Jakkie ik begin me een beetje te vervelen nu ik steeds minder kan en rust moet. Ben er een beetje klaar mee hihi, wat moet ik nou weer voor morgen verzinnen.
Herkenbaar hoor Saga! Nu niet, maar bij onze eerste. Wat een drama die laatste weken (dus met 41+2 bevallen). Filmpjes kijken, computeren (oudere spelletjes opgepakt uit pure wanhoop haha) en iedere keer maar hopen dat het zou beginnen.. Nu twee druktemakers die wel zorgen dat ik me niet verveel, maar herken het gevoel nog wel.
Whahahahaha dat heb ik dus ook! Ik zit vaak gewoon letterlijk op de bank te wachten! Kreeg deze week al 2x een privé berichtje van 2 dames met succes wens en dat ze me veel op zp zagen en overal reageer! Jaaaa...zit ook echt letterlijk te wachten. Zou anders niet weten wat ik moet doen. Heb geen hond om mee te wandelen en iedereen werkt. Dus tsja
Ik was tussendoor teveel aan het kijken in diverse webshops de afgelopen dagen (niet goed voor de portemonnee ) en zelfs zowaar foto's gaan inplakken die er al ruim 4 jaar lagen haha. Misschien nog iets voor een van jullie? Foto's van 2012 in een album stoppen of webalbum maken ed? Puzzel maken van heel veel stukjes whaha?
Haha honden heb ik wel, ga dus nog wel 1x per dag naar het bos. Maar alleen boodschappen halen lukt dus niet meer, ik draai wat wasjes, maarja dat is ook een keer schoon. De bank zit niet meer lekker. Ml wou vanavond alleen boodschappen doen, nou ik zei net ik ga echt mee hoor! Word gek! Keek me aan haha. Jaa maar moet ook nog langs de geboortekaartjes, nou... Dan kan ik toch ook mee hihi. Volgens mij ben ik een blok aan zn been. Dus opperde die... Gtst dan? Mja dat komt morgen ochtend ook hihi. Morgen kan ik dus wel beginnen met enveloppen schrijven. Voel me echt zo'n vreselijke zeikerd aan het worden
Hé een voordeel: hoogzwanger MAG dat! Dus lekker doen Al helpt het je niet van de verveling af.. Succes met de boodschapjes doen! Hier trouwens etiketten al klaarliggen voor de enveloppen dus dat hoef ik niet meer te doen. Moet wel nog mijn 'vlucht'tas inpakken: lijstje met wat ik er in wil ligt wel klaar, maar inpakken nog even doen
Hier is ml werken en komt pas vannacht om 02:00 thuis. Dus heb het rijk voor me alleen,is ook maar beter want ben niet te genieten en erger me aan alles!! Ik wil alles schoon en opgeruimd houden terwijl ml juist iemand is die alles over neer gooit! Jas over de stoel,zakken leeg maken en op het dressoir gooien. Kruimels overal in de keuken,schoenen ons de tafel gooien..enz enz enz Dus dan ben ik natuurlijk de zeur!!! Hahahahahaha
Oh melanie had je gister mijn ontploffing niet mee willen maken Ben zelf ook stiekem wel blij dat hij er pas rond 23 is haha. Zooi dat ze er van maken idd. En dan vraag ik of hij een dingetje wil doen en oh wat kost dat dan een moeite, gezucht en gesteun van hem. Laat maar doe het zelf wel
hoi meiden, Heb een beetje onrustige middag gehad. vanochtend met mijn moeder nog even wezen winkelen. En bij thuiskomst enorme krampen in mijn rug. Na een warme douche gelukkig uurtje kunnen slapen maar inmiddels ben ik al een half uur aan het klokken want de pijn in mijn rug blijft alleen zakt het soms ook ineens weg! zou het begonnen zijn? Wil er niet teveel op hopen maar die pijn heb ik nog niet gevoeld de afgelopen dagen die ik nu heb.
Spannend wie weet! Hier grootste vrienden met mijn naaimachine, de nooit ophoudende stroom wasgoed en de administratie lonkt..
Spannend kimster! Juju, je brengt me op een idee.. Heb nl zelf ook een naaimachine staan, maar nognniet heel handig mee. Wie weet toch nog voor de dag halen: is er niet eerder van gekomen met klussen ed. Nog tips voor eerste projectjes?
Hallo dames Zie dat er weer kindjes geboren zijn alle verse mams van harte gefeliciteerd. Hier even snel update schoonvader ligt in het ziekenhuis in maastricht met acute nierfalen. Operatie gehad en nu dialyse. Marc en ik midweekje op roompot weerterbergen. Zin. Vandaag jaar samen en willen even van en met elkaar genieten en het laatste jaar eens goed nagaan. Wel on de buurt voor het geval met schoonvader minder goed gaat. Eens alle dames die.nog moeten bevallen veel succes en benieuwd wie de volgende is hoop voor Melanie dat zij het is. Xxx
Dingen van fleece of vilt, die hoef je niet af te werken want dat rafelt niet Leuke knuffels ofzo, decoratie voor de kamer, naamslinger, mutsjes.. dat werk? Dani geniet van je midweek, wel weer schrikken dus
Ik hoop het voor je Kim,hou ons op de hoogte! Hier is nog alles "rustig" en ben aan de Bitter Lemon hahaha @Dani: sterkte met je schoonvader,hopelijk knapt hij snel op. Lekker genieten met z'n tweetjes!! Pfff hier ineens een hitte golf!! Heb het Mega warm,zou zo in mijn bloodje willen zitten hahahaha Zometeen op nederland3 "proefkonijn" en dan mogen die mannen lekker weeen opvangen hihihi Dat zou ik m'n man ook wel eens willen aan doen..respect afdwingen hahahahaha
Haha nou je was alleen thuis toch? Ik heb een zeer bewegelijke baby in mijn buik en alweer honger COntinu honger *zucht*
Dank je. Dat genieten gaat wel ondanks dat schoonvader in gedachte is. Hij is 77 dus je kan dingen gaan verwachtten maar is wel flink schrikken. Hij moet tot zeker maandag daar blijven. Dus Melanie als je in die tussentijd daar bevalt zie ik je misschien nog we gaan waarschijnlijk woensdag weer even op en neer. Haha. Fijne avond dames Ben benieuwd naar alle overige ukkies en vooral de namen vind ze echt leuk tot nu toe (allemaal)
Sorry dames, bad karma! Ik weet het.. Maar ik moest zo lachen om Valerio en Dennis. Ik heb zelf geen idee hoe het voelt, maar alsnog... Wat een grappige jongens! Ik denk dat het lachen me vergaat als ik weeën heb.
Whahahahaha ja ik vond het ook erg leuk! Schreef nog op fb dat ik op dat moment zit te hopen...Bring It One!!!
Hoi dames, moest ook erg lachen om Valerio en Dennis. Helaas is de pijn helemaal weggeebd en ben nu ontzettend pissig!!! Ben er ZOOO klaar mee...en dan gaat je lijf met die pijn aan de haal maar dan ineens twee uur later is al die pijn weer weg! Lag net ook op bed maar vertik het nu om te gaan slapen! Ben er zo klaar mee! sorry moest even mijn negativiteit kwijt!