Hihi dan kan het snel gaan met de lijst! Verwacht dat hier niks gebeurt, rommelt ook niet, gelijk na de vk wat krampen gehad maar niet heftig oid. Zet ook niet door.
@Saga: voor jou ook spannend dus!! Jeetje, wie weet zijn we morgenochtend ineens weer 3 baby's rijker! Ik heb btw zelfde ervaring gehad als jij! Vk van vorige week wilde vandaag kijken of er al ontsluiting was en evt strippen. Van vandaag heeft niet eens inwendig onderzoek gedaan, want vond t nog niet nodig! Vind ik niet super erg, maar had me er toch beetje op ingesteld door het vooruitzicht. Volgende afspraak is bij 40.1. Dan iig inwendig onderzoek en indien mogelijk strippen. Als dat niks doet wordt ik bij 41 weken ergens ingeleid. Gaan we ook volgende week bespreken. Moet zeggen, doordat iedereen zo als een speer gaat en de combi van weer (sneeuw), auto uitgeleend en dus WACHTEN begint nu toch wel klein beetje vervelend te worden, hahaha! Nog steeds veel harde buiken hier, maar dat zegt dus niks.. Vrees ook echt dat de omstandigheden te gunstig zijn! Beeb is nog super actief ondanks weinig ruimte, heb genoeg vruchtwater, lage bloeddruk (en dus goede zuurstof- en voedingsstoffentoevoer), actieve en goede hartslag.. Ik vrees dat ie er echt uit geschopt moet worden!!! Wel lag ie voor de 2e week vast in mn bekken! Jee! Kan nog wel iets verder, maar dat komt waars pas tijdens de bevalling. Ook heeft ie een hand naast zn hoofd, as always! Staat op elke echo met handje op zn hoofdje of onder zn hoofdje gevouwen als steuntje.. Zwaar hoofd blijkbaar.. Dus vk zei ook: als ie die maar niet uitstrekt tijdens de bevalling..... Laten we hopen dat ie zn superman act nog ff achterwege laat!!! Fijne avond girls! dat er maar een hoop baby's geboren mogen worden!!! Aapie en Melanie heb ik op fb al 'gehad' hahaha!
@abri en juju: gefeliciteerd met jullie meiden! Mooie namen ook. Bij jullie ook lekker vlot gegaan en bij Abri helemaal zeg! @alle meiden die aan het bevallen zijn: heel veel succes!!! @alle meiden die nog aan het wachten zijn: nog meer succes en hopelijk duurt het wachten niet lang meer! @hier: alles gaat zijn gangetje. Onze kleine meid is vandaag alweer 3 dagen. Het gaat zo snel allemaal. We genieten met volle teugen. De jongens ook. De eerste 2 dagen moesten ze erg wennen en hadden ze nog niet zoveel tijd voor hun zusje. Maar sinds gisteren zijn ze helemaal gewend en willen ze alleen nog maar knuffelen en kusjes geven. De jongste van 2 die eist haar bijna op zodra hij haar ziet. Ikke vast houden! Zo schattig. Ben zelf alweer aardig op de been, veel beneden om het voor de jongens ook wat rustiger te maken. De borstvoeding is ook al goed op gang en begin nu last van stuwing te krijgen. N.inthe doet het ook heel goed. Ze is rustig en laat alles over zich heen komen en is al veel wakker en alert. Nog even het bevallingsverhaal: Woensdagochtend heel vroeg was ik al de slijmprop verloren en had wat voorweeen, maar daar bleef het bij. De rest van de dag en donderdag was alles weer heel rustig en leek het nog wel even te kunnen gaan duren. Vrijdagochtend om 03.30 uur naar de wc en weer een stuk slijmprop verloren, vervolgens gebeurde er niet zoveel, maar ik kon niet meer slapen. Vanaf 05.00 uur begon ik goede weeen te krijgen om de 7 à 8 minuten. Maar nog geen gebroken vliezen, dus dacht het wel weer vals alarm zou zijn. Om 6.30 uur naar de wc en toen waren dus wel mijn vliezen gebroken! Gelijk de verloskundige gebeld en zij is eerst bij ons thuis geweest om te kijken hoe het ervoor stond en of ze al wat meer ingedaald was. Ze lag een beetje in het bekken, dus ik mocht wel naar het ziekenhuis, maar wel zo min mogelijk lopen en staan. Om 7.15 uur had ik 3 cm ontsluiting. In het ziekenhuis werden de weeen nog niet veel krachtiger en waren ze goed op te vangen. Vanaf 10.00 uur werden ze wat krachtiger en om 10.45 uur zat ik op 5 cm. Het ging nog niet zo heel snel dus. Vanaf toen mocht ik ook weer lopen, omdat ze wat verder ingedaald was. Ben toen lekker gaan douchen, maar eenmaal onder de douche werden de weeen steeds heftiger en krachtiger en kon ik ze moeilijk wegpuffen. Gauw weer terug naar bed en zo kwam er heel snel steeds een cm ontsluiting bij. Tegen 12 uur had ik nog een randje staan, maar ik kon de persdrang niet meer wegzuchten. Uiteindelijk mocht ik mee persen en bleek de navelstreng 2 keer om haar nekje verstrengeld te zijn. 2 keer flink persen en de kleine meid lag op mijn buik om precies klokslag 12.00 uur! Ze zag erg paars door de omstrengeling, maar dat trok snel weg. Al met al zo'n 7 uurtjes bezig geweest, in 6 uur tijd 5 cm ontsluiting en de volgende 5 cm in 1 uur tijd! Dus dat was wel even erg heftig.
Ahh Ginie wat een schatje!!! Ze kijkt een beetje verlegen de camera in.. Liefff! Klinkt alles bij elkaar als een fijne bevalling! Behalve de navelstreng om haar nekje.. dat zal wel even schrikken geweest zijn zeg! Gelukkig is het goed afgelopen en gaat alles zo goed met haar en de boys! Geniet er van!!
Zo de knetter.. Hoe groot is die slijmprop wel niet zeg.. Nu al 3x die slijmprop bij het afvegen. Wel al buikpijn/rugpijn. Maar niet regelmatig.. En ik kan gewoon echt niet slapen van de zenuwen. Vriendlief daar in tegen in volledige coma. Die wilde om 21 uur al slapen. Omdat we vannacht volgens hem ouders gaan worden. Haha grappenmaker.. Kan nog dagen duren.. Ook al ben ik echt super benieuwd of ik al ontsluiting heb. Misschien morgen lekker ongeduldig die vk weer bellen of ze me wil toucheren. Misschien beval ik wel bij precies 40 weken! Dan zal ik tot nu toe de enige in zijn. Ben ook zo benieuwd naar de meisjes namen die komen gaan. Gelukkig nog geen dubbele gezien..
Ginie: wat een dotje! Lekker genieten! Aapje: ja veel hè! Bij mijn dochter vlak voor de bevalling verloren en wist niet wat me overkwam zo veel. Ik vond het echt vreselijk smerig haha!
Demi, vervelend is dat he! Je kijkt nu zo uit naar je kleine! Ginie wat een schatje! En wat lijkt ze al groot op de foto. Wat kan dat vertekenen! Aapje, geen idee, hier nog geen sliertje slijm verloren! Hier, eigenlijk best goed geslapen haha, gisteravond wat krampen in mn rug, maar er heeft niks doorgezet. Dus we wachten gewoon tot vrijdag af, tenzij hij zich eerder uit zichzelf meld! Ben er heel rustig onder nu. Ennuhhh Melanie???????
Alle meiden die gerommel hebben; heel veel succes en hopelijk kunnen jullie snel jullie wondertjes in jullie armen houden. Meiden die aan het bevallen zijn; heel veel succes. Zet 'em op! Ginie Wauw, wat een mooie meid. Heerlijk. Wat kijkt ze al lekker wijs de wereld in. En mooi bevallingsverhaal. Spannend dat de navelstreng om d'r nekje zat, maar gelukkig was dat snel opgelost. Hier nog steeds geen gerommel of voorwerk. Dus weinig nieuws. Fijne dag verder. Lfs, S.
Enibas: blij dat het bij jou ook kog rustig is! Blijf ik niet helemaal alleen over straks hoop ik! Dochter ook 40,5 pas bevallen dus dar ga ik nu maar weer van uit....al hoop ik natuurlijk eerder!
@ginie wat een mooie meid! en wat een leuke kleertjes heeft ze aan. geniet er lekker van @alle BIB'ers veel succes @all mama's gefeliciteerd wie ik ben vergeten
Melanie???? Ben zo nieuwsgierig!! Hoop dat alles goed gaat en je al je kleine beebje in je armen hebt!
Jawel hoor,een mooie snelle bevalling gehad. Hele verhaal(tje) komt later. Maar hier is ons prachtig meisje:Délana Anne Joy 48cm en 3280gram.
Kwam even spieken of Melanie al was bevallen, en ja hoor Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Melanie!! Hele mooie naam! Je straalt helemaal veel geluk toegewenst!! En wat een klein poppetje voor 41 weken zeg, wauw!!