Oh meiden! Dit is m'n eerste nacht, maar sorry wat heb ik me hierin vergist. Leuk kinderen van anderen. Maar in kan niet meer. Ging voor slaap medicatie naar het ziekenhuis voor een ctge en beval 5 uur later. Ik ben dus uitgeput. Heb 3 uur geslapen vannacht en mijn vriend 5. Hij heeft vreselijke hoofdpijn van de slaaptekort. En me meisje spuugt ook nog eens. Ik heb vanmiddag 45 minuten geslapen. En nu blijkt ze enorme zuig behoefte te hebben. Want ik deed een speen erin en de vlaggen konden uit. Nou ik ga maar weer poging doen tot slapen. En als de kraamzorg er is ook ZEKER! Want die kraam tranen zijn hier al geweest hoor. Ik zei laat me nou pleasz slapen! Dus geniet nog van die ukkies in je buik en de stille nachten. Elk kuchje, ik wakker.
Aapje: de eerste nachten zijn het zwaarst. je bent moe, kan weinig hebben. Maar het wordt echt beter. Probeer overdag bij te slapen. Over een poosje word je ook niet meer wakker van elk zuchtje. Dat spugen kan komen door de snelle bevalling. Onze dame was ook erg misselijk en aan het spugen door de snelheid. Dit was na 3 dagen over.
@ aapje: sluit me helemaal aan bij kwebbel! Het wordt ECHT beter! Hier sinds donderdagnacht geen 2 uur per dag meer geslapen haha, went
Aapje: begrijpelijk hoor meis! Ik zie daar ook erg tegenop. Bij Fayenne stond ik de kraamhulp ook echt smorgens in de deuropening op te wachten haha! Dikke knuffel! Hoewel ik daar dus wel tegenop zie slaap ik nu ook vreselijk slecht dus laat maar komen, we slaan ons er wel doorheen en we krijgen er natuurlijk iets prachtigs voor terug! Al hoop ik stiekem wel op een makkelijk kindje dit keer! Met Fayenne genoeg te stellen gehad Pfff!
Gekke is dat ik juist extreem goed slaap. Alsof ik wat extra aan het pakken ben. En ook zo fit! Gister smiddags een uur en savonds een klein uur met de honden door de sneeuw geploegt. Hoop zo dat morgen het strippen voor de 2e keer wat gaat doen. Anders zal het volgende week wel inleiden worden. Morgen om 16.30 bij de vk zijn. Dames die bevallen zijn, merkte jullie achteraf wat aan de kleine? Was die die dag juist heel rustig of druk? Ik zal me eens klaarmaken om naar mn ouders te gaan, ff er lekker uit. Thuis zitten verveeld ook weer haha.
Oei aapje, dat duurt nog wel even, die gebroken nachten en weinig slaap... Sterkte meis, maar zoals al gezegd, het wordt echt beter...
@ saga: spannend meis! Hier niet echt verschil gemerkt hoor wat betreft drukte.. Kleine was altijd al rustig (alleen s nachts niet en dat is nu nog zo ). Maar ze zeggen vaak dat ze rustiger zijn die laatste dagen. Duim voor je dat het zomaar begint deze dagen en inleiden niet nodig is! @ Alien en de andere nog wachtende dames: kijk hier regelmatig hihi. Hoop voor jullie allemaal op voorspoedige bevallingen!
@Aapje, dikke knuffel meid! Lijkt me ook erg vermoeiend! Hopelijk vinden jullie snel een ritme, of slaap jij iig even bij als dat nog een tijdje duurt!
Aapje; de eerste 10 dagen na Elise was ik ook gesloopt, kon niet genoeg mijn rust pakken. Kruip gewoon lekker met de kleine de hele dag in bed, je moet echt bijtanken Hier heeft het strippen wederom niets gedaan dus ik gok nu maar op de inleiding begin volgende week
Succes meiden. Stefanie hoop dat het snel doorzet bij jou en spontaan kan bevallen hopelijk ! Hoi meiden, Net terug van de vk. Ik heb aangegeven dat ik het zat ben en wil bevallen haha. Heeft ze het gelijk over strippen,vraagt ze of ik weet wat het betekent etc. Het is namelijk mijn eerste zw.schap. Dus ik zei dat ik er veel over weet omdat ik veel op internet lees en van jullie. Ze vroeg of ik gestript wilde worden. Ik zei gelijk jaaa vind het wel goed. Daarna twijfelde ze of ze het beter bij de volgende afspraak kon strippen en vroeg of ik het echt wilde,ik zei van ja graag. Toen vond ze het goed. Mocht liggen. Leek me wel een beetje eng maar moest wel. Ze legde goed uit wat ze deed. Stap voor stap, heel positief. Dat tutje weg is. Dat ze er bij kan komen,zelfs hoofdje kon voelen. Ik had natuurlijk ook pijn, ze was heel positief,dat ik het goed deed, dat het heel goed was,dat ze erbij kon etc. Vond het heel lief van haaar. En toen bleek ik al 2cm ontlauiting te hebben zelfs bijna 3 Ze verwachtte beetje eigenlijk dat alles nog potdicht was (dacht ik ook) maar ze was positief verbaasd. Had ook beetje bloed,maar hoort erbij. Als ik veel bloedverlies heb moet ik bellen. Ze verwacht misschien dat ik deze week nog beval. Maar kan natuurlijk ook langer duren zoals jullie weten. Als ik voor maandag nog niet ben bevallen moet ik bellen of weer gestript te worden als het nodig is. Nu ben ik thuis en heb harde buiken en pijn in me buik pff. Spannend hoor,misschien helpt strippen wel,hopelijk !
Wat fijn al bijna 3 cm! Nu hopen dat het doorzet!!! Stefanie, ben jij vandaag ook weer gestript of gister? Was er geen verandering? Ook al zegt het niks, geeft toch een fijn gevoel dat je lichaam al een begin aan het maken is!
Jammer dat het niet heeft geholpen Stefanie! Maar begin volgende week duurt nog lang dus wie weet komt de baby nog wel eerder, ik hoop het voor je! Wauw Roosje! Klinkt hetzelfde als bij mijn vorige zwangerschap. Ik ben toen diezelfde avond nog bevallen! Fingers crossed! Hier vandaag en moeilijke dag. Vandaag is het 4 jaar geleden dan onze mooie dochter Jasmijn* geboren werd en ook is overleden. Net even naar de bakker een lekker gebakje voor vanavond gehaald voor ons.
Ben benieuwd meiden. Heb krampjes misschien wel weeen. Ik weet namelijk ook niet helemaal hoe een wee voelt. 1e zw.schap. Het lijkt er alsof ze regelmatig komen nu maar misschien vergis ik me wel. Ik ga het nu bijhouden.