Gefeliciteerd kwebbel! Snel gegaan dus! @ melanie: sterkte meis! @ saga: gefeli met je zus! @ Stefanie: beterschap meis!
Hihi is al bijna niet meer te vergelijken (voor zover dat al kan) aangezien hij eerder geboren is, dus is bijna een soort valsspelen als ze dan tot ruim 40 of zelfs 41 blijven zitten Meiden waren hier 3900 en 4000 gram bij dus 41+ en verwachting is nu weer ietsie zwaarder (volgens echo veel zwaarder, volgens vk vergelijkbaar) dus we zullen zien
Update. Ik moet naar het zh. Voel het kindje te weinig. Dus nu met spoed me vlucht tas pakken. Vl. Onderweg naar huis. Vanuit Zwolle. Me moeder gebeld en die komt eraan. Ik krijg een ctg en een echo. Was eigenlijk er erg overstuur van maar is normaal
Oh aapje,hopenlijk is gewoon alles goed. Hier voel ik de kleine ook minder als normaal. Succes en laat wat weten..
kwebbel en lennyt, gefeliciteerd met jullie mooie kindjes. aapje, succes in het ziekenhuis en hoop dat het allemaal meevalt en anders ben je in goede handen. we genieten enorm van onze boys maar zal niet ontkennen dat het wel zwaar is met nog een dreumes erbij. gelukkig is hij ontzettend lief en wil hi graag helpen op zijn manier. hij geeft nu kusjes aan zijn broertje dus het gaat goed hier. slapeloze nachten zijn iets minder. Damon heeft er een handje van om krampjes te krijgen als wij naar bed gaan en wil ook het liefst bi mij liggen. Wesley slaapt gelukkig door alles heen maar merk wel dat het hem soms teveel word al die vreemde mensen over de vloer. kraamzorg komt morgen voor het laatst gelukkig. we hadden een hele lieve vrouw maar die kon maar 5 dagen en nu een andere en met haar hebben we niks. heb haar ook naar huis gestuurd. kan het niet zo goed hebben als iemand continu vraagt wat kan ik doen... Damon doet het super goed. heeft soms wat moeite met zijn flesjes op te drinken maar dat is nog niet zo erg en hij komt mooi aan. hielprikje en gehoortest gehad en dat was ook goed.
Kwebbel gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Echt een plaatje zag ik als op FB. En lekker snel gegaan! Melanie meis dat gerommel is ook niet leuk meer he.. Ik duim dat het snel écht doorzet voor jullie. Aapje dat is schrikken, sterkte en hopelijk valt het mee. Sammie volgens mij zijn de eerste weken echt vor het vinden van een nieuw ritme als gezin,. ben benieuwd hoe het hier gaat lopen straks. KOmt vast goed met de tijd! Gewicht: MIjn zoontje was 7,5 pond bij 40w, onze dame wordt op 7 pond geschat.
Het viel allemaal mee! Bedankt voor jullie reacties. Ctg was gewoon goed en ook de echo ging goed. Ik mocht weer naar huis. Was stiekem toch liever gebleven en het ziekenhuis uitgelopen met een baby. Maar ja het zij zo.
gelukkig aapje dat het niks was! maar toch snap ik je dubbele gevoel ook! Ach het kan in ieder geval geen maanden meer duren zegt ML hier dus Sneeuwt het ondertussen bij jullie ook allemaal?
Fijn Aapje,de kleine heeft nu minder plaatst dus denk dat dat de reden is dat je haar wat minder voelt. Kim: hier schijnt het zonnetje. Vanmorgen was het wel donker en stofte het een beetje sneeuw.
Geen sneeuw hier! Aapje toch fijn dat het goed was, hopelijk meldt de kleine zich snel Mijn nieuwe wasmachine draait heerlijk mijn wasjes weg. Word ik best gelukkig van
Gelukkig alles ok aapje. Hier de kleine ook al dagen rustiger, maar hoort er toch wel een beetje bij die laatste weekjes. Al moet je bij twijfel natuurlijk altijd aan de bel trekken: beter een keer teveel. @ juju: dat is dan weer het voordeel van een nieuwe wasmachine hihi. En zag een super leuk kamertje voorbijkomen in het show je babykamer topic! Hele gave kleur die muur! @ kimster: nee, geen sneeuw gezien nog hier. Vrijdag een heel klein beetje wat niet bleef liggen en sindsdien alleen koud. @ sammie: ooh wennen hè zo met twee jonge kids. Gelukkig gaat het wel helemaal ok met jullie! Geniet van je mannen om je heen, hopelijk snel minder last van krampjes en wat meer uurtjes slaap achtereen.