16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @melanie thank s voor de tip niet eens over nagedacht!
    succes en ga duimen dat het doorzet zodat jullie ook je meisje vast kunnen houden en kan genieten!!

@sammi 4kg is niet niks pffff

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Ligt het niet aan het merk?
    Hier weet ik zeker dat alles groot is in maat 50 behalve noppies. Dat heeft hij nu ook aan.

Dani, die van mij was geen 4kilo hoor maar 3kilo.

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ow sorry dan heb ik het verkeerd begrepen haha sorry.

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hier ook weer flink gerommel in de buik. Maar ja, loop al 1,5 week met weeën die maar niet willen doorzetten.
    Morgen weer controle bij de gyn, ben benieuwd!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ook,mag om 12:20;)

6. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @kwebbelsnoes en melanie spannend dan dames

7. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    Ik mag vrijdag weer op controle

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Melanie: Ik om 13:00 ;)

9. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Spannend dames!! Gaan jullie vragen of ze wil voelen hoe het daarbinnen ervoor staat?

Hier bijzonder fit vandaag, weet niet waar ik het vandaan haal hihi
    Dus verwacht hier niks!

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    De gyn heeft al gezegd dat hij morgen ging voelen hoe het er daarbinnen voor staat.
    Als ik 2/3 cm ontsluiting heb gaan ze een handje helpen.

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik durf het eigenlijk niet weer te vragen,ondanks dat ik morgen mijn andere vk heb.
    Maar wie weet stelt ze het zelf wel voor als ik aangeef veel last te hebben van harde buiken;)
    En eigenlijk...waarom niet je..als ze nee zegt heb ik pech.

12. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Zo..ben er maar even voor gaan zitten om te reageren :)

Kaatje prachtige naam ;) blij dat alles ook goed is met jullie prachtige dame.

Sammie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, mooie naam en wat een vlotte bevalling...wil ik ook!!! ;) Voedingen van 10cc dat is idd lang geleden haha.

Roosje; ik zou zeker een pakje maat 50 meenemen, dat pakje met voetjes is echt supercute. Ik ben zelf ook erg fan van setjes van noppies, is ook erg mooie kwaliteit, op hun site is veel al 50% korting Babykleding Girl voor meisjes 2012 - Noppies newborn babykleding
    Elise was 41 weken, 53 cm en 4045 gram en heeft nog 4 weken maat 50 gedragen. Ik heb nu geen 56 bij me. een maatje 50 prenatal, die valt normaal en maat 50 z8 die valt ruimer.

dani; als je in de ziektewet zit vervalt automatisch je vakantie, in die zin dat je geen vakantie uren op kan nemen. vaak even telefonisch overleggen met je baas en arbo arts en je kan gewoon weg maar ze moeten wel weten dat je gaat

Lydia; wat gek dat levi niet in 50 past met 8 pond...zal misschien ook per merk verschillen. Ik heb geen noppies maat 50 gekocht want bij mijn dochter heb ik alles van noppies ook altijd 1 maat groter. Ik ga hier wel weer uit van een 8 ponder dus we zullen zien of het past, maar z8 past denk ik wel.

Ik heb morgen ochtend controle bij de vk, ga wel overleggen of ze effe wil voelen omdat ik bang ben zwaar overtijd te gaan en eigenlijk niet ingeleid wil worden maar als dat moet wil ik met 41 weken doorgestuurd worden naar de gyn en niet dat ze pas met 41 weken beginnen met strippen enzo. dus morgen maar effe ene plan maken.

Hier; ik had toch verteld dat ik me aan het oriënteren ben op donormelk voor als mijn bv niet op gang komt. Via het moedermelknetwerk is al een donor gevonden die een half uurtje verder woont met een baby van 2 maand die wel voor mij zou willen kolven. Dus als mijn bv echt niet weil dan krijgt mijn kindje toch moedermelk. geeft me een hoop rust, merk dat ik dat toch erg belangrijk vind en nu is de druk wat bij mezelf weg om de bv te laten slagen en dat kan uiteindelijk mijn productie alleen ten goede komen.

Verder weinig bijzonders. Ik heb het zwaar met mijn bekken en het voorwerk maar dat hoort erbij, hier ook nog aan het genieten van de laatste dagen met Elise alleen :)

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja alleen de persweeen waren slap omdat het zo snel ging allemaal dus uiteindelijk met ambulance naar het ziekenhuis ;) Maar kijk erg positief terug op mijn bevalling hoor.

Roosje een lief pakje hoor. Ik vind 34 euro erg veel voor een pakje, maar het is wel een bijzondere he (eerste kleertjes van je kindje) dus dan moet het kunnen ;)

Merken (mijn ervaring): Noppies valt vrij klein, Baby Mexx ook. H&M valt erg groot. Frendz (V&D) valt klein. Zara vallen de broeken groot. Hema valt breed. Zeeman is breed en klein. Prenatal valt meestal groot, Z8 ook (in ieder geval de broekjes). Zo verschilt het per merk.

Controles: Sterkte hoor, hopelijk zijn ze niet nodig en komen de kleintjes snel. Al dat 'voorwerk' lijkt me erg vermoeiend.

Stefanie wat gaaf dat het gelukt is met je donor!!! Hopelijk is het niet nodig maar het is wel een erg fijn gevoel lijkt me.

14. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Stefanie wat fijn dat dat bestaat!!
    Is dat een organisatie? Misschien een idee als het hier onwijs opgang komt ook voor aan te melden. Als je toch 'over' hebt waarom dan niet aanbieden.

Ik ga donderdag gewoon vragen of ze wil voelen, heb wat mensen gevraagd die al bevallen waren en hadden dat ook gewoon gedaan. Lekker belangrijk, als ze nee zegt heb ik gewoon pech.
    (Eigenlijk helemaal niet iets voor mij om zoiets te vragen, zal
    Wel rooie kop krijgen hihi)

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier weer wakker met krampen. Pfffff
    Hopelijk zet het door!!!

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Melanie sterkte meid. Hier ook wakker grrr ga duimen dat het doorzet.

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Maatje 50 was er 1 van de prenatal en 1 van de babydump ( alleen de shirtjes de broekjes passen wel en dan vooral z'n armen).. Hij heeft ook een pakje van lief en een pakje van noppies maat 56 die uit 1 stuk zijn die precies passen nu..) zal wel een lange romp/armen hebben :) )

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hier ook al vanaf middernacht erg pijnlijke weeën maar ze willen maar niet vaker komen dan om de 10 minuten.
    Jelmer gaat straks naar de psz dus ik heb een ochtendje voor mezelf.
    Ga even relaxed poedelen, uitgebreid douchen, nageltjes doen, lekker van top tot teen smeren. Wie weet werkt het, even lekker ontspannen.
    En dan om 13:00 naar de gyn. Als het nou weer niks gedaan heeft, word ik echt gek!

19. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Succes ladies!
    Laat het maar weer doorzetten..

20. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Succes met de controles! Hopelijk krijgen jullie het nieuws wat je graag wil krijgen.

Lfs,
    S.

Deel Deze Pagina