Melanie: Hahaha, aha hier zit je dus!!!!! Zijn op fb nog maar weinig niet bevallen dames he?! Ik inmiddels ook al aardig wat glaasjes bitterlemon op de afgelopen dagen, maar wel maar 1 per dag.. durf toch niet meer.. hihi! Wel sinds gisteren echt veeeeel harde buiken! Gisteravond hele tijd om t half uur. vanochtend eerst om het kwartier, toen om de 5 minuten. Na een pauze met af en toe eentje 1,5 uur lang elke 3 minuten. daarna gestopt met timen. Doet nog geen zeer, dus echte weeen zijn het niet! Wel af en toe wat gezeur onder in mn buik en rug. Maar niet noemenswaardig! Vanochtend met spoed naar fysio geweest, naast kneuzing staat mn bekken nogal 'uit het lood'. Heeft blijkbaar flinke tik van vallen gekregen. Ze kreeg m ook niet goed gezet. Dus als ik nog niet lig te bevallen mag ik vr weer! Toch heeft t al wel iets geholpen dus duim dat ik vannacht eindelijk weer een keer beetje kan liggen en kan slapen, ipv die irriante rugpijn!! Aan alle wachtende hier: sterkte!! Ik gelukkig nog wel wat vriendinnen gehad die partime of onregelmatig werken en zo af en toe nog gezellige koffie/lunch momentjes gehad. Vanaf morgen niks meer op de planning, maar echt vervelen..? Kan me niet voorstellen! Internet surfen, boekje lezen, opruimen, schoonmaken, even naar de stad, verloskundige bezoekjes in andere stad, beetje op WA contacten met mensen/ mailen/ facebooken.. hihi! En moet eigenlijk nog foto's uitzoeken en wat recente laten afdrukken voor hier in huis. Maar daar heb ik steeds geen zin in! Want het is iets wat 'moet' en momenteel zet ik me nogal af tegen alles wat 'moet' maar niet nu noodzakelijk is!
weet je ook hoe ik me al 3weken voel,en dat MIDDEN in de nacht!! Sorry hahah..nee het is ook echt balen! Denk je eindelijk dat het begint en dan is het het begin van het eind! Hihi
Ja Demi, ben maar weer aan het zp'en geslagen hahahaha Ik zit ook vanavond aan de Bitter Lemon,2 glaasjes op nu! Ik verwacht dat ml die heeft meegenomen om te zien of ik het ga drinken! Hij was me van de week al aan het uitlachen met mijn ANANAS!!! En nee ik heb geen vriendinnen die onregelmatig werken en ik woon in een dorp dus als ik de stad in wil moet ik al een eindje rijden en dat durf ik eigenlijk niet te riskeren alleen. Dis ik zit inderdaad veeeeeeel op internet maar geloof me..dat gaat ook vervelen Wat vervelend van je rug zeg! Lijkt me echt niets om zo te moeten bevallen dus ik hoop voor jou dat de kleine nog even wacht. Toen ik laatst bij de vk van het ligbed wilde stappen kreeg ik ze er ook overheen omdat ik dat verkeerd deed en wees ze me er ook op dat als je rug eenmaal "krak" zegt dit geen pretje is bij een bevalling...en dat geloof ik maar al te graag Wat doen ze dan bij de fysio? Masseren of echt kraken? Hoe gaat het eigenlijk met je poes? Uhh bedoel natuurlijk Demi??
OMG over 50minuten staat mijn baner op: 40 weken Ik ben de eerste die de "eindstreep" gehaald heeft... Weet alleen niet of ik nu blij moet zijn of niet
@Melanie: Jeeee, 40 weken! Ah joh, dat iedereen hier zo vroeg bevalt is ook niet normaal hoor! En ook aardig wat opstartproblemen. Dus toch maar blij zijn dat je de 40 hebt gehaald, en dan nu wel duimen dat ze er als een speer uitkomt! haha! Hmm.. das minder idd! Echt alleen stuk rijden en ver weg gaan om de stad in te gaan doe ik ook niet meer.. Al mijn goede vriendinnen komen overigens ook uit omliggende steden, maar dus wel t geluk dat die nog langskomen 's avonds, in t weekend en sommige die keer vrij zijn oid overdag! Pfff, op dit moment voor t eerst een harde buik die echt ff niet zo fijn aanvoelt btw! Pijn ook weer niet, maar prettig.. neh.. haha! Anyways, kan me voorstellen dat dan internetten ook gaat vervelen! Tja, ik zou paar leuke dvd's bestellen oid.. of boek (lang leven bol.com), kaarsjes aan, verwarming hoog.. lekkere dingetjes erbij en relaxen maar! Rug/bekken is vooral losmaken, masseren, duwen. Maar niet echt kraken nu. Ja weet je, ik doe alles verkeerd.. sta gewoon nog snel op, trek schoenen en sokken balancerend op 1 been aan.. kreeg ook al geregeld op mn kop, maar ging nog best! Maar dat 2x vallen en dreun op mn bekken die toch al gevoelig en zwak was nu.. tja, niet zo slim! Hoe het met mn poes gaat?! Whahaha, wat moet iedereen hier nou wel niet denken zeg! Maareh, met Lotje gaat het erg goed! Heb haar dag-nachtritme na 4 maanden eindelijk gekraakt geloof ik! Hoop dat t bij de baby iets sneller gaat, haha! Btw niet echt blij met die 10 cm sneeuw hier in t zuid-westen Morgen naar de vk in andere stad en als bevalling nu ineens begint en je stuk moet rijden ben je ook niet happy! Trusten! Ik duim voor je dat er vannacht iets 'knapt'!
Goedemorgen dames, hier na een rare nacht weer alles rustig! @Melanie gefeliciteerd met je 40 weken Hopen dat dat iets op gang wil brengen! Alleen zoals hier eerder al staat met die sneeuw is het geen pretje om nu haast te moeten maken!! VK gaat mij gelukkig morgen inwendig even onderzoeken om te kijken of de afgelopen nacht zoiezo iets gebeurd is! Ben benieuwd. Voor alle andere dames die net als ik in wacht staan! Geniet van de mooie natuur vandaag
Melanie je bent de langst zwangere hier Hoop echt voor je dat er vandaag wat gebeurt!! Hier ook gek geslapen, gek gedroomd, dat ik aan het bevallen was maar er niks van voelde haha! Daar ga ik nog wel achter komen Laat die babies maar komen!!! Morgen gaan ze hier voelen of er al wat gebeurd dus ben benieuwd, ml werkt in Amersfoort dus ga vragen of hij thuis wil werken, straks komt alles vlot op gang en staat hij alleen maar in de file . Ga vanuit dat het niks doet, maar je weet maar nooit.
Hoi dames, Hier ook een rare nacht gehad. Onrustig geslapeb, hoofdpijn en last van buik, rug en benen. Dacht even dat het ging beginnen. Maar toch niet. De kleine meid zit in ieder geval langer dan haar broers. Ben benieuwd hoe lang nog. Hoofdpijn is bij de jongens een voorteken geweest, dus wie weet @melanie: de eerste die 40 weken gehaald heeft, er volgen er vast snel meer. Ik hoop voor je dat het einde snel in zicht is. @saga: kan me voorstellen dat je het fijn vindt als manlief een beetje in de buurt is. Mijn man heeft gelukkig diensten dichtbij gekregen, werkt op de trein. Kwam geregeld in Maastricht, dan ben je toch 4 uur verder als hij dan weer helemaal terug moet. @sneeuw: hier gelukkig niets! Hopelijk blijft dat zo!!
Gefeliciteerd Melanie! Laatste loodjes dames laatste loodjes.. wat kijken we allemaal toch vreemd uit naar bevalpijn, hechtingen, herstellen, nabloedingen, tepelkloven, gebroken nachten, krampjes, clusteren, kruikjes maken midden in de nacht, stuwing, voor 4 uur smiddags niet aan tandenpoetsen toekomen en kraamtranen
Haha juju wat verwoord je dat toch gezellig Melanie 40 weken, eigenlijk vrij normaal om dat te halen maar dat is dit groepje van meet af aan al niet he, normaal? Demi fijn dat de fysio toch iets heeft kunnen doen... Dan hoop ik maar dat er vrijdag nog n behandeling in zit, want met zo veel pijn bevallen lijkt me ook niet wat... En vervelen nee waarom zou je? Ik heb nu van twee zwangerschappen nog een to do lijst over grr maar ach, aan de andere kant... Ik heb m'n uk hier bij me liggen dus ik zeur niet! Met Tijn gaat alles goed! Hij is goedgekeurd door de kno arts (medische gehoortest). Morgen voor het eerst naar het cb, leuk! Meten en wegen. Hij is pas 1x gemeten en gewogen, niet eens bij z'n geboorte maar week of 1,5 erna: hoofdje 34 cm, lengte 49, laatste gewicht was begin vorige week 3320.. Sterkte voor iedereen die het zwaar heeft met wachten. Ik kan wel zeggen: ga niet zitten wachten maar ja, ik snap ook weer wel dat je dat doet... Mijn buufie die twee dagen eerder was uitgerekend dan ik (morgen dus), is nu al meer dan 24 uur bezig. Ze belde vanmorgen.. Ze heeft n ruggenprik dus het is te doen nu maar agos wat n lange tijd zeg... Vliezen zijn gisterenmorgen gebroken maar de weeën doen niks .. Ben benieuwd naar haar uk, nieuw vriendinnetje van Tijn Fijne dag meiden!
Mijn buufje zit al vanaf 38 weken thuis en doet niets meer. Heeft inmiddels de 41 weken aantikt en wordt he-le-maal gek. Hoop niet dat ik eerder dan haar beval
Mijn vk zei destijds bij Annelynn: het is geen harde wetenschap, maar de meiden die niks meer doen en gaan zitten wachten, zitten vaker tot 42 weken dan de meiden die nog erg actief zijn. Nou ja, of het klopt dat weet ik niet, maar het lijkt me in elk geval wel dat de tijd sneller gaat als je nog lekker veel doet?
oh zo waar, dat zat ik me laatst ook te bedenken. We hebben nu gewoon een lekker ritme met Elise en dat is vanaf volgende week ofzo echt weer helemala in de war..en alle emoties pffff
Hihi Juju ik heb er helemaal zin in zo Net lekker 3 kwartier door het bos gehobbelt met de honden, hier ligt geen sneeuw, nu ff met benen in de lucht, vocht weer wat terug laten stromen en dan straks enveloppen schrijven. Voel mezelf ook zoveel beter als ik gewoon lekker bezig ben! Onze kleintjes wachten gewoon deze kou af en komen ze! Het kan iig geen maand meer duren nu haha
Haha ik ben vanochtend ook lekker aan de wandel geweest, met de slee en peuter erop. Straks een buuf op bezoek (had ik dat al gezegd? Geen idee). Stoepje even geveegd, het zou toch beginnen en dat de vlos dan uitglijd bij me voor de deur
Bleh,heb het sowieso al helemaal gehad met al die goed bedoelde adviezen!! Overal waar ik mijn gezicht laat zien: "ohh loop je nog steeds" "En,nog steeds niks" "Ze komt wanneer ze komt" "Ga er maar niet vanuit dat het strippen helpt" "Nog maximaal 2weken" "Normaal doen ze toch pas iets vanaf 41-42 weken" :x:x:x:x:x:x:x En dan nog niet eens de berichtjes en belletjes wat je allemaal krijgt..
Ja he, iedereen weet het beter. Net als over hoe (te) dik je buik is, hoe je moet opstaan, wat je moet eten/drinken etc etc etc. Pff.
haha heel herkenbaar!! goed bedoeld misschien soms maar ook een beetje te! Hier ligt echt een pak sneeuw van zeker 10 cm en ML is druk aan het werk. Mijn rug begint weer zeer te doen net als gister maar nu vertik ik het om er aan toe te geven! Ga gewoon wasjes draaien en lekker met de hond naar buiten! Actief zullen ze me krijgen