Goedemorgen dames, Divabieb Gefeliciteerd met de geboorte van Otis. Geniet ervan2 Aylen Super dat jullie thuis zijn. Geniet ervan! Mooie foto's van de newborns. Hier Gisteren controle gehad bij VK, met 37 weken. Gaat allemaal nog goed. Geen tekenen van een beginnende bevalling. Dus waggel relaxed door. Beetje huishoudelijke klusjes, wandelen met de hond, her en der koffiedrinken. Ja, ik vermaak me wel.. En wacht rustig af. Fijne dag. Lfs, S.
Goedemorgen!! Divabied gefeliciteerd met jullie zoontje!! Mooie babyfoto's hier...wil ik ook Ik had nog niet verteld over mijn bezoek aan de VK eergisteren. Ik ben op een zaterdag 42 weken en die wil ik niet halen (dat snapte de Vk gelukkig ook ) Dus we hebben nu afgesproken volgende week vrijdag strippen met 39+6 eventueel weer met 40+2 en 40+4 en bij deze gelijk een verwijzing naar het ziekenhuis zodat ik een afspraak heb met 41+2 en uiterlijk 41+4 ingeleid wordt. Als ik dat wel ingeleid wordt wil ik graag dat ze het wat rustiger aan doen als bij mijn dochter. daar sloeg de hormoonveter niet maar ze hebben toch mijn vliezen gebroken met nog geen cm ontsluiting en daarna het infuus aan. Nu zou ik dan een ballonnetje krijgen, eerst wachten tot ik op 3 cm zit, vliezen breken een paar uur wachten of mijn lichaam het zelf snapt en anders dan het infuus aan....haha het is allemaal al gepland maar ik hoop toch echt dat hij zichzelf in de komende 2 weken nog aandient. Ze heeft verder niet gevoeld, heb ik ook niet naar gevraagd. We zullen het volgende week zien. o,ja en volgens de VK was hij nu al 8 pond Lijkt mij strek omdat ie altijd gemiddeld was maar baal wel want volgens mij als hij zwaarder dan 4350 gram wordt moet je verplicht een nacht in het ziekenhuis blijven en gaan ze zijn glucose prikken en soms ook bijvoeden en dat wil ik niet, al kan ik laten bijvoeden met donormelk.
Straks even bijlezen, hier was gister alles ok bij de vk. Dat mijn benen vol vocht zitten ach dat hoorde er een beetje bij, moest maar proberen iets meer mijn benen omhoog te houden. Maar daarbij gaf ze al aan dat dat wel lastig zou zijn met een bijna 2 jarige en eentje op de basisschool, dus nog maar even doorzetten hihi. Nu snel de oudste halen en dan vanmiddag even bijlezen
NIeuwe mama's: gefeliciteerd met jullie ukkies!!!! Stefanie, ik ben vorige week ook ingeleid met een balloncatheter. Ik had 1cm en door die ballon zou er 3 cm van gemaakt worden. Afhankelijk van mijn lichaam kon dit snel gaan of rustig 24 uur duren. Nadat hij er vanzelf uit viel (had toen inderdaad 3 cm) hebben ze ook even afgewacht wat er zou gebeuren (hij viel er om 4 uur uit, ik kreeg wel weeën daarna, maar ze deden weinig, om half 11 wee-opwekkers en vliezen breken). Ik vond het een hele prettige manier van bevallen. Hopelijk is het bij jou niet nodig, maar mocht het wel nodig zijn hoop ik dat het fijner gaat dan de vorige keer.
Diva: gefeliciteerd meis! Vervelend dat het zo moeizaam ging maar nu lekker genieten! Ik ga zo lekker maccen met man en dochter. Echt zin in een MacChicken!
Hello dames! @Diva: jeetje wat een bevalling meid! Super gefeliciteerd met Otis en wel fijn dat jullie nu thuis zijn en het allemaal een stuk beter gaat! @Aylen: Hihi, kan me voorstellen dat je wel wil dat de kraamzorg intrekt (als het een fijne dame is tenminste!) en het eng vind om alleen te gaan doen. Maar dat kan je echt wel! En zo niet, al doende leert men! Maar snap je gevoel wel! Fijn dat jullie ook weer thuis zijn en Nero zelf aan de borst drinkt! @Saga: wat spannend!!! Binnen nu en 1,5e week heb je jullie baby in je armen! Rustig aan doen nu en goed op dat vocht letten hoor! @Aapje: Ssssst! Als je dat van dat vriezen te hard roept willen onze babies helemaal nooit meer naar buiten komen!! Veel te koud!! Gewoon zeggen dat het bijna voorjaar is.. Dan willen ze vast wel! @Hier: Na te drukke dag gisteren, 's avonds veel harde buiken en kramp gehad. Had tijdens de laatste 'pufles' zoveel last ook dat ik bij het persen echt bang was dat ik mezelf zo de bevalling in zou persen! lol! Vandaag ook al paar keer kramp, vooral toen ik heel even wat boodschappen ging doen, stond nog net niet te puffen en was zoooo blij toen ik de winkel uit was en snel mn huis weer in kon vluchten haha! (woon praktisch boven de winkels dus kan je nagaan!) Ben blij dat het rommelt, maar vind het nu ook wel heeeel spannend worden hoor! Slaap ook slecht.. Normaal tig keer plassen en weer verder. Nu steeds na de 1e of 2e keer bed uit klaarwakker omdat ik ga liggen denken aan baby, bevalling etc etc.. Schiet niet op natuurlijk! En dan te bedenken dat t in t ergste geval nog week of 4 kan duren.. Dat hoop ik toch echt niet!!
Puh,puh,puh Demi!! Deze keer gaat niemand meer voor MIJN beurt!!! hahahaha Denk erom he,geen geintjes meer dames!!
Hihi.. Ik zal mn best doen!! Van mij mag je echt voor as you know!! Ik heb t over 4 weken.. Dat hoop ik niet. 1 troost, 4 weken zal jij sowieso niet meer halen! Haha!
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier Ik lees wel al een tijdje mee. Lijkt me leuk om mee te kletsen want verveel me dood zo alleen overdag. Als dat kan/mag. Groetjes.
Welkom! Maar onder welke naam lees/las je dan mee? Je bent vandaag pas geregistreerd en dit is je eerste post Je mag van mij mee kletsen maar de meeste zijn hier al bevallen en het is niet meer zo actief hier.
@demi ik herken dat ook van dat vluchten uit winkels! Dan nog niet eens gesproken over de mensen die je aan staan te staren en nog net niet vragen zo hoelang moet je nog!!pffff gek wordt ik ervan! het liefst ben ik ook gewoon binnen in huis met mijn lekkere broek en wijde trui! Hier ook steeds meer last van harde buiken en krampen.....Vandaag gastouder uitgekozen! Dus we zijn nu echt helemaal klaar! Ben benieuwd of ze een deze dagen wil komen! Moet nog wel 1,5 week tot uitgerekende datum maar zou leuk zijn als ze dit weekend wil komen
Ja morgen alweer 38 weken gaat zo snel maar mag van mij net zoals bij jullie ook gebeuren hoor. Alles gaat goed heb niet te klagen maar ben wel erg nieuwsgierig nu.
Geen nieuwe baby's erbij? Melanie schiet eens op, je houd iedereen op (niemand durft meer) Mamkuh welkom!
Whahahahaha JA inderdaad! Volgens mijn vader breken vannacht de vliezen haha laten we het hopen. Gisteren de hele dag flinke stukken slijmprop verloren..zat wel geen bloed bij. Verder wel gisteren en vandaag een raar gevoel in mijn buik maar niet echt pijnlijk..dussss nope.. Begin langzamerhand wel wat gefrustreerd te raken en ben niet zo heel vrolijk door de dag
@Melanie: herkenbaar! Ik durfde dus niet te vragen of die vk me wilde toucheren. En nu heb ik spijt haha. Jij bent gelukkig al een week verder hoor.. Maar ik hoop dat ik nog geduld heb met jouw termijn. Ik ga voor je duimen hoor.. Dat je krampje doorzetten en die vliezen breken. Jij bent tenslotte de eerste op de lijst. En je leest al zo lang mee!