16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ pakje: hier een 50 en 50/56. Had voor de meiden een boxpakje, maar dat is door het vele wassen iets kleiner geworden en ben bang dat het niet gaat passen nu, dus heb een nieuw setje (50/56) gekocht van broekje en shirtje plus mutsje en had nog een ander boxpakjes maat 50 (konden de meiden met hun 4kg en 51cm nog best een paar weken aan, maargoed het ene kindje is het andere niet en het ene pakje ook het andere niet dus zou gewoon twee setjes apart leggen).

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik kreeg eerst weeen die al vrij snel regelmatig werden maar niet echt pijnlijk. Ze kwamen om de 6/7 minuten en toen kon ik niet meer praten tijdens een wee en werd het ongemakkelijk. Op dat moment braken mijn vliezen op het toilet en kwamen ze direct om de 2 minuten. De verloskundige was er ongeveer een uur later, na 1,5 uur eens gekeken hoe het er voor stond en toen had ik 10cm ontsluiting en kreeg persdrang.

Ik heb een pakje maat 56 al zegt dat niet alles, verschilt nogal per merk. Ik heb er wel eentje die klein uitvalt :)

3. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    heb vrijdag weer controle bij de gynecaeloog ben benieuwd wat ze deze keer gaat zeggen

4. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Hier pakje 50 en 56! Is afwachten.. tegen één zeggen ze wordt groot kind en die kan uiteindelijk pakjes in maat 50 gaan bijhalen en omgekeerd! Ligt er natuurlijk ook aan of je bij 37 of 42 weken bevalt denk ik?!

Juju: dat klinkt best wel als een 'ideale' bevalling! ;)

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Klopt Abri,ik was dan ook kapot toen ik moest bevallen.
    Ik zeurde ook alleen maar om te slapen en deed tussen de persweeen ook mijn ogen dicht!
    De vk had me een paar keer gestript maar mocht niet gaan zitten van de vk en moest lopen en wandelen.
    Heb dus ook in het bos gewandeld en was dood op van het wandelen èn wachtennnnnnnnn

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Pakjes: Hier zit in de tas een boxpakje maat 50, een setje met broekje en shirtje maat 50/56 en nog een setje maat 56. Hier zegt de gyn iedere keer weer wat anders over de groei. Eerst was ze gemiddeld, toen te groot, toen te klein en nu weer gemiddeld. Dus heb maar van alles ingepakt, dan past er allicht iets ;)

7. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    dankjewel meiden voor hulp..
    wat vinden jullie van deze pakje;)

8. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Goedemiddag meiden!

Sammie Gefeliciteerd met de geboorte van Damon. Lekker vlot gegaan, zo te lezen.

Bevalling Ik heb er ook een beetje een dubbel gevoel over. Aan de ene kant ben ik bang voor de bevalling. Kan ik het aan? Hoeveel pijn kan ik hebben? Hoe voelt een wee? Voel ik het op tijd aan? Hoe gaat vriendlief het doen? Aan de andere kant kijk ik er naar uit en eindelijk de eerste ontmoeting met ons ukkie, en volgens mij maakt dat alles goed.

Pakje Ik heb twee setjes van maat 50 en 56 klaar liggen. Is beide een truitje met broekje. Ons kindje wordt op gemiddeld geschat, maar ik weet mijn god niet wat gemiddeld voor maat heeft.. :-D

Bevallingslijst Mag inderdaad wel wat roze bij op.

Hier Het gaat prima hier. De laatste paar dagen wordt het allemaal wat zwaarder. Verder zijn we erg nieuwsgierig naar ons ukkie, dus als het één dezer dagen zou komen dan is het geen probleem.. :-D Maar dat heeft iedereen hier, denk ik. Vanavond de partneravond van de zwangerschapscursus. Ben benieuwd wat vriendlief ervan gaat vinden.

Fijne middag/avond, meiden.

Lfs,
    S.

9. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Ahhhh te schattig echt!!!! Leuk!

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ohhh JAAAA inderdaad heel schattig:D

11. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
  12. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ Roosje: super schattig! Al zou ik er zelf geen 34 euro voor over hebben, hoe schattig ook :)

@ Melanie: Ja, kan me helemaal inbeelden hoe dat zou moeten zijn.. Wat ben ik dan gezegend met vlotte bevallingen tot nu toe. Hopelijk verloopt het voor jou nu een stuk ontspannender en ga je niet totaal gesloopt de bevalling in.

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Blehhhh ik had net een mega pijntje.:$
    Zat op de bank met mijn bekken gedraaid en had een harde buik,plots moest ik niesten en toen trok mijn baarmoeder heel strak samen!!
    Ben rustig van de bank moeten opstaan met tranen in mijn ogen en kon haast niet lopen van de pijn.
    Heb de pijn even weg gezucht over de eetkamerstoel:)
    Pffff ik weet weer hoe een wee voelt hoor;)

14. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Schattig maar niet mijn ding, ik vind pakjes met voetjes eraan niet leuk hihi. Vraag me niet hoe ik daarbij kom, want meeste dingen voor baby's zijn met voetjes. Vind niet mooi als iets net niet past en daar zit je zo aan gebonden met voetjes.

Noppies heeft ook 50% sale.

Hier zijn de pannenkoeken gebakken, nu weer op de bank met voeten in de lucht!

15. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Ik had gisteren na het strippen steeds menstruatiekrampen die afzwakten en niet erg waren. Toen ben ik gaan douche om 18.00 en daarna werden die jrampen toch weeen dus elke 3/4min terug kwamen en 1min aanhielden. Dacht eerst dit is het niet maar je kunt er niet omheen als het zover is.

Pakje, zou maat 50 en 56 meenemen. De verpleegkundige zei wel dat het zelden gebeurt dat er een kindje maat 56 aankrijgt na de geboorte.

Hier aan het genieten van ons ukkie en gun het jullie allemaal zo snel mogelijk!
    Wel weer even wennen om elke 3uur een voeding te maken en dan naar 10cc. Vanavond ophogen naar 20cc. Heb ook last van naweeen :(

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hey ladies

Lees ik even 1 dagje niet me en dan zijn er 2 kindjes geboren
    !
    Gefeliciteerd kaatje en sammie! geniet van je kindje en wat een mooie namen!

@namen vind ze tot nu toe allemaal leuk, apart :D
    @demi je kan je niet voorbereiden op de bevalling. ik was er ook vanaf dag 1 bang voor en ik kan je vertellen ik ben dan met 23 weken bevallen maar het was pijnlijk, de ruggenprik verlichtte de pijn erg fijn en was toen makkelijk te doen.
    het wegpuffen gaat ook vanzelf en het bevallen was redelijk pijnlijk maar op het moment dat je hem ziet en vasthoud ben je alles kwijt.
    De naweeen ond ik minder fijn en prettig en waren soms pijnlijk!
    ik heb mer ook in moeten storten ondanks de angst maar alles komt goed

@wie is de volgende? zou het dan toch melanie zijn?? ga duimen en ben benieuwd wie morgen weer op de lijst erbij staat!

Hier een redelijk druk dagje gehad: lief naar masseur, ik naar tandarts, lymfedrainage, boodschappen doen en net wat gaan eten en drinken en nu op de bank!
    Ben erg moe en weet niet waarvan.

@vraagje weet 1 van jullie misschien hoe het zit. VL zit nu 2 weken thuis (overspannen) en we hadden voor volgende week een midweekje weggepland maar kan en mag dat nu doorgaan nu hij ziek thuis zit? moeten we dat toch aanvragen aangezien hij de vakantie al in december goedgekeurd heeft gekregen.

@ladies allemaal succes en ben benieuwd!!

XXXX

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Sammie bij mijn Dikkie was 50 te klein haha ;).. En dat met 38 weken.

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dani: als hij thuis overspannen is mag hij juist de deur uit gaan.
    Stel je vraag anders eens hier bij het topic UWV.
    Zij zullen dat vast wel weten.

En Ja,ook ik hoop dat ik de volgende ben;)
    Vandaag alweer wat voorwerk maar heeft helaas niet doorgezet. Pffff

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hij was dan ook bijna 4kg,dus snap wel dat hij daar niet in paste. Hihi

20. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @melanie ik duim voor je meis dat jij de volgende bent

@hier voel me vanaaf niet zo geweldig me buik en die kleine zijn kei onrustiof
    Is niet erg prettig mja

Deel Deze Pagina