rekenen ze 6 uur per dag, daar 8.. Dus eigenlijk wil ik dus toch na 2/3 dagen naar huis om hier ook nog 1 of 2 daagjes kraamzorg mee te pakken! (en omdat ik het liefst gewoon thuis ben hihi) Klinkt verstandig, je er gewoon instorten! Zo sta ik normaal ook wel in t leven.. Niet nadenken en gewoon doen. dat werkt voor mij dus ook t beste. Maar merk dat nu er om me heen continu babies geboren worden en ik van sommige vriendinnen ook niet om de verhalen heen kan, ik het ergens wel gewoon gehad wil hebben! Ben nieuwsgierig en beetje zenuwachtig tegelijk! Ook al probeer ik er niet mee bezig te zijn, doe ik nog veel leuke dingen: Op de achtergrond zit ik er toch een beetje op te wachten!
Kwebbel ik geniet ook echt nu van de samentijd. Ik werk 4 dagen dus zie iedere dag als een kadootje. Valt me steeds meer op wat voor een heerlijk kind ik nu al heb
Sammie gefeliciteerd met jullie zoon!!!!! Demi, ik heb werkelijk nog nooit iemand horen vertellen over hun bevalling, sinds ik zwanger ben, verteld iedereen hun verhaal!! Vreselijk, van sommige mensen hoef ik niet te weten hoe ver ze zijn uitgescheurt en hoe zeer het deed. Dat het pijn doen, lang kan duren, kan uitscheuren weet ik wel, pijn is voor iedereen anders. Ik ben een onwijze miep met pijn, maar ken mn oerkrachten nog niet Zou idd nog wat daagjes thuis pakken, dan weet je hoe het gaat in je eigen huisje met je eigen spullen! Vind hier wel moeilijk om te weten dat het nu kan komen, maar ook pas over 4 weken. Daar heb ik wel slapeloze nachten van, lig er gewoon op te wachten, maar daar komt het echt niet sneller van. Dan de vragen van is het er al? Voel je al iets? Elke ochtend weer berichtjes of het er al is haha. Wel lief bedoeld maar toch. Gaat hier ook zo snel met alle babies! Wil ook zo graag lekker knuffelen met onze kleine jongen!
Lieve schatten maak je geen zorgen over je bevalling. Als je iets niet kunt plannen is dat het wel. Ik ben ook uitgebreid op de hoogte gebracht van ieders horror verhalen. Zal je vertellen; het doet pijn, het is heftig maar de ontmoeting met je kindje is zo geweldig, ik krijg nu al tranen in mijn ogen als ik denk aan dat moment wat ik hopelijk snel weer mee mag maken! Ik vond bevallen een geweldige ervaring
Uitgerekende datum: 15-01 Melanie1986 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE Buddy: Sammie 16-01 Divabieb - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 17-01 Kwebbelsnoes -Zwanger van 2e kindje: een MEISJE Buddy: Lifelive Nursy - Zwanger van: een JONGEN 19-01 Stefanie78 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Buddy: Danielle 20-01 Juupje - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 21-01 Saga - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 22-01 Abri - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 23-01 Aapje - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 24-01 Ginie - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Buddy: Lennyt 26-01 Roosje24 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 27-01 Zograag - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Josjo JuJu81 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE 28-01 Demi1982 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Danielle 30-01 Alien - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE 31-01 Enibas - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Buddy: Kaatje 7 jongens, 10 meisjes to go! Bevallen: 02-10-12: Yvon van Déon* met 23+0 04-10-12: Dani van Casper* met 23+0 29-11-12: Greatdane van Max (1800 gram) met 31+0 weken 08-12-12: Josjo van Tijn (2755 gram) met 34+1 weken 22-12-12: Wuppie van Lily (2120 gram) met 35+6 weken 28-12-12: Minieme van Thomas (2350 gram) met 37+0 31-12-12: Aylen van Nero met 35+4 03-01-13: Danielle86 van Stijn (3630 gram) met 38+0 04-01-13: Lydia1986 van Levi (3900 gram) met 38+1 05-01-13: LiveLife van Mick (3366 gram) met 38+0 06-01-13: Wen86 van Timo (2575 gram) met 37+5 08-01-13: Kaatje1984 van Elise Catharina (3350 gram)met 38+1 08-01-13: Sammie121 van Damon Sam (2925 gram) met 37+1 11 jongens, 2 meisjes Vlindertjes/sterretjes: Isabel Olivia, Hopelessinlove, Lovelymom, Sofie28, Elisse, Dreamer83, Lintje, Melanie76, Jackystory.
Meiden hebben jullie al een eerste pakje van jullie baby.. Ik had er eentje gekocht maar maat 56. Nu lees ik steeds dat pasgeboren babys eigenlijk maat 50 dragen. Ik wil het liefst een soort van boxpakje met voetjes zeg maar. maar kan geen leuke vinden. Hebben jullie normale setjes. truitje, broek of ook pakje.. Geef me raad. wat zal ik doen. toch een apartje setje halen
Hier een 50 en 56 in de ziekenhuistas zitten. Maat 50 is setje broek shirtje en maat 56 is een boxpakje Hoe zal het met Diva zijn? Zal ze al bevallen zijn?
Voor de dames die al bevallen zijn: Hoe begonnen jullie weeen? Wat voelde je of merkte je ervan? Lijkt me niet dat de weeen ineens uit het niets krachtig werden. Bij zoonlief braken eerst de vliezen en kwamen de ween haast 17uur later dus weet niet hoe het "spontaan" is. Ben erg benieuwd.
Sammie: van harte met jullie zoon! Fijn dat het zo vlot verlopen is en je het goed te doen vond. Persweeën wegpuffen: moeilijk! Maar gelukkig leverde zijn ligging geen problemen op verder. Hopelijk zijn jullie nu heerlijk aan het genieten! @ melanie: hier aldoor voorweeën die op een gegeven moment in ene echt aanbleven en ook echt pijn gingen doen. Ze namen gestaag toe in kracht en duur en toen wist ik dat het nu echt echt begonnen was. Vliezen werden beiden keren pas later gebroken (bij 10 en bij 7 cm geloof ik). Lijkt me best lastig als eerst je vliezen breken en de weeën pas heel wat later beginnen (of bij sommigen niet): zit je maar te wachten en te wachten omdat je weet dat het binnen de 24uur toch wat moet gaan doen.. Zou niets voor mij zijn haha
@saga ik heb beide maten en dan allebei een pakje bestaande uit een zachte broek een shirtje en een soort van vest en dan van die zachte stof