16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

fijn danielle dat alles goed is...

enibas, ligt je beeb nu goed dan, met de beentjes naar beneden, das wel fijn!

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    even ego:

vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd. fijne timing maar niet heus. zit er even flink doorheen, bah.

3. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hoe k*t buddy! Dat is niet het nieuws dat je wilt. Dikke knuffel!

4. tulip

tulip Niet meer actief

kwebbelsnoes, he dat is k*t...

5. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Wat fijn om te lezen dat alles toch is met de beebjes!! Weer een geruststelling.

Stefanie: aaawwhh.. dat is naar! Ik hecht me ook altijd enorm aan dieren hoor. Als onze kat nu dood zou gaan, zou ik alles bij elkaar janken..
    Sterkte meid!

Enibas: wat lief!! :)

Wuppie: goed bezig!! Hopelijk gaat het ook werken!

Demi: getsie meid...! Bleh! Hopelijk wordt er gauw wat aangedaan en ben je even van dit gezeur af.. En dat dromen.. vannacht gedroomd dat ML niet meer wilde samenwonen (zijn getrouwd, maar ok). Hij vond me nog wel, maar hij zag het niet meer zitten. Draaide zich om en liep weg.. Nou.. ik vanmorgen al emo vragen of ie me nog wel zag zitten als levenspartner. ;) Hij snapte er uiteraard geen hol van, waar die vraag ineens vandaan kwam haha!!

Lifelive: goed bezig met je 5 maanden!! Wauw, lekker hoor! :D

*EGO*
    @hier: vandaag echt een ***dag op het werk. Ging eigenlijk best met een lekker gevoel erheen. Beetje vermoeid, maar goed kleine onwijs druk vannacht en dus raar dromen. Niet al veel uurtjes gemaakt zeg maar.
    Ik had groepsbespreking met mijn IB. (iemand die over zorgleerlingen oa gaat)
    Kreeg ik even te horen dat ik volgens haar onwijs negatief was, ik benam haar haar werkplezier en ik trok anderen in mijn negatieve gedrag mee. Ze hoorde me alleen maar klagen dat ik zo moe ben, en dat het werk veel is. Of ik soms aandacht tekort kwam? Wat wilde ik bereiken hiermee. (uuuh, dat er iets mee wordt gedaan?! :(;))
    Nou werkelijk.. iedereen uit zich lekker op het werk, dat houdt het dragelijk zeg maar! Wij zijn een klein team (8 man) en doen al het werk wat ook op een grote school gebeurd! Oftewel, werkdruk ten top!! Ik werk partime en wel verantwoordelijk zijn voor de hele week!!
    Iedereen heeft combi-groepen van de minimaal 29 lln. Ik kom domweg niet aan mijn zorgleerlingen toe, want ik geef continu instructie. Dat voelt als falen.. :( Hoe verantwoord ik dat naar ouders toe. Vind ik zo lastig! Ik doe echt mijn best. Ik wilde dus extra hulp in de klas (collega ook) maar krijgen we niet. Nu wil ze dat ik gefilmd word, om te kijken waar voor mij tijdwinst te behalen valt... Heb liever dat die tijd en aandacht naar de kinderen gaat!! Aaarrrgghh.

Maar goed. Even kort, voel me gewoon kut dat ik zo te kijk ben gezet door haar. (zat nl collega bij dat gesprek) Dat ik maar een negatief persoon ben, en veel klaag.
    (met mijn geklaag wordt ook geen reet gedaan, helaas geen goed beleid voor zwangeren) Wat moet ik dan? Ik maak ook geen vrienden als ik dingen ga eisen, zeker niet in zo'n klein team... Dus om het dragelijk te houden, ventileer ik het.. Dat uurtje extra rust zou me zo goed doen, maar dat kan niet ivm de tijden en te weinig collega's.
    Vorig jaar uitgevallen omdat ik het niet trok. Ook mede door privé-situatie hoor! (dood mams niet verwerkt, pa die bijna dood ging en toen miskraam erover heen) Maar goed. Als zij zo door gaat ga ik het niet redden tot de kerst...
    IB helemaal blij dat ze het kwijt is, en doet nu weer supervriendelijk tegen me. Terwijl ik haar het liefst met haar kop tegen de muur ram:D:x (geef gewoon de hormonen de schuld).

Wilde het net allemaal vertellen tegen ML, maar die kapte me af, had er geen zin in. Dus lucht op om het even hier neer te tikken (al jankend en wel..)
    Sorry voor het lange verhaal..!

Liefs Ka

6. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Aaahhhh, jij hebt de knuffel ook hard nodig!!! *knuf*!
    Tot wanneer is je contract dan?

7. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    #267 Stefanie78, 16 okt 2012
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
    hmmm geheime groep....heb ik wat gemist?? Dacht dat ik toch knap meelees:(

Kqwebbel wat KL*** dat je contract niet verlengd wordt, hebben ze ook een reden gegeven

Kaatje wat balen dat alle signalen gewoon niet opgepikt wordne op je werk. ik snap dat je met 8 man er samen voor moet gana maar ze moeten toch ook zien dat je ontlast moet worden om te voorkomen dat je zo vroegtijdig uitvalt. Ik weet het effe niet meer maar is er al vervaingen voor straks voor jou geregeld, kan je niet met je baas overleggen dat diegene eerder begint zodat jij gedeeltelijk in de ziektewet kan (dus uwv betaalt), jij de tijd hebt om rustig overdracht te doen en als je vervanger er al is kan je misschien makkelijker de verantwoordelijkheid delen cq overdragen..

8. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Bah wat een rotnieuws! :( En dat ook nog per post? Per wanneer verloopt je baan? :( Liep je contract af? dikke knuffel!!

9. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik heb je eraan toegevoegd!!

10. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kaatje jeetje wat lomp van die ib'er.... snap heel goed dat je je aangevallen voelt en dat dat niet fijn is!! :( balen dat er niets mee gedaan wordt en dat ventileren dus blijkbaar ook niet mag :( dikke knuffel!

11. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Kaatje: wat is dat voor een vreemde gang van zaken bij jou daar? Ik vind het sowieso een beetje raar dat met jou een niet zo fijn gesprek gevoerd wordt, waarbij een collega aangesloten zit (terwijl jij niet wist wat de insteek van het gesprek was). Ik denk maar zo, sommigen weten echt niet hoe ze een gesprek überhaupt constructief moeten voeren, en dat is volgens mij bij jou aan de orde. Heb je een vertrouwenspersoon bij wie je anders je hart kunt luchten? Dan laat je de rest lekker hangen. Ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar ga je niet te druk maken om zo'n collega (ram inderdaad gewoon haar kop in de muur ;)).

12. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Danielle: mijn 'snor shirtje' is binnen! :D

13. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    haha en wij straks onze eerste foto's posten en allemaal snor shirtjes :)

14. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Zij is ook nog eens de 'vertrouwenspersoon'... :S
    Ze willen liever niet dat er nu al een invaller komt, omdat ze niet zeker weten of die ook mijn verlof gaat doen. En er staan normaal al 3 mensen voor de groep (2 duo's, fijn maar niet heus!) Anders dus 5 mensen voor de groep en ze vinden dat ze dat niet kunnen verkopen naar ouders toe.
    Snap ik wel, maar legt wel extra druk op mij...

Dit zijn echt weer momenten: aaarrggghhh, ik ga het onderwijs uit! Zoek het maar uit met die hele bende!! (maar goed, wat dan en hypotheek moet ook betaald worden)

15. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Haha, ik denk niet dat ik een snorshirtje ga bestellen ;)

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik kreeg het niet per post te horen hoor. Vanmiddag gesprek gehad. Ik heb 3 tijdelijke contracten gehad dus zou nu vast moeten krijgen. Helaas werk ik in de kinderopvang en is de situatie daarin nu te onzeker waardoor ze het niet aandurven om vaste contracten te geven.
    Toen ik thuiskwam zat er een onverwachtse rekening bij de post waarvan ik niet weet hoe ik die moet betalen. Vrij hoog bedrag.
    Al met al een K**dag dus.
    Contract loopt over 2 weken al af.

17. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Vind ik leuk! ;)

@Kaatje: lekker figuur dan die vertrouwenspersoon. Zij zet jou te kakken tegenover een collega, volgens mij begrijpt zij niet wat haar rol is. En wat willen ze dan? Dat jij straks wegvalt? Dan hebben ze ook geen invaller... En dus volgens mij een groter probleem.

PS: geen snor-shirtje??? :p

18. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Kwebbel: hoe vervelend het ook is, regel je zaken goed met het UWV en dan zul je na de komst van je kleine uk 'moeten' uitkijken naar iets anders. Dan kun je je nu rustig op alles voorbereiden, en misschien is dat niet zo verkeerd met je BI. Check wat betreft die rekening of je in termijnen kunt betalen of dat je een regeling kunt treffen? Wat een hoop shit krijg jij vandaag over je heen zeg, bah!

@Enibas: wat een lieve vriend heb je! En gelukkig is alles goed met de kleine meid!

@Wen: helpt het niet om na het eten een paar lepels vanilla vla te eten? Bij mij wel namelijk (voornamelijk tegen de maagzuur, maar het legt een prettige laag in mijn maag).

Zat ik gisteren te stressen dat ik onze boy zo weinig voelde, vandaag laat hij genoeg van zich voelen, en hoe! :$ Tranen schoten in mijn ogen, was echt onprettig wat hij aan het doen was... Maar ach, hij mag het! Hihi.

Zo maar weer even Barbies Baby kijken!

19. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kwebbel, bah wat balen dat ze je na 3 jaarcontracten geen vast contract geven! :( En nu dan? Over 2 weken al zonder baan... BAH!!! Dat is balen!

Lifelive, gaaf dat shirtje! leuk issie he?! :D

Kaatje, snap heel goed dat je op sommige momenten klaar bent met het onderwijs... maar ja, anderzijds... als jij straks helemaal (vervroegd) uitvalt, dan hebben ze niets... jammer dat ze dat niet zien!

20. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Lydia, ik hou op dat moment ook niet mijn mond, heb dan vaak weer een weerwoord :D

@Danielle, niet gek na spanning. Lekker niet teveel doen.

@Kwebbelsnoes, zag al iets voorbij komen op Fb, durfde alleen niet te vragen wat er was. Dat is nooit leuk om te horen, maar nu helemaal niet. Ook een knuffel van hier.

@Kaatje, wilde net vragen of je geen vertrouwenspersoon hebt, maar dat is dus lastig.
    En terugkoppelen naar haar hoe jij het gesprek aanvaarde (heel moeilijk, zeg eerlijk dat ik niet weet of ik het zou kunnen).

@Livelife, ja doe ik meestal ook. Slokje melk, hapje gele vla. Hier ook Barbie’s baby, dus ga snel kijken :D

Deel Deze Pagina