16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimster87

kimster87 Actief lid

18 mrt 2012
    175
    0
    0
    Helemaal klaar voor ons meisje
    tilburg
    kijk stefanie! Dan knap je vast en zeker snel op!
    beterschap

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Gefeliciteerd kwebbel! Snel gegaan dus! :)

@ melanie: sterkte meis!

@ saga: gefeli met je zus!

@ Stefanie: beterschap meis!

3. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Fijn stefanie! Ben je straks helemaal fit voor de bevalling!!

4. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Kwebbel en lennyt gefeliciteerd met jullie ukkies!!

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    HiHi zal er nog een zwaarder beebje geboren worden dan Levi :D

6. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Vast wel hihi, hier werd ie vorige week op 8 pond geschat, dus als die nog langer blijft zitten :D

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik mag hopen dat dat niet bij mij is!!:$ hahahaha

8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hihi is al bijna niet meer te vergelijken (voor zover dat al kan) aangezien hij eerder geboren is, dus is bijna een soort valsspelen als ze dan tot ruim 40 of zelfs 41 blijven zitten :p Meiden waren hier 3900 en 4000 gram bij dus 41+ en verwachting is nu weer ietsie zwaarder (volgens echo veel zwaarder, volgens vk vergelijkbaar) dus we zullen zien ;)

9. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Update. Ik moet naar het zh. Voel het kindje te weinig. Dus nu met spoed me vlucht tas pakken. Vl. Onderweg naar huis. Vanuit Zwolle. Me moeder gebeld en die komt eraan. Ik krijg een ctg en een echo. Was eigenlijk er erg overstuur van maar is normaal

10. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Sterkte en succes Aapje!!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Oh aapje,hopenlijk is gewoon alles goed.
    Hier voel ik de kleine ook minder als normaal.
    Succes en laat wat weten..

12. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @aapje: heel veel succes/ sterkte! Hopelijk is alles goed!!!

13. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

kwebbel en lennyt, gefeliciteerd met jullie mooie kindjes.

aapje, succes in het ziekenhuis en hoop dat het allemaal meevalt en anders ben je in goede handen.

we genieten enorm van onze boys maar zal niet ontkennen dat het wel zwaar is met nog een dreumes erbij. gelukkig is hij ontzettend lief en wil hi graag helpen op zijn manier. hij geeft nu kusjes aan zijn broertje dus het gaat goed hier. slapeloze nachten zijn iets minder. Damon heeft er een handje van om krampjes te krijgen als wij naar bed gaan en wil ook het liefst bi mij liggen. Wesley slaapt gelukkig door alles heen maar merk wel dat het hem soms teveel word al die vreemde mensen over de vloer.
    kraamzorg komt morgen voor het laatst gelukkig. we hadden een hele lieve vrouw maar die kon maar 5 dagen en nu een andere en met haar hebben we niks. heb haar ook naar huis gestuurd. kan het niet zo goed hebben als iemand continu vraagt wat kan ik doen...
    Damon doet het super goed. heeft soms wat moeite met zijn flesjes op te drinken maar dat is nog niet zo erg en hij komt mooi aan. hielprikje en gehoortest gehad en dat was ook goed.

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Kwebbel gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Echt een plaatje zag ik als op FB. En lekker snel gegaan!

Melanie meis dat gerommel is ook niet leuk meer he.. Ik duim dat het snel écht doorzet voor jullie.

Aapje dat is schrikken, sterkte en hopelijk valt het mee.

Sammie volgens mij zijn de eerste weken echt vor het vinden van een nieuw ritme als gezin,. ben benieuwd hoe het hier gaat lopen straks. KOmt vast goed met de tijd!

Gewicht: MIjn zoontje was 7,5 pond bij 40w, onze dame wordt op 7 pond geschat.

15. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Het viel allemaal mee! Bedankt voor jullie reacties. Ctg was gewoon goed en ook de echo ging goed. Ik mocht weer naar huis. Was stiekem toch liever gebleven en het ziekenhuis uitgelopen met een baby. Maar ja het zij zo.

16. kimster87

kimster87 Actief lid

18 mrt 2012
    175
    0
    0
    Helemaal klaar voor ons meisje
    tilburg
    gelukkig aapje dat het niks was! maar toch snap ik je dubbele gevoel ook!
    Ach het kan in ieder geval geen maanden meer duren zegt ML hier dus ;)

Sneeuwt het ondertussen bij jullie ook allemaal?

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Fijn Aapje,de kleine heeft nu minder plaatst dus denk dat dat de reden is dat je haar wat minder voelt.

Kim: hier schijnt het zonnetje.
    Vanmorgen was het wel donker en stofte het een beetje sneeuw.

18. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Fijn dat alles goed is!!

Hier ook geen sneeuw, hele dag zonnetje maar wel koudddd!!

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Geen sneeuw hier! Aapje toch fijn dat het goed was, hopelijk meldt de kleine zich snel :)
    Mijn nieuwe wasmachine draait heerlijk mijn wasjes weg. Word ik best gelukkig van :D

20. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Gelukkig alles ok aapje. Hier de kleine ook al dagen rustiger, maar hoort er toch wel een beetje bij die laatste weekjes. Al moet je bij twijfel natuurlijk altijd aan de bel trekken: beter een keer teveel.

@ juju: dat is dan weer het voordeel van een nieuwe wasmachine hihi. En zag een super leuk kamertje voorbijkomen in het show je babykamer topic! Hele gave kleur die muur! :)

@ kimster: nee, geen sneeuw gezien nog hier. Vrijdag een heel klein beetje wat niet bleef liggen en sindsdien alleen koud.

@ sammie: ooh wennen hè zo met twee jonge kids. Gelukkig gaat het wel helemaal ok met jullie! Geniet van je mannen om je heen, hopelijk snel minder last van krampjes en wat meer uurtjes slaap achtereen.

Deel Deze Pagina