Hier is gisteravond na een snelle bevalling onze dochter geboren om 20:09, 49 cm en 6,5 pond. Om 5 uur weeen om de 5 minuten, om half 7 7 cm ontsluiting en 1,5 uur later onze dochter in de armen
juju gefeliciteerd!! Volgens mij zet jij de namen van je kids hier nooit neer toch? Dus wat voor nickname mogen we voor je spruit gebruiken Hier vanmiddag controle gehad van de VK, voelde de kleine minder afgelopen dag. Moest ook voor controle naar het ziekenhuis omdat ik de 40 weken gepasseerd ben. Dus eerst naar de praktijk voor hartje luisteren en echo, nou alles was prima. heel gek een echo met 40 weken, je kon echt zijn gezicht zien en hij zat te duimen...maar hoofdje zit dus nog niet goed ingedaald vandaar ook nog steeds maar 0,5 cm ontsluiting. daarna ziekenhuis, tijdens de ctg kwam al het leven er weer in, ze waren helemaal tevreden dus mijn reactie...tot bij de inleiding over 1,5 week haha. Verder veel harde buiken die verder niets doen dus we rommelen lekker verder
Fijn dat alles goed was Stefanie. Hier doen ze pas de "controlles" in het ziekenhuis met 41weken. Dus als de vk mij morgenvroeg niet kan strippen dan mag ik naar ziekenhuis voor een echo en ctg. Dan wordt ook de inleiding besproken en dat zal dan woensdag/donderdag zijn...ligt eraan of plaats is
Hoi meiden. Bevallen meiden gefeliciteeerdd. Abri wat een bevalling zeg pff schrok even. Maar fijn dat alles goed is gegaan. @hier, hier gaat het redelijk. Heb. Af en toe krampjes maar geen regelmaat. Vandaag huisje schoongemaakt met manlief. Ben wel vreselijk moe nu. Pff heb laatste week echt veel last van afscheiding. Geen slijmprop denk ik of misschien wel beetje bij beetje. En heeel erg maagzuur pff. Ik wil dat onze meid aankomende week geboren wordt hopelijk maar wie weet haal ik ook de 40 weken. @melanie, ik dacht juist dat jij eerder zou bevallen. Ik herinner dat je Laatste weken veel last had van harde buiken. Succes hoor aankomende week. Bij ons vk wachten ze wel denk ik tot 42 weken. Alleen als het niet goed gaat met baby en mamma heeft het moeilijk dan leiden ze met 41 weken in geloof ik.
Hihi de naam van deze dame is Kersje, die van mijn zoontje Druif. Ik wil hem wel een keertje neerzetten maar in de lijst en de berichtjes over haar gaarne praten over "Kersje". In het echte leven noemen we haar F...E....M
Even kort mijn verhaal In de nacht van vr op za werd ik wakker met vocht wat langs mijn benen liep. Heb maandverband ingegaan. Was roze achtig dus vruchtwater. Weeen had ik niet echt, heel af en toe even. Rond de middag (uur of 1) kwamen ze zo om de 15 tot 10 minuten. Toen de verloskundige gebeld, afgesproken dat ik contact op zou nemen als ze een uur lang om de 5 minuten kwamen. Dat was om 18 uur het geval (erg fijn eten ). De verloskundige was er een kwartier later, toen kwamen ze al om de 2 minuten. Om half 7 getoucheerd en het was 7 cm ontsluiting. Druif hebben we toen naar de buren gebracht. Mijn zusje had ene dagje uit maar ging racen om Kersje zo sle mogelijk te ontmoeten Het ging vrij snel. Ik heb nog even onder de douche gestaan maar al snel gewoon op zolder (gelukkig hingen er gordijnen ) Weeen staand opgevangen. Langzaam ging ze over in persween, ik denk rond half 8? Rond 10 voor 8 heeft ze mijn vliezen gebroken (want die waren nog heel). Ik ben toen op de baarkruk gezet. Om 8 uur kwam mijn zusje van de buren om Druif naar bed te brengen. Maar goed ik maakte nogal geluid dus JuJuman rende naar beneden om aan te geven dat ze beter even kon wachten. Bij mij ging het snel, verloskundige zei: zucht zuchten en riep JuJuman naar boven omdat hij het anders zou missen. Hij was er gelukkig op ijd, ging achter me zitten en zag toen in de spiegel dat haar hoofdje al geboren was. Om 9 over 8 is ze geboren, ik heb haar zelf ophgevangen en tegen me aangelegd. Daarna voorzichtig op bed gaan liggen en de navelstreng helemaal uit laten kloppen. JuJuman heeft de navelstreng doorgeknipt. Ze was ene sterrenkijkertje en door dat en de baarkruk (= snel) wel wat schade opgelopen dus moest gehecht worden en alles. Inmiddels is ze al weer ruim 24 uur oud.. Ze doet het super al drinkt ze wta weinig en blijft haar temperatuur wat aan de lage kant. Even in de gaten houden, ze hapt goed aan en ik druk melk uit min tepels, ze heeft natte lueirs dus ik denk dat het wel goed komt. Druif moet erg wennen. Hij vindt de baby wel leuk maar is nogal omstuimig en baldadig overdag. Maar goed, even onze draai gaan vinden als gezin. Ik ga straks lekker slapen met Kersje. Ze slaapt eigenlijk niet in haar wiegje maar liever direct naast me in bed. Stiekum vind ik het prima. Wat ruiken ze lekker.. die kleine pasgebroen kleintjes.. Ik geniet er erg van, nog meer van destijds met Druif. Toen moest ik inkomen, nu zweef ik op een roze wolk. wel wat te druk geweest, gewoon de hele dag beneden (wel middagslaap gedaan hoor) en net gekookt en Druif naar bed gebracht. Ik ben niet zo goed in niets doen en zo had JuJuman ook even bonding tijd met Kersje want dat schiet er een beetje bij in anders. Dus ga nu even slapen, egoistisch als ik ben
@Abri en juju gefeliciteerd met jullie dochters!! Eindelijk wat dames op de lijst haha! en Abri wat een super snelle bevalling OMG @Melanie bij jou nog steeds niks meid heb zo met je te doen!! @stefani laten we hopend at ze er een 1 kilo naast zit ofzo dat is wel behoorlijk. @Demi bij jou ook nog niks....? Hier is petekindje nu met 9 weken 53cm en 4329 gram. Voor de rest een heel druk weekend gehad dus reageer morgen uitgebreid en meteen update over alles! fijne avond en succes dames
Uitgerekende datum: 15-01 Melanie1986 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE Buddy: Sammie 19-01 Stefanie78 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Buddy: Danielle 21-01 Saga - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Kimster87 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 23-01 Aapje - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 26-01 Roosje24 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 27-01 Zograag - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Josjo 28-01 Demi1982 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Danielle 30-01 Alien - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE 31-01 Enibas - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Buddy: Kaatje 4 jongens, 6 meisjes = 10 to go! Bevallen: 02-10-12: Yvon van D.éon* met 23+0 04-10-12: Dani van C.asper* met 23+0 29-11-12: Greatdane van M.ax (1800 gram) met 31+0 weken 08-12-12: Josjo van T.ijn (2755 gram) met 34+1 weken 22-12-12: Wuppie van L.ily (2120 gram) met 35+6 weken 28-12-12: Minieme van T.homas (2350 gram) met 37+0 31-12-12: Aylen van N.ero met 35+4 03-01-13: Danielle86 van S.tijn (3630 gram) met 38+0 04-01-13: Lydia1986 van L.evi (3900 gram) met 38+1 05-01-13: LiveLife van M.ick (3366 gram) met 38+0 06-01-13: Wen86 van T.imo (2575 gram) met 37+5 07-01-13: Nursy van D.ani (3980 gram) met 38+4 08-01-13: Kaatje1984 van E.lise Catharina (3350 gram)met 38+1 08-01-13: Sammie121 van D.amon Sam (2925 gram) met 37+1 08-01-13: Divabieb van O.tis D.'addario (3288 gram) met 38+5 11-01-13: Juupje van B.regje F.eliene (2714 gram) met 38+5 13-01-13: Lennyt van J.ens (3380 gram) met 38+5 14-01-13: Kwebbelsnoes van Y.fke (3870 gram) met 39+4 18-01-13: Ginie van N.inthe (3440 gram) met 39+1 19-01-13: Juju81 van Kersje (3250? gram) met 39+0 20-01-13: Abri van D.eanne (3940gram) met 39+5 14 jongens, 7 meisjes = 21 geboren Vlindertjes/sterretjes: Isabel Olivia, Hopelessinlove, Lovelymom, Sofie28, Elisse, Dreamer83, Lintje, Melanie76, Jackystory
Zo,wij vertrekken zo naar de vk..spannend!! Veel last gehad van harde buiken en ongi krampjes "But Thats All" Zometeen meerrrrrr
Hihi, hier exact het zelfde!!! Alleen ben ik pas 11.15 aan de beurt! Ook aardig wat harde buiken ong krampjes. Veel succes meid! Hoop dat we er beide iets aan hebben en t lukt! (voor jou nog iets meer dan voor mezelf )
Bingooo! Hier ook 40w Succes bij de vk dames! Hier om 15.30 zijn. Vind dit echt zo'n dag om te bevallen, overal sneeuw, niemand kan snel komen, ml zit gewoon in Amersfoort hihi. Maar rommelt eigenlijk weinig tot niks.
Updat:1-2 cm ontsluiting maar baarmoedermond blijft dik...dus niet goed! Om 13:00 moet ik in het ziekenhuis zijn voor ctg en echo.ben benieuwd 😁
Nou bij hem braken eerst mijn vliezen. (Hoge vliesscheur) De weeën kwamen toen ook pas na 3x strippen de dag erna. Was toen 38.5wk.