Ja, auch. Vergeet de auto niet die er mee is opgehouden waar we de komende 2 maanden naar moeten gaan kijken.. PLus de verbouwing van de zolder (incl dakkapel) die net klaar is..
Alles komt dan altijd in 1x he pfff vreselijk!! Kost gelijk handen vol geld! Ik merk hier nu, nu ik meer rust neem dat alles zwaarder word, als ik lekker met de honden loop dan gaat het prima, maar als ik lamlendig op de bank hang doet opstaan en naar de wc lopen al zeer en moet ik 3x stoppen om ff te zuchten. Morgen komt de babydump een nieuwr box brengen, die we nu hebben gehad is lelijk, zitten krassen op, deuken in en miste schroevenen. Dus kregen gelijk een nieuwe. Commode lades zitten scheef, komen ze ook afstellen. Zit er helemaaaaal niet op te wachten, kan ik die weer leeghalen! We hadden liever gehad dat ze iets van de prijs af zouden doen, maar deden ze niet, helaas.
Ja morgen heb ik dus de wasmachine maar de vloerbedekking op zolder is ook niet goed gelegd dus daar komen ook mensen voor langs. En deze week krijgen we een nieuwe stang voor de stofzuiger want die is stuk (garantie),hopelijk de schroeven voor de box (want kwijt) en de week erop rolgordijnen, waarvan de levertijd opeens 4 weken werd ipv 2 (en dat hoor je dan ookna 2 weken). Al dat gedoe..
Pfff.. Zit je echt op te wachten nu juju: not! Hebben jullie je portie wel weer gehad voor dit jaar mag ik hopen. @ saga: herkenbaar hoor meis! Hier dus ook bezig zijn en blijven gaat best ok, maar zodra je dan zit/ligt en weer op gang moet komen (of idd alleen even plassen) lijkt het vreselijk veel moeite te kosten. Vreemd zo'n hoogzwanger lijf
Wat dacht je ik Heb echt even een baal moment Voel me heel schuldig want ben heel blij dat ze het zo naar haar zin heeft daar binnen een buiten de slapeloze nachten om heb ik eigenlijk geen pijnlijke kwaaltjes ofzo. Maar ben het gewoon "zat"wil haar gewoon zien en vast houden. Daarbij ben ik de laatste week echt niet meer gezellig en als iemand iets "positiefs" probeert te zeggen haal ik meteen uit!! Ook zoonlief heeft het niet makkelijk en is erg ongeduldig. Als ik ga douchen staat hij naast me,en als ik de deur van het toilet niet opslot draai komt hij me daar ook vergezellen Ik kan eigenlijk alleen maar huilen als ik thuis ben
Melanie snap je helemaal hoor! Daarom was ik ook blij dat ze me niet over 40w wouden laten gaan, elke dag dat de uk zit is beter maar toch wil je ondertussen de uk zo snel mogelijk zien! Daarom was ik ook helemaal van slag dat de andere vk heel anders erover dacht. Je verheugd je zo om die kleine te zien en ml zegt ook maar hij komt wann die er klaar voor is. Ja maar na al die weken ben ik er wel eens klaar voor! Denk ook dat we gewoon bij de andere helft horen die overtijd gaan! Maar wat kunnen we doen? Helemaal niks... Gaat je vk je wel strippen aankomende week? Dikke knuffel en dat je kleine ventje niet uit je buurt gaat is misschien ook een goed voorteken??
Nee Sage die loopt al weeeeeken achter me aan,dus dat zal het niet zijn. Ja woensdag probeert ze te strippen,maar hopen dat het dan wel lukt. Maar het liefste hoop ik dat ze voor die tijd zelf komt natuurlijk...strippen is ook niet fijn.
Knuffel Melanie! Hoop zo dat het voor woensdag wat gaat doen bij je en dan het echte werk, niet meer de voorweeën ed. Hier is het gevoel heel dubbel: wil enerzijds dolgraag bevallen, dat kleintje vasthouden ed. Anderzijds: de laatste keer zwanger en ga (helemaal na deze fijne zw zonder HG en bi) het zwanger-zijn ontzettend missen. Het getrappel in mijn buik, de band die je nu al hebt terwijl de papa dat bijv nog niet heeft (hoe ego ), die mooie ronde buik (alhoewel ik ook mijn eigen lijf wel weer terug wil ) en dan straks dus voor het laatst bevallen, voor het laatst een pasgeboren hummeltje op je lijf hebben, voor de laatste keer bv geven etc etc. Alles is echt voor de laatste keer en dat maakt het hier dus nog wel erg dubbel. Herkenbaar voor mama's die vrij zeker zijn van hun bijna voltooide kinderwens? Of zijn de meesten nog niet zover?
Aah succes meiden nog eventjes volhouden. Heb het ook gehad. Heb nog te gaan maar wil ook graag mijn meid in me armen. Soms rommelt het wel, krampjes en thats it. Ik denk ook dat ik bij de overtijd-groep bijhoor haha. Maar wie weet. we zullen zien.
Ja dat heb ik dus ook! Maar ben gewoon onwijs nieuwschierig naar haar en wil mijn lijf nu ook wel terug. Het is inderdaad zo dat ik 10wk geleden nog aan het huilen was toen ik me bedacht dat dit (waarschijnlijk) mijn laatste zwangerschap is. En nu huil ik omdat ik m'n dochter graag in mijn armen heb Heeeel dubbel ja!
Update van lennyt: Vanmiddag zijn ze de trotse ouders geworden van hun zoon JENS! Hij is uiteindelijk via een keizersnede geboren. Er was nog te weinig ontsluiting en baarmoedermond zat nog erg dicht. Hij weegt 3380 gram en doet het erg goed. Lennyt is erg moe, maar vooral ook erg trots net als papa. Woensdag mogen ze als het goed is weer naar huis.
Joehoeeee nogmaals gefeliciteerd Lenny,ook voor je mannetje!! Ben erg benieuwd naar jullie boyke,maar nu eerst lekker genieten voor jullie.
Lenny Ook hier van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jens! Lekker genieten en veel sterkte met het herstel van de keizersnede.
Lenny gefeliciteerd met jullie knul, ik hoop dat het herstel van de keizersnee snel gaat! Mooie naam. Hier ook de laatste zwangerschap en ik zal het zeker missen al zit ik nu ook wel in de fase dat ik het zat ben, heb flink last van mijn BI maar mag niet klagen aangezien mijn man nu thuis is en ik flink ontlast wordt. Maar van mij mag ie over een dag of 3 als iedereen hier weer beter is wel komen Ach vrijdag gaan ze voor het eerst voelen en indien mogelijk strippen en als ik dan nog echt potdicht zit weet ik voor mezelf wel hoe laat het is en dat het echt 41+ gaat worden
Ook hier nogmaals gefeliciteerd met Jens, Lennyt!!!! Ik hoop dat je voorspoedig herstelt en t met jullie mannetje allemaal goed gaat!!!! ) @Melanie: Snap dat je er klaar mee bent girl, hang in there!